abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117282818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef davedavy het volgende:
Ik wil ook eens een TaoBao bestelling gaan doen, gewoon omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Wat is meer aangeraden? Zarmark of MisterTao?
Prima ervaringen met MisterTao. Altijd vlotjes afhandelen, fototjes erbij e.d. zeer schappelijke fee's. Zarmark heb ik nooit geprobeerd omdat het nooit aantrekkelijker was.

't Is dat nu MisterTao ff de site zelf een beetje raar heeft lopen... waarbij er veel false positives verschijnen als je iets wilt kopen en items/verkopers geflagged worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117283060
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja, dan kan het vast nog wel ;) Gewoon even via de messages contacten.
Ik heb dat aan Sky en Angela gevraagd: niet echt heldere lichten. Ze snappen het probleem ūberhaupt niet: ik ben toch niet de enige die er last van heeft?
pi_117283590
Ik heb toch gekozen voor Zarmark, gewoon omdat ze een aardig handig systeem hebben. Benieuwd naar de tijd dat het zal duren, ben bang toch zo'n 4 weken :(
pi_117284254
Ik heb eindelijk iets werkende gekregen op mistertao...

Eindprijs voor een overhemd, is $19 (na fees en shipping)

Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?

Hier komt je een simpel overhemd bij de C&A namelijk al voor 19 euro (slimfit versie)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117284899
Ik moet zeggen dat ze bij mij standaard een lagere waarde op het pakket zetten
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb eindelijk iets werkende gekregen op mistertao...

Eindprijs voor een overhemd, is $19 (na fees en shipping)

Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?

Hier komt je een simpel overhemd bij de C&A namelijk al voor 19 euro (slimfit versie)
Mijn ervaring met kleding is slecht. Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf komen er weer aan. Misschien slim om daar heen te gaan.
pi_117286821
heeft iemand zo'n 3vcard weleens gebruikt? Heb er net eentje ontvangen en vind de bijbehorende brief een beetje shady :P er staat ook nergens een adres, wel wat informatie over de abn-amro :?
hun facebook pagina heeft ook maar 5 likes..
Wie dit leest is hek.
pi_117287011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
heeft iemand zo'n 3vcard weleens gebruikt? Heb er net eentje ontvangen en vind de bijbehorende brief een beetje shady :P er staat ook nergens een adres, wel wat informatie over de abn-amro :?
Lol dan denk ik dat je bij de verkeerde bent. Ik hoop niet dat je al geld hebt overgemaakt of iets betaald hebt?
pi_117287370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lol dan denk ik dat je bij de verkeerde bent. Ik hoop niet dat je al geld hebt overgemaakt of iets betaald hebt?
heb dat ding gekocht voor 10 euro. heb m ook al geactiveerd. het zat in een verpakking die zeker in een professionele fabriek is gemaakt, alleen het feit dat er nergens een adres op de brief staat is erg vreemd.
Wie dit leest is hek.
pi_117287542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

heb dat ding gekocht voor 10 euro. heb m ook al geactiveerd. het zat in een verpakking die zeker in een professionele fabriek is gemaakt, alleen het feit dat er nergens een adres op de brief staat is erg vreemd.
Een professionele fabriek? :')
pi_117288497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Een professionele fabriek? :')
ja :')
Wie dit leest is hek.
pi_117291326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ja :')
Ik heb ook een 3V kaart. Werkt perfect, bij play.com e.d. Geld storten via de site en klaar is keer ;)
pi_117291355
Heeft er iemand ervaring met zoon horloge met een camera-tje erin? Wat is de kwaliteit en hoelang gaat die mee etc etc.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
pi_117294575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef N.P. het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zoon horloge met een camera-tje erin? Wat is de kwaliteit en hoelang gaat die mee etc etc.
kut en kutter :D

kwaliteit is als de 808 #3 cams.. sommige horloges nog wel slechter
en de accuduur is net een halfuurtje ofzo :P

zie op het einde de kwaliteit in slecht belichte omgevingen.. 8)7

dr zijn ook wel wat HD spy watches, maar daarvan is de FPS enorm laag weer..
dus echt ideaal is het niet ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 26-09-2012 22:35:52 ]
pi_117295053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
je kan online ook gelijk een prepaid code krijgen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117298000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

kut en kutter :D

kwaliteit is als de 808 #3 cams.. sommige horloges nog wel slechter
en de accuduur is net een halfuurtje ofzo :P

zie op het einde de kwaliteit in slecht belichte omgevingen.. 8)7

dr zijn ook wel wat HD spy watches, maar daarvan is de FPS enorm laag weer..
dus echt ideaal is het niet ;)

Ik vind het goed genoeg hoor voor een spy cam.

Mooi voor de roemenen....
YouTube
pi_117299873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vind het goed genoeg hoor voor een spy cam.

Mooi voor de roemenen....
als je dat al mooi vind, kijk dan eens naar de 808 #16 HD beelden :D

pi_117299950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

je kan online ook gelijk een prepaid code krijgen.
Zoals je voorheen vouchers kocht bij 3V kun je nu ook met iDeal meteen je saldo van je 3V Card opwaarderen. Ideaal vind ik het.
pi_117301970
Ik heb 27 Aug een tablet hoes met keyboard besteld, die is nog niet aangekomen, wat kan ik het beste doen? PayPal claim of via eBay solution?
pi_117302324
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef davedavy het volgende:
Ik heb 27 Aug een tablet hoes met keyboard besteld, die is nog niet aangekomen, wat kan ik het beste doen? PayPal claim of via eBay solution?
Rustig afwachten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_117302339
quote:
Een bericht naar de verkoper sturen, vaak kun je er samen uitkomen. Lukt dit niet dab maak je een claim aan op PayPal op de 44e dag.

Like duuuhhhhuhhhh
pi_117305017
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 00:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

als je dat al mooi vind, kijk dan eens naar de 808 #16 HD beelden :D

Ongelooflijk...

Weet je wel voor hoeveel verkeerde doeleinden je zoiets kan gebruiken haha...

of op je nachtkastje leggen, wanneer je je vrouwtje aan het nemen ben :P

Ik heb een bericht teruggekregen van Aaron, met tips over de paypal maar zonder aanbieding voor die helikopter :(

Het is niet anders dus haha

edit: Helikopter besteld... ben benieuwd hoelang het duurt voordat die binnen is. Ik heb nu op 3 verschillende webshops iets besteld... ongeveer gelijktijdig (dag of 4 max ertussen)

[ Bericht 4% gewijzigd door ManageTheAnger op 27-09-2012 11:06:55 ]
YouTube
pi_117305777
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Twee á drie weken moet je ze gewoon geven. Daarna aan de bel trekken, na vier weken toch nog maar eens navragen. Bij 5 weken een ultimatum stellen. Bereid zijn om op dag 44 een claim bij Paypal aan te maken. Je Ebay-feedback pas geven zodra je je item binnen hebt, dan hoef je niet met dit soort kinderachtige dingen rekening te houden en kun je eerlijk zijn. :) Je moet vaak de Chinees wat peper in z'n reet stoppen om te zorgen dat dingen gaan zoals ze horen. Zolang jij geen druk zet en die druk houdt en je het te lang op z'n beloop laat, verlies je aan controle en zekerheid.

Ik moet zeggen, ik geef ze wel altijd een kans. Er gaat weleens iets mis, maar door de druk te houden en netjes te blijven krijg ik altijd wel een goede oplossing (resend/refund, die dan ook daadwerkelijk aankomen). Ik ben nog niet echt beduveld (*afkloppen*) geweest.
_

Ik heb al een tijdje een 808 HD #16. :7
Postbode kwam net trouwens met post (fucking laat hey..., normaal rond 09:00), pakketske uit Singapore. M'n Vsonics GR99. Ze zijn verrassend goed. :Y Nu begrijp ik die Sonic Diamond Award van ClieOS wel. Ff testen vandaag. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 september 2012 @ 12:49:04 #273
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_117309074
Mini review van de Wireless N repeater die ik besteld heb op BuyInCoins.

Op 12 september een Wireless Repeater besteld omdat ik merk dat mijn signaal toch wat zwak is. 15 dagen later is hij binnen, snel en goed verpakt. Ik heb er omgerekend 18,50 euro voor betaald.

Eerste impressie, goede behuizing geen dun goedkoop plastic maar voelt degelijk aan en doet niet onder op het netwerk spul wat je b.v. bij de computerboer zou kopen. De handleiding is in goed engels geschreven, dit keer niet in het veel voorkomende engrish. Verder een utp kabel erbij die je wss niet nodig hebt en een Europese plug.

In het stopcontact gedaan en je ziet al gauw bij je wireless netwerken een nieuw wifi kanaal genaamd wifi-repeater staan. Hierop kan je connecten en een local adres intypen om zo bij het menu te komen.

Instellen is erg makkelijk en na een paar minuten heb je hem al aangesloten op je modem.

Eerst een test gedaan vanaf mijn modem.

Nee ik heb niet het meest snelle internet van de wereld maar het is goed genoeg voor mij. :P

Daarna met de repeater.

Beetje teleurstellend? En helaas na het proberen van verschillende stopcontacten op verschillende verdiepingen krijg ik er niets beters uit.

Het signaal vanaf mijn modem naar mijn pc.

Deze grafiek moet je ook in het Chinees lezen. Rechts zie je het signaal vanaf mijn modem, daarna zie je een nieuwe verbindingspiek en links is het signaal van de repeater. Het signaal wordt dus totaal niet verbeterd helaas.

Conclusie

+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact

- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard
pi_117309852
via welke site kan ik dit tracken?

Tracking Number: s00576988

Courier Service: Hong Kong Post