abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117561336
WTF, als ik wil afrekenen bij Focalprice en op nu betalen klik (paypal) krijg ik een server error. }:|
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_117561693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Miniem het volgende:
WTF, als ik wil afrekenen bij Focalprice en op nu betalen klik (paypal) krijg ik een server error. }:|
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:04:18 #278
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117562816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Skiet het volgende:
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.
Soms heeft een verslaafde gewoon zn drang om iets te kopen, dat die geen dag kunnen wachten. *O*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:55:38 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117570643
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.

Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.

Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vast :P Dat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect ~O>
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:01:09 #280
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117570898
Ik, moet, geen, telefoon-accessoires, bestellen! ~O>
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:23:52 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117572132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.

Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vast :P Dat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect ~O>
Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil :P (dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee :D! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).

Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)
SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 04-10-2012 10:55:17 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117572961
Hmmm ben wel benieuwd naar die HDD's. Iemand nog enig idee hoe dat in het verleden ging met die nepdrives? Was meen ik toch een foute sticker op een kleinere schijf?

Heb bij de zelfde verkoper een tijdje terug ook zo'n Android stickje gekocht, vraag me af of dat helemaal goed gaat komen. Hij biedt ook een goedkope TouchPad aan, maar toch... de twijfel en het idee, als iets te goed is om waar te zijn....

Verder de laatste paar dagen wat simpele china meuk gekocht. Titanic ijsblokjes maker (voor de winter natuurlijk) zo'n mooi pasjes houdertje en een overweldigende te gekke planten water geef apparaat (vraag me af of dat gaat werken of dat mijn plantjes a. uitdrogen b. te veel water krijgen)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:45:20 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117573094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Raznov het volgende:
Hmmm ben wel benieuwd naar die HDD's. Iemand nog enig idee hoe dat in het verleden ging met die nepdrives? Was meen ik toch een foute sticker op een kleinere schijf?

Heb bij de zelfde verkoper een tijdje terug ook zo'n Android stickje gekocht, vraag me af of dat helemaal goed gaat komen. Hij biedt ook een goedkope TouchPad aan, maar toch... de twijfel en het idee, als iets te goed is om waar te zijn....

Verder de laatste paar dagen wat simpele china meuk gekocht. Titanic ijsblokjes maker (voor de winter natuurlijk) zo'n mooi pasjes houdertje en een overweldigende te gekke planten water geef apparaat (vraag me af of dat gaat werken of dat mijn plantjes a. uitdrogen b. te veel water krijgen)
Geen idee. We gaan het zien :P (80% kans op scam), maar van de TV stick had hij trackingcode die werkte dus ik heb de gok voor deze ene keer gewaagd).

Linkje voor die plantenwatergeefmachine?
pi_117573507
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)e-product-16435.html
Heb volgens mij geen trackingcode ontvangen, of had ik dan iets meer moeten betalen voor een code? (Aan de andere kant, codes die ik tot nu toe heb ontvangen werkte meestal niet echt goed :P)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:13:07 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117574063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef Raznov het volgende:
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)e-product-16435.html
Heb volgens mij geen trackingcode ontvangen, of had ik dan iets meer moeten betalen voor een code? (Aan de andere kant, codes die ik tot nu toe heb ontvangen werkte meestal niet echt goed :P)
Tracking is pas vanaf een bepaald bedrag.

Leuk ding :P, wellicht wat voor de plant die hier staat (en die soms geel is :P)
pi_117574628
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen :9

Wel jammer dat het altijd dealextreme is :')
Maar zelf ook begonnen bij DX O-)

Herkenbaar?
iedereen is begonnen bij DX :D Daarna maak je zelf de overstap (en met behulp van dit topic en de mensen hier :D ) naar andere shops
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:25:02 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117577349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil :P (dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee :D! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.

SPOILER
Ambilight disco shit van Philips :P Ik gebruik ze alleen voor decoratie en de lampen verstoppen achter grote objecten geeft zo'n mooie gloed.

Ik heb ook nog een 6500K 8W witte lamp achter de plasma zitten voor bias lighting, daardoor ervaren je ogen een hoger contrast op je scherm.

Ik heb wel een aantal Chineesjes in mijn kelder zitten met flexibele vingers, maar die laat ik niet op de afstandbediening drukken ^O^
pi_117577412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 00:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

iedereen is begonnen bij DX :D Daarna maak je zelf de overstap (en met behulp van dit topic en de mensen hier :D ) naar andere shops
Ik nooit bij DX,altijd AE(aliexpress) :9
pi_117577429
Oh, dat plantenwatergeef setje is best wel tof en handig! Eens kijken of er nog andere soorten te vinden zijn.

Deze is ook handig. http://www.buyincoins.com(...)m-product-18486.html

[ Bericht 53% gewijzigd door Skiet op 04-10-2012 08:37:32 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:04:41 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117579315
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

SPOILER
Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).

[ afbeelding ]
Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)
SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''
Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.
Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?

ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....

Maar eens duidelijkere foto's man :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:13:44 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117579548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?

ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....

Maar eens duidelijkere foto's man :')
De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).

De lightake lamp bij wit licht (of wat wit zou moeten zijn):
SPOILER
De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):
SPOILER
Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk? :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:17:44 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117579668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).

De lightake lamp bij wit licht (of wat wit zou moeten zijn):
SPOILER
De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):
SPOILER
Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk? :')
TomTop rules dus...

:')

Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen :'))
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:55:58 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117580797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

TomTop rules dus...

:')

Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen :'))
Foto in eerste post over de ledjes ook even dat duidelijker gemaakt :D
pi_117582759
Ik zal eens gaan kijken monkeybrain!

bedankt voor je uitleggende post :P!
pi_117583916
Iemand toevallig eens een leuke doucheradio tegen gekomen, liefst met mp3 mogelijkheid, in 1 van de vele webshops?
Music was my first love, and it will be my last.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:42:56 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117584005
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand toevallig eens een leuke doucheradio tegen gekomen, liefst met mp3 mogelijkheid, in 1 van de vele webshops?
www.buyincoins.com
www.**********.com <ever buying
www.chinaprices.us >>>> Verzamelsite waar je vanalles terugvind en de beste prijzen.
www.e-bay.com
www.e-bay.nl
SPOILER
www.banggood.com
www.pandawill.com

knock yourself out.
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:46:19 #297
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117584112
off-topic:

SPOILER
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:10:42 #298
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117584885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
off-topic:

SPOILER
SPOILER
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:56:50 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117586457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:10 schreef mcwops het volgende:

[..]

SPOILER
^^ brengt geen toegevoegde waarde.
YouTube
pi_117590324
De V911 is binnen! Na eerst een kwartier de piepschuim doos te moeten onttapen kon ik hem dan eindelijk aanschouwen, eerste reactie was: Kleine batterijen, helikoptertje wel zo verwacht en grote controller! WIl ik gaan vliegen kom ik erachter dat er 6 batterijen in de afstandbediening moeten, en met overal gevonden batterijen (uit zaklampen, uit doosjes, toetsenborden) heb ik er 6 bij 1 kunnen sprokkelen, maarja daar zitten paar lege bij... word dus even wachten tot we nieuwe batterijen in huis hebben.

Wat wel raar is dat er een wit kleurig draadje los lijkt te zijn van het printplaatjes (of hoe je dat noemt) Is deze losgeschoten en moet ik dat zelf repareren of hoort dit zo? Foto's volgen zodadelijk, camera is aan het opladen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')