Owh ja! Thanks!quote:Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Check hier: Bouwverslag Hexacopter
Waar heb je deze gehaald? Link zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
Had mijn Sipik SK68 trouwens vrijdag binnen, even korte + en - punten
[ afbeelding ]
Pluspunten:
- Klein, past precies in je hand
- 1AA batterij, zuinig
- Goede lichtbundel voor zon klein en goedkoop dingetje op AA batterij.
- De clip is verwijderbaar
Minpunten:
- Tsja wat zal ik hier is noemen.. ze zijn er gewoon niet
Mijn vader stond er versteld van, voor die 5 euroHeeft hem ook gelijk overgekocht!
EDIT: en mijn muismat van artscow is 5 dagen geleden ook verstuurd!
http://www.**********.com/product158094.htmlquote:Op zondag 30 september 2012 14:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar heb je deze gehaald? Link zou fijn zijn.
quote:Attention! This item might be a product of trademark infringement.
It is illegal to sell and buy any counterfeit goods.
We suggest you try to find other similar products on our homepage, instead.
We apologize for any inconvenience caused and hope you will be satisfied with other items on offer.
alleen via ander IP adres is het mogelijkquote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef Xu het volgende:
Die Artscow $0.99 actie coupons zijn vet, net een muismat besteld. Ik vraag me af of je de code meerdere malen voor hetzelfde adres/account kan gebruiken
En een ander account is volgens mij ook nodig.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef thethoryd het volgende:
[..]
alleen via ander IP adres is het mogelijk
Mag het een grammetje meer zijn? Kost je wel 20euro...quote:Op zondag 30 september 2012 15:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Rond Maart deze weegschaal binnen gekregen. Werkte perfect! Gister ging hij helaas kapot (gaf alleen oUEr aan dus heb ik even contact op genomen met DX, en vandaag is er een nieuwe op de post gegaan
[ afbeelding ]
Top service.
Haha, ik weeg meestal niet meer dan 10 gram per keer.quote:Op zondag 30 september 2012 15:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mag het een grammetje meer zijn? Kost je wel 20euro...
http://www.ebay.nl/itm/He(...)deb59#ht_2402wt_1271quote:Op zondag 30 september 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Check hier: Bouwverslag Hexacopter
Hij gaf vast eerst eventjes 'gAMe' aan, en kwam daarna met 'oVEr'.quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Haha, ik weeg meestal niet meer dan 10 gram per keer.
Maar het is een handig klein dingetje.Ik was ook verbaast dat ik meteen een nieuwe kreeg sinds de garantie al was verlopen. Eerst dacht ik dat de batterij leeg was (oUEr out of energy?) maar dat bleek het niet te zijn.
Het is geen speelgoed. Het is een dure hobby.quote:Op zondag 30 september 2012 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/He(...)deb59#ht_2402wt_1271
Meer dan 2200 euro.... ffs haha
http://www.ebay.nl/itm/He(...)14a9d#ht_2215wt_1271
hier dezelfde voor 1700 euro
dat scheelt nogal.. Wat zou zo'n ding eigenlijk echt waard zijn?
Hahaquote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij gaf vast eerst eventjes 'gAMe' aan, en kwam daarna met 'oVEr'.
[..]
Het is geen speelgoed. Het is een dure hobby.
Dat begrijp ik ook wel ;-)quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij gaf vast eerst eventjes 'gAMe' aan, en kwam daarna met 'oVEr'.
[..]
Het is geen speelgoed. Het is een dure hobby.
Neequote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef Grijsbaard het volgende:
Koopt er hier iemand wel eens iets bij iOffer?
Nou ja, zo'n 2000,- is wel een realistisch plaatje als je echt gaaf kant-en-klaar spul wilt.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel ;-)
Vraag me alleen af wat zo'n ding echt waard is... want een kostenplaatje uit het andere topic is er ook nog niet geloof ik (of ik heb erover heen gelezen)
Theoretisch gezien is dat denk ik het dichtste bij wat de gemiddelde mens kan komen met betrekking tot vliegen. Bril op, camera aan en gaan met die banaan.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n 2000,- is wel een realistisch plaatje als je echt gaaf kant-en-klaar spul wilt.
Wil je het zelf bouwen, kan het voor de helft ook wel.
Wil je inleveren qua mogelijkheden/opties wil het ook weer voor nog weer minder.
Zozeer materiaalkosten is het niet, gaat meer om de techniek en engineering.
Die met die groene vlam?quote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef tornado61 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer wat gekocht... Zakmesje met een aansteker. Besteld van dealextreme, nu maar hopen dat ik dit keer mijn bestelling wel binnen 2 maand binnen krijgAgja, ik heb geduld. Nu nog even op zoek naar een MHL adapter waarmee mijn HTC Sensation op de tv kan en misschien nog zo'n bluetooth keyboard?
volgens mij niet:quote:
Ok, ik dacht dezequote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef tornado61 het volgende:
[..]
volgens mij niet:
http://dx.com/p/multi-pur(...)cissors-opener-12654
deze maar doen als MHL?
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UGhXA1EUXng
chinaprices zegt dat deze een van de goedkoopste is (er zijn nog wat goedkopere tussen maar ik bestel liever voor een dollar meer bij een site die ik ken.) . Zou hij full 1080p halen of hoef ik dat niet te verwachten voor deze prijs?
De gelegenheids-hooligan aansteker voor tijdens het stappenquote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht deze
http://dx.com/p/butane-lighter-with-push-out-tool-knife-6795
Inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef shiznuts het volgende:
Die zou ik maar niet halen, die is illegaal (pop-up mes met twee snijkanten).
quote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De gelegenheids-hooligan aansteker voor tijdens het stappen
Zolang 'ie ongevuld opgestuurd wordt is daar eigenlijk geen probleem mee.quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef tornado61 het volgende:
oeps, maar die ik heb besteld kan hopelijk wel toch?
Mensen met messen op zak tijdens het stappen moeten ze echt preventief ruimenquote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De gelegenheids-hooligan aansteker voor tijdens het stappen
quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen met messen op zak tijdens het stappen moeten ze echt preventief ruimen
En aanstekers?quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Roken is ook kansloos, maar goed, als je rookt dan is er niets mis met een doodsimpele aansteker.quote:
Je snapte hem nietquote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Roken is ook kansloos, maar goed, als je rookt dan is er niets mis met een doodsimpele aansteker.
Want je hebt altijd zoveel momenten op een dag dat je denkt "laat ik dit willekeurige object eens in de fik zetten"quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je snapte hem niet
Ik heb overigens altijd een aansteker op zak, maar heb nog nooit gerookt.
Haha.. ja.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want je hebt altijd zoveel momenten op een dag dat je denkt "laat ik dit willekeurige object eens in de fik zetten"
Eensquote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder bij Focal bestellen dan bij DXquote:Op zondag 30 september 2012 16:31 schreef tornado61 het volgende:
[..]
volgens mij niet:
deze maar doen als MHL?
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UGhXA1EUXng
chinaprices zegt dat deze een van de goedkoopste is (er zijn nog wat goedkopere tussen maar ik bestel liever voor een dollar meer bij een site die ik ken.) . Zou hij full 1080p halen of hoef ik dat niet te verwachten voor deze prijs?
Ik heb er wel goede ervaringen mee, alleen wel veel nepzooi.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Neeveel pauper zooi (over het algemeen). En geheel geen garantie/service/escrow
Volg je dit topic weleens.quote:Op zondag 30 september 2012 18:26 schreef mtchel112 het volgende:
Hoe kun je het beste zon mk802 besturen als je m op tv aansluit? Dr bestaan toch ook mini keyboard, muis en motion dinges in 1?
sorryquote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volg je dit topic weleens.Is al meermaals voorbijgekomen. Maar ok, to sum it up
1. www.techmoan.com (Rii/Lenovo)
2. Zelf heb ik de hitremote 'Mele F10' besteld en die is onderweg
[ afbeelding ]
Waar halen? Ebay, Aliexpress, Taobao, www.chinaprices.us enz etc.
Wat vervelend winkelen bij BICquote:Sub-Total: $8.62
Air Mail : $0.00
Save $0.1 for Additional Qty:-$0.40
Discount Coupon: eBayONLY :-$0.60
Point Coins:-$7.53
Total: $0.09
Of dat nu zo fijn typt is maar de vraag hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volg je dit topic weleens.Is al meermaals voorbijgekomen. Maar ok, to sum it up
1. www.techmoan.com (Rii/Lenovo)
2. Zelf heb ik de hitremote 'Mele F10' besteld en die is onderweg
[ afbeelding ]
Waar halen? Ebay, Aliexpress, Taobao, www.chinaprices.us enz etc.
Voor de paar dingetjes die je op een mediacenter moet typen is het prima hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Of dat nu zo fijn typt is maar de vraag hoor.
Qwerty-tobo op m'n Desire Z heb ik ook geen last van en dat is kleiner?quote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Of dat nu zo fijn typt is maar de vraag hoor.
Ik bedoel ook niet hoe klein die knopjes zijn, maar hoe breed die afstandsbediening, dan krijg je toch kramp in je vingerquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Qwerty-tobo op m'n Desire Z heb ik ook geen last van en dat is kleiner?
Je hebt ooit problemen de nummers van een kanaal waarnaar je wilt kijken in te drukken?
Voor Google-searches of YouTube-browsing etc optimaal, what else you need? Ja, je moet geen e-mails gaan opstellen ermee of iets, maar zoals Cruijff zou zeggen 'maar das logisch natuu'lijk'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |