Niet echt nodig... maar de search NQD levert je vast wel geinige dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Downstar het volgende:
hmmmm leuk al dat rc spul, al vind ik die copters nog maar matig gezien de filmpjes die ik heb gezien.. autos zijn ook best leuk spul, maar heeft iemand hier al eens een rc boot gehaald
?
Lekker met je RC Boot in de vijver op je landgoedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Downstar het volgende:
hmmmm leuk al dat rc spul, al vind ik die copters nog maar matig gezien de filmpjes die ik heb gezien.. autos zijn ook best leuk spul, maar heeft iemand hier al eens een rc boot gehaald
?
Bij mij word er wel een gescheiden signaal uigezonden. Was verrast dat het allemaal werkte, videokaart van 30 euries van 1,5 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Betreft een laptop met VGA en DVI, die mogelijk een gescheiden signaal kan uitsturen (nog niet kunnen testen). Hier wil ik een USB-videokaart aan toevoegen, zodat in het gunstigste geval een setup van 3 monitoren mogelijk wordt. (Indien de VGA en DVI gescheiden signaal kan uitsturen zou ik theoretisch 2x een USB-videokaart kunnen toevoegen, maar dat moet ik eerst zien)
Scenario's:
• VGA + DVI + USB = 3 monitoren![]()
• DVI + USB = 2 monitoren
• DVI + USB + USB = 3 monitoren![]()
@Downstar: Splittertje gaat niet werken idd
www.buyincoins.comquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb wat CF > IDE convertertjes nodig, wie is tegenwoordig naar jullie idee het snelste met leveren?
Met welke verzendmethode?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik vroeg trouwens laatst nog hoe lang het vanuit Thailand kon duren, nou, het heeft er dus precies 6 dagen over geduurd. 13 oktober zou die vertrokken zijn uit Thailand, 19 oktober werd het pakketje afgeleverd.
Heb sowieso ook het idee dat de pakketjes vanuit China de laatste tijd weer sneller aankomen.
Gewoon via airmail, werd door PostNL afgeleverd en er moest wel voor getekend worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Met welke verzendmethode?
Da's 12 dagen, nog behoorlijk lang, heb menig pakje sneller gehad. Behalve bij DX want die moeten altijd eerst 3 weken op hun supplier wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef nodig het volgende:
[..]
www.buyincoins.com
Dat gaat haast per straaljager
Laatste pakketje van hun: 10 oktober besteld, gisteren (22 oktober) binnen.
Heeft maar 150 leds op 5 meter + lage watt adapter. Geen super aanbieding hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef thecuriousone het volgende:
kom ik net deze RGB ledstrip tegen:
http://www.ahappydeal.com/product-102362.html
momenteel in promo (USD 25.70 incl. verzending), maar je hebt nog een andere voedingskabel nodig
Voeding moet Input: 230V ~ 50 Hz naar Output 12V=2000mAquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef thecuriousone het volgende:
kom ik net deze RGB ledstrip tegen:
http://www.ahappydeal.com/product-102362.html
momenteel in promo (USD 25.70 incl. verzending), maar je hebt nog een andere voedingskabel nodig
Thailand? Heb je daar ook van dit soort leuke websites?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik vroeg trouwens laatst nog hoe lang het vanuit Thailand kon duren, nou, het heeft er dus precies 6 dagen over geduurd. 13 oktober zou die vertrokken zijn uit Thailand, 19 oktober werd het pakketje afgeleverd.
Neuh, was een onderdeeltje dat maar door één klein fabriekje in de hele wereld geproduceerd wordt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Guul het volgende:
[..]
Thailand? Heb je daar ook van dit soort leuke websites?
Als je een op maat gemaakt pak en/of overhemd zoekt wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Guul het volgende:
[..]
Thailand? Heb je daar ook van dit soort leuke websites?
Zijn er soortgelijke (lees: goedkopere) shops als iTailor.com?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als je een op maat gemaakt pak en/of overhemd zoekt wel.
30 euro voor een overhemd is dat duur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef Painore het volgende:
[..]
Zijn er soortgelijke (lees: goedkopere) shops als iTailor.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
30 euro voor een overhemd is dat duur?Dat zeg ik niet, vraag me alleen af of er nóg goedkopere alternatieven zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens vind ik de maatpakken veel interessanter, overhemden zijn overal wel verkrijgbaar.
Heb trouwens bij de Vögele laatst wel iets aardigs gezien. Maar het schijnt dat 94 met het beste zou moeten passen, maar dat is nou net een lastig verkrijgbare maat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..] Kwam eerder al eens in verleiding op http://www.youtailor.nl (via Groupon) voor 199,- ofzo iets nets samen te stellen, meh, niet gedaan, maar die site zal ook wel soortgelijks zijn. Als je de Facebook-pagina van die iTailer bekijkt lijken mensen tevree, dus als het altijd zo'n drama is iets geschikts te vinden, probeer het gewoon eens zou ik zeggen.
Als je in de buurt van Utrecht woont kun je bij Barsoi waarschijnlijk wel slagen. Maar dit is natuurlijk geen China shopping meer, ik zal m'n mond houdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb trouwens bij de Vögele laatst wel iets aardigs gezien. Maar het schijnt dat 94 met het beste zou moeten passen, maar dat is nou net een lastig verkrijgbare maat.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nu bij Lightake...Cool cool cool.
(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
http://www1.buyincoins.co(...)0-product-16601.htmlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben op zoek naar een HTC one medialink.
Zoeentje dus: http://www.anandtech.com/show/5765/htc-one-media-link-hd-demo
Zijn daar ook alternatieven voor? (let op! dus geen naamaak htc troep)
Welke chinese shop heb ik de meeste kans?
Heb je al een bloedneus gekregen door het rubberquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag trouwens die Lightake US->EU-adapterdeal binnengekregen en ook die lens-bracelets.
[..]
hoe weet ik dat die voor HD - htc one x geschikt is eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
http://www1.buyincoins.co(...)0-product-16601.html
BuyInCoins![]()
www.chinaprices.us als je daar het woord MHL invult kom je al een heel end, bij focalprice 60 dollarcent goedkoper, maar BIC is zeer betrouwbaar en snel
Hier staat mijn review van een MHL-adapter i.c.m. een HTC One X. HTC Sensation XE werkt ook (getest met die van m'n broer).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoe weet ik dat die voor HD - htc one x geschikt is eigenlijk?
Die review zocht ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier staat mijn review van een MHL-adapter i.c.m. een HTC One X. HTC Sensation XE werkt ook (getest met die van m'n broer).
Precies die besteld via ebay icm paypalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier staat mijn review van een MHL-adapter i.c.m. een HTC One X. HTC Sensation XE werkt ook (getest met die van m'n broer).
mijne via bic waren goedkoper, mooier ( als het goed is :p ) omdat deze van die lelijke kleur vingertops heeft.. die van bic zijn geheel grijs.. en het is toch leuker pakketjes uit china te krijgen dan uit je lokale blokker te vissenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: jullie waren toch fans van die touchscreenhandschoenen? Blokker heb ze voor ¤2.99:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
samen met de Antislipzolen met spikes, want we verwachten natuurlijk dit van 't winter:
[ afbeelding ]
Ik wilde ze al bestellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je al een bloedneus gekregen door het rubber![]()
Onedayfly heeft vandaag noisecancelling headphones, komop Shiz
ja ja ik weet je hebt de Bose al
Be the first. Zarmark en Mistertao zijn veruit de meest besproken/gebruikte i.i.g.quote:
Dit wat? http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Xaia het volgende:
Ik ben trouwens al een enorm lange tijd opzoek naar het volgende:
Iedereen kent een normale hdmi-splitter wel dus 1 video uitgang - 2 beeldschermen (op beide het zelfde beeld en altijd aan.)
Iedereen kent een normale hdmi-switch wel dus meerdere video uitgangen - 1 beeldscherm (aansluiting).
Maar ik ben opzoek naar iets wat een combinatie van deze twee is, namelijk ik heb 1 video uitgang (pc) en ik wil graag kunnen switchen tussen een monitor en tv (alleen is de monitor full-hd en de tv hd-ready dus ze kunnen niet tegelijk aanstaan zoals bij een splitter want de tv kan de resolutie van de full-hd monitor niet aan)
Dus een switch (handigst met remote) waarmee ik kan switchen tussen de input-kanalen en niet de output-kanalen (want die vind je genoeg). (1 in - 2 out)
Iemand? (voor een schappelijke prijs)
Dan test ik ze wel!!! Volgende week meer nieuwsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde ze al bestellen.Gewoon om te proberen.
Maar alleen Nederlands, Belgisch en Duits. Niet voor Oostenrijkers.
Krijgen wij morgen iets soortgelijks als dit te lezen: http://www.hulpdienstenon(...)oor-oplader-schiedamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan test ik ze wel!!! Volgende week meer nieuws
Vandaag een stekkersnoer ontvangen voor mijn led snoer, altijd leuk om dat als eerste te ontvangen![]()
Dan lees je niet heel goed mee, was al voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:40 schreef Bakkertjeee het volgende:
Hoi jongs, lees al een hele tijd mee en wil ook graag van die led strips, in het aldi foldertje staat er ook 1. Is dat wat?
Maar geen kans op ontploffingen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan lees je niet heel goed mee, was al voorbijgekomen.
Ze zijn een beetje duur.
Er is altijd kans op ontploffingen ook bij Nederlands spul. Maar als je zo zit te bibberen dan kun je ook een adapter in Nederland kopen met een Chinees led snoer. Op het snoer staat 12v, daar kan weinig mislopen.quote:
Hey, die zag ik hier ook liggen (deze meen ik). Was geloof ik 24,99.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef nodig het volgende:
Degene die nog op zoek zijn naar een repeater, bij de Aldi vanaf 31 oktober, wel 40 euries..
Hebben ongeveer 50% capaciteit als de originele is mijn ervaring. Op zich wel handig om een aantal accu's voor 2 euro als backup te hebben. Dat ontploffen is ook wel een tikkie alarmisten gedoe. Hoe vaak ontploft er nu een accu in de gehele wereld...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
Als het een B-merk is dan kan dat vaak nog wel. Maar goede accu's zijn ook B-merk prijzig.
Als je het naamloos (of imitatie) voor een schijntje uit China haalt kun je er natuurlijk vanuit gaan dat je troep koopt. Keurmerken erop die niks betekenen, brand-/explosiegevaarlijk, mAh-capaciteit die niet met werkelijke overeenkomt enz, etc.Kun je beter voor het echte spul gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |