quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
De 'Free Shipping' via HongKong post of China Post is leuk, maar verwacht geen Tracking op DHL niveau. Je zou PostNL even kunnen bellen, als je pakket al in Nederland aangekomen is kan PostNL je meer informatie geven. Maak je geen zorgen als het pakket nog niet in Nederland is aangekomen, soms lopen door DX verzonden pakketjes vertraging op. Dit komt jammer genoeg steeds vaker voor. Mocht je pakket er over twee weken nog niet zijn aangekomen, dien dan een geschil in bij Paypal.als ik postNL bel, moet ik dan nog een trackingnummer of iets dergelijks doorgeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Gekocht!!!![]()
[ afbeelding ]
Met stootbumpers voor losers die niet kunnen vliegen![]()
Heel simpel, ik vlieg alleen binnen het huis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom heb je voor die gekozen en niet voor de WLtoys V929 of V949?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Merlinappa het volgende:
[..]
als ik postNL bel, moet ik dan nog een trackingnummer of iets dergelijks doorgeven?
Met code b185f7 voor korting. Euro's afrekenen is goedkoperquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)Ufo-Rtf-p-52318.html
Voor dat geld kan je gelijk wel even een tweede setje rotors bestellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met code b185f7 voor korting. Euro's afrekenen is goedkoper![]()
Ah oke, familielid van mij was van plan om de V949 te gaan kopen, vanochtend even 50 euries overgemaakt naar PayPal. Het doel hiermee is idd om buiten te vliegen. Ik heb de V911 nog onderwegquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heel simpel, ik vlieg alleen binnen het huis.
Die 2 zijn een stuk groter dus onhandiger voor binnen. De 939 was ook een optie maar tikkie duurder en geen stootbumpers. Ik heb al teveel helikopters kapot gevlogen en hopelijk blijft deze wat langer goedIk vind hem ook wat stoerder eruit zien, zo'n bug is behoorlijk gay
![]()
Ik zit uiteraard ook nog te kijken naar andere modellen zoals de 929 voor een camera eropEerst deze ontvangen en ondertussen hunten op goede dealtjes.
Ik heb toch bumpersquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je gelijk wel even een tweede setje rotors bestellen
Voor 15 min. heb je bumpers die intact zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Voor 15 min. heb je bumpers die intact zijn.Dan vliegt ie al 3 keer langer dan 1 helikopter die ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijne goedkope Nederlandse webshop voor dit soort artikelen is dickbest.nl.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen 18 enzo, dus paypal+ebay is no-done voor mij
Was een keer een 1 cent deal, heb hem toen besteld. Heeft heel lang in de kast gelegen, kwam hem toevallig dit weekend tegen en werkt nog gewoon!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Ryan93 het volgende:
Uit verveling maar deze besteld :
http://lightake.com/detai(...)D_Pocket_Light-23779
10-10-2012 verzonden en net binnen en hij heeft het voor wel 1 hele seconde gedaan
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:45 schreef monkeybrain het volgende:
Gekocht!!!![]()
[ afbeelding ]
Met stootbumpers voor losers die niet kunnen vliegen![]()
Dát inderdaad. Als 1ct-deal besteld, geen idee waar 'ie nu is, gebruiken doe je zoiets natuurlijk nooit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Was een keer een 1 cent deal, heb hem toen besteld. Heeft heel lang in de kast gelegen, kwam hem toevallig dit weekend tegen en werkt nog gewoon!
Tof! hoe zit het met de maten daar? XL hier is XL daar of?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]HAha, laat t.z.t. maar weten of die stootbumpers hebben geholpen.
[..]
Dát inderdaad. Als 1ct-deal besteld, geen idee waar 'ie nu is, gebruiken doe je zoiets natuurlijk nooit.
Offtopic: http://shirt.woot.com (16hrs left).
Ja, dacht dat zoiets ook bij jullie wel in de smaak zou vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tof! hoe zit het met de maten daar? XL hier is XL daar of?
quote:$6,66 p/stuk, max. 3 stuks, excl. $5,- intl. shipping p/order.
Ik haal er altijd drie, vind ik wel geinig. Vaak ben ik alweer vergeten dat ze onderweg zijn en komen ze opeens aan. Tot nu toe 2/3 shirts telkens vrij awesome, eentje dan gematigd enthousiast over. 't Is en blijft random, maar vrij unieke en toffe hipsterlike shirts voor omgerekend zo'n 20,- euro all-in (bedenk me net dat ik er eentje draag zelfs). Hier wat voorbeelden met wat je zo ongeveer voor shirts kunt verwachten.
Zal eens kijken dan. Ik zit namelijk precies tussen XL en XXl in(jup, ik moet nodig afvallen...)quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dacht dat zoiets ook bij jullie wel in de smaak zou vallen.
Eh, ik bestel altijd M. En ik heb M.
Ff een summary die ik eerder postte...
[..]
Heb zelf ook altijd M hier, dus kan ik hiervan ook M bestellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dacht dat zoiets ook bij jullie wel in de smaak zou vallen.
Eh, ik bestel altijd M. En ik heb M.
Ff een summary die ik eerder postte...
[..]
Zullen we eerst nog sinterklaas doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[Chinese Webshops] Topic #225 Waar we de kerstman cadeaus helpen uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |