Oftewel: een vrijgezel die zich maar afvraagt waarom hij nog geen vriendin heeft?quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Nee, kan 'ie vrouwen lastigvallen met de vraag 'vuurtje nodig, soms?'.
Ja, jij natuurlijk wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet hoe klein die knopjes zijn, maar hoe breed die afstandsbediening, dan krijg je toch kramp in je vinger
Cool.quote:
hij is van mij voor de duidelijkheidquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Cool.Ik hoop dat 'ie er op den duur ook nog blij mee is.
Verzoek aan jou, kan je een foto maken met de shark om je pols... boven en zij aanzicht?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dacht dat 'ie 'em voor school ging gebruiken.
Hier binnenkort maar eens aan een quadcore 10.1" tab. Ff afwachten, zoveel goeds over de Sanei is er nog niet te melden meende ik. Ff zien hoe de AMPE, Zenithink en Ramos het doen.
Trouwens, kreeg the other day die WEIDE horloge binnen. Meh. Ik had 'em hetzelfde formaat verwacht als m'n Shark, maar hij was aanzienlijk groter en, meh, kweenie, had echt verwacht dat het de vervanger zou zijn. Nu toch maar weer dezelfde Shark halen anders.Hopelijk komt vandaag nog een Takstar TS-650 ofzo, verder nog een lavalier microfoontje van Takstar, die HI1500 en de remote/keyboard Mele F10 nog naar me onderweg, tezamen met een Cheese smart case voor de Novo7 Fire.
Ik wilde dat alles de snelheid had van Singapore free shipping airmail. Dat ging lekker snel laatst. De Vsonics die ik binnenhad van Lend me ur ears zijn zoals initieel gezegd wel verrassend goed, maar missen toch net weer 'iets', de bass is wel okay, maar mist wat directe punch. Ondertussen ff afvragen of ik niet de nieuwe XPA's haal bij Thomas... die had 'ie laatst al sneakpreview gemaild, nu ook in de store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog een goedkope IP camera?
Mag niet voorin de auto zittenquote:
quote:
Stuntmanquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
off topic:
Wat doet iedereen hier eigenlijk voor werk man, dat er maar naar hartewens bestelt kan worden.
mag in Belgie perfect voorin zitten hoor. Dit zegt de wetquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mag niet voorin de auto zitten
[..]
[..]
Stuntman
quote:Mogen kinderen voorin zitten?
Ja. Kinderen mogen, ongeacht hun leeftijd, voorin op de passagiersstoel zitten, op voorwaarde dat ze worden vastgemaakt zoals de wet het voorschrijft. De enige beperking: het is verboden een kind in een autozitje tegen de rijrichting in (naar achteren gericht) te zetten op een plaats die is uitgerust met een frontale airbag, tenzij deze uitgeschakeld is.
België is ook altijd zoveel leuker geweest dan Nederland, althans de Vlamingenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
mag in Belgie perfect voorin zitten hoor. Dit zegt de wet
[..]
Bwoa ... ik had wel eens een Nederlands liefje willen hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
België is ook altijd zoveel leuker geweest dan Nederland, althans de Vlamingen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
off topic:Ben zelfstandig ondernemer ( Horeca & keuken management )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand al die Android stick binnen van 32 USD?
had hem ook besteld maar daarna niks meer van gehoorden hij had ook leuke andere spullen.. maar wil eerst zeker weten of die stick aankomt voor ik meer bestel bij de seller ( zijn comments waren goed )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Goedele Liekens, meer heb je toch niet nodigquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:27 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Bwoa ... ik had wel eens een Nederlands liefje willen hebbenmaar ziet er niet direct naar uit.
Doe mij dan toch maar Josje van K3 ... hoewel die nogal wat jonger is ... het kan een rare keuze lijken maar ... Femke Halsema zou met mij ook wel eens mogen gaan etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goedele Liekens, meer heb je toch niet nodig
Nog niks, zal voor de grap eens vragen om een trackingquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:28 schreef revpolen het volgende:
[..]
Ben zelfstandig ondernemer ( Horeca & keuken management )
Iemand al die Android stick binnen van 32 USD?
had hem ook besteld maar daarna niks meer van gehoorden hij had ook leuke andere spullen.. maar wil eerst zeker weten of die stick aankomt voor ik meer bestel bij de seller ( zijn comments waren goed )
Maar Josje praat vast en zeker niet over vunzige seksualiteit met een zwoel Vlaams accentquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:36 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Doe mij dan toch maar Josje van K3 ... hoewel die nogal wat jonger is ... het kan een rare keuze lijken maar ... Femke Halsema zou met mij ook wel eens mogen gaan etenook al ben ik helemaal niet van haar politieke strekking ... maar wat een vrouw zeg.
www.ebay.nlquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:46 schreef Guul het volgende:
Laten we zeggen dat ik iets met douane zaken doe...
Nee, ben expediteur.
Heeft er iemand het linkje van die shark hierboven?
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Kan alleen maar hopen dat alle pakketjes al uit China weg zijn zodat ik niet nog een week droog staquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
3 euro is toch best ok?En dan heb je 'em instantly!
Die 1ct dingen zijn trouwens ook niet 100% ideaal (dat de twee pinnen loszitten ofzo).
Niks geen post vandaag, behalve reclamefolders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |