Als het iets illegaals is of enorm duur zou ik dat niet doen. Anders gewoon via twitter de postnl webcare een tweet sturen dat je graag een buitenlandse tracking wilt omzetten naar 3S. Kan even duren als het druk is, maar dan krijg je een tweet terug dat je een DM moet sturen met de code.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:56 schreef Tammymara het volgende:
Kreeg hier vorige week tip om via twitter te vragen of pakje al een Nl- tracking code heeft maar waar en hoe doe ik dat, gewoon bij postnl en wat moet ik dan vragen? En maken ze het dan niet net open om te kijken wat het is of zo? bedankt alvast
Die mensen hebben verder geen contact met de douane en zoeken het gewoon op in een database. Geen probleem om dit te vragen (al is je pakketje duur)quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:56 schreef Tammymara het volgende:
Kreeg hier vorige week tip om via twitter te vragen of pakje al een Nl- tracking code heeft maar waar en hoe doe ik dat, gewoon bij postnl en wat moet ik dan vragen? En maken ze het dan niet net open om te kijken wat het is of zo? bedankt alvast
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:34 schreef supayoshii het volgende:
Ik heb niks meer gehoord over die Jiayu 3g phones, heeft iemand ze al gehad het topic daarvan is gesloten en kan geen nieuwe vinden!
Hoelang heb je ze al? Vaak werken ze pas na een dag op 5/6quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet iemand waarom mijn trackingnummers niet werken?
(ja ik ben mij er bewust van dat deze niet accuraat zijn)
mmmquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoelang heb je ze al? Vaak werken ze pas na een dag op 5/6
Dan hoef je komende week niks meer te verwachten. Zaterdag zijn de posterijen al gestopt met werken. (zaterdag laatste post het land uit)quote:
Staat mijne ook al op sinds de 17e, gewoon even afwachten denk ik dus.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Tammymara het volgende:
Niet illegaal ( Twee jurken , totaalbedrag 50 euro) en ook geen merkkleding. Buitenlandse trackingcode staat al sinds 16e onveranderd op outward office of exchange, ben gewoon ongeduldig en weet niet of het de moeite is om het te doen
Heb je nou werkelijk je zoontje vernoemt naar Linus Torvaldsquote:Op maandag 1 oktober 2012 06:55 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)
Mijn zoontje Linus was erg benieuwdmede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.
[ afbeelding ]
En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel
[ afbeelding ]
Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles![]()
Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij
Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.
Dat is iets meer dan 2 weken. Dus dan heb je nog wel even voor je je zorgen moet maken. Ik zit soms vier weken op iets te wachten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef ibo0546 het volgende:
Mijn product die was 13 september al verzonden maar heb nog niks ontvangen. Denken jullie dat het nog zal aankomen? Het was een 'nep' horloge
oh bedankt, dan wacht ik nog maar afquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is iets meer dan 2 weken. Dus dan heb je nog wel even voor je je zorgen moet maken. Ik zit soms vier weken op iets te wachten.
Ik vermoed dat het 'm in het woordje "nog" zit. Aka: probeer het over x dagen nog eens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Tammymara het volgende:
Webcare gevraagd, kreeg als antwoord "Heb nog geen omnummering voor je".
Schiet ik nog niks mee op want ik weet nu nog nietsIs het nog niet in NL? Is het nog niet door de douane? wat wil dat zeggen?
(Als dat nog niet gebeurd is dan hoef ik dus de eerste dagen ook nog geen post te verwachten he? vraag voor de experts hier....)
Had dus AU¤6,70 betaald voor de twee dingen. Akkoord gaan of niet? Kost het me dus AU¤0,70, niet dat ik het niet kan betalenquote:We feel quite sorry to hear the issue.
Actually we have tested every item before send it to our customers, as we want to do continuous business with you, so we always try our best to satisfy our customer and it's our pleasure to help you solve the problems.
But sometimes the item just may be damaged during the way as it's an international trade and factors are out of our control.
For this issue, how about we refund you AU$6 as compensation and just keep a little as the shipping fee?
Stuur me ff een DMquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
iemand hier die voor mij nog een US > EU adaptertje heeft liggen?
lokale shop verkoopt ze voor 3 euro stuk![]()
, terwijl je die dingen voor 1 cent uit china haalt..
dus mocht iemand er nog 1 hebben liggen die ik voor een postzegel mag overnemen, meld je maar
Het is al shipped.. die status hebben ze al, want het was ruim voor de 30ste besteld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan hoef je komende week niks meer te verwachten. Zaterdag zijn de posterijen al gestopt met werken. (zaterdag laatste post het land uit)
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Haha, eergister op een link van 'Focalprice' geklikt hier, nu zijn 80% van mijn ads van focal price terwijl ik daarvoor er nog nooit één heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |