abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117310115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef pazara het volgende:
via welke site kan ik dit tracken?

Tracking Number: s00576988

Courier Service: Hong Kong Post
Geen? Dat is geen geldig tracknummer, lijkt me een ordernummer v/d webshop zelf?
Dus of... je verzonden item kwam niet in aanmerking voor registered shipping en dit is gewoon de systeemcode van de parcelservice, die niet trackbaar is... of je moet ff navragen wat de daarbij behorende trackingcode dan is.
RA[..]HK (Registered Airmail [code] Hong Kong post).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117310740
Heeft iemand hier nog een 3.5 mm naar 3.5 mm liggen voor me? Ik heb dat ooit besteld maar nooit aangekomen helaas.

Ook het sex ei is niet meer aangekomen, de eerste keer kreeg ik een dildo in plaats van het ei. Had toen maar een mailtje gestuurd me foto van de dildo en toen zouden ze een nieuw ei opsturen ;(
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 27 september 2012 @ 13:49:06 #278
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117310787
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef rene90 het volgende:
Heeft iemand hier nog een 3.5 mm naar 3.5 mm liggen voor me? Ik heb dat ooit besteld maar nooit aangekomen helaas.

Ook het sex ei is niet meer aangekomen, de eerste keer kreeg ik een dildo in plaats van het ei. Had toen maar een mailtje gestuurd me foto van de dildo en toen zouden ze een nieuw ei opsturen ;(
Je hebt toevallig een mannelijke postbezorger?
pi_117311480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je hebt toevallig een mannelijke postbezorger?
Normaal wel, maar nu is het een vrouwelijke. Misschien is hij wel ontslagen vanwege diefstal van zo een ei :7
Top 5 China producten
pi_117311999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef rene90 het volgende:

geen 3.5 mm naar 3.5 mm kabeltje voor je, ik heb nog wel een ei voor je!
maar 2 x gebruikt en bijna zo goed als nieuw!
:P
pi_117313419
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mailtje van verkoper:

[..]

Morgen PostNL maar 'ns bellen of ze m'n RA*********CN trackcode kunnen omzetten. Anders; paypal want ik zit op 43 dagen na aankoop.

Overigens zijn die IP camera's geloof ik ook wat goedkoper aan het worden; je kunt ze al krijgen voor zo'n ¤30 incl. shipping.

Wat is Ebay.com trouwens een verschrikking met die nieuwe layout :X :r
Net PostNL 'ns gebeld; en wat ik nou weer heb:

14 augustus op Ebay besteld. Blijkt op 28 augustus binnen te zijn gekomen....en 3 dagen later terug naar China gestuurd en 6 september door de verzender daar ontvangen. En die verkoper op Ebay maar doodleuk zeggen dat het pakket een tijdje geleden keurig in NL (ontvangstcentrum) was ontvangen, terwijl hij blijkbaar het pakket zélf alweer terugheeft. Was overigens deze verkoper.

Dus maar Paypal claimen, de data-link ergens anders bestellen en de hexa zonder maar de lucht insturen eerst. |:( ..

EDIT:
quote:
Well, I contacted our national post office and they said the item came in on august 28th. But it was send back 3 days later en has been deliverd to you on september 6th. So a paypal claim is on your way.
:W verkoper :r

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 27-09-2012 15:25:59 ]
pi_117314414
Kreeg via dm een bericht van iemand met een site met replica horloges... rolex en de hele mikmak.

Dacht, vandaag nog maar eens windowshoppen.

BOOM uit de lucht gehaald, names 1 of andere federatie...

blijkt wel weer dat je niet bij zulke mensen moet bestellen, aangezien de kans dan groot is dat jij je geld kwijt bent haha.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117314559
Heeft eigenlijk iemand ooit een echte prijs gedraaid bij ever buying?

EDIT: Weer 5x gedraaid, resultaat 2EB gewonnen.

[ Bericht 29% gewijzigd door nodig op 27-09-2012 15:49:16 ]
pi_117315142
Heeft iemand bij de Pandawill email-code loterij weleens iets gewonnen? :P :N

Alleen eens bij Suntekstore ofzo geloof ik eens zelf wat gewonnen en bij de Pandawill paaseierenzoekactie dan (twee verwisselbare lens sportzonnebrillen). :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Ik verveelde me en zag dat het bijna middernacht was... :')

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117316841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net PostNL 'ns gebeld; en wat ik nou weer heb:

14 augustus op Ebay besteld. Blijkt op 28 augustus binnen te zijn gekomen....en 3 dagen later terug naar China gestuurd en 6 september door de verzender daar ontvangen. En die verkoper op Ebay maar doodleuk zeggen dat het pakket een tijdje geleden keurig in NL (ontvangstcentrum) was ontvangen, terwijl hij blijkbaar het pakket zélf alweer terugheeft. Was overigens deze verkoper.

Dus maar Paypal claimen, de data-link ergens anders bestellen en de hexa zonder maar de lucht insturen eerst. |:( ..

EDIT:

[..]

:W verkoper :r
Zou er ook gelijk een negatieve feedback overheen gooien als ik jou was.. Na zo'n aktie verdient hij geen credit meer .

--

Hahaha wat ik nou voor berichtje terug krijg van Mistertao :P

quote:
thanks for your message, we can understand your feeling, in the case, if you don't have CC, could you use your friend's to try? because, we really don't know that how long it will be, sorry and if any need, please contact us any time, sky
pi_117317597
Hebben sommige van jullie ervaring met telefoons uit China en alles kopen. Krijg je niet veel gezeik aan de grens dan? Ik heb namelijk niet zoveel zin in gedoe met een werktelefoon dus zit erover te denken om een dual sim aan te schaffen. En de Jiayu G3 is een mooi model daarvoor wat ik las?
Top 5 China producten
pi_117318983
Ughm
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde al haast voor een andere gaan. Had een Ascend D1 Quad XL gezien voor 2100 CNY. Maar ja, weet je wat het is. Die high-end Chinese phones hebben helemaal geen dualSIM. Wil je goede accuduur, HD-scherm met gorillaglass en dualSIM dan kom je dus eigenlijk niet onder de G3 uit en is 'ie nog altijd zo'n beetje de beste bang-for-buck idd... ook al duurt het lang. ;(
Enne...
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Praat hier over je laatste bestellingen en discussieer over webshops.

Ga hier niet teveel in op de thema's Jiayu en Ainol. Doet dat liever in de daarvoor bestemde topics:
[Jiayu]#3 - Wachten duurt lang :(
[..]
Qua import, kun je in de OP lezen en op www.douane.nl natuurlijk (particulier -> uit het buitenland).
Je kunt natuurlijk iets regelen met de verkoper... op eigen verantwoording...
pi_117319249
Und jawohl, wir konnen schön der Artscow coupon list updaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog DealExtreme, wie heeft er al leuke Halloween gadget's besteld :D?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze bij DX toch niet optijd aankomen :')
  donderdag 27 september 2012 @ 17:45:10 #289
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117319621
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:34 schreef davedavy het volgende:
Und jawohl, wir konnen schön der Artscow coupon list updaten:
SPOILER
Verder nog DealExtreme, wie heeft er al leuke Halloween gadget's besteld :D?

SPOILER
Jammer dat ze bij DX toch niet optijd aankomen :')
Wanneer is halloween eigenlijk 8)7
Say whaaaat?
pi_117319757
30 Oktober :P
pi_117321111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Ughm

[..]

Enne...

[..]

Qua import, kun je in de OP lezen en op www.douane.nl natuurlijk (particulier -> uit het buitenland).
Je kunt natuurlijk iets regelen met de verkoper... op eigen verantwoording...
Thanks, had dit niet gezien ;)
Top 5 China producten
pi_117328281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef teknu het volgende:
Mini review van de Wireless N repeater die ik besteld heb op BuyInCoins.

Op 12 september een Wireless Repeater besteld omdat ik merk dat mijn signaal toch wat zwak is. 15 dagen later is hij binnen, snel en goed verpakt. Ik heb er omgerekend 18,50 euro voor betaald.

[ afbeelding ]
Eerste impressie, goede behuizing geen dun goedkoop plastic maar voelt degelijk aan en doet niet onder op het netwerk spul wat je b.v. bij de computerboer zou kopen. De handleiding is in goed engels geschreven, dit keer niet in het veel voorkomende engrish. Verder een utp kabel erbij die je wss niet nodig hebt en een Europese plug.

[ afbeelding ]
In het stopcontact gedaan en je ziet al gauw bij je wireless netwerken een nieuw wifi kanaal genaamd wifi-repeater staan. Hierop kan je connecten en een local adres intypen om zo bij het menu te komen.

[ afbeelding ]
Instellen is erg makkelijk en na een paar minuten heb je hem al aangesloten op je modem.

Eerst een test gedaan vanaf mijn modem.
[ afbeelding ]
Nee ik heb niet het meest snelle internet van de wereld maar het is goed genoeg voor mij. :P

Daarna met de repeater.
[ afbeelding ]
Beetje teleurstellend? En helaas na het proberen van verschillende stopcontacten op verschillende verdiepingen krijg ik er niets beters uit.

[ afbeelding ]
Het signaal vanaf mijn modem naar mijn pc.

[ afbeelding ]
Deze grafiek moet je ook in het Chinees lezen. Rechts zie je het signaal vanaf mijn modem, daarna zie je een nieuwe verbindingspiek en links is het signaal van de repeater. Het signaal wordt dus totaal niet verbeterd helaas.

Conclusie

+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact

- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard
Jammer, zeker omdat ik geloof ik ook wel positievere ervaringen hier heb gelezen hierover. (zet je 'm ook nog in het reviewtopic?)

Wel jammer, want voor nog geen ¤20 wat beter wifi-bereik was hier ook wel welkom geweest...

Zojuist paypalclaim gemacht. Nu 'ns kijken of BIC/DX nog wat leuke nieuwe items heeft. :9
pi_117335860

[ Bericht 100% gewijzigd door dramatic op 27-09-2012 23:06:01 (verkeerd gelezen) ]
pi_117343126
Ik wist niet eens dat AliExpress je de keuze geeft, om te betalen met iDEAL. _O-

DHL Express _O_
pi_117346737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef teknu het volgende:

Conclusie

+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact

- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard
Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.
Maar het lijkt me dat een repeater het sterkste mogelijke signaal oppakt en verlengt, dus niet versterkt. Heb je wel geprobeerd in hoeverre je wifi range is toegenomen etc? Volgens mij is dat waar dit ding om draait?
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:54:37 #296
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_117348617
Heya guys, daar was ik weer..

Iemand regelmatig nog op Mr. Tao geweest? De paypal schijnt niet meer te werken, maar ook heel veel producten van de main page worden geblokkeerd terwijl dit toch wel leuke dingen lijken... Die ik eigenlijk wel wil bestellen i.v.m. herdecoratie van mijn 'knusse hoekje' in ouderlijk huis. Enig idee of paypal nog terug komt? En/of hoe ik die betreffende producten kan bekijken? (onder antiquities).
pi_117350269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef iamboktor het volgende:
Heya guys, daar was ik weer..

Iemand regelmatig nog op Mr. Tao geweest? De paypal schijnt niet meer te werken, maar ook heel veel producten van de main page worden geblokkeerd terwijl dit toch wel leuke dingen lijken... Die ik eigenlijk wel wil bestellen i.v.m. herdecoratie van mijn 'knusse hoekje' in ouderlijk huis. Enig idee of paypal nog terug komt? En/of hoe ik die betreffende producten kan bekijken? (onder antiquities).
Ik zou zeggen, lees even terug in dit topic ;) Er is genoeg over gezegd...
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:49:33 #298
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_117355260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef yorkick het volgende:

[..]

Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.
Maar het lijkt me dat een repeater het sterkste mogelijke signaal oppakt en verlengt, dus niet versterkt. Heb je wel geprobeerd in hoeverre je wifi range is toegenomen etc? Volgens mij is dat waar dit ding om draait?
Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.

Het lijkt me als je je range wilt laten toenemen dat het signaal toch versterkt moet worden? En niet het zwakke signaal oppakken en hetzelfde zwakke signaal doorsturen, hierdoor word de range niet groter.
pi_117361726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef teknu het volgende:

[..]

Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.

Het lijkt me als je je range wilt laten toenemen dat het signaal toch versterkt moet worden? En niet het zwakke signaal oppakken en hetzelfde zwakke signaal doorsturen, hierdoor word de range niet groter.
hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..

het is toch logisch dat de reapeter nooit het signaal meer versterkt, het neemt vaak zelfs af qua snelheid!

zie onderstaand plaatje:

stel je router staat op de begane grond, deze kan tot de 2e verdieping uitzenden.. maar haalt net niet de zolder.. wat je dus kan doen is op verdieping 2 dus een reapter plaatsen, die het signaal op pakt van de begane grond router. en het gewoon dom weg weer door stuurt..

Nu kan je dus met je laptop/pc/tablet op zolder weer connecten met die wifi reapter..
en je hebt internet op zolder.. oftewel je range is wel degelijk verder dan dat je met je standaard router komt, zonder dat je het signaal ergens moet versterken.

die reapter versterk dus niet maar geeft gewoon het inkomende signaal weer door
pi_117364443
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..

het is toch logisch dat de reapeter nooit het signaal meer versterkt, het neemt vaak zelfs af qua snelheid!

zie onderstaand plaatje:

[ afbeelding ]

stel je router staat op de begane grond, deze kan tot de 2e verdieping uitzenden.. maar haalt net niet de zolder.. wat je dus kan doen is op verdieping 2 dus een reapter plaatsen, die het signaal op pakt van de begane grond router. en het gewoon dom weg weer door stuurt..

Nu kan je dus met je laptop/pc/tablet op zolder weer connecten met die wifi reapter..
en je hebt internet op zolder.. oftewel je range is wel degelijk verder dan dat je met je standaard router komt, zonder dat je het signaal ergens moet versterken.

die reapter versterk dus niet maar geeft gewoon het inkomende signaal weer door
Misschien goed voor de Uni/HBO :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')