Toevallig dat die site achter DX aan werd genoemdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef SuperChips het volgende:
Ik snap het niet waarom is dx zo populair hrt enige dat ik kan verzinnen is dat een topdomein hebben (die straks weggaat naar dx.com) servicr en snelheid is ruk.. prijzen zijn ook te hoog. Ik kan er echt niet bij met mrt mn hoofd ik ben trouwens begonnen met miniinthebox, wat ook echt een klote site is.
Ik had er geen problemen mee een jaar geleden, volgens mij werd alles toen binnen 4 dagen ofzo verzonden. Eerst waren het de Dr oortjes en daarna een G horloge. Daarna sinterklaaskado'tjes ps3 controller (is nog steeds in gebruik,werkt ook gewoon draadloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben begonnen op Ebay, daarna in dit topic beland en via chinacheep en nog later chinaprices bij webshops gekocht. Eerste webshopervaring met Buyincoins. Een paar keren bij dealextreme wat gehaald, maar was nou niet echt onder de indruk van de service, ik zal er dan ook niet gauw nog eens iets halen.
Ik heb mijn zoektocht maar gestaakt, aangezien de mp3 speler sowieso niet deed wat ie moest doen. Flac files afspelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:
Mijn reddmango MP3 is binnenBen benieuwd, vanavond een testen.
Iemand dat ding nog gekraakt met firmware?
Over testen gesprokenHeb een gratis simkaartje met 5 euro beltegoed besteld voor in mijn GPS tracker, dus binnenkort ook een test hiervan.
waar en wanneer gekocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
) en natuurlijk mijn V911 van banggood (overigens nog niet binnen)
14 september bij banggood, nog steeds niet binnen, werd wel na 2 dagen verzondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
waar en wanneer gekocht?
De mijne geloof ik 27 september bij banggood.
Aha, dat is het dus. Kan ik hem dan uberhaubt wel gebruiken? Want ik log natuurlijk uiteindelijk wel in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef kango het volgende:
recommender codes kan je alleen invullen als je niet ingelogd bent
Geweldig idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef shiznuts het volgende:
Er is anders een gmail-truc. Dan kun je ergens willekeurig een punt tussenzetten (zonder effect op het ontvangstadres) en dan heb je als het ware een nieuwe account, op je zelfde e-mailadres. Heb je bijvoorbeeld jantjepieters@gmail.com kun je daar prima jan.tjepieters@gmail.com van maken. BIC denkt dat je een nieuwe account bent, maar krijgt de mail gewoon op jantjepieters (kun je zelfs jezelf als refferal nemen).
Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
Mensen die nog een TV stick willen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3ccb344630
Weer voor $31 dollar.
Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ...
Ik heb hem dus besteld bij de seller die ik nu link.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..
Edit:
Blijkt toch een andere sneller te zijn, beschrijving lijkt er wel op. Degene die ik heb had EBay item nummer: 290780112049
Edit2:
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/290780112049
Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen![]()
Wel jammer dat het altijd dealextreme is![]()
Maar zelf ook begonnen bij DX
Herkenbaar?
Alleen DX heeft veel meer producten als BIC. Maar BIC verzend wel sneller.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers.
Wel snel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
Mensen die nog een TV stick willen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3ccb344630
Weer voor $31 dollar.
Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |