Ik had er ook één van DX die doet het nog steeds erg goed. Hij is ondertussen al 3 jaar oud.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand nog een tip bij welke van de vele Chinese webshops goede betaalbare laserpennen te koop zijn? Had er eentje van Dealextreme maar die heeft snel de geest gegeven.
<5 mW (anders is het illegaal of heb je vergunningen/speciale maatregelen nodig), halen van Ebay of gewoon zoeken via chinaprices.us . Zelf heb ik een 4-in-1 pen/aanwijsstok/laser/led ding die het nog altijd gewoon doet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand nog een tip bij welke van de vele Chinese webshops goede betaalbare laserpennen te koop zijn? Had er eentje van Dealextreme maar die heeft snel de geest gegeven.
Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat. Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:22 schreef Riot- het volgende:
Jongens wat is de betrouwbaarste (en goedkoopste) TaoBao agent?
Heb er een paar leuke dingen gezien maar de kosten die de agents in de lijst rekenen maken het niet waard.
Heb iets over ene Tiffany gehoord maar der email lijkt niet te werken.
Die heeft dan net het vliegtuig gemist. Zal er vast en zeker nog wel achteraan komen. Je moet je misschien zorgen gaan maken als iets er na vier weken nog niet is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:31 schreef 0wen het volgende:
Jongens
Heb op 12 september 3 bestellingen gedaan,
Er kwamen 2 bestellingen een week geleden aan (lees: 1 dag er tussen)
Nu valt het me op dat die laatste er nog niet is, ww
al via RobertNL geregeldquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Stuur me ff een DM
We komen er wel uit
Ex-mod haha. Zat er over na te denken om de hele meuk weer op te starten maar wel buiten eigen beheer....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
al via RobertNL geregeld, toch bedankt voor je aanbod!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
al via RobertNL geregeld, toch bedankt voor je aanbod!
ik herinner me je als het de noob van het topic.. klopt hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Qaox het volgende:
Kennen jullie mij nog? Dat is lang gelden haha
Bij mij duurt het standaard tussen een maand en 2 maanden. Ik stuur pas een mailtje als het er na 3 maanden nog niet isquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die heeft dan net het vliegtuig gemist. Zal er vast en zeker nog wel achteraan komen. Je moet je misschien zorgen gaan maken als iets er na vier weken nog niet is.
Momentje, ik installeer skype wel weer ff hahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
ik herinner me je als het de noob van het topic.. klopt he?
hooi Qaoxje, waarom nooit meer online op skype? of in dit topic
voor de duidelijkheid, Qaox was eigenaar en mede beheerder van het inmiddels verlopen() chinese webshopforum!
update: gewoon aangooien die boel, al zal het denk ik nooit meer zo'n storm lopen als toen
Ah, je bent de buurman van de kerstman?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bij mij duurt het standaard tussen een maand en 2 maanden. Ik stuur pas een mailtje als het er na 3 maanden nog niet is
Ik vraag mij ook wel eens af waarom het zo lang duurt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, je bent de buurman van de kerstman?
Ja, die 5mW pen van rond de 8 euro is best goed. Alleen de straal is bij mij niet altijd goed omdat het veertje te klein is, maar dat kan je zo tweaken. Straal doet pijn aan je ogen, en het is legaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef Bartje1981 het volgende:
Tell me more! Dm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Qaox het volgende:
[..]
Ex-mod haha. Zat er over na te denken om de hele meuk weer op te starten maar wel buiten eigen beheer....
Heb de DB nog
Inderdaad maar ook gewoon omdat ik en mijn ex-vrouw dat in der tijd een heel erg mooie naam vonden. We hadden de afspraak gemaakt toen ze zwanger was, dat als het een jongen was ik de naam mocht kiezen en als het een meisje was zijquote:Heb je nou werkelijk je zoontje vernoemt naar Linus Torvalds![]()
( voor de niet ICT'ers onder ons, Linus Torvalds is de verantwoordelijke ontwikkelaar van de linuxkernel.. Opensouce tegenhanger van Microsoft windows)
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 06:53 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Inderdaad maar ook gewoon omdat ik en mijn ex-vrouw dat in der tijd een heel erg mooie naam vonden. We hadden de afspraak gemaakt toen ze zwanger was, dat als het een jongen was ik de naam mocht kiezen en als het een meisje was zijik heb dus mogen kiezen en neen er komt geen broertje/halfbroertje dat Bill of Steve heet
ook al zou dat redelijk EPIC zijn als ze ruzie hebben
En hebben we het dan over een groene of rode laser pointer?quote:http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 2 oktober 2012 02:36 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, die 5mW pen van rond de 8 euro is best goed. Alleen de straal is bij mij niet altijd goed omdat het veertje te klein is, maar dat kan je zo tweaken. Straal doet pijn aan je ogen, en het is legaal
hmm, dan denk ik dat ik maar gewoon wacht tot ze binnen zijn, ik wil ook niet te lastig zijn. Vroeg me gewoon af of dit wel betekend dat het al in nederland is maar misschien nog niet gescand is of zo.... ben hier echt niet goed in, is voor het eerst dat ik zoiets "duurs" in verhouding bestel en ben gewoon een beetje nerveus of het wel aankomt. haha. ook al is het net drie weken onderwegquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het 'm in het woordje "nog" zit. Aka: probeer het over x dagen nog eens.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:15 schreef Thorical het volgende:
Wat is er an de hand met Mister Tao? Ik kan er geen items op vinden zonder de url van taobao en als ik er iets op vind dan is het ineens niet legaal terwijl het eerst op hun site stond.
Zit daar echt een kink in de kabel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag (3e) meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat (en post pas vanaf 8 oct). Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.
[..]
Een groene, maar je moet hem niet gebruiken als pointer want van uberhaupt naar het stipje te kijken doet het al pijn aan je ogen. Straal is niet zo sterk dat hij schadelijk is of iets, maar hij is wel erg fel, ik kon er wel 700m ver mee schijnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
En hebben we het dan over een groene of rode laser pointer?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Check de OP. Verder www.mistertao.com is die ik heb gebruikt/gebruik. Alleen die heeft nu een beetje toestanden met Paypal en is opeens heel erg voorzichtig. Zo voorzichtig zelfs dat goede verkopers vals geflagged worden en je bepaalde items niet kunt kopen. Je moet dan contact met ze opnemen. Wat de komende dagen vast niet gaat omdat woensdag meen ik pas, men weer enigszins weer wat werken gaat. Verder is een populaire www.zarmark.com , maar die heb ik nooit geprobeerd want was altijd duurder uit daar dan bij mistertao.
Dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:15 schreef Thorical het volgende:
Wat is er an de hand met Mister Tao? Ik kan er geen items op vinden zonder de url van taobao en als ik er iets op vind dan is het ineens niet legaal terwijl het eerst op hun site stond.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen? Dat is geen geldig tracknummer, lijkt me een ordernummer v/d webshop zelf?
Dus of... je verzonden item kwam niet in aanmerking voor registered shipping en dit is gewoon de systeemcode van de parcelservice, die niet trackbaar is... of je moet ff navragen wat de daarbij behorende trackingcode dan is.
RA[..]HK (Registered Airmail [code] Hong Kong post).
is dat een email adres?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik zeg het je dan nog maar een keer:
[..]
Nee. Het zijn twee dwergjes in blauwe pyjama's.quote:
dus,quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Het zijn twee dwergjes in blauwe pyjama's.
Dude.quote:
Ja, kijk eens in het reviewtopic: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:33 schreef wesselbraaksma het volgende:
Net cat5e naar de brievenbus getrokken moet nog maar eens zo´n ip cameraatje kopen iemand tips?
ik krijg deze melding,Mail Trackingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dude.!
RA00576988HK zou misschien een tracknummer zijn.
RA[..]HK dus. Dat is natuurlijk geen e-mailadres. Weet niet waar je dat nu weer vandaan haalt hoor?
Die puntjes '[..]' staat voor een 'code'. RA[vul-code-in-hier]HK zou een geldig tracknummer zijn 's00576988' is dat totaal niet, het is niks. Een systeemnummer van de webshop. Een afgiftenummer van Hong Kong Post voor non-trackable mail aan de webshop. Wat het ook is... het is niet trackbaar want het heeft geen trackformat. Dat wat ik dus zei. Je hebt een of ander nummer waar je niks mee kunt. Dus kun je ook niks tracken (ook niet via de sites uit de OP). Of als je spul wel trackbaar zou moeten zijn en je daarvoor betaald hebt of dat incluus was, dan moet je daarom vragen, niet via RA@HK, want dat is niks.Maar bij je webshop natuurlijk via customer service.
[..]
Die is niet traceerbaar binne post sorteerders... 't is gewoon een intern BIC tracking nummer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:46 schreef pazara het volgende:
[..]
ik krijg deze melding,Mail Tracking
OTHERS
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
pakket is van bic
GRATIS!? Hoor ik daar GRATIS!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:
Mijn reddmango MP3 is binnenBen benieuwd, vanavond een testen.
Iemand dat ding nog gekraakt met firmware?
Over testen gesprokenHeb een gratis simkaartje met 5 euro beltegoed besteld voor in mijn GPS tracker, dus binnenkort ook een test hiervan.
Hij moet (waarschijnlijk) eerst nog naar Beijing.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Sep 28, 2012 1:56:00 PM Status:Posting, Location:FUJIAN
Ik kreeg op 25-09 een mail: "your item has been shipped"
Met netjes alle gegevens erbij (van tomtop).
Nou gaat dit dus via airmail, en je zou dus denken dat zoiets niet echt heel lang duurt... of dat hij in elk geval al onderweg is.
Fujian... net gegoogled
Wtf, dat staat zelfs niet in de handleidingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef shiznuts het volgende:
Eerst schuifje naar 'on', dan ( › ) (Play) ingedrukt houden.Schuifje alleen is niet genoeg.
Oh, wacht welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wtf, dat staat zelfs niet in de handleiding
Held![]()
EN HET IS TIJD VOOR!!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh, wacht wel![]()
Ben een beetje gefrusteerd, had daarstraks wat anders wat het niet deed![]()
Kan ik me zo aan ergeren
Gwn totaal niet logisch als je hem aanzet dat je dan nog op een andere knop moet drukken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
EN HET IS TIJD VOOR!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |