quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef FreaZ het volgende:
Wat zeggen jullie hiervan?
http://www.ebay.com/itm/G(...)sd%3D110940496367%26
quote:There is no retail package for this item, and there may be some little scratches on the surface, but I am sure the battery is original accessory, if you really care about this, please do not buy it.
Heb voor mijn dslr een b-merk van Ebay gehaald, en voor mijn gevoel gaat die langer mee op 1 lading als de originele Sony(die 70,- kostte terwijl het b-merk 15,- ofzo was.)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hebben ongeveer 50% capaciteit als de originele is mijn ervaring. Op zich wel handig om een aantal accu's voor 2 euro als backup te hebben. Dat ontploffen is ook wel een tikkie alarmisten gedoe. Hoe vaak ontploft er nu een accu in de gehele wereld...
Interessant. Je kunt helaas niet zien met wat voor een kwaliteit je te maken hebt. Soms lijkt alleen de sticker anders met een hogere prijs, of toch niet? Misschien dat je bij bepaalde apparaten wel duidelijk betere hebt uit China.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb voor mijn dslr een b-merk van Ebay gehaald, en voor mijn gevoel gaat die langer mee op 1 lading als de originele Sony(die 70,- kostte terwijl het b-merk 15,- ofzo was.)
Godverdomme dat ding heb ik toen ik klein was ooit in NL voor 10 euro gekocht. Was echt binnen 2 min kapot veelste klein niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:46 schreef DeHeer het volgende:
Ik ben aan het rondstruinen voor het aansluiten van een tweede monitor via usb (heb geen ruimte voor een extra videokaart). DVI heeft de voorkeur, bijvoorbeeld met http://lightake.com/detai(...)GA,_HDMI_Black-52515
Of heeft iemand een beter (goedkoper) alternatief gezien?
Bestaan die dingen al zo lang dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Godverdomme dat ding heb ik toen ik klein was ooit in NL voor 10 euro gekocht. Was echt binnen 2 min kapot veelste klein niet vooruit te branden
Moest je nog belasting dokken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:18 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz R1 zijn binnen, dit zijn de geilste oortjes die ik ooit heb gehad
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef pazara het volgende:
ik heb een pakket naar rusland gestuurd. Ik heb zojuist het "bericht van aankomst, reactieformulier" van TNT ontvangen. het pakket bevat een tablet. wat kan ik het beste vermelden, zodat de ontvanger geen extra kosten betaalt?
Je kan er Gift opzetten, de douane trapt hier alleen niet meer in waarschijnlijk. Het wordt gewoon belasting betalen denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef pazara het volgende:
ik heb een pakket naar rusland gestuurd. Ik heb zojuist het "bericht van aankomst, reactieformulier" van TNT ontvangen. het pakket bevat een tablet. wat kan ik het beste vermelden, zodat de ontvanger geen extra kosten betaalt?
oke, dan heb ik nog een vraag, er staat ook een kopje gegevens op, maar welke gegevens willen ze?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Je kan er Gift opzetten, de douane trapt hier alleen niet meer in waarschijnlijk. Het wordt gewoon belasting betalen denk ik.
Gegevens over de inhoud lijkt me (reversed engineering).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef pazara het volgende:
[..]
oke, dan heb ik nog een vraag, er staat ook een kopje gegevens op, maar welke gegevens willen ze?
van mij of van de ontvanger?
Geen belasting, maandag verzonden, vanochtend in huis, dat is sneller dan sommige nederlandse webwinkels. Bass is heel gedetailleerd vergeleken met Beta Brainwavz, Er is niks overheersend aan, het is gewoon zoals ik de muziek wil horen, mooie bas alles smooth en in het hoog mooi detail. Maar goed ik heb nog nooit eerder oordopjes gereviewed dus ik kan ook wel poep praten maar ik ben er heel gelukkig mee en zeker voor de prijs.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest je nog belasting dokken?Deed FedEx de laatste keer (M5) zo moeilijk over, dus ik dacht, ik bestel 'em gewoon met de normale free shipping. Heb je een betere analyse van soundstage/bass/details etc voor ons?
Vandaag alleen m'n Cheese smart cover voor m'n Ainol Novo7 Fire tablet binnengekregen.
Ah, ze zijn dus echt de shit. Nice. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Geen belasting, maandag verzonden, vanochtend in huis, dat is sneller dan sommige nederlandse webwinkels. Bass is heel gedetailleerd vergeleken met Beta Brainwavz, Er is niks overheersend aan, het is gewoon zoals ik de muziek wil horen, mooie bas alles smooth en in het hoog mooi detail. Maar goed ik heb nog nooit eerder oordopjes gereviewed dus ik kan ook wel poep praten maar ik ben er heel gelukkig mee en zeker voor de prijs.
Hoet moeten wij dit soort dingen weten? 90% van de keren ontvangen wij alleen post uit China en versturen niks naar Rusland.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef pazara het volgende:
[..]
oke, dan heb ik nog een vraag, er staat ook een kopje gegevens op, maar welke gegevens willen ze?
van mij of van de ontvanger?
NL of RU?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoet moeten wij dit soort dingen weten? 90% van de keren ontvangen wij alleen post uit China en versturen niks naar Rusland.
Wellicht zou je naar de site: www.post.nl kunnen gaan en daar zoeken naar een telefoon nummer hier kun je dat soort dingen vragen!. Forumulier waar je het over hebt weet ik namenlijk niks van, wel weet ik dat je in Rusland beter de echte waarde in kan vullen omdat ze daar niet heel aardig zijn bij de douane.
Zoals ik het begreep wordt alles wat je binnen krijgt opgeteld en mag je een x bedrag per jaar uit het buitenland importeren zonder kosten (weet dit niet zeker tho!)
RU natuurlijk, je weet toch hoe het hier werkt (dat staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
NL of RU?
Als dit voor NL geldt heb je dan een bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |