quote:
![ebdjx1.jpg]()
![33zdz0k.jpg]()
ziet er ook super uit

maak er gelijk maar ff een kleine review van..
ik heb 2 x een 5 watt RGB LED met remote gekocht voor +- 10 euro bij deze ebay seller:
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649het is een grote fitting(e27) en past dus niet zomaar in elke lampenfitting (meeste zijn huislampen namelijk kleine fitting)
ik heb daarom de tip van monkeybrain kregen, om bij de karwei of action grote fittingen te kopen
en deze volgens te monteren op een stroomkabeltje.. dit is de goedkoopste manier om deze lampen te kunnen gebruiken

![263j9f8.jpg]()
![1zz3zhl.jpg]()
Qua felheid zijn ze redelijk te doen, al heb ik er dus nu 2 aan staan voor een wat voller effect..
ook heb ik de lamp gemod door het glas eruit te halen, hierdoor haal je de focus uit de lamp waardoor je naar mijn mening een mooiere egale kleur op de muur hebt, ipv een dot licht op de muur..
voorbeeld:links met glas en dus gefocust licht, rechts zonder glas voor mooiere egale kleur

![2hpuhsh.jpg]()
![dg3329.jpg]()
Dan even over de mengkleuren, kleuren als paars en geel worden gemaakt door kleuren te combineren.
zo word geel gemaakt door groen en rood te combineren.. echter kan je duidelijk de groene en rode kleuren zien door de kleur geel heen.. door de mod toe te passen is het wel minder zichtbaar dat bijv. de kleur geel uit rood en groen bestaat, al is de rode gloed met name onderaan nog steeds wel zichtbaar..
![311svg7.jpg]()
De remote controller die je erbij krijgt, werkt perfect op een afstand van zeker 5 meter nog..
daarnaast is het mogelijk om beide lampen tegelijk te bedienen of apart( dan moet je wel even goed op de lamp richten, zodat de andere niet het signaal ook op pakt

)
Conclusie: voor de prijs zijn het zeker leuke dingen om mee te spelen, mocht je het net als mij mooi kunnen weg werken achter een beeldscherm, dan kun je er zeker mooie dingen mee en een leuke sfeer in je kamer creëren!
de mengkleuren komen dus wat mindergoed over wanneer je de mod niet toepast..
mengkleuren zijn dus wel goed te doen, wanneer het glas eruit is en er iets voor de lampen zelf staat zodat de eerste kleuren (waaruit gemengd word) een beetje worden geblokkeerd op muur..
( zie gele voorbeeld, daar zie je onderaan nog wat rood.. terwijl de 'flow' boven aan dus wel duidelijk geel is

)
hier nog een foto's van roze(die dus opgebouwd is als rood en blauw) :
![ak9zmh.jpg]()
hier lijkt t dan je de kleur blauw en rood goed kunt scheiden, dit komt echter meer door de camera..
het menselijk oog ( althans mijne dan :p!) ziet de verschillen niet zo duidelijk op de muur:P
![15cdjxi.jpg]()
Video:
[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 05-10-2012 18:41:40 ]