Je hebt daar toch op de AB knoppen of draaischijfje voor? Ik heb een redelijk grote heli en het is nooit gelukt dat ding normaal te besturen. Staat nu stof te happen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kan ik bestätigen.![]()
lol.
Goed trimmen is trouwens een goede tip.
Ja, klopt. Je 'trimt' met de 'trimtabs' ongewenste krachten weg, zodat 'ie uit zichzelf een zo stabiel mogelijke uitgangspositie aanneemt. Zonder te trimmen moet je of de hele tijd stickinput geven om die ongewenste beweging tegen te gaan, of hij vliegt ongecontroleerd (vaak om z'n top-as draaiend) in het rond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je hebt daar toch op de AB knoppen of draaischijfje voor? Ik heb een redelijk grote heli en het is nooit gelukt dat ding normaal te besturen. Staat nu stof te happen.
Ja, mooi spul hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
Bestelling binnen, Wat een geluid die AWEI's voor dat geld
[ afbeelding ]
Dat ding is ook niet om binnen mee te vliegen. Gaat bloedsnel de lucht in haha. Zit echt veel kracht achter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, klopt. Je 'trimt' met de 'trimtabs' ongewenste krachten weg, zodat 'ie uit zichzelf een zo stabiel mogelijke uitgangspositie aanneemt. Zonder te trimmen moet je of de hele tijd stickinput geven om die ongewenste beweging tegen te gaan, of hij vliegt ongecontroleerd (vaak om z'n top-as draaiend) in het rond.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.
Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vastDat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect
Welke heb je dan, een Double Horse ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat ding is ook niet om binnen mee te vliegen. Gaat bloedsnel de lucht in haha. Zit echt veel kracht achter.
Ik moet nog wachten op die van mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het eerder al eens doen, maar nu ga ik er aan denken dat ik straks een foto postquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Welke heb je dan, een Double Horse ofzo?
Wrm zo veel besteld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren in de aanbieding en 5+ krijg je nog extra korting.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wrm zo veel besteld?![]()
En waar heb jij ze vandaan? priceangels?
Gewoon proberen/doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring (ivm shark horloge) met Koo_titina op ebay?
Transformer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Phone8 het volgende:
@die led strip;
Is die compleet met transformer? Das geen geld man!
titina_koo wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand ervaring (ivm shark horloge) met Koo_titina op ebay?
Mooi zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Downstar het volgende:
thanks to monkey
echte configuratie met lichten laat ik later wel zien
Ik zoek ook zo'n slang maar ik verdrink in alle advertenties op Ebay en alle shopsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef DeHeer het volgende:
Zojuist een LED-strip aangeschaft voor weinig: 5M waterproof voor 16 dollar incl. verzenden.
Ben bijzonder benieuwd of deze daadwerkelijk dit voor elkaar gaat krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gaat dat niet dan krijgt ie een claim...
Dat was ik. Ik zei niet dat het wel goed zat (vooral omdat hij meer dubieuze aanbiedingen heeft/had).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef mtchel112 het volgende:
zag dat er laatst hier die android tv stick voorbij kwam op ebay voor rond de 30 dollar en dat t wel goed zou zitten omdat er een tracking code bijzat,
een keer schoenen besteld voor zo een lage prijs dat t eigenlijk niet kon op ebay, maar goed er zat een trackingcode bij, 2 weken later kwam de postbode met een envelopje waarvoor ik moest tekenen, zat een plastic armbandje in
gelukkig wel mn geld terug gekregen van paypal alhoewel ik wel had getekend
Hoax, chinezen stoppen niet met werkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is Chinese feest al voorbij ??
Shit, zie het nu ook (en weet het wel zeker), 5050 ledjes kunnen wel RGB zijn maar deze niet (dus bij 1 kleur doet 1 op de drie het (lijkt mij).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mooi zoik wilde je bijna syndroom van downstar gaan noemen
[..]
Ik zoek ook zo'n slang maar ik verdrink in alle advertenties op Ebay en alle shops![]()
Deze ook eens bestellen, heb liever 5050 maar die zijn stukken duurder zover ik kan zien.
Edit: crap, is dit rgb of 3 losse kleurtjes waar de helft niet van aangaat?
Of heeft iemand een super aanbieding voor rgb 5050, 300 stuks, 5 meter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |