abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:40:46 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117364741

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:44:32 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117364889
Trouwens, m'n kinzoachtige tape van BIC is binnen :)
Zal ff wat fototjes schieten

(klik klik kliiiiik)

Split dispatched, komen van andere suppliers blijkbaar.. maar zelfde merk.
Zijn precies hetzelfde als het tape wat ik hier in Nederland gekocht heb (originele).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117364891
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Praat hier over je laatste bestellingen en discussieer over webshops.

Ga hier niet teveel in op de thema's Jiayu en Ainol/Tablets. Doet dat liever in de daarvoor bestemde topics:
[Jiayu] #2 - Wachten op de Chinese overheid
Android tablet discussie topic #27 - Waar we allemaal van Ainol houden

In het volgende topic vind je gebruikerservaringen en buy-guides van allerhande producten:
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117364916
Ik heb tijdje terug gelezen over foute USB sticks

Is deze nu wel goed
128GB 128GO Plastic USB 2.0 Memory Stick Thumb Flash Drive Pen White #5

http://bit.ly/QAzyJy #ebayipad

Of gewoon niet doen?
pi_117364970
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik heb tijdje terug gelezen over foute USB sticks

Is deze nu wel goed
128GB 128GO Plastic USB 2.0 Memory Stick Thumb Flash Drive Pen White #5

http://bit.ly/QAzyJy #ebayipad

Of gewoon niet doen?
Vergelijk de prijs met die van Mymemory.co.uk bedenk dan dat de prijzen hier van flash geheugen in Europa ongeveer even hoog zijn als in China.
En vraag het daarna nog eens :*
pi_117365171
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vergelijk de prijs met die van Mymemory.co.uk bedenk dan dat de prijzen hier van flash geheugen in Europa ongeveer even hoog zijn als in China.
En vraag het daarna nog eens :*
Ik weet genoeg :-)
pi_117365241
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Ik weet genoeg :-)
Nouja, ik zit net nog even aan het kijken. 64GB sticks zijn 23 pond... Maar aanraden zou ik het nog niet (leert het verleden helaas).

Ook wel redelijke feedback op de USB sticks, het kan dus wel maar de read/write speeds zijn vast nog om te huilen :P
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:06:10 #8
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_117365765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja, ik zit net nog even aan het kijken. 64GB sticks zijn 23 pond... Maar aanraden zou ik het nog niet (leert het verleden helaas).

Ook wel redelijke feedback op de USB sticks, het kan dus wel maar de read/write speeds zijn vast nog om te huilen :P
Als je zijn negative feedback bekijkt zitten er wel een aantal users tussen die minder blij zijn..

http://feedback.ebay.nl/w(...)rkparms=negative_365

Verder kan het een gehackte 64GB of 32GB zijn, je merkt dan pas dat ze gehacked zijn als je er meer dan die hoeveelheid data op zet. Waarschijnlijk dan al te laat (en heb je al een positive feedback achtergelaten).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:22:23 #9
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117366420
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef tokko1 het volgende:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(klik klik kliiiiik)

Zijn precies hetzelfde als het tape wat ik hier in Nederland gekocht heb (originele).
Told you O+
Ben er ook tevreden over. gebruiken we hier zelfs om bij hockeysticks te gebruiken.

andere vraag: ben op zoek naar een strakke hoes voor een iPad 1. Nu zoek ik me t apezuur maar blijkt dat er eigenlijk alleen voor de 2 of de new iPad hoezen zijn. anyone :@
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_117366598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:22 schreef mcwops het volgende:

[..]

Told you O+
Ben er ook tevreden over. gebruiken we hier zelfs om bij hockeysticks te gebruiken.

andere vraag: ben op zoek naar een strakke hoes voor een iPad 1. Nu zoek ik me t apezuur maar blijkt dat er eigenlijk alleen voor de 2 of de new iPad hoezen zijn. anyone :@
http://www.ebay.com/sch/i(...)53A1229&_clu=2&_sc=1
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:54:41 #11
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117367906
quote:
thanks.. gekeken maar nog steeds nix gevonden. wil zo'n strakke magnetic case
pi_117367912
Klote, m'n pakket is op een verkeerd adres bezorgd de ontvanger nam het niet aan. Wat kan ik nu doen, of beter gezegd waar is mijn pakketje nu? BVD (PS: hij is zonder tc verzonden dus was een handtekening ook niet nodig)
Hoi.
pi_117368354
quote:
Waar niemand het nieuwe topic opende?
hmmm.... dan: Welkom niemand! Leuk dat je meedoet hier. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:12:37 #14
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117368736
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:W
Say whaaaat?
pi_117370350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef mootje026 het volgende:
Klote, m'n pakket is op een verkeerd adres bezorgd de ontvanger nam het niet aan. Wat kan ik nu doen, of beter gezegd waar is mijn pakketje nu? BVD (PS: hij is zonder tc verzonden dus was een handtekening ook niet nodig)
ff met tnt post bellen of ze via twitter benaderen. Ze zijn altijd wel erg behulpzaam
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:00:20 #16
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117371455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik zag dit als een mogelijkheid mij voor te stellen als nieuwe china shopper.
Volg deze reeks al een tijdje, maar heb eigenlijk nooit durven posten. Laatst iets bij http://dealextreme.com besteld, maar dat duurde me toch best wel lang eigenlijk. En de service was zo slecht.

Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een goede telefoon, heb je ook samsung in china? Want ik wil eignelijk wel een 100% zeker goed product voordat ik iets durf te bestellen. Ben namelijk een niet zo rijke (net als alle andere) student.... hebben jullie nog tips?
pi_117372546

Ja, DX is helaas niet heel veel soeps qua handling vaak. Koop eens bij een Tidydeal ofzeau.

Als je een telefoon willen doet, ik heb deze... super design, touchscreen quad band, dualsim, camera, bluetooth, fm-radio en alles erop en eraan. Magic geweldig; eckte aanrader!
http://www.tinydeal.com/r(...)83.html?currency=USD
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:15:19 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117375001
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, DX is helaas niet heel veel soeps qua handling vaak. Koop eens bij een Tidydeal ofzeau.

Als je een telefoon willen doet, ik heb deze... super design, touchscreen quad band, dualsim, camera, bluetooth, fm-radio en alles erop en eraan. [ afbeelding ] Magic geweldig; eckte aanrader!
http://www.tinydeal.com/r(...)83.html?currency=USD
Shiznuts!
Fijn dat je me op dit geweldig lijkende toestel wijst! Ga hier al mijn vrienden jaloers maken!

OT:
Hoe zal zoiets zich houden:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a7a0a5e94
Ziet er wel leuk uit (voor die prijs)
pi_117375164
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef teknu het volgende:

[..]

Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.

Het lijkt me als je je range wilt laten toenemen dat het signaal toch versterkt moet worden? En niet het zwakke signaal oppakken en hetzelfde zwakke signaal doorsturen, hierdoor word de range niet groter.
Beetje offtopic maar;

Volgens mij snap je het nog steeds niet. Met de test die je hierboven beschrijft test je precies hetzelfde als in je eerste test en dus nog steeds niet het juiste.

Het nut van een repeater is het signaal van een bepaalde plek, voor een grote range weer doorgeven.
Dus heb je een huis van 3 verdiepingen waar je modem beneden staat en heb je boven geen bereik. Zet je repeater op de bijv. tweede verdieping, en die zendt het signaal wat hij ontvang (zal niet sterk zijn) weer een verdieping door.

[ Bericht 0% gewijzigd door yorkick op 28-09-2012 23:43:22 ]
pi_117389020
Nationale feestdag, Chinezen hebben een paar dagjes rust, jammer, wéér 4 dagen langer wachten :'(
pi_117389410
Hai, ik wil een F103 helicoptertje bestellen, en ja, natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk.
Levertijd is niet zo interessant. Alleen als je wat goedkoops vind is de shipping fee meestal 2x zo duur als het product zelf.

Als voorbeeld vond ik iets op DX , free shipping
http://dx.com/p/f103-4-ch(...)er-army-green-148505

En Op nl.aliexpress.com (alibaba.com)
http://www.aliexpress.com(...)e-Toy/583908657.html

Die laatste is wel erg goedkoop, maar ik heb geen idee of dat een beetje betrouwbaar is, gezien het een soort marktplaats is daar, toch? Anyway, tips? (ander model RC Heli mag ook, als het maar leuk spul is en geen prut, en betaalbaar)

zaterdag 29 september 2012 @ 15:04:07 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117389561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Holy_Goat het volgende:
Hai, ik wil een F103 helicoptertje bestellen, en ja, natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk.
Levertijd is niet zo interessant. Alleen als je wat goedkoops vind is de shipping fee meestal 2x zo duur als het product zelf.

Als voorbeeld vond ik iets op DX , free shipping
http://dx.com/p/f103-4-ch(...)er-army-green-148505

En Op nl.aliexpress.com (alibaba.com)
http://www.aliexpress.com(...)e-Toy/583908657.html

Die laatste is wel erg goedkoop, maar ik heb geen idee of dat een beetje betrouwbaar is, gezien het een soort marktplaats is daar, toch? Anyway, tips? (ander model RC Heli mag ook, als het maar leuk spul is en geen prut, en betaalbaar)

[ afbeelding ]
Banggood heeft 'm nog goedkoper ;)

Daarnaast zou ik ook naar de Syma S107 kijken :) Gewoon prima kwaliteit heli, makkelijk te besturen en goedkoop spare parts voor te krijgen ;) (en iéts goedkoper dacht ik)
pi_117390331
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:04 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Banggood heeft 'm nog goedkoper ;)

Daarnaast zou ik ook naar de Syma S107 kijken :) Gewoon prima kwaliteit heli, makkelijk te besturen en goedkoop spare parts voor te krijgen ;) (en iéts goedkoper dacht ik)
Een 4,5 channel die goedkoper is dan de V911 en 9958..

Vraag me af hoe de vliegverhoudingen dan zijn

* ManageTheAnger heeft namelijk net een V911 besteld :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117397100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Een 4,5 channel die goedkoper is dan de V911 en 9958..

Vraag me af hoe de vliegverhoudingen dan zijn

* ManageTheAnger heeft namelijk net een V911 besteld :P
linkjes met prijzen? Al die type nrs zeggen mij niet veel.. vind het wel belangrijk dat ik ook kan strafen met zo een heli-tje
pi_117397232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:55 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

linkjes met prijzen? Al die type nrs zeggen mij niet veel.. vind het wel belangrijk dat ik ook kan strafen met zo een heli-tje
linkjes staan hierboven...

en die ik heb gekocht:

http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

zag net op me account, dat hij verscheept is.... dus mooi voor de feestdagen aan...

Iemand enig idee hoelang het dan duurt? Iemand met ervaring?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117397271
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

linkjes staan hierboven...

en die ik heb gekocht:

http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

zag net op me account, dat hij verscheept is.... dus mooi voor de feestdagen aan...

Iemand enig idee hoelang het dan duurt? Iemand met ervaring?
Ik zie nooit zo snel wat ie ' kan ' zeg maar. Ik wil iig kunnen strafen namelijk.
pi_117397308
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:01 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik zie nooit zo snel wat ie ' kan ' zeg maar. Ik wil iig kunnen strafen namelijk.
Volgens mij kunnen die helikopters dat ook.

Banken heet dat. Die V911 kan dat sowieso
YouTube
pi_117397404
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen die helikopters dat ook.

Banken heet dat. Die V911 kan dat sowieso
s die V911 wat groter ofzo (omdat ie ook buiten kan)? En ws radiografisch?
pi_117397576
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ze zijn allemaal radiografisch..

Bekijk je de website überhaupt wel?

Ga naar youtube, vul daar de type nummers in van de verschillende helikopters en dan kan je ze zien vliegen, en ook ongeveer vergelijken in maat. Maar ze zijn vrijwel allemaal even groot/ van hetzelfde kaliber.
YouTube
pi_117399530
Iemand die me kan helpen met het vinden van een iPhone 5 oplaadkabel?

Hier kan je hem nog nergens krijgen. Dus moet via internet, dus eigenlijk in China? Heb er 1 gevonden voorn17$ ofzo, maar moet goedkoper kunnen denk ik
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:22:47 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117400529
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:58 schreef Phone8 het volgende:
Iemand die me kan helpen met het vinden van een iPhone 5 oplaadkabel?

Hier kan je hem nog nergens krijgen. Dus moet via internet, dus eigenlijk in China? Heb er 1 gevonden voorn17$ ofzo, maar moet goedkoper kunnen denk ik
Chinaprices geeft genoeg andere resultaten... ga volgende keer aub wat beter je best doen met zoeken ;) Altough het al goed is dát je zelf gezocht hebt.. :7

http://www.eforchina.com/(...)yxf2VpP9Z6vOrMSGMLgQ 10.2 USD :Y

http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item27cb3f7713 Ebay 13 USD
pi_117401274
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Chinaprices geeft genoeg andere resultaten... ga volgende keer aub wat beter je best doen met zoeken ;) Altough het al goed is dát je zelf gezocht hebt.. :7

Hier is die goedkoper: http://www.sunsky-online.(...)ter+for+iPhone+5.htm
SPOILER
Hoi.
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:50:01 #33
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117401837
quote:
16s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef tokko1 het volgende:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(klik klik kliiiiik)

Je zegt zelfde als in NL?
Dan toch maar eens bestellen!
pi_117402282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je zegt zelfde als in NL?
Dan toch maar eens bestellen!
Heb je zulk spul nou echt nodig? Hoe/waar gebruik je dat dan voor? :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:04 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Hey vriend, als je eerst dit nou eens leest:
Dat is een coaxiale heli, weliswaar met zij-rotors, maar ik zou er niet echt voor gaan.
Zoals reeds gezegd, V911 en 9958 zijn tof en 4 kanaals non-coaxiale flybar-heli's die ook banken.
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:08:29 #35
314372 Goddelijker
pi_117402863
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je zulk spul nou echt nodig? Hoe/waar gebruik je dat dan voor? :P

[..]

Hey vriend, als je eerst dit nou eens leest:
Dat is een coaxiale heli, weliswaar met zij-rotors, maar ik zou er niet echt voor gaan.
Zoals reeds gezegd, V911 en 9958 zijn tof en 4 kanaals non-coaxiale flybar-heli's die ook banken.
Zie DM! ;)
pi_117406042
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:08 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zie DM! ;)
I feel a disturbance in the force!

Illegal merchandise alert!

:P
YouTube
pi_117407099
Mijn trackingcode werkt niet :(

Al mijn items zijn wel "shipped" nu.... dus ben benieuwd.
YouTube
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:40:30 #38
314372 Goddelijker
pi_117407259
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I feel a disturbance in the force!

Illegal merchandise alert!

:P
Het ging over waar de tape voor gebruikt wordt. ;)
pi_117407487
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het ging over waar de tape voor gebruikt wordt. ;)
Wil je het mij ook ff dm'en? :D
Hoi.
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:14:00 #40
314372 Goddelijker
pi_117408618
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef mootje026 het volgende:

[..]

Wil je het mij ook ff dm'en? :D
http://www.fysioduinlust.nl/kinesiotape/kinesiotape.html
  zondag 30 september 2012 @ 02:14:32 #42
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_117413593
Het interesseert geen hond, maar over mijn TK201 GPS tracker akkefietje; die andere (iets duurdere) die ik heb besteld werkt perfect. Ze zijn verschillend van elkaar qua opdruk (doen wel hun best op elkaar te lijken) en de duurdere heeft een TF-card slot erin voor opslag van GPS gegevens. Ik heb hem nog niet uitvoerig kunnen testen, maar genoeg kunnen testen om te weten dat hij werkt, zelfs vanuit het handschoenenkastje van mijn oldtimer. Morgen eens kijken wat er nog meer met het ding kan.

De eerste de beste en goedkoopste teringchinees op ebay kun je dus beter links laten liggen, want die verkopen over het algemeen toch alleen maar kapotte troep en van Paypal krijg je toch niks terug. Als ik de tijd heb ga ik de kapotte terugsturen en kijken hoe dat afloopt, want iets naar China versturen en wachten op een nieuwe lijkt me wel een spannende ervaring.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zondag 30 september 2012 @ 03:01:52 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117414203
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 02:14 schreef R2cksson het volgende:
Het interesseert geen hond, maar over mijn TK201 GPS tracker akkefietje; die andere (iets duurdere) die ik heb besteld werkt perfect. Ze zijn verschillend van elkaar qua opdruk (doen wel hun best op elkaar te lijken) en de duurdere heeft een TF-card slot erin voor opslag van GPS gegevens. Ik heb hem nog niet uitvoerig kunnen testen, maar genoeg kunnen testen om te weten dat hij werkt, zelfs vanuit het handschoenenkastje van mijn oldtimer. Morgen eens kijken wat er nog meer met het ding kan.

De eerste de beste en goedkoopste teringchinees op ebay kun je dus beter links laten liggen, want die verkopen over het algemeen toch alleen maar kapotte troep en van Paypal krijg je toch niks terug. Als ik de tijd heb ga ik de kapotte terugsturen en kijken hoe dat afloopt, want iets naar China versturen en wachten op een nieuwe lijkt me wel een spannende ervaring.
De laatste Chinees waar ik wat naar terug stuurde kreeg het niet eens :') De douane van China hield het tegen en de Chinees kon niet vinden met wie ze contact op moest nemen. (aangezien ik daar veel orderde en nog wou orderen zal die wel niet zo dom zijn geweest om het niet te laten repareren.

Ben benieuwd, hou ons op de hoogte :D!
pi_117414595
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:22 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Had al gezocht met chinaprices.. Maar is allemaal verleng kabels. Bestel er wel 1 en zien wel hoe dat werkt.

Bedankt voor de hulp :-)
pi_117416038
quote:
Èèn week geen China shoppen dus?!?!?
pi_117416111
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 09:42 schreef davedavy het volgende:

[..]

Èèn week geen China shoppen dus?!?!?
alleen geen verzendingen :P
pi_117416598
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 09:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

alleen geen verzendingen :P
Ja is in principe het zelfden :P
  zondag 30 september 2012 @ 10:56:21 #48
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_117417203
Hey :D
Hoe gaat t met de hexa van iemand91? :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_117417450
Nog steeds geen MP3 van TheHut }:|
Op 4-9 verzonden, maar echt elke keer duurt het zo lang.
Ze kunnen ook pas refunden na 40 dagen na verzendingstermijn.
Daar bestel ik niks meer. :{w Z
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 30 september 2012 @ 12:26:49 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117419319
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 10:56 schreef bobbernaut het volgende:
Hey :D
Hoe gaat t met de hexa van iemand91? :D
Check hier: Bouwverslag Hexacopter
  zondag 30 september 2012 @ 12:28:41 #51
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_117419377
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Owh ja! Thanks! :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_117420806
Had mijn Sipik SK68 trouwens vrijdag binnen, even korte + en - punten :D

Pluspunten:
- Klein, past precies in je hand
- 1AA batterij, zuinig
- Goede lichtbundel voor zon klein en goedkoop dingetje op AA batterij.
- De clip is verwijderbaar
Minpunten:
- Tsja wat zal ik hier is noemen.. ze zijn er gewoon niet :D

Mijn vader stond er versteld van, voor die 5 euro :P Heeft hem ook gelijk overgekocht!

EDIT: en mijn muismat van artscow is 5 dagen geleden ook verstuurd! :D

[ Bericht 6% gewijzigd door nodig op 30-09-2012 13:45:44 ]
pi_117422352
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
Had mijn Sipik SK68 trouwens vrijdag binnen, even korte + en - punten :D

[ afbeelding ]

Pluspunten:
- Klein, past precies in je hand
- 1AA batterij, zuinig
- Goede lichtbundel voor zon klein en goedkoop dingetje op AA batterij.
- De clip is verwijderbaar
Minpunten:
- Tsja wat zal ik hier is noemen.. ze zijn er gewoon niet :D

Mijn vader stond er versteld van, voor die 5 euro :P Heeft hem ook gelijk overgekocht!

EDIT: en mijn muismat van artscow is 5 dagen geleden ook verstuurd! :D
Waar heb je deze gehaald? Link zou fijn zijn.
pi_117422534
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waar heb je deze gehaald? Link zou fijn zijn.
http://www.**********.com/product158094.html
http://goo.gl/uUtKv
pi_117423288
lekker bezig bij Mistertao:

Klik op een advertentie van de homepage, krijg ik alsnog de welbekende melding :')
quote:
Attention! This item might be a product of trademark infringement.
It is illegal to sell and buy any counterfeit goods.
We suggest you try to find other similar products on our homepage, instead.
We apologize for any inconvenience caused and hope you will be satisfied with other items on offer.
pi_117424830
Die Artscow $0.99 actie coupons zijn vet :D, net een muismat besteld. Ik vraag me af of je de code meerdere malen voor hetzelfde adres/account kan gebruiken :P
Ja.
pi_117425188
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef Xu het volgende:
Die Artscow $0.99 actie coupons zijn vet :D, net een muismat besteld. Ik vraag me af of je de code meerdere malen voor hetzelfde adres/account kan gebruiken :P
alleen via ander IP adres is het mogelijk ;)
pi_117425318
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef thethoryd het volgende:

[..]

alleen via ander IP adres is het mogelijk ;)
En een ander account is volgens mij ook nodig.
  zondag 30 september 2012 @ 15:54:34 #59
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117425621
Rond Maart deze weegschaal binnen gekregen. Werkte perfect! Gister ging hij helaas kapot (gaf alleen oUEr aan dus heb ik even contact op genomen met DX, en vandaag is er een nieuwe op de post gegaan :)

Top service.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117425689
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Rond Maart deze weegschaal binnen gekregen. Werkte perfect! Gister ging hij helaas kapot (gaf alleen oUEr aan dus heb ik even contact op genomen met DX, en vandaag is er een nieuwe op de post gegaan :)

[ afbeelding ]

Top service.
Mag het een grammetje meer zijn? Kost je wel 20euro... })
YouTube
  zondag 30 september 2012 @ 16:03:03 #61
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117425833
:@
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mag het een grammetje meer zijn? Kost je wel 20euro... })
Haha, ik weeg meestal niet meer dan 10 gram per keer.
Maar het is een handig klein dingetje. :) Ik was ook verbaast dat ik meteen een nieuwe kreeg sinds de garantie al was verlopen. Eerst dacht ik dat de batterij leeg was (oUEr out of energy?) maar dat bleek het niet te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 30-09-2012 16:09:30 ]
pi_117425949
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/He(...)deb59#ht_2402wt_1271

Meer dan 2200 euro.... ffs haha

http://www.ebay.nl/itm/He(...)14a9d#ht_2215wt_1271

hier dezelfde voor 1700 euro

dat scheelt nogal.. Wat zou zo'n ding eigenlijk echt waard zijn?
YouTube
  zondag 30 september 2012 @ 16:14:56 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117426188
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
:@

[..]

Haha, ik weeg meestal niet meer dan 10 gram per keer.
Maar het is een handig klein dingetje. :) Ik was ook verbaast dat ik meteen een nieuwe kreeg sinds de garantie al was verlopen. Eerst dacht ik dat de batterij leeg was (oUEr out of energy?) maar dat bleek het niet te zijn.
Hij gaf vast eerst eventjes 'gAMe' aan, en kwam daarna met 'oVEr'. :D
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/itm/He(...)deb59#ht_2402wt_1271

Meer dan 2200 euro.... ffs haha

http://www.ebay.nl/itm/He(...)14a9d#ht_2215wt_1271

hier dezelfde voor 1700 euro

dat scheelt nogal.. Wat zou zo'n ding eigenlijk echt waard zijn?
Het is geen speelgoed. Het is een dure hobby.
  zondag 30 september 2012 @ 16:16:30 #64
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117426242
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Haha :D. Hij gaf oUEr volgens mij ook aan als hij het 0 punt berekende en hij lag niet stil.
Dus er zal wel wat vuil tussen zitten.
  zondag 30 september 2012 @ 16:17:19 #65
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_117426271
Koopt er hier iemand wel eens iets bij iOffer?
pi_117426273
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Dat begrijp ik ook wel ;-)

Vraag me alleen af wat zo'n ding echt waard is... want een kostenplaatje uit het andere topic is er ook nog niet geloof ik (of ik heb erover heen gelezen)
YouTube
  zondag 30 september 2012 @ 16:18:04 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117426299
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Grijsbaard het volgende:
Koopt er hier iemand wel eens iets bij iOffer?
Nee :') veel pauper zooi (over het algemeen). En geheel geen garantie/service/escrow
  zondag 30 september 2012 @ 16:18:28 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117426310
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook wel ;-)

Vraag me alleen af wat zo'n ding echt waard is... want een kostenplaatje uit het andere topic is er ook nog niet geloof ik (of ik heb erover heen gelezen)
Nou ja, zo'n 2000,- is wel een realistisch plaatje als je echt gaaf kant-en-klaar spul wilt.
Wil je het zelf bouwen, kan het voor de helft ook wel.
Wil je inleveren qua mogelijkheden/opties wil het ook weer voor nog weer minder.
Zozeer materiaalkosten is het niet, gaat meer om de techniek en engineering.
pi_117426581
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, zo'n 2000,- is wel een realistisch plaatje als je echt gaaf kant-en-klaar spul wilt.
Wil je het zelf bouwen, kan het voor de helft ook wel.
Wil je inleveren qua mogelijkheden/opties wil het ook weer voor nog weer minder.
Zozeer materiaalkosten is het niet, gaat meer om de techniek en engineering.
Theoretisch gezien is dat denk ik het dichtste bij wat de gemiddelde mens kan komen met betrekking tot vliegen. Bril op, camera aan en gaan met die banaan.

Misschien later dan maar eens bestellen haha, ik kan zo'n ding niet bouwen.... ik heb alles gelezen maar word er al raar van.. ik heb daar het geduld, maar ook het technisch inzicht niet voor... Kan nog geen eens een lamp aansluiten hier in huis (bij wijze van), laat staan dat ik zo'n Heli bouw
YouTube
pi_117426626
Voor het eerst in tijden weer wat gekocht... Zakmesje met een aansteker. Besteld van dealextreme, nu maar hopen dat ik dit keer mijn bestelling wel binnen 2 maand binnen krijg ;( Agja, ik heb geduld. Nu nog even op zoek naar een MHL adapter waarmee mijn HTC Sensation op de tv kan en misschien nog zo'n bluetooth keyboard?
  zondag 30 september 2012 @ 16:29:23 #71
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117426679
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef tornado61 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer wat gekocht... Zakmesje met een aansteker. Besteld van dealextreme, nu maar hopen dat ik dit keer mijn bestelling wel binnen 2 maand binnen krijg ;( Agja, ik heb geduld. Nu nog even op zoek naar een MHL adapter waarmee mijn HTC Sensation op de tv kan en misschien nog zo'n bluetooth keyboard?
Die met die groene vlam?
pi_117426769
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Die met die groene vlam?
volgens mij niet:

http://dx.com/p/multi-pur(...)cissors-opener-12654

deze maar doen als MHL?

http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UGhXA1EUXng

chinaprices zegt dat deze een van de goedkoopste is (er zijn nog wat goedkopere tussen maar ik bestel liever voor een dollar meer bij een site die ik ken.) . Zou hij full 1080p halen of hoef ik dat niet te verwachten voor deze prijs?
  zondag 30 september 2012 @ 16:33:02 #73
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117426814
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef tornado61 het volgende:

[..]

volgens mij niet:

deze maar doen als MHL?

chinaprices zegt dat deze een van de goedkoopste is (er zijn nog wat goedkopere tussen maar ik bestel liever voor een dollar meer bij een site die ik ken.) . Zou hij full 1080p halen of hoef ik dat niet te verwachten voor deze prijs?
Ok, ik dacht deze :P
http://dx.com/p/butane-lighter-with-push-out-tool-knife-6795
  zondag 30 september 2012 @ 16:33:56 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117426853
Die zou ik maar niet halen, die is illegaal (pop-up mes met twee snijkanten).
pi_117426904
quote:
De gelegenheids-hooligan aansteker voor tijdens het stappen :P
YouTube
  zondag 30 september 2012 @ 16:36:37 #76
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117426952
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef shiznuts het volgende:
Die zou ik maar niet halen, die is illegaal (pop-up mes met twee snijkanten).
Inderdaad.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

:D
pi_117427135
oeps, maar die ik heb besteld kan hopelijk wel toch?

zondag 30 september 2012 @ 16:45:34 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427287
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef tornado61 het volgende:
oeps, maar die ik heb besteld kan hopelijk wel toch?

Zolang 'ie ongevuld opgestuurd wordt is daar eigenlijk geen probleem mee.
  zondag 30 september 2012 @ 16:51:52 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_117427498
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mensen met messen op zak tijdens het stappen moeten ze echt preventief ruimen }:|
Don't let my username fool you...
  zondag 30 september 2012 @ 16:53:40 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427592
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Mensen met messen op zak tijdens het stappen moeten ze echt preventief ruimen }:|
_O_ Amen.
  zondag 30 september 2012 @ 17:02:49 #81
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117427932
quote:

[..]

En aanstekers? :D
  zondag 30 september 2012 @ 17:04:49 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_117428029
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

En aanstekers? :D
Roken is ook kansloos, maar goed, als je rookt dan is er niets mis met een doodsimpele aansteker.
  zondag 30 september 2012 @ 17:05:50 #83
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117428078
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Roken is ook kansloos, maar goed, als je rookt dan is er niets mis met een doodsimpele aansteker.
Je snapte hem niet :P
Ik heb overigens altijd een aansteker op zak, maar heb nog nooit gerookt.
  zondag 30 september 2012 @ 17:07:29 #84
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_117428147
quote:
19s.gif Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Je snapte hem niet :P
Ik heb overigens altijd een aansteker op zak, maar heb nog nooit gerookt.
Want je hebt altijd zoveel momenten op een dag dat je denkt "laat ik dit willekeurige object eens in de fik zetten" :?
  zondag 30 september 2012 @ 17:10:38 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117428298
Nee, kan 'ie vrouwen lastigvallen met de vraag 'vuurtje nodig, soms?'. ;(
  zondag 30 september 2012 @ 17:17:30 #86
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117428602
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Want je hebt altijd zoveel momenten op een dag dat je denkt "laat ik dit willekeurige object eens in de fik zetten" :?
Haha.. ja.
pi_117429201
quote:

[..]

Eens

of een boksbeugel in de bosjes bewaren, of zo'n kapmes...

heel triest :')
YouTube
pi_117430022
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef tornado61 het volgende:

[..]

volgens mij niet:

deze maar doen als MHL?

Dan zou ik eerder bij Focal bestellen dan bij DX ;) DX is niks vergeleken met Focalprice...
pi_117431079
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee :') veel pauper zooi (over het algemeen). En geheel geen garantie/service/escrow
Ik heb er wel goede ervaringen mee, alleen wel veel nepzooi.
pi_117431318
Hoe kun je het beste zon mk802 besturen als je m op tv aansluit? Dr bestaan toch ook mini keyboard, muis en motion dinges in 1?
  zondag 30 september 2012 @ 19:44:13 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117434601
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe kun je het beste zon mk802 besturen als je m op tv aansluit? Dr bestaan toch ook mini keyboard, muis en motion dinges in 1?
Volg je dit topic weleens. ;( Is al meermaals voorbijgekomen. Maar ok, to sum it up

1. www.techmoan.com (Rii/Lenovo)
2. Zelf heb ik de hitremote 'Mele F10' besteld en die is onderweg

Waar halen? Ebay, Aliexpress, Taobao, www.chinaprices.us enz etc.
pi_117440228
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Volg je dit topic weleens. ;( Is al meermaals voorbijgekomen. Maar ok, to sum it up

[ afbeelding ]

sorry ;( was idd laatst langsgekomen, thnx mate!
  zondag 30 september 2012 @ 22:01:11 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117443052
quote:
Sub-Total: $8.62
Air Mail : $0.00
Save $0.1 for Additional Qty:-$0.40
Discount Coupon: eBayONLY :-$0.60
Point Coins:-$7.53
Total: $0.09
Wat vervelend winkelen bij BIC >:)
pi_117445788
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Of dat nu zo fijn typt is maar de vraag hoor.
  zondag 30 september 2012 @ 22:49:12 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117446447
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Voor de paar dingetjes die je op een mediacenter moet typen is het prima hoor ;)
Heb al een paar jaar de Rii remote, kleine toetsjes.. maar werkt nog prima ^O^

En.. óh zo veel beter dan op het scherm met de cursor typen. Maar natuurlijk minder dan een toetsenbord, maar wie wil nou een toetsenbord op de bank hebben liggen :|W
  zondag 30 september 2012 @ 22:54:06 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117446858
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Qwerty-tobo op m'n Desire Z heb ik ook geen last van en dat is kleiner?
Je hebt ooit problemen de nummers van een kanaal waarnaar je wilt kijken in te drukken?
Voor Google-searches of YouTube-browsing etc optimaal, what else you need? Ja, je moet geen e-mails gaan opstellen ermee of iets, maar zoals Cruijff zou zeggen 'maar das logisch natuu'lijk'.
pi_117450714
Nog even een muisje besteld bij buyincoins :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:33:31 #98
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117452073

Ik blijf dit echt supertof vinden... I gotta get me one!
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:55:04 #99
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117453678
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.

En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel

Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_117453948
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Qwerty-tobo op m'n Desire Z heb ik ook geen last van en dat is kleiner?
Je hebt ooit problemen de nummers van een kanaal waarnaar je wilt kijken in te drukken?
Voor Google-searches of YouTube-browsing etc optimaal, what else you need? Ja, je moet geen e-mails gaan opstellen ermee of iets, maar zoals Cruijff zou zeggen 'maar das logisch natuu'lijk'.
Ik bedoel ook niet hoe klein die knopjes zijn, maar hoe breed die afstandsbediening, dan krijg je toch kramp in je vinger :?
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:07:14 #101
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_117454078
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Nee, kan 'ie vrouwen lastigvallen met de vraag 'vuurtje nodig, soms?'. ;(
Oftewel: een vrijgezel die zich maar afvraagt waarom hij nog geen vriendin heeft? :D
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:19:30 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117454998
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:45 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet hoe klein die knopjes zijn, maar hoe breed die afstandsbediening, dan krijg je toch kramp in je vinger :?
Ja, jij natuurlijk wel. :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:21:08 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117455039
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 06:55 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen.

[..]
Cool. :P Ik hoop dat 'ie er op den duur ook nog blij mee is. :Y
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:26:01 #104
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117455133
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cool. :P Ik hoop dat 'ie er op den duur ook nog blij mee is. :Y
hij is van mij voor de duidelijkheid :) ik gebruik het enkel voor facebook/mail/krantlezen/fokforum dus zal wel mee vallen ... is hij na 2 jaar stuk, nja dan is het ook zo :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:39:41 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117455401
Ach so, dacht dat 'ie 'em voor school ging gebruiken. :P

Hier binnenkort maar eens aan een quadcore 10.1" tab. Ff afwachten, zoveel goeds over de Sanei is er nog niet te melden meende ik. Ff zien hoe de AMPE, Zenithink en Ramos het doen.

Trouwens, kreeg the other day die WEIDE horloge binnen. Meh. Ik had 'em hetzelfde formaat verwacht als m'n Shark, maar hij was aanzienlijk groter en, meh, kweenie, had echt verwacht dat het de vervanger zou zijn. Nu toch maar weer dezelfde Shark halen anders. ;( Hopelijk komt vandaag nog een Takstar TS-650 ofzo, verder nog een lavalier microfoontje van Takstar, die HI1500 en de remote/keyboard Mele F10 nog naar me onderweg, tezamen met een Cheese smart case voor de Novo7 Fire.

Ik wilde dat alles de snelheid had van Singapore free shipping airmail. Dat ging lekker snel laatst. De Vsonics die ik binnenhad van Lend me ur ears zijn zoals initieel gezegd wel verrassend goed, maar missen toch net weer 'iets', de bass is wel okay, maar mist wat directe punch. Ondertussen ff afvragen of ik niet de nieuwe XPA's haal bij Thomas... die had 'ie laatst al sneakpreview gemaild, nu ook in de store.
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:05:42 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117455947
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dacht dat 'ie 'em voor school ging gebruiken. :P

Hier binnenkort maar eens aan een quadcore 10.1" tab. Ff afwachten, zoveel goeds over de Sanei is er nog niet te melden meende ik. Ff zien hoe de AMPE, Zenithink en Ramos het doen.

Trouwens, kreeg the other day die WEIDE horloge binnen. Meh. Ik had 'em hetzelfde formaat verwacht als m'n Shark, maar hij was aanzienlijk groter en, meh, kweenie, had echt verwacht dat het de vervanger zou zijn. Nu toch maar weer dezelfde Shark halen anders. ;( Hopelijk komt vandaag nog een Takstar TS-650 ofzo, verder nog een lavalier microfoontje van Takstar, die HI1500 en de remote/keyboard Mele F10 nog naar me onderweg, tezamen met een Cheese smart case voor de Novo7 Fire.

Ik wilde dat alles de snelheid had van Singapore free shipping airmail. Dat ging lekker snel laatst. De Vsonics die ik binnenhad van Lend me ur ears zijn zoals initieel gezegd wel verrassend goed, maar missen toch net weer 'iets', de bass is wel okay, maar mist wat directe punch. Ondertussen ff afvragen of ik niet de nieuwe XPA's haal bij Thomas... die had 'ie laatst al sneakpreview gemaild, nu ook in de store.
Verzoek aan jou, kan je een foto maken met de shark om je pols... boven en zij aanzicht?

Thanks alvast!

off topic:
SPOILER
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:07:34 #107
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117455999
Ik heb een IT-bedrijf ...
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:29:05 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117456570
Ik ben een corrupte topmanager bij Hypo Alpe Adria hier.
SPOILER
pi_117457603
Ambtenaar

SPOILER
Iemand nog een goedkope IP camera?
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:14:22 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117457973
quote:

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :)
Mag niet voorin de auto zitten o|O

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ambtenaar

_O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

off topic:
Wat doet iedereen hier eigenlijk voor werk man, dat er maar naar hartewens bestelt kan worden.
Stuntman
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:16:32 #111
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117458031
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mag niet voorin de auto zitten o|O

[..]

_O-

[..]

Stuntman
mag in Belgie perfect voorin zitten hoor. Dit zegt de wet

quote:
Mogen kinderen voorin zitten?
Ja. Kinderen mogen, ongeacht hun leeftijd, voorin op de passagiersstoel zitten, op voorwaarde dat ze worden vastgemaakt zoals de wet het voorschrijft. De enige beperking: het is verboden een kind in een autozitje tegen de rijrichting in (naar achteren gericht) te zetten op een plaats die is uitgerust met een frontale airbag, tenzij deze uitgeschakeld is.
pi_117458058
Zelfstandig ondernemer.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:26:07 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117458318
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

mag in Belgie perfect voorin zitten hoor. Dit zegt de wet

[..]

België is ook altijd zoveel leuker geweest dan Nederland, althans de Vlamingen *O*
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:27:18 #114
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117458357
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

België is ook altijd zoveel leuker geweest dan Nederland, althans de Vlamingen *O*
Bwoa ... ik had wel eens een Nederlands liefje willen hebben :) maar ziet er niet direct naar uit.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:28:55 #115
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_117458386
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

off topic:
SPOILER
Ben zelfstandig ondernemer ( Horeca & keuken management )

Iemand al die Android stick binnen van 32 USD?
had hem ook besteld maar daarna niks meer van gehoord :D en hij had ook leuke andere spullen.. maar wil eerst zeker weten of die stick aankomt voor ik meer bestel bij de seller ( zijn comments waren goed )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:32:18 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117458458
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:27 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Bwoa ... ik had wel eens een Nederlands liefje willen hebben :) maar ziet er niet direct naar uit.
Goedele Liekens, meer heb je toch niet nodig *;
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:36:45 #117
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117458575
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Goedele Liekens, meer heb je toch niet nodig *;
Doe mij dan toch maar Josje van K3 ... hoewel die nogal wat jonger is ... het kan een rare keuze lijken maar ... Femke Halsema zou met mij ook wel eens mogen gaan eten ;) ook al ben ik helemaal niet van haar politieke strekking ... maar wat een vrouw zeg.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:39:08 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117458644
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:28 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ben zelfstandig ondernemer ( Horeca & keuken management )

Iemand al die Android stick binnen van 32 USD?
had hem ook besteld maar daarna niks meer van gehoord :D en hij had ook leuke andere spullen.. maar wil eerst zeker weten of die stick aankomt voor ik meer bestel bij de seller ( zijn comments waren goed )
Nog niks, zal voor de grap eens vragen om een tracking ;)

Die DVD/CD auto speler was ook wel grappig maar via bieden op Ebay wel ongeveer voor het zelfde geld te krijgen (iets duurder).

De camera's waren ook wel grappig maar wat is de kwaliteit van het beeld :P? HD keychain cam? of minder....

Overigens full time student, deeltijd creatief boekhouder hier ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:45:16 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117458830
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:36 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Doe mij dan toch maar Josje van K3 ... hoewel die nogal wat jonger is ... het kan een rare keuze lijken maar ... Femke Halsema zou met mij ook wel eens mogen gaan eten ;) ook al ben ik helemaal niet van haar politieke strekking ... maar wat een vrouw zeg.
Maar Josje praat vast en zeker niet over vunzige seksualiteit met een zwoel Vlaams accent ~O>

Femke Halsema :X Vreselijke bitch achter de schermen en dan krijgt ze een heel lelijk gezicht.
pi_117458867
Laten we zeggen dat ik iets met douane zaken doe... :P
Nee, ben expediteur.
Heeft er iemand het linkje van die shark hierboven?
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:48:26 #121
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117458943
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:46 schreef Guul het volgende:
Laten we zeggen dat ik iets met douane zaken doe... :P
Nee, ben expediteur.
Heeft er iemand het linkje van die shark hierboven?
www.ebay.nl
Zoek op

Shark watch
Shark Led watch
WEIDE schijnt ook een zoekoptie te zijn.
YouTube
pi_117460581
iemand hier die voor mij nog een US > EU adaptertje heeft liggen?

lokale shop verkoopt ze voor 3 euro stuk :') :') , terwijl je die dingen voor 1 cent uit china haalt..

dus mocht iemand er nog 1 hebben liggen die ik voor een postzegel mag overnemen, meld je maar O-)
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:36:52 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117460622
3 euro is toch best ok? :D En dan heb je 'em instantly! _O_
Die 1ct dingen zijn trouwens ook niet 100% ideaal (dat de twee pinnen loszitten ofzo). :P

Niks geen post vandaag, behalve reclamefolders :N
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:47:33 #124
314372 Goddelijker
pi_117460918
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:49:27 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117460970
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
3 euro is toch best ok? :D En dan heb je 'em instantly! _O_
Die 1ct dingen zijn trouwens ook niet 100% ideaal (dat de twee pinnen loszitten ofzo). :P

Niks geen post vandaag, behalve reclamefolders :N
Kan alleen maar hopen dat alle pakketjes al uit China weg zijn zodat ik niet nog een week droog sta :'(
pi_117461165
Kreeg hier vorige week tip om via twitter te vragen of pakje al een Nl- tracking code heeft maar waar en hoe doe ik dat, gewoon bij postnl en wat moet ik dan vragen? En maken ze het dan niet net open om te kijken wat het is of zo? bedankt alvast :)
pi_117461248
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:56 schreef Tammymara het volgende:
Kreeg hier vorige week tip om via twitter te vragen of pakje al een Nl- tracking code heeft maar waar en hoe doe ik dat, gewoon bij postnl en wat moet ik dan vragen? En maken ze het dan niet net open om te kijken wat het is of zo? bedankt alvast :)
Als het iets illegaals is of enorm duur zou ik dat niet doen. Anders gewoon via twitter de postnl webcare een tweet sturen dat je graag een buitenlandse tracking wilt omzetten naar 3S. Kan even duren als het druk is, maar dan krijg je een tweet terug dat je een DM moet sturen met de code.
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:03:09 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117461320
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:56 schreef Tammymara het volgende:
Die mensen hebben verder geen contact met de douane en zoeken het gewoon op in een database. Geen probleem om dit te vragen (al is je pakketje duur)
pi_117461327
Niet illegaal ( Twee jurken , totaalbedrag 50 euro) en ook geen merkkleding. Buitenlandse trackingcode staat al sinds 16e onveranderd op outward office of exchange, ben gewoon ongeduldig en weet niet of het de moeite is om het te doen :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:23:58 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117463778
Weet iemand waarom mijn trackingnummers niet werken?

(ja ik ben mij er bewust van dat deze niet accuraat zijn)
YouTube
pi_117464083
Ik heb niks meer gehoord over die Jiayu 3g phones, heeft iemand ze al gehad het topic daarvan is gesloten en kan geen nieuwe vinden!
Is back
pi_117464169
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef supayoshii het volgende:
Ik heb niks meer gehoord over die Jiayu 3g phones, heeft iemand ze al gehad het topic daarvan is gesloten en kan geen nieuwe vinden!
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
Ja.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:06:41 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117465190
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet iemand waarom mijn trackingnummers niet werken?

(ja ik ben mij er bewust van dat deze niet accuraat zijn)
Hoelang heb je ze al? Vaak werken ze pas na een dag op 5/6
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:08:57 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117465275
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoelang heb je ze al? Vaak werken ze pas na een dag op 5/6
mmm

Dat zal erom spannen.
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:17:50 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117465630
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mmm

Dat zal erom spannen.
Dan hoef je komende week niks meer te verwachten. Zaterdag zijn de posterijen al gestopt met werken. (zaterdag laatste post het land uit)
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:10:26 #136
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117467630
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Tammymara het volgende:
Niet illegaal ( Twee jurken , totaalbedrag 50 euro) en ook geen merkkleding. Buitenlandse trackingcode staat al sinds 16e onveranderd op outward office of exchange, ben gewoon ongeduldig en weet niet of het de moeite is om het te doen :)
Staat mijne ook al op sinds de 17e, gewoon even afwachten denk ik dus.
pi_117469938
quote:
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.
[ afbeelding ]

En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel
[ afbeelding ]

Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.
Heb je nou werkelijk je zoontje vernoemt naar Linus Torvalds _O-
( voor de niet ICT'ers onder ons, Linus Torvalds is de verantwoordelijke ontwikkelaar van de linuxkernel.. Opensouce tegenhanger van Microsoft windows)

Zo te zien wel een mooi tabletje, die goed bevalt ^O^

Verklapt dus ook mijn achtergrond, Fulltime student HBO ICT beheer :D en ook al een andere ICT studie afgerond :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 01-10-2012 19:06:19 ]
pi_117471470
Mijn product die was 13 september al verzonden maar heb nog niks ontvangen. Denken jullie dat het nog zal aankomen? Het was een 'nep' horloge
pi_117471598
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef ibo0546 het volgende:
Mijn product die was 13 september al verzonden maar heb nog niks ontvangen. Denken jullie dat het nog zal aankomen? Het was een 'nep' horloge
Dat is iets meer dan 2 weken. Dus dan heb je nog wel even voor je je zorgen moet maken. Ik zit soms vier weken op iets te wachten.
pi_117473037
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat is iets meer dan 2 weken. Dus dan heb je nog wel even voor je je zorgen moet maken. Ik zit soms vier weken op iets te wachten.
oh bedankt, dan wacht ik nog maar af
pi_117474571
Ga dit maar 'ns bestellen:

Ondertussen bijpassende lenzen op MP/Ebay zoeken :{ ...
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:04:56 #142
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117474642
Pornoacteur uit Las Vegas hier. Gelukkig in dit topic nog wat Nederlandse aanspraak. Sowieso wel fijn, aanspraak, meeste vrouwelijke collega's praten niet duidelijk maar mompelen alleen maar op een rare manier.
Gewoon een simpele ICT consultant hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 01-10-2012 19:25:44 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117477123
Webcare gevraagd, kreeg als antwoord "Heb nog geen omnummering voor je".
Schiet ik nog niks mee op want ik weet nu nog niets :D Is het nog niet in NL? Is het nog niet door de douane? wat wil dat zeggen?

(Als dat nog niet gebeurd is dan hoef ik dus de eerste dagen ook nog geen post te verwachten he? vraag voor de experts hier....)
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:05:30 #144
48067 neo2000
pi_117477765
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Tammymara het volgende:
Webcare gevraagd, kreeg als antwoord "Heb nog geen omnummering voor je".
Schiet ik nog niks mee op want ik weet nu nog niets :D Is het nog niet in NL? Is het nog niet door de douane? wat wil dat zeggen?

(Als dat nog niet gebeurd is dan hoef ik dus de eerste dagen ook nog geen post te verwachten he? vraag voor de experts hier....)
Ik vermoed dat het 'm in het woordje "nog" zit. Aka: probeer het over x dagen nog eens. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117478551
Iemand nog een tip bij welke van de vele Chinese webshops goede betaalbare laserpennen te koop zijn? Had er eentje van Dealextreme maar die heeft snel de geest gegeven.
Music was my first love, and it will be my last.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:32:23 #146
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_117479446
Had via eBay twee cradles besteld (één voro thuis, één voor op het werk) voor mijn S3 van BuyInCoins, vrijdag gekregen. Sluit eentje aan: "Hmm, wat stinkt het toch hier....", "Hmmm, er komt rook uit de cradle". Andere (ook andere kleur) geprobeerd: zelfde probleem...

Klacht aangemaakt via eBay, zie al in de negatieve reviews meerdere meldingen van hetzelfde probleem bij hetzelfde item, krijg als reactie:

quote:
We feel quite sorry to hear the issue.

Actually we have tested every item before send it to our customers, as we want to do continuous business with you, so we always try our best to satisfy our customer and it's our pleasure to help you solve the problems.

But sometimes the item just may be damaged during the way as it's an international trade and factors are out of our control.

For this issue, how about we refund you AU$6 as compensation and just keep a little as the shipping fee?
Had dus AU¤6,70 betaald voor de twee dingen. Akkoord gaan of niet? Kost het me dus AU¤0,70, niet dat ik het niet kan betalen :P Maar het gaat me om het principe... ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:37:58 #147
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_117479869
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
iemand hier die voor mij nog een US > EU adaptertje heeft liggen?

lokale shop verkoopt ze voor 3 euro stuk :') :') , terwijl je die dingen voor 1 cent uit china haalt..

dus mocht iemand er nog 1 hebben liggen die ik voor een postzegel mag overnemen, meld je maar O-)
Stuur me ff een DM
We komen er wel uit
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:57:41 #148
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117485078
Haha, eergister op een link van 'Focalprice' geklikt hier, nu zijn 80% van mijn ads van focal price terwijl ik daarvoor er nog nooit één heb gezien.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:00:18 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117485263
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan hoef je komende week niks meer te verwachten. Zaterdag zijn de posterijen al gestopt met werken. (zaterdag laatste post het land uit)
Het is al shipped.. die status hebben ze al, want het was ruim voor de 30ste besteld.
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:01:27 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117485335
quote:
19s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Haha, eergister op een link van 'Focalprice' geklikt hier, nu zijn 80% van mijn ads van focal price terwijl ik daarvoor er nog nooit één heb gezien.
Dit.
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:02:23 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117485408
Ik heb er weer een te gekke website bij al zeg ik zelf... iemand ervaring hier mee?

www.itailor.com

Ik ga er zelf binnenkort ook maar eens bestellen, zijn hele instructie filmpjes over hoe je jezelf kan opmeten (of laten opmeten).

Iemand die een site kent waar het goedkoper kan? 30 euro is opzich nog redelijk prijzig lijkt mij.

Klasgenoot had daar besteld en gaf aan dat het wel goede kwaliteit is.
YouTube
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:05:23 #152
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117485601
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand nog een tip bij welke van de vele Chinese webshops goede betaalbare laserpennen te koop zijn? Had er eentje van Dealextreme maar die heeft snel de geest gegeven.
Ik had er ook één van DX die doet het nog steeds erg goed. Hij is ondertussen al 3 jaar oud.
Maar lasers boven 5mW zijn volgens mij illegaal.
pi_117486778
Grote bestelling gedaan bij LightInTheBox. Komt in 3 keer, 1 bestelling via DHL, 1 via UPS én 1 via FedEX. Uit verschillende magazijnen waarschijnlijk?!
PS4 online: micro_nl
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:30:08 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117487141
quote:
<5 mW (anders is het illegaal of heb je vergunningen/speciale maatregelen nodig), halen van Ebay of gewoon zoeken via chinaprices.us . Zelf heb ik een 4-in-1 pen/aanwijsstok/laser/led ding die het nog altijd gewoon doet.
pi_117489849
Jongens wat is de betrouwbaarste (en goedkoopste) TaoBao agent?
Heb er een paar leuke dingen gezien maar de kosten die de agents in de lijst rekenen maken het niet waard.
Heb iets over ene Tiffany gehoord maar der email lijkt niet te werken.
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:31:46 #156
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_117490222
Jongens

Heb op 12 september 3 bestellingen gedaan,

Er kwamen 2 bestellingen een week geleden aan (lees: 1 dag er tussen)

Nu valt het me op dat die laatste er nog niet is, ww
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:36:35 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117490428
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:22 schreef Riot- het volgende:
Jongens wat is de betrouwbaarste (en goedkoopste) TaoBao agent?
Heb er een paar leuke dingen gezien maar de kosten die de agents in de lijst rekenen maken het niet waard.
Heb iets over ene Tiffany gehoord maar der email lijkt niet te werken.
Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat. Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.

@ 0wen.

Soms krijg je een item dat je een week later besteld als eerste binnen, al is 'ie later verstuurd. Er is geen pijl op te trekken, ga uit van 2 á 3 weken na verzending binnenhebben, daarna eens zorgen maken en achteraan gaan. Patience is a virtue!
pi_117490761
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:31 schreef 0wen het volgende:
Jongens

Heb op 12 september 3 bestellingen gedaan,

Er kwamen 2 bestellingen een week geleden aan (lees: 1 dag er tussen)

Nu valt het me op dat die laatste er nog niet is, ww
Die heeft dan net het vliegtuig gemist. Zal er vast en zeker nog wel achteraan komen. Je moet je misschien zorgen gaan maken als iets er na vier weken nog niet is.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:08:00 #159
268749 Qaox
Aardappel
pi_117491623
Kennen jullie mij nog? Dat is lang gelden haha :P
pi_117492000
Balen dat ik moet wachten op mijn verzending :'(
pi_117492070
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Stuur me ff een DM
We komen er wel uit
al via RobertNL geregeld :), toch bedankt voor je aanbod!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:25:19 #162
268749 Qaox
Aardappel
pi_117492128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ex-mod haha. Zat er over na te denken om de hele meuk weer op te starten maar wel buiten eigen beheer....
Heb de DB nog :D
pi_117492147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Qaox het volgende:
Kennen jullie mij nog? Dat is lang gelden haha :P
ik herinner me je als het de noob van het topic.. klopt he :D?

hooi Qaoxje, waarom nooit meer online op skype? of in dit topic :P

voor de duidelijkheid, Qaox was eigenaar en mede beheerder van het inmiddels verlopen( :( ) chinese webshopforum!

update: gewoon aangooien die boel :P, al zal het denk ik nooit meer zo'n storm lopen als toen :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:27:13 #164
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117492174
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die heeft dan net het vliegtuig gemist. Zal er vast en zeker nog wel achteraan komen. Je moet je misschien zorgen gaan maken als iets er na vier weken nog niet is.
Bij mij duurt het standaard tussen een maand en 2 maanden. Ik stuur pas een mailtje als het er na 3 maanden nog niet is :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:29:20 #165
268749 Qaox
Aardappel
pi_117492226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

ik herinner me je als het de noob van het topic.. klopt he :D?

hooi Qaoxje, waarom nooit meer online op skype? of in dit topic :P

voor de duidelijkheid, Qaox was eigenaar en mede beheerder van het inmiddels verlopen( :( ) chinese webshopforum!

update: gewoon aangooien die boel :P, al zal het denk ik nooit meer zo'n storm lopen als toen :P
Momentje, ik installeer skype wel weer ff haha
En ik was niet de noob >:(
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:30:46 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117492266
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Bij mij duurt het standaard tussen een maand en 2 maanden. Ik stuur pas een mailtje als het er na 3 maanden nog niet is :P
Ah, je bent de buurman van de kerstman? :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:36:57 #167
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117492401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, je bent de buurman van de kerstman? :P
Ik vraag mij ook wel eens af waarom het zo lang duurt.
Het record is 2 weken. :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 02:15:49 #168
97745 Thorical
finding a way
pi_117493601
Wat is er an de hand met Mister Tao? Ik kan er geen items op vinden zonder de url van taobao en als ik er iets op vind dan is het ineens niet legaal terwijl het eerst op hun site stond.
pi_117493719
quote:
Ja, die 5mW pen van rond de 8 euro is best goed. Alleen de straal is bij mij niet altijd goed omdat het veertje te klein is, maar dat kan je zo tweaken. Straal doet pijn aan je ogen, en het is legaal :P
pi_117494044
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Qaox het volgende:

[..]

Ex-mod haha. Zat er over na te denken om de hele meuk weer op te starten maar wel buiten eigen beheer....
Heb de DB nog :D
Tell me more! Dm?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 06:53:26 #171
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117494190
quote:
Heb je nou werkelijk je zoontje vernoemt naar Linus Torvalds _O-
( voor de niet ICT'ers onder ons, Linus Torvalds is de verantwoordelijke ontwikkelaar van de linuxkernel.. Opensouce tegenhanger van Microsoft windows)

Inderdaad maar ook gewoon omdat ik en mijn ex-vrouw dat in der tijd een heel erg mooie naam vonden. We hadden de afspraak gemaakt toen ze zwanger was, dat als het een jongen was ik de naam mocht kiezen en als het een meisje was zij :) ik heb dus mogen kiezen en neen er komt geen broertje/halfbroertje dat Bill of Steve heet :) ook al zou dat redelijk EPIC zijn als ze ruzie hebben :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:45:22 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117496035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 06:53 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Inderdaad maar ook gewoon omdat ik en mijn ex-vrouw dat in der tijd een heel erg mooie naam vonden. We hadden de afspraak gemaakt toen ze zwanger was, dat als het een jongen was ik de naam mocht kiezen en als het een meisje was zij :) ik heb dus mogen kiezen en neen er komt geen broertje/halfbroertje dat Bill of Steve heet :) ook al zou dat redelijk EPIC zijn als ze ruzie hebben :)
_O-
YouTube
pi_117496472
quote:
http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 2 oktober 2012 02:36 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, die 5mW pen van rond de 8 euro is best goed. Alleen de straal is bij mij niet altijd goed omdat het veertje te klein is, maar dat kan je zo tweaken. Straal doet pijn aan je ogen, en het is legaal :P
En hebben we het dan over een groene of rode laser pointer?
pi_117497396
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het 'm in het woordje "nog" zit. Aka: probeer het over x dagen nog eens. ;)
hmm, dan denk ik dat ik maar gewoon wacht tot ze binnen zijn, ik wil ook niet te lastig zijn. Vroeg me gewoon af of dit wel betekend dat het al in nederland is maar misschien nog niet gescand is of zo.... ben hier echt niet goed in, is voor het eerst dat ik zoiets "duurs" in verhouding bestel en ben gewoon een beetje nerveus of het wel aankomt. haha. ook al is het net drie weken onderweg :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:30:48 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117498650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 02:15 schreef Thorical het volgende:
Wat is er an de hand met Mister Tao? Ik kan er geen items op vinden zonder de url van taobao en als ik er iets op vind dan is het ineens niet legaal terwijl het eerst op hun site stond.
Dat zeg ik. Gamma.
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag (3e) meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat (en post pas vanaf 8 oct). Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.

[..]
Zit daar echt een kink in de kabel. ;( Had ik iets besteld, maakten ze er een foto van toen het binnen was, sturen ze het op... gebruik ik die link van dat product later nog eens, is 'ie opeens geflagged, wat dus nergens op slaat, want er waren helemaal geen problemen? 8)7 Ze moeten dat echt ff fixen. Je kunt nu ook niet meer via de search zoeken, dat moet je zelf op taobao.com en/of tmall.com en als je dan een link plakt is het telkens vaak een geflagte item/shop opeens. Geen idee waarom ze zo moeilijk doen. Maar dat zal wel met de Paypal-problemen samenhangen en nu opeens übervoorzichtig te werk gaan. :{ Zwakke move.
pi_117499812
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

En hebben we het dan over een groene of rode laser pointer?
Een groene, maar je moet hem niet gebruiken als pointer want van uberhaupt naar het stipje te kijken doet het al pijn aan je ogen. Straal is niet zo sterk dat hij schadelijk is of iets, maar hij is wel erg fel, ik kon er wel 700m ver mee schijnen :D
pi_117501971
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat. Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 02:15 schreef Thorical het volgende:
Dit.

Probeer een hoesje te kaufen voor m'n kindle, heb ook op ebay en de overige chinese sites gekeken maar precies degene die ik wil verkopen ze nergens anders!
http://item.taobao.com/it(...)301b6&id=16401204832
Iemand nog een werkende (wederom, goedkoopste!) taobao agent?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:44:55 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117502497
pi_117505769
via welke site kan ik dit tracken?

Tracking Number: s00576988

Courier Service: Hong Kong Post
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:14:12 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117505875
Ik zeg het je dan nog maar een keer:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Geen? Dat is geen geldig tracknummer, lijkt me een ordernummer v/d webshop zelf?
Dus of... je verzonden item kwam niet in aanmerking voor registered shipping en dit is gewoon de systeemcode van de parcelservice, die niet trackbaar is... of je moet ff navragen wat de daarbij behorende trackingcode dan is.
RA[..]HK (Registered Airmail [code] Hong Kong post).
pi_117506500
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik zeg het je dan nog maar een keer:

[..]

is dat een email adres?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:31:57 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117506554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:30 schreef pazara het volgende:

[..]

is dat een email adres?
Nee. Het zijn twee dwergjes in blauwe pyjama's. :{
pi_117506593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Het zijn twee dwergjes in blauwe pyjama's. :{
dus,
ra@hk?
pi_117506631
Net cat5e naar de brievenbus getrokken moet nog maar eens zo´n ip cameraatje kopen iemand tips?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:40:12 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117506893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:32 schreef pazara het volgende:

[..]

dus,
ra@hk?
Dude. :'( !

RA00576988HK zou misschien een tracknummer zijn.

RA[..]HK dus. Dat is natuurlijk geen e-mailadres. Weet niet waar je dat nu weer vandaan haalt hoor?
Die puntjes '[..]' staat voor een 'code'. RA[vul-code-in-hier]HK zou een geldig tracknummer zijn 's00576988' is dat totaal niet, het is niks. Een systeemnummer van de webshop. Een afgiftenummer van Hong Kong Post voor non-trackable mail aan de webshop. Wat het ook is... het is niet trackbaar want het heeft geen trackformat. Dat wat ik dus zei. Je hebt een of ander nummer waar je niks mee kunt. Dus kun je ook niks tracken (ook niet via de sites uit de OP). Of als je spul wel trackbaar zou moeten zijn en je daarvoor betaald hebt of dat incluus was, dan moet je daarom vragen, niet via RA@HK, want dat is niks. :') Maar bij je webshop natuurlijk via customer service.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:33 schreef wesselbraaksma het volgende:
Net cat5e naar de brievenbus getrokken moet nog maar eens zo´n ip cameraatje kopen iemand tips?
Ja, kijk eens in het reviewtopic: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
pi_117507134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dude. :'( !

RA00576988HK zou misschien een tracknummer zijn.

RA[..]HK dus. Dat is natuurlijk geen e-mailadres. Weet niet waar je dat nu weer vandaan haalt hoor?
Die puntjes '[..]' staat voor een 'code'. RA[vul-code-in-hier]HK zou een geldig tracknummer zijn 's00576988' is dat totaal niet, het is niks. Een systeemnummer van de webshop. Een afgiftenummer van Hong Kong Post voor non-trackable mail aan de webshop. Wat het ook is... het is niet trackbaar want het heeft geen trackformat. Dat wat ik dus zei. Je hebt een of ander nummer waar je niks mee kunt. Dus kun je ook niks tracken (ook niet via de sites uit de OP). Of als je spul wel trackbaar zou moeten zijn en je daarvoor betaald hebt of dat incluus was, dan moet je daarom vragen, niet via RA@HK, want dat is niks. :') Maar bij je webshop natuurlijk via customer service.

[..]

ik krijg deze melding,Mail Tracking

OTHERS

To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:

pakket is van bic
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:51:33 #187
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117507381
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef pazara het volgende:

[..]

ik krijg deze melding,Mail Tracking

OTHERS

To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:

pakket is van bic
Die is niet traceerbaar binne post sorteerders... 't is gewoon een intern BIC tracking nummer.
Daar heb je dus niets aan, en die order van paar dollar ... hoef je toch ook niet te tracken?!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_117509754
Mijn reddmango MP3 is binnen *O* Ben benieuwd, vanavond een testen.
Iemand dat ding nog gekraakt met firmware?

Over testen gesproken :P Heb een gratis simkaartje met 5 euro beltegoed besteld voor in mijn GPS tracker, dus binnenkort ook een test hiervan.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:54:56 #189
268749 Qaox
Aardappel
pi_117510296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:

Over testen gesproken :P Heb een gratis simkaartje met 5 euro beltegoed besteld voor in mijn GPS tracker, dus binnenkort ook een test hiervan.
GRATIS!? Hoor ik daar GRATIS!?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:34:55 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117511907
pi_117512831
Iemand een idee waar ik een beetje kwalitatieve oordopjes kan halen (met flink wat bass :D) en control talk voor SG3? Liefst niet van die plastic meuk.

O+
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:04:02 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117512860
Sep 28, 2012 1:56:00 PM Status:Posting, Location:FUJIAN

:')

Ik kreeg op 25-09 een mail: "your item has been shipped"

Met netjes alle gegevens erbij (van tomtop).

Nou gaat dit dus via airmail, en je zou dus denken dat zoiets niet echt heel lang duurt... of dat hij in elk geval al onderweg is.

Fujian... net gegoogled :')
YouTube
pi_117512923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Sep 28, 2012 1:56:00 PM Status:Posting, Location:FUJIAN

Ik kreeg op 25-09 een mail: "your item has been shipped"

Met netjes alle gegevens erbij (van tomtop).

Nou gaat dit dus via airmail, en je zou dus denken dat zoiets niet echt heel lang duurt... of dat hij in elk geval al onderweg is.

Fujian... net gegoogled :')
Hij moet (waarschijnlijk) eerst nog naar Beijing.
Daar zal die ook nog wel eventjes blijven liggen.
pi_117515498
WTF :{ mijn reddmango wil niet aan.
Ik krijg hem wel aan als hij aan de usb kabel hangt maar anders niet.
Heb hem net een tijd opgeladen.

Wat een schijt :r }:|
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:25:02 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117515781
Eerst schuifje naar 'on', dan ( › ) (Play) ingedrukt houden. ;) Schuifje alleen is niet genoeg.
pi_117515870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef shiznuts het volgende:
Eerst schuifje naar 'on', dan ( › ) (Play) ingedrukt houden. ;) Schuifje alleen is niet genoeg.
Wtf, dat staat zelfs niet in de handleiding :')
Held _O_
pi_117515930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wtf, dat staat zelfs niet in de handleiding :')
Held _O_
Oh, wacht wel :P
Ben een beetje gefrusteerd, had daarstraks wat anders wat het niet deed :X
Kan ik me zo aan ergeren }:|
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:46:50 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117516850
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oh, wacht wel :P
Ben een beetje gefrusteerd, had daarstraks wat anders wat het niet deed :X
Kan ik me zo aan ergeren }:|
EN HET IS TIJD VOOR!!!!!

YouTube
pi_117517273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

EN HET IS TIJD VOOR!!!!!

[ afbeelding ]
Gwn totaal niet logisch als je hem aanzet dat je dan nog op een andere knop moet drukken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:16:40 #200
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117518542
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen :9

Wel jammer dat het altijd dealextreme is :')
Maar zelf ook begonnen bij DX O-)

Herkenbaar?
pi_117518578
Prima MP3 spelertje, komt niet zoveel power/bass uit zoals mijn iPod maar dat kan je niet vergelijken.
Helpt trouwens ook niet veel als ik de eq op bass zet.

Verder klinkt het goed icm de beta's. Het jammere is dat het drukknopje van de beta het niet doet hierop.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:21:44 #202
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117518808
Ik snap het niet waarom is dx zo populair hrt enige dat ik kan verzinnen is dat een topdomein hebben (die straks weggaat naar dx.com) servicr en snelheid is ruk.. prijzen zijn ook te hoog. Ik kan er echt niet bij met mrt mn hoofd ik ben trouwens begonnen met miniinthebox, wat ook echt een klote site is.
Say whaaaat?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:27:18 #203
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117519090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef SuperChips het volgende:
Ik snap het niet waarom is dx zo populair hrt enige dat ik kan verzinnen is dat een topdomein hebben (die straks weggaat naar dx.com) servicr en snelheid is ruk.. prijzen zijn ook te hoog. Ik kan er echt niet bij met mrt mn hoofd ik ben trouwens begonnen met miniinthebox, wat ook echt een klote site is.
Toevallig dat die site achter DX aan werd genoemd :P Ik snap wel waarom ik bij DX ben begonnen (precies een jaar geleden). Ik wist dat DX leverde en over andere webshops hoorde je maar weinig in dit topic, durfde dat niet echt aan ofzo, bovendien had DX heel veel aanbod en met name de reviews waren goed om door te spitten. Nu koop ik gewoon waar het goedkoopst is, reviews zie ik hier of op andere chinasite mocht de goedkoopste geen reviews op het product hebben. (let natuurlijk wel klein beetje op welke shop)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:27:48 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117519111
Ik ben begonnen op Ebay, daarna in dit topic beland en via chinacheep en nog later chinaprices bij webshops gekocht. Eerste webshopervaring met Buyincoins. Een paar keren bij dealextreme wat gehaald, maar was nou niet echt onder de indruk van de service, ik zal er dan ook niet gauw nog eens iets halen.

Ik denk er nu trouwens aan deze eens te proberen: http://www.banggood.com/W(...)dcopter-p-50790.html
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:35:58 #205
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117519561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben begonnen op Ebay, daarna in dit topic beland en via chinacheep en nog later chinaprices bij webshops gekocht. Eerste webshopervaring met Buyincoins. Een paar keren bij dealextreme wat gehaald, maar was nou niet echt onder de indruk van de service, ik zal er dan ook niet gauw nog eens iets halen.
Ik had er geen problemen mee een jaar geleden, volgens mij werd alles toen binnen 4 dagen ofzo verzonden. Eerst waren het de Dr oortjes en daarna een G horloge. Daarna sinterklaaskado'tjes ps3 controller (is nog steeds in gebruik,werkt ook gewoon draadloos :P) laserlampje, replica appel oortjes (bagger geluid, na maand kapot, maarja originele appel oortjes zijn niet veel beter....) en nog wat kleine dingetjes.

Nu sinds eind Augustes weer begonnen, eerste 3 aankopen bij eBay (waarvan 1tje onder BIC viel) daarna ook nog 1 bij Ever buying en artscow (muismat99c) en natuurlijk mijn V911 van banggood (overigens nog niet binnen)

Ohja, die g-horloge en Dr oortjes waren eenmalig, nep is waardeloos ik zie het zelf in xD. + het ziet er niet uit, horloge had ik binnen 3 dagen doorverkocht aan een vriend (en hij later ook weer doorverkocht omdat hij echte kocht, zegt al genoeg) en oortjes zitten voor geen meter, geef mij maar mn sennheisers.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:46:51 #206
48067 neo2000
pi_117520251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:

Ik heb mijn zoektocht maar gestaakt, aangezien de mp3 speler sowieso niet deed wat ie moest doen. Flac files afspelen. :'). Heb Reddmango gemailed mbt het probleem in de hoop misschien firmware update te krijgen oid, maar van hem geen enkele reaktie. Zavvi geprobeerd, en na veel uitzoekwerk een mailaddy gevonden van zavvi. Daar een refund gehad van de mp3 speler en sindsdien ligt ie onaangeroerd in een hoek. Kan er niet mee wak wil, en is online ook weinig over te vinden qua firmwares. Misschien dat ik het binnenkort nog eens probeer.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:49:53 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117520446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef nodig het volgende:

[..]
) en natuurlijk mijn V911 van banggood (overigens nog niet binnen)

waar en wanneer gekocht?

De mijne geloof ik 27 september bij banggood.
YouTube
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 20:56:30 #208
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117520902
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

waar en wanneer gekocht?

De mijne geloof ik 27 september bij banggood.
14 september bij banggood, nog steeds niet binnen, werd wel na 2 dagen verzonden ;)
Moet ik mij al zorgen gaan maken, sinds de 17e nog steeds op deze status Depart from Flytexpress Sorting Center to Nodig.

[ Bericht 8% gewijzigd door nodig op 02-10-2012 21:07:25 ]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:33:37 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117523039
Nee, Flytexpress is alleen een tussenstation. Die haalt het bij het magazijn op en doet het op de bus voor ze. Je krijgt daar verder geen updates van. Dus je hoeft niet te verwachten dat 'ie daar al die tijd al ligt, maar dat het al onderweg is ergens anders. ;)
pi_117523198
Heb al verschillende recomender codes ingevoerd bij BiC uit de onderschriften van de hier aanwezigen. Geen van alle lijken nog te werken.
Klinkt dit bekend?

Of ik voer hem op de verkeerde plek in. Ik doe het bij de check-out in coupon code
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:39:15 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117523420
Nee, werkt gewoon?

Zorg wel dat je vakje 'blauw'-omlijnd is ('oranje' is coupon, niet recommender, dus dat wil niet).
pi_117523479
recommender codes kan je alleen invullen als je niet ingelogd bent
pi_117523535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef kango het volgende:
recommender codes kan je alleen invullen als je niet ingelogd bent
Aha, dat is het dus. Kan ik hem dan uberhaubt wel gebruiken? Want ik log natuurlijk uiteindelijk wel in.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:43:07 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117523656
Er is anders een gmail-truc. Dan kun je ergens willekeurig een punt tussenzetten (zonder effect op het ontvangstadres) en dan heb je als het ware een nieuwe account, op je zelfde e-mailadres. Heb je bijvoorbeeld jantjepieters@gmail.com kun je daar prima jan.tjepieters@gmail.com van maken. BIC denkt dat je een nieuwe account bent, maar krijgt de mail gewoon op jantjepieters (kun je zelfs jezelf als refferal nemen). ;)
pi_117523871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef shiznuts het volgende:
Er is anders een gmail-truc. Dan kun je ergens willekeurig een punt tussenzetten (zonder effect op het ontvangstadres) en dan heb je als het ware een nieuwe account, op je zelfde e-mailadres. Heb je bijvoorbeeld jantjepieters@gmail.com kun je daar prima jan.tjepieters@gmail.com van maken. BIC denkt dat je een nieuwe account bent, maar krijgt de mail gewoon op jantjepieters (kun je zelfs jezelf als refferal nemen). ;)
Geweldig idee.
Ga ik eens voor kijken. Dan nu maar zonder korting. Is net geen 15 dollar, dus ga ik nou niet moeilijk doen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:30:15 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117529967
Mensen die nog een TV stick willen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3ccb344630

Weer voor $31 dollar.

Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ... :P
pi_117531660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:

Weer voor $31 dollar.

Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ... :P
Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..

Edit:
Blijkt toch een andere sneller te zijn, beschrijving lijkt er wel op. Degene die ik heb had EBay item nummer: 290780112049

Edit2:
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/290780112049

[ Bericht 2% gewijzigd door Painore op 03-10-2012 00:12:41 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:28:40 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117532719
Heb liever een MK808...? :@
  woensdag 3 oktober 2012 @ 00:38:56 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117533101
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Painore het volgende:

[..]

Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..

Edit:
Blijkt toch een andere sneller te zijn, beschrijving lijkt er wel op. Degene die ik heb had EBay item nummer: 290780112049

Edit2:
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/290780112049

Ik heb hem dus besteld bij de seller die ik nu link.

Ook voor de gok (ja ik weet het! vast een scam!) maar een HDD besteld :P een interne, dan is het vast nog een 250GB schijf als het fout gaat. (en dan gewoon niet ontvangen claimen mocht hij me oplichten)
pi_117534024
Kende iemand deze shop al: http://www.payzhome.com
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:29:09 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117534231
Nee, en ik wil 'em niet kennen ook.
pi_117535634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen :9

Herkenbaar?
Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers. :)
pi_117535679
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers. :)
Alleen DX heeft veel meer producten als BIC. Maar BIC verzend wel sneller.
Maar ach die verzendtijd maakt mij echt niks uit.
Laatst zelfs binnen 2 weken binnen van DX.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_117536071
Ook begonnen bij DX met een laserpen :P.. zodoende ook dit topic destijds gevonden..
om te weten of er al mensen eerder bij DX hadden besteld, en wat de ervaringen geweest

Stuk of 5 orders gedaan bij DX, wat klein spul.. maar daarna gauw overgestapt naar andere shops :D
zoals lightake en buyincoins ^O^
pi_117537743
quote:

Weer voor $31 dollar.

Wel snel!

Maar geen AliExpress link? :*
pi_117539694
1656 dollar over 92 bestellingen alleen al bij Dealextreme.

Dat is een leuke vakantie lol
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:09:41 #227
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117541303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Skiet het volgende:

Ik heb dat van mij ook eens geteld (voor eigen gebruik dus niet eens voor anderen). Daarna maar snel het excel bestandje verwijderd :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:28 schreef shiznuts het volgende:
Heb liever een MK808...? :@
Ik ook maar die zijn nog te duur :+
pi_117541478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Skiet het volgende:

Wat heb je dan allemaal besteld???
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:27:24 #229
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117541847
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:15 schreef Guul het volgende:

[..]

Wat heb je dan allemaal besteld???
Ja dit wil ik ook wel eens weten.

Zou iedereen hier een lijst willen maken, van wat hij of zij besteld heeft in de afgelopen tijden/jaren?

Wellicht komen we bij elkaar dingen tegen, zodat we dan gerichte vragen erover kunnen stellen aan die persoon.

SHARING IS CARING :D
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:31:58 #230
314372 Goddelijker
pi_117542012
Ik ben op zoek naar de letters Peugeot, deze:

Maar ik zie ze op eBay staan voor 15-20 euro, dat lijkt me dat dat goedkoper kan.
Weet iemand waar ik zoiets het beste kan zoeken? Of hoe zoiets heet?
Want ben nu een half uur aan het zoeken, maar met de zoektermen die ik gebruik kom ik er niet echt uit. :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:35:05 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117542112
decal/sticker/logo/emblem/badge en dan 'peugeot' erbij...
Ebay, Aliexpress of chinaprices idd.
pi_117544775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben op zoek naar de letters Peugeot, deze:
[ afbeelding ]

Maar ik zie ze op eBay staan voor 15-20 euro, dat lijkt me dat dat goedkoper kan.
Weet iemand waar ik zoiets het beste kan zoeken? Of hoe zoiets heet?
Want ben nu een half uur aan het zoeken, maar met de zoektermen die ik gebruik kom ik er niet echt uit. :P
Je kan eventueel ook nog langs de autosloperij in de buurt gaan, daar hebben vast wel een paar auto's zo'n dingetje die je dan kan kopen :)
Ja.
pi_117544835
kent iemand een site die goedkope voetbalshirts verkoopt?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:06:32 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117545374
Ja, want dat is legaal natuurlijk. ;(
pi_117545457
quote:

Weer voor $31 dollar.

heb je de stick al?
ik wil ook 1 bestellen....
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:16:53 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117545787
Je kunt daaruit toch opmaken dat 'ie nog naar 'em onderweg is... :?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:21:45 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117545990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef pazara het volgende:

[..]

heb je de stick al?
ik wil ook 1 bestellen....
en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is 'ie weer!

YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:34:38 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117546587
Let op: hieronder vind u een post met veel herinneringen en daardoor veel geel geleurde wezentjes. U bent gewaarschuwd.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja dit wil ik ook wel eens weten.

Zou iedereen hier een lijst willen maken, van wat hij of zij besteld heeft in de afgelopen tijden/jaren?

Wellicht komen we bij elkaar dingen tegen, zodat we dan gerichte vragen erover kunnen stellen aan die persoon.

SHARING IS CARING :D
Nou onder dat motto:

Dealextreme:
- BlueTooth: http://dx.com/p/11866
- Wifi ontvanger: http://dx.com/p/20646 (werkte prima, tot hij viel :P)
- Scope: http://dx.com/p/8183 (Prima voor de luchtbuks)
- Eerste heli: http://dx.com/p/32694 (deel refund gekregen toen hij na 2 vluchten stuk was).
- tweede heli: http://dx.com/p/32694 (kwam kapot aan, controller stuk. Controller van 2 en heli 1 teruggestuurd naar China en refund gehad).
- Laser: http://dx.com/p/22336 (kat vind dat ding helemaal het einde :7 )
- Horloge: http://dx.com/p/51976 (besteld voor een thema avond, wel interessant dat mechanisme :)!)
- Horloge: http://dx.com/p/18662 (smaken veranderen :+ )
- Stand telefoon: http://dx.com/p/70408 (werkte prima :D)
- HDD case 2.5'': http://dx.com/p/72124 (Prima case, nog regelmatig in gebruik)
- Stylus: http://dx.com/p/81564
- Joystick tablet: http://dx.com/p/90302 (idee was goed, werkte minder. Ondertussen kwijt geraakt)
- Led-pigs: http://dx.com/p/1138 (Helden dingen :D!)
- Aansteker: http://dx.com/p/1320 (let op! kan ontploffen :P!)
- lock pick set: http://dx.com/p/16417 (Slotje toch met geweld open moeten maken. Inbreken op deze manier werkt niet!)
- Flint/tinder: http://dx.com/p/12305 (Voor elke Fok!'er op survial op het forum een must!)\
- Bamboe in potje: http://dx.com/p/10684 (1 van de twee leeft meer dan een jaar later nog :D!)
- Micro USB: http://dx.com/p/80116 (was de orginele altijd kwijt :D)
- Magneetjes: http://dx.com/p/4248 (altijd goed, throwies :+ )
- Oordopjes: http://dx.com/p/103198 (Prima kwaliteit, veel bass)
- Wii controller: http://dx.com/p/14237
- Screenprotector HTC Desire: http://dx.com/p/42063
- Extra batterij HTC Desire: http://dx.com/p/105324 (Prima batterij, ging langer mee dan het orgineel)
- Magneetjes: http://dx.com/p/4248 (omdat je nooit genoeg hebt :') )
- PS3 controller: http://dx.com/p/904442585 ( werkte helaas niet op de tablet, daar was een orginele voor nodig).
- Lens voor IP cam: http://dx.com/p/15237
- Hdd caddy: http://dx.com/p/122075 (toen die tijd het goedkoopste)
- Bracket voor SSD: http://dx.com/p/106861 (Prima kwaliteit)
- Messen: http://dx.com/p/44523 (keramisch)
- Mes: http://dx.com/p/28780 (Keramisch)
- Dock Xperia S: http://dx.com/p/133298
- Ijsblokjes mal: http://dx.com/p/68691 ( 8-) )

Totaal: 360 dollar

BuyInCoins:
Tablet (ZT-180) (geen aanrader meer. Eerste post in dit topic en eerste aankoop bij BIC :*)
Eerste reactie in deze reeks:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef RobertNL het volgende:
Hallo allemaal ;)

Naar vorig jaar een topic tegen te zijn gekomen ook maar eens wat besteld bij dealextrme.
kwam nu deze reeks weer tegen ondertussen ook al een beetje addicted, vooral met bestellen bij DX.

Toen ik deze topic reeks weer tegen kwam zag ik dat BIC hot stuff was dus daar dan ook maar mijn grootste Chinese aankoop tot nu toe gedaan nl: ePad 10.2''
iemand ervaringen met zo'n ding? met coupon code omgerekend 140 euro, dus nu maar duimen dat hij beter is als een 7'' archos van 140 euro.
Ook hou ik me aanbevolen voor andere handige dingen voor deze tablet zoals een sleef/hoesje of enig andere nuttige dingen voor de ePad

Ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten kwa verzendtijd met bic vooral nu met de kerst periode en straks chinees nieuw jaar.
En een inkoppertje van MickeyD:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef mickeyD het volgende:
is dat ook nieuw?
eerst dure spullen bestellen en dan vragen of mensen er wat over weten?
De lijst bij BIC is wat te lang om hier allemaal te plaatsen, en alles staat verspreid over 10+ accounts. Hier de een deel van de lijst uit mijn hoofd account:
USB hub
zaklamp - prima voor dat geld!
clean gel toetsenbord - Werkt slecht
iceblokjes mal
microfoon - Prima, 2e die ik daar bestelde was minder goed!
AC reisplug
metalen zeep - schijnt te werken :P
Presenter PP1000 - zie: USB 3.0 kabel - 1 kant stuk naar jaar intensief gebruik.
Fiets handschoenen - wat aan de krappe kant
RJ45 plug + schoentjes - Prima voor die prijs
Auto sigartenten/power splitser (zaterdag bij aldi!) - Zag ze bij de aldi maar BIC was goedkoper (nog onderweg).

Tootaalprijs: Onbekend door 10+ accounts en geld van recommender (waarvoor nog bedankt!).

Focalprice:
Helikopter: - Prima dingetje :D! leuk voor in huis. - ook extra onderdelen besteld, staan niet in deze lijst.
Shiz-o-dopjes - Werken prima voor dat geld.
Ketting cleaner - leek handig, nooit gebruikt :P

Totaal: 105 dollar (inclusief onderdelen heli en wat ander klein spul zoals USB kabletjes etc)

Price Angels:
USB kabeltje -> mini
Race-fiets kleding
Heatsinks
Jiayu G3

Ebay:
Ook hier ga ik niet de hele lijst opnoemen :P dat is een beetje te veel.
Oplader (4x)
SSD pakketje laptop. hallo Samsung 830 :9
TV speler (android)
Rc11 Keyboard
HDD (ja ik weet scam :D!)
Nog meer scam kans
Led spiegel horloges (geen linkje meer)
Wifi Antenne (geen linkje meer)
Screenprotector Ipad (geen linkje)
Military horloge (kan hem niet meer vinden :()
Micro HDMI kabel
Cases xperia S, screenprotectors
Screenprotectors Asus transfomrer
Julius horloge (andere kleur)
Horloge box
Infantry horloge (andere kleur)
Zaklamp Werkt prima :D! veel licht voor dat geld.
Shark horloge (week geleden besproken)
Pisen sleeve tablet - zwart
Keyboard case tablet
Divers klein spul (en meer).

Nu ben ik zeker nog een aantal shops vergeten :P, en heb lang niet alle order geplaatst maar wellicht heb je nu wat inspiratie.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:34:45 #239
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_117546592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef maartend het volgende:
Heb al verschillende recomender codes ingevoerd bij BiC uit de onderschriften van de hier aanwezigen. Geen van alle lijken nog te werken.
Klinkt dit bekend?

Of ik voer hem op de verkeerde plek in. Ik doe het bij de check-out in coupon code
mijnes werkt gewoon hoor.
BAM dit is 3KB
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:50:31 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117547194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:34 schreef RobertNL het volgende:
Let op: hieronder vind u een post met veel herinneringen en daardoor veel geel geleurde wezentjes. U bent gewaarschuwd.

[..]
SPOILER
Bedankt voor de moeite Top! Staan leuke dingen tussen!

* ManageTheAnger schroeft zijn budget even op
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:03:14 #241
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_117547638
wtf
ja doei, ik ga echt niet al mn verspreide aankopen opzoeken
ben al niet helemaal lekker (voor de regulars: ik was al ff niet geweest hier) iets met mn nekspieren waardoor ik duizelig wordt als ik zit of lang sta, dus ik mijd mn burostoel zoveel mogelijk..
dus ik sla ff over..

ik wil alleen nog ff een eervolle vermelding geven aan DX voor het overhalen van zoveel mensen voor het doen van een te dure aankoop van een waardeloos pakket magazijn overschot.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:20:34 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117548311
;( Ja, dat was pijnlijk. Iemand nog R4-cards nodig?

Verder natuurlijk: oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, zaklampen, lasers, accu's, laders, horloges, afstandsbediening, spycams, camera-accessoires, tablets, usb gadgets, sleutelhangers, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, zonnebrillen, hobbyspul en aanstekers onder andere. Maar ik ben te lui om alles na te pluizen en ik wil al helemaal niet weten wat dat alles bij elkaar al gekost heeft. :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:21:53 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117548364
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef shiznuts het volgende:

Verder natuurlijk: oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, zaklampen, lasers, accu's, laders, horloges, afstandsbediening, spycams, camera-accessoires, tablets, usb gadgets, sleutelhangers, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, zonnebrillen, hobbyspul en aanstekers onder andere. Maar ik ben te lui om alles na te pluizen en ik wil al helemaal niet weten wat dat alles bij elkaar al gekost heeft. :P
Na dealextreme ben ik maar gestopt met tellen :P (tis dat PA en FP zo'n mooi tellertje hadden staan).

Veel van deze linkjes komen gewoon uit mijn exceletje weg die ik eerder gebruikte. Zoveel zoekwerk was het dus ook niet :P
pi_117549052
Soms kom je wel eens iets grappigs tegen...
Ok, ok, het is een replica... maar van wat eigenlijk? :P
pi_117549284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Guul het volgende:
Soms kom je wel eens iets grappigs tegen...
Ok, ok, het is een replica... maar van wat eigenlijk? :P
[ afbeelding ]
welk merk staat er nou op dan :') ?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:45:43 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117549306
,....

[ Bericht 49% gewijzigd door RobertNL op 03-10-2012 15:46:08 (Ninja edit :D!) ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:47:18 #247
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117549380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef shiznuts het volgende:

Wat voor kleding heb je gehaald en hoe beviel de kwaliteit?
SPOILER
Iemand al gekeken naar www.itailor.com en eventuele ervaringen met die site?
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:00:36 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117549854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

SPOILER
T-shirts van films/series. That's it.

iTailor lijkt me geen Chinese webshop... en ik koop gewoon lekker bij Vögele/C&A ofzo.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:03:53 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117549985
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

T-shirts van films/series. That's it.

iTailor lijkt me geen Chinese webshop... en ik koop gewoon lekker bij Vögele/C&A ofzo.
Klopt, komt uit Thailand (stukje verder).

Ik haal ze daar ook wel, probleem is alleen dat ze vaak net niet hebben wat ik zoek. Of dat het net niet helemaal goed zit.

Sowieso koop ik altijd slim fit (getailleerd) maar zelfs dan is het soms nog niet helemaal correct.
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:11:34 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117550233
Ach so. Ik draag elke dag al een tailored pak voor m'n werk, privé draag ik des te liever lekker casual zaken. Ben verder ook niet zo kritisch. :P Zag wel een mooi pak gisteren bij Vögele eigenlijk. Ik heb nu een ding van de Neckermann ofzo dat destijds eens 69,- euro kostte ofzo. ;( Jaren geleden voor een schoolgala. Kan natuurlijk niet eigenlijk. Kwam eerder al eens in verleiding op http://www.youtailor.nl (via Groupon) voor 199,- ofzo iets nets samen te stellen, meh, niet gedaan, maar die site zal ook wel soortgelijks zijn. Als je de Facebook-pagina van die iTailer bekijkt lijken mensen tevree, dus als het altijd zo'n drama is iets geschikts te vinden, probeer het gewoon eens zou ik zeggen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:29:55 #251
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117550905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

SPOILER
Heb daar 2 overhemden en een broek van.
Die broek was toen heel goedkoop, toen dat nieuw in hun shop was en die overhemden al wat langer.
Overhemden passen goed en zijn van normale kwaliteit. Broek was veels te groot. Wellicht zelf verkeerd opgemeten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_117550912
Bluetooth sticks, horloges, kabels, hexacopter spul, zaklampen, LED-strips, autoladers, gsm-houders voor in de auto, micro-sim adapters (welke niet goed zijn), HDMI-kabels, netwerkkabels, MHL-adapter, RP-SMA wifi antenne (slecht idee), oordopjes (waaronder nog 2 ES800M's onderweg O-) ), LiPo-lader, 2.5" HDD case, knoopcel batterijen, HP Touchpad tablet, US-EU adapter, Beanie muts, bierfles-opener-ring, Macro-filter, Star filter, ND-filter, camera remote, Tripod (geen aanrader), camera-tas (aanrader), Zippo uit 1955, 6 meter gitaarkabel. En dat is alleen wat ik zo op Ebay kan vinden, dus dan nog DX, BIC en andere.

Over die HP Touchpad gesproken (is niet door gegaan vanwege shipping); wie heeft toch de stoute schoenen aangetrokken en koopt toch die $68.99 Touchpad van Ebay? Want het aantal verkochte Touchpads stijgt. Robert? o|O

Wacht momenteel op 2 ES800M dopjes, M42-EOS adapter en als de paypal claim met de huidige verkoper is opgelost nog een keer die data-link.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:32:33 #253
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117550995
Is DX nog gesloten vanwege die Chinese vakantie?
pi_117551029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Alleen DX heeft veel meer producten als BIC. Maar BIC verzend wel sneller.
Maar ach die verzendtijd maakt mij echt niks uit.
Laatst zelfs binnen 2 weken binnen van DX.
Dan is er altijd nog eBay.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:33:28 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117551032
Meeste shops staan morgen weer paraat. De postservice pas de 8e weer.
pi_117551046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Schild het volgende:
Is DX nog gesloten vanwege die Chinese vakantie?
Weet het niet zeker, maar volgens mij is de vakantie vandaag (althans in sommige shops) om.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:34:36 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117551071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
Bluetooth sticks, horloges, kabels, hexacopter spul, zaklampen, LED-strips, autoladers, gsm-houders voor in de auto, micro-sim adapters (welke niet goed zijn), HDMI-kabels, netwerkkabels, MHL-adapter, RP-SMA wifi antenne (slecht idee), oordopjes (waaronder nog 2 ES800M's onderweg O-) ), LiPo-lader, 2.5" HDD case, knoopcel batterijen, HP Touchpad tablet, US-EU adapter, Beanie muts, bierfles-opener-ring, Macro-filter, Star filter, ND-filter, camera remote, Tripod (geen aanrader), camera-tas (aanrader), Zippo uit 1955, 6 meter gitaarkabel. En dat is alleen wat ik zo op Ebay kan vinden, dus dan nog DX, BIC en andere.

Over die HP Touchpad gesproken (is niet door gegaan vanwege shipping); wie heeft toch de stoute schoenen aangetrokken en koopt toch die $68.99 Touchpad van Ebay? Want het aantal verkochte Touchpads stijgt. Robert? o|O

Wacht momenteel op 2 ES800M dopjes, M42-EOS adapter en als de paypal claim met de huidige verkoper is opgelost nog een keer die data-link.
Na, de Pipo doet het hier nog prima. Als ik die verkoop ga ik kijken naar een 8'' :P Zal mij benieuwen hoe het met de HDD's zit! we zullen het komende maand wel een keer zien :D

Vandaag binnen (uit China)
- Led lamp Tomtop
- Rc11 (keyboard)
Anders nog binnen: SSD samsung 830, scheermesjes.

Ledlamp van Tomtop is toch wel goed. Beter als die van Lightake. Hier zit tenminste wat licht in. En bij meng kleuren zie je in het midden niet alle verschillende kleuren (was bij de van LT wel het geval).

RC 11 zal ik straks even proberen :D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:44:13 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117551478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Na, de Pipo doet het hier nog prima. Als ik die verkoop ga ik kijken naar een 8'' :P Zal mij benieuwen hoe het met de HDD's zit! we zullen het komende maand wel een keer zien :D

Vandaag binnen (uit China)
- Led lamp Tomtop
Wanneer besteld? De mijne is ook onderweg namelijk :')
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:50:53 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117551760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wanneer besteld? De mijne is ook onderweg namelijk :')
20 september.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:54:11 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117551916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

20 september.
Net geen 2 week

Das snel toch!
YouTube
pi_117553228
zijn er nog kortingcodes voor bic?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:30:42 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117553300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef pazara het volgende:
zijn er nog kortingcodes voor bic?
nee, alleen recommender.

Daarnaast: Tjoos.com, retailmenot.com ...? gewoon eens zelf wat zoeken. Wordt gewaardeerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Net geen 2 week

Das snel toch!
Jup 13 dagen is wel redelijk snel ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:01:41 #263
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117554233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

nee, alleen recommender.

Daarnaast: Tjoos.com, retailmenot.com ...? gewoon eens zelf wat zoeken. Wordt gewaardeerd.

[..]

Jup 13 dagen is wel redelijk snel ;)
Hopelijk krijg ik hem dan over 2 dagen binnen.

Ik heb hem de 22ste besteld.
YouTube
pi_117555111
Als ik de reddmango op shuffle zet en dan uit en aan moet ik hem weer instellen op shuffle. Is dat bij jou ook zo shiz dat hij dat niet onhoudt?
pi_117555695
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Miniem het volgende:
Als ik de reddmango op shuffle zet en dan uit en aan moet ik hem weer instellen op shuffle. Is dat bij jou ook zo shiz dat hij dat niet onhoudt?
Hij onthoudt het wel maar start altijd met hetzelfde nummer (al de volgende zijn geshuffled). Enige wat ik telkens moet instellen is het volume.
jaja, en azo...
pi_117556395
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb dat van mij ook eens geteld (voor eigen gebruik dus niet eens voor anderen). Daarna maar snel het excel bestandje verwijderd :')

Haha, ik heb ook zon excel bestandje, maar ik houd dat excel bestandje netjes bij, zit nu op zo'n 800$ aan aankopen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door davedavy op 03-10-2012 19:43:36 (Verbetering van slechtlopende zin.) ]
pi_117558658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Hij onthoudt het wel maar start altijd met hetzelfde nummer (al de volgende zijn geshuffled). Enige wat ik telkens moet instellen is het volume.
Bij mij niet, de eq onthoudt hij ook niet. moet hem elke keer opnieuw instellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 03-10-2012 20:05:26 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:11:42 #268
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117560066
Die syma helikopters stikt het ook van op marktplaats trouwens

SPOILER
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:19:48 #269
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117560518
_O-

SPOILER
YouTube
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:23:11 #270
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117560717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
_O-

SPOILER
Wow, die 70 euro bieder word echt flink opgelicht :o Ding is toch maar 10 euro ofzo :P

@shiznuts nog bedankt voor de Flytexpress uitleg!, hoop dat die deze week in de bus valt :)
pi_117560774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Ik draag elke dag al een tailored pak voor m'n werk, privé draag ik des te liever lekker casual zaken. Ben verder ook niet zo kritisch. :P Zag wel een mooi pak gisteren bij Vögele eigenlijk. Ik heb nu een ding van de Neckermann ofzo dat destijds eens 69,- euro kostte ofzo. ;( Jaren geleden voor een schoolgala. Kan natuurlijk niet eigenlijk. Kwam eerder al eens in verleiding op http://www.youtailor.nl (via Groupon) voor 199,- ofzo iets nets samen te stellen, meh, niet gedaan, maar die site zal ook wel soortgelijks zijn. Als je de Facebook-pagina van die iTailer bekijkt lijken mensen tevree, dus als het altijd zo'n drama is iets geschikts te vinden, probeer het gewoon eens zou ik zeggen.
Werk je in een kledingzaak? Voor je werk draag je maatwerk pakken, maar je hebt alleen een pak van 69 euro. Of snap ik iets niet?
pi_117560840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Wow, die 70 euro bieder word echt flink opgelicht :o Ding is toch maar 10 euro ofzo :P

@shiznuts nog bedankt voor de Flytexpress uitleg!, hoop dat die deze week in de bus valt :)
Opgelicht? Bieden vanaf 20 euro, als je dan 70 euro gaat bieden ben je ook redelijk dom. Verder is dit natuurlijk geen oplichting.
pi_117560929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb hem dus besteld bij de seller die ik nu link.

Ook voor de gok (ja ik weet het! vast een scam!) maar een HDD besteld :P een interne, dan is het vast nog een 250GB schijf als het fout gaat. (en dan gewoon niet ontvangen claimen mocht hij me oplichten)

Scam? Hij heeft toch goede reviews? Prijs is wel erg laag inderdaad.....
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:29:13 #274
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117561032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Opgelicht? Bieden vanaf 20 euro, als je dan 70 euro gaat bieden ben je ook redelijk dom. Verder is dit natuurlijk geen oplichting.
Beschrijving klopt niet he.. Nieuwprijs is geen 120 euro of iets in die richting.
pi_117561091
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Beschrijving klopt niet he.. Nieuwprijs is geen 120 euro of iets in die richting.
Sorry, overheen gelezen.
pi_117561336
WTF, als ik wil afrekenen bij Focalprice en op nu betalen klik (paypal) krijg ik een server error. }:|
pi_117561693
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Miniem het volgende:
WTF, als ik wil afrekenen bij Focalprice en op nu betalen klik (paypal) krijg ik een server error. }:|
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:04:18 #278
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117562816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Skiet het volgende:
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.
Soms heeft een verslaafde gewoon zn drang om iets te kopen, dat die geen dag kunnen wachten. *O*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:55:38 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117570643
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.

Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.

Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vast :P Dat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect ~O>
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:01:09 #280
314372 Goddelijker
pi_117570898
Ik, moet, geen, telefoon-accessoires, bestellen! ~O>
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:23:52 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117572132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.

Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vast :P Dat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect ~O>
Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil :P (dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee :D! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.

SPOILER
Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).

Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)
SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''
Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 04-10-2012 10:55:17 ]
pi_117572961
Hmmm ben wel benieuwd naar die HDD's. Iemand nog enig idee hoe dat in het verleden ging met die nepdrives? Was meen ik toch een foute sticker op een kleinere schijf?

Heb bij de zelfde verkoper een tijdje terug ook zo'n Android stickje gekocht, vraag me af of dat helemaal goed gaat komen. Hij biedt ook een goedkope TouchPad aan, maar toch... de twijfel en het idee, als iets te goed is om waar te zijn....

Verder de laatste paar dagen wat simpele china meuk gekocht. Titanic ijsblokjes maker (voor de winter natuurlijk) zo'n mooi pasjes houdertje en een overweldigende te gekke planten water geef apparaat (vraag me af of dat gaat werken of dat mijn plantjes a. uitdrogen b. te veel water krijgen)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:45:20 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117573094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Raznov het volgende:
Hmmm ben wel benieuwd naar die HDD's. Iemand nog enig idee hoe dat in het verleden ging met die nepdrives? Was meen ik toch een foute sticker op een kleinere schijf?

Heb bij de zelfde verkoper een tijdje terug ook zo'n Android stickje gekocht, vraag me af of dat helemaal goed gaat komen. Hij biedt ook een goedkope TouchPad aan, maar toch... de twijfel en het idee, als iets te goed is om waar te zijn....

Verder de laatste paar dagen wat simpele china meuk gekocht. Titanic ijsblokjes maker (voor de winter natuurlijk) zo'n mooi pasjes houdertje en een overweldigende te gekke planten water geef apparaat (vraag me af of dat gaat werken of dat mijn plantjes a. uitdrogen b. te veel water krijgen)
Geen idee. We gaan het zien :P (80% kans op scam), maar van de TV stick had hij trackingcode die werkte dus ik heb de gok voor deze ene keer gewaagd).

Linkje voor die plantenwatergeefmachine?
pi_117573507
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)e-product-16435.html
Heb volgens mij geen trackingcode ontvangen, of had ik dan iets meer moeten betalen voor een code? (Aan de andere kant, codes die ik tot nu toe heb ontvangen werkte meestal niet echt goed :P)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:13:07 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117574063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef Raznov het volgende:
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)e-product-16435.html
Heb volgens mij geen trackingcode ontvangen, of had ik dan iets meer moeten betalen voor een code? (Aan de andere kant, codes die ik tot nu toe heb ontvangen werkte meestal niet echt goed :P)
Tracking is pas vanaf een bepaald bedrag.

Leuk ding :P, wellicht wat voor de plant die hier staat (en die soms geel is :P)
pi_117574628
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:

Herkenbaar?
iedereen is begonnen bij DX :D Daarna maak je zelf de overstap (en met behulp van dit topic en de mensen hier :D ) naar andere shops
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:25:02 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117577349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil :P (dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee :D! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.

SPOILER
Ambilight disco shit van Philips :P Ik gebruik ze alleen voor decoratie en de lampen verstoppen achter grote objecten geeft zo'n mooie gloed.

Ik heb ook nog een 6500K 8W witte lamp achter de plasma zitten voor bias lighting, daardoor ervaren je ogen een hoger contrast op je scherm.

Ik heb wel een aantal Chineesjes in mijn kelder zitten met flexibele vingers, maar die laat ik niet op de afstandbediening drukken ^O^
pi_117577412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 00:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

iedereen is begonnen bij DX :D Daarna maak je zelf de overstap (en met behulp van dit topic en de mensen hier :D ) naar andere shops
Ik nooit bij DX,altijd AE(aliexpress) :9
pi_117577429
Oh, dat plantenwatergeef setje is best wel tof en handig! Eens kijken of er nog andere soorten te vinden zijn.

Deze is ook handig. http://www.buyincoins.com(...)m-product-18486.html

[ Bericht 53% gewijzigd door Skiet op 04-10-2012 08:37:32 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:04:41 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117579315
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

SPOILER
Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).

[ afbeelding ]
Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)
SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''
Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.
Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?

ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....

Maar eens duidelijkere foto's man :')
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:13:44 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117579548
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?

ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....

Maar eens duidelijkere foto's man :')
De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).

De lightake lamp bij wit licht (of wat wit zou moeten zijn):
SPOILER
De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):
SPOILER
Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk? :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:17:44 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117579668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).

De lightake lamp bij wit licht (of wat wit zou moeten zijn):
SPOILER
De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):
SPOILER
Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk? :')
TomTop rules dus...

Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen :'))
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:55:58 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117580797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

TomTop rules dus...

Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen :'))
Foto in eerste post over de ledjes ook even dat duidelijker gemaakt :D
pi_117582759
Ik zal eens gaan kijken monkeybrain!

bedankt voor je uitleggende post :P!
pi_117583916
Iemand toevallig eens een leuke doucheradio tegen gekomen, liefst met mp3 mogelijkheid, in 1 van de vele webshops?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:42:56 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117584005
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand toevallig eens een leuke doucheradio tegen gekomen, liefst met mp3 mogelijkheid, in 1 van de vele webshops?
www.buyincoins.com
www.**********.com <ever buying
www.chinaprices.us >>>> Verzamelsite waar je vanalles terugvind en de beste prijzen.
www.e-bay.com
www.e-bay.nl
SPOILER
www.banggood.com
www.pandawill.com

knock yourself out.
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:46:19 #297
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117584112
off-topic:

SPOILER
YouTube
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:10:42 #298
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117584885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
off-topic:

SPOILER
SPOILER
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:56:50 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117586457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:10 schreef mcwops het volgende:

[..]

SPOILER
^^ brengt geen toegevoegde waarde.
YouTube
pi_117590324
De V911 is binnen! Na eerst een kwartier de piepschuim doos te moeten onttapen kon ik hem dan eindelijk aanschouwen, eerste reactie was: Kleine batterijen, helikoptertje wel zo verwacht en grote controller! WIl ik gaan vliegen kom ik erachter dat er 6 batterijen in de afstandbediening moeten, en met overal gevonden batterijen (uit zaklampen, uit doosjes, toetsenborden) heb ik er 6 bij 1 kunnen sprokkelen, maarja daar zitten paar lege bij... word dus even wachten tot we nieuwe batterijen in huis hebben.

Wat wel raar is dat er een wit kleurig draadje los lijkt te zijn van het printplaatjes (of hoe je dat noemt) Is deze losgeschoten en moet ik dat zelf repareren of hoort dit zo? Foto's volgen zodadelijk, camera is aan het opladen!
pi_117590329
En vol
[Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's

[ Bericht 92% gewijzigd door nodig op 04-10-2012 17:55:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')