Zijn er vast wel, maar je hebt van Medisana/Medion of bij de Blokker/Marskramer/Kijkshop vast ook wel zulke shizzle goedkoper dan de Philips.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand als een Philips Wake Up light geval gezien in China?
Welke zoekopdrachten gebruiken jullie allemaal zodat jullie dit soort aanbiedingen vinden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)e=ADME:X:AAQ:US:1123
1 dollar
wel 1,59 verzendkosten..
dan nog
Thanks!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
27 euro...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn er vast wel, maar je hebt van Medisana/Medion of bij de Blokker/Marskramer/Kijkshop vast ook wel zulke shizzle goedkoper dan de Philips.Hier... Bart Smit: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1051069
Aanstekers mogen gewoon, maar ze mogen niet gevuld zijn met gas/.. bij het transport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Valt een soort wind-aansteker ook onder 'illegale artikelen/wapens'?
Ligt eraan. Als de instantie het in een situatie dreigend genoeg acht dat het als wapen ingezet had kunnen worden, dan ja. Maar in het algemeen is een aansteker geen illegaal goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Valt een soort wind-aansteker ook onder 'illegale artikelen/wapens'?
Ah: Note:Fuel reservoir is empty upon delivery for safety reasons.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Painore het volgende:
[..]
Aanstekers mogen gewoon, maar ze mogen niet gevuld zijn met gas/.. bij het transport.
Honest heeft inderdaad erg mooie aanstekers, wel een stuk prijziger dan de simpele DX/BIC/.. lighters.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Een eckte Chinashopper koopt natuurlijk een Honest (double flame) lighter.
Ik heb deze (ja, ik weet het, DXquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Painore het volgende:
[..]
Honest heeft inderdaad erg mooie aanstekers, wel een stuk prijziger dan de simpele DX/BIC/.. lighters.
Moet zelf ook nog steeds een mooie kopen, sigaren aansteken met lucifers is toch minder prettig.
Ik heb hem in mijn winkelwagentje gegooid maar kan niet vinden waar ik die coupon nou moet invullenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
Pas als je bijna moet betalen heb je onderaan een veld voor coupon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn winkelwagentje gegooid maar kan niet vinden waar ik die coupon nou moet invullen![]()
Waarom kan 10 man het wel vinden en ik niet, voel me dom
In het winkelwagentje, op de groene 'proceed to checkout' klikken, inloggen, op het plusje bij 'Discount Coupon' drukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn winkelwagentje gegooid maar kan niet vinden waar ik die coupon nou moet invullen![]()
Waarom kan 10 man het wel vinden en ik niet, voel me dom
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:34 schreef Painore het volgende:
[..]
In het winkelwagentje, op de groene 'proceed to checkout' klikken, inloggen, op het plusje bij 'Discount Coupon' drukken
Thanks, durfde daar nog niet op te klikkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pas als je bijna moet betalen heb je onderaan een veld voor coupon.
Ik zat inderdaad ook al naar de 2e te kijken, vind deze ook wel mooi:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb deze (ja, ik weet het, DX): http://dx.com/p/honest-do(...)assorted-color-16740 en deze: http://www.ebay.nl/itm/170927222286 . Laatste is favoriet eigenlijk.
Je hebt anders ook wel triple flame lighters zelfs voor een gelijkmatige 'aansteking'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sipik SK68 (LED zaklampje, 1AA) $6
Dit is echt een topper, dit ding is echt fel voor de prijs! Ook degelijk gebouwd en focusbaar. LED, dus lekker zuinig.
10in1 Universele lader$1,69
Dit is een USB stekkertje met 10 verschillende uitgangen, waar jou mobiel dus waarschijnlijk ook vast wel bij zit. Handig voor een zoek geraakte lader als tijdelijke oplossing.
Artscow eigen bedrukte muismat en meer! $1
Echt een aanrader, heb hem binnen met een foto van een serie met mn naam erop. Zie coupon onder de spoiler! Gevonden en medemogelijk gemaakt door FOK!ker: DaveDavy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door nodig op 25-10-2012 16:01:08 ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef nodig het volgende:
Die Artscow is verlengt neem ik aan? Spoiler vermeld namelijk tot 30 september.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ja tot 31 Oktober, heb ik dus niet de laatste versie van mn post gekregenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die Artscow is verlengt neem ik aan? Spoiler vermeld namelijk tot 30 september.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Muismatten gebruiken.Dat doe ik al jaren niet meer.
Ik had toen dat etui besteld met eigen foto's eropquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nietMaar voor 80 eurocent kom ik het echt niet laten
Maar gebruik hem nu wel gewoon.
bij mij waren ze nog 2 centquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef Skiet het volgende:
Zo, ik heb eens even wat van die $0.01 straps besteld. Om precies te zijn drie bestellingen van 1 cent gedaan. Zal wel genoeg zijn toch?
Hop en ook gelijk een muismat besteld voor $0.99. Eens kijken of ik er daar ook wat meer kan bestellen dan 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |