Waar is mijn bestelling dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zei niet dat het wel goed zat (vooral omdat hij meer dubieuze aanbiedingen heeft/had).
Ik zei toen, ik heb in ieder geval een tracking(met het idee van er is iets onderweg) Kan dus ook best een armbandje zijn (al hoop ik nog stellig en tegen beter weten in van niet
).
[..]
Hoax, chinezen stoppen niet met werken!
[..]
Shit, zie het nu ook (en weet het wel zeker), 5050 ledjes kunnen wel RGB zijn maar deze niet (dus bij 1 kleur doet 1 op de drie het (lijkt mij).
$25.39 voor meerkleurige leds (zelfde seller: http://www.ebay.com/sch/m(...)at=0&_ssn=jafa-beads)
jonguh dat doen die chinezen niet, das POSTNL die traag isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waar is mijn bestelling dan?
DHL Expressquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
jonguh dat doen die chinezen niet, das POSTNL die traag is![]()
![]()
Google Translate of even mailen naar een taobao agent en kijken of ze voor jou kunnen kijken wat de specs zijn en kosten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef dSLRFan het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=16034266335 Wow, dat is nog eens een gameheadset!
Snap alleen echt helemaal niets van dat Chinees. En translators willen me ook niet helpen. Hoe doen jullie dat?
Even wachten dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
DHL dan..
chinezen niet werken, kom nou.. dat kan echt niet!
ook wel een beste WOW prijs, zeker als je daarop nog paypfee, shippingcost en winst van taobao agent moet betalen.. zijn ook leuke setjes voor die eindprijs in nl wel te koop ben ik van meningquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef dSLRFan het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=16034266335 Wow, dat is nog eens een gameheadset!
Snap alleen echt helemaal niets van dat Chinees. En translators willen me ook niet helpen. Hoe doen jullie dat?
Die van mijn in NL gekocht en was 170 euro kwijt. Wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
ook wel een beste WOW prijs, zeker als je daarop nog paypfee, shippingcost en winst van taobao agent moet betalen.. zijn ook leuke setjes voor die eindprijs in nl wel te koop ben ik van mening
wss wel van een bekend merk, waarvoor je ook wel 170 over hebt.. Inclusief garantiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die van mijn in NL gekocht en was 170 euro kwijt. Wel kwaliteit.
Dat staat ergens op de eerste 3 pagina's wel vermeld...........quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef seeewpaall het volgende:
waar kan ik het beste een v911 halen
( kijk al een tijdje mee met de topics )
maar hier knaag ik al een tijd mee :p
is het ook verstandig om gelijk onderdelen bij te bestellen ?
btw*HALLOOOOOOOOOOtjes allemaal !
Banggood.comquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef seeewpaall het volgende:
waar kan ik het beste een v911 halen
( kijk al een tijdje mee met de topics )
maar hier knaag ik al een tijd mee :p
is het ook verstandig om gelijk onderdelen bij te bestellen ?
btw*HALLOOOOOOOOOOtjes allemaal !
Doe er dan ook wat moeite voor!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:28 schreef seeewpaall het volgende:
haha ja dat weet ik![]()
maar is er geen andere mogelijkheid dat ik hem gewoon met DHl express kan bestellen
haha ag ag,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat moeite voor!
Je hebt vrijwel niet in deze topic reeks gepost, dus het zal wel een kwestie zijn van:
"Ik moet iets hebben"
"ik post het en krijg toch wel antwoord"
"mission accomplished"
zo werkt het hier niet echt... we zijn geen mavo-ers
Really?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:15 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
haha ag ag,
jou niveau van reageren bewijst maar eens de intelligentie die jij zelf hebt..
en ik heb het zelf wel opgezocht,
maar je mag natuurlijk wel zeggen en denken wat je vind
maar aub roep geen onzin, als je me niet kent of weet wat ik hier verder kom doen !
Werkt hij wel met het nederlandse netwerk? domme vraagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:48 schreef Miniem het volgende:
Mijn GPS tracker krijg ik niet werkend![]()
Als ik bel naar het nummer krijg ik de voicemail en als ik de letters DW GPS sms naar het nummer in de GPS krijg ik niks terug.
Iemand die een idee heeft wat ik fout doe?
SIMkaart is trouwens geactiveerd.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f1c0bc450
Kan mijn simkaartjes wel ff omwisselen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt hij wel met het nederlandse netwerk? domme vraag, ja dus.
Al een andere provider/sim geprobeerd?
quote:LBS Positioning :please directly edit capital letters”DW” SMS to the alarm in China,and on aboard please edit capital lettersPS” to the alarm ,the alarm will revert a message including the information about addresses/longitude and latitude/web site content in a minute.
Kan niks vinden en berichtje is al gestuurd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb niet zo'n ding, misschien ff andere forums googlen of bij de seller verhaal halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |