Thanx ga ik ook ff proberen dan!, maar vind die air mous ook wel mooi hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Raznov het volgende:
[..]
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doen.
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bij PostNL zijn ze ook weer terug van vakantie, ze hebben er een pakketje met, jawel, een waarde van 35$ eruit gehaald. Dus dat wordt vooral 12,50 handelingskosten. En paar euro belasting.
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerdquote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat doe ik weleens. Ja, dat doen ze m.u.v. één geval normaal gesproken gewoon netjes.
Via? Berichtje bij Paypal/op de site bij je order/in een direct message/in een mailtje...
de Sharkhorloges zijn NIET waterdicht. check t maar op eBay, staat in de omschrijving.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerd
Nog steeds geen antwoord van Bruce trouwens..
It's taking too long!
PS: ik heb die shark horloges bekeken, maar die zijn ook mooi! Zijn ze ook daadwerkelijk zo waterdicht als ze claimen? Ik moet namelijk nog een horloge vinden die ook ECHT waterdicht is... want voorlopig klopt er geen drol van... (al helemaal niet als de batterij al een keer verwisseld is).
quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...
[..]
Reden dat ik het vroeg is omdat ik ze net aan het bekijken was, en er 1 in een vissekom ligt :pquote:
Het gaat om een pakketje van 35$, dus nog net geen 30 euro.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),
Jammer dat het geen gift was of een bedrag van onder de 24 euro![]()
Maar bekijk het nog een klein beetje positief... maar 19% BTW ipv 21
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef mcwops het volgende:
1 o clock break
horloge met ingebouwde aansteker
er staat wel "Built-in 1 x 377 battery" dat lijkt me wel voor dat horlogequote:Op woensdag 26 september 2012 14:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..
nouja dan zal die wel echt zijn iddquote:Op woensdag 26 september 2012 14:44 schreef Boppos het volgende:
[..]
er staat wel "Built-in 1 x 377 battery" dat lijkt me wel voor dat horloge
Jammer als je net $150 hebt gestort bij mistertaoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, da's echt vervelend nu op MisterTao.
Maar ja, anders dus maar overstappen op www.zarmark.com , al heb ik het idee dat die iets duurder zijn.
Nouja, dan kan het vast nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Jammer als je net $150 hebt gestort bij mistertao
Android tablet discussie topic #27 - Waar we allemaal van Ainol houdenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Coenehv het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een tablet. Ik ben de iPad 2 van mijn vader een beetje gewend. Welke tablet op dit moment kan zich een beetje meten met de iPad?
Mailtje van verkoper:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
42 dagen zijn voorbij sinds de purchase van m'n Data link op Ebay (van BIC shop). Enige site waar ik de tracking kan controleren zegt dat ie 20 augustus Beijing is uitgeschopt.
Maar 'ns een mail achteraan dus...![]()
Morgen PostNL maar 'ns bellen of ze m'n RA*********CN trackcode kunnen omzetten. Anders; paypal want ik zit op 43 dagen na aankoop.quote:Dear friend,
Thanks for your message
In this case,we have contacted our post office and they confirmed the parcel arrived at the Custom Arrival Office Storage of your country a little while ago.
But we hope you will understand it need some processes such as security check/routine examination/associate with Post Office etc. as it is not a domestic mail.
We know it?s a little longer. But would you like to wait a little more time patiently? That would be greatly appreciated.
Please check with your post office and custom
Thank you for your understanding on this matter and sorry for the trouble and inconvenience caused to you.
Please don't worry,we always be responsible because we do business on ebay all the time.
Hope you will receive it soon.
Feel free to contact us if you have any additional questions.
Best Wishes,
Joanna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |