Toevallig dat die site achter DX aan werd genoemdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef SuperChips het volgende:
Ik snap het niet waarom is dx zo populair hrt enige dat ik kan verzinnen is dat een topdomein hebben (die straks weggaat naar dx.com) servicr en snelheid is ruk.. prijzen zijn ook te hoog. Ik kan er echt niet bij met mrt mn hoofd ik ben trouwens begonnen met miniinthebox, wat ook echt een klote site is.
Ik had er geen problemen mee een jaar geleden, volgens mij werd alles toen binnen 4 dagen ofzo verzonden. Eerst waren het de Dr oortjes en daarna een G horloge. Daarna sinterklaaskado'tjes ps3 controller (is nog steeds in gebruik,werkt ook gewoon draadloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben begonnen op Ebay, daarna in dit topic beland en via chinacheep en nog later chinaprices bij webshops gekocht. Eerste webshopervaring met Buyincoins. Een paar keren bij dealextreme wat gehaald, maar was nou niet echt onder de indruk van de service, ik zal er dan ook niet gauw nog eens iets halen.
Ik heb mijn zoektocht maar gestaakt, aangezien de mp3 speler sowieso niet deed wat ie moest doen. Flac files afspelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Miniem het volgende:
Mijn reddmango MP3 is binnenBen benieuwd, vanavond een testen.
Iemand dat ding nog gekraakt met firmware?
Over testen gesprokenHeb een gratis simkaartje met 5 euro beltegoed besteld voor in mijn GPS tracker, dus binnenkort ook een test hiervan.
waar en wanneer gekocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
) en natuurlijk mijn V911 van banggood (overigens nog niet binnen)
14 september bij banggood, nog steeds niet binnen, werd wel na 2 dagen verzondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
waar en wanneer gekocht?
De mijne geloof ik 27 september bij banggood.
Aha, dat is het dus. Kan ik hem dan uberhaubt wel gebruiken? Want ik log natuurlijk uiteindelijk wel in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef kango het volgende:
recommender codes kan je alleen invullen als je niet ingelogd bent
Geweldig idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef shiznuts het volgende:
Er is anders een gmail-truc. Dan kun je ergens willekeurig een punt tussenzetten (zonder effect op het ontvangstadres) en dan heb je als het ware een nieuwe account, op je zelfde e-mailadres. Heb je bijvoorbeeld jantjepieters@gmail.com kun je daar prima jan.tjepieters@gmail.com van maken. BIC denkt dat je een nieuwe account bent, maar krijgt de mail gewoon op jantjepieters (kun je zelfs jezelf als refferal nemen).
Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
Mensen die nog een TV stick willen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3ccb344630
Weer voor $31 dollar.
Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ...
Ik heb hem dus besteld bij de seller die ik nu link.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:07 schreef Painore het volgende:
[..]
Is de tweede keer dat de seller deze list, ik heb hem vorige keer besteld. Status staat op verzonden, ben benieuwd..
Edit:
Blijkt toch een andere sneller te zijn, beschrijving lijkt er wel op. Degene die ik heb had EBay item nummer: 290780112049
Edit2:
Deze dus: http://www.ebay.com/itm/290780112049
Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen![]()
Wel jammer dat het altijd dealextreme is![]()
Maar zelf ook begonnen bij DX
Herkenbaar?
Alleen DX heeft veel meer producten als BIC. Maar BIC verzend wel sneller.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon bij BIC beginnen zoals mij, heb je meteen goede ervaring. En DX afraden bij nieuwe shoppers.
Wel snel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
Weer voor $31 dollar.
Die van mij is verzonden (en ik heb een tracking). Maar als ik de andere aanbiedingen zie dan twijfel ik toch aan deze seller ...
Ik heb dat van mij ook eens geteld (voor eigen gebruik dus niet eens voor anderen). Daarna maar snel het excel bestandje verwijderdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Skiet het volgende:
1656 dollar over 92 bestellingen alleen al bij Dealextreme.
Dat is een leuke vakantie lol
Ik ook maar die zijn nog te duurquote:
Wat heb je dan allemaal besteld???quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:18 schreef Skiet het volgende:
1656 dollar over 92 bestellingen alleen al bij Dealextreme.
Dat is een leuke vakantie lol
Ja dit wil ik ook wel eens weten.quote:
Je kan eventueel ook nog langs de autosloperij in de buurt gaan, daar hebben vast wel een paar auto's zo'n dingetje die je dan kan kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben op zoek naar de letters Peugeot, deze:
[ afbeelding ]
Maar ik zie ze op eBay staan voor 15-20 euro, dat lijkt me dat dat goedkoper kan.
Weet iemand waar ik zoiets het beste kan zoeken? Of hoe zoiets heet?
Want ben nu een half uur aan het zoeken, maar met de zoektermen die ik gebruik kom ik er niet echt uit.
heb je de stick al?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef RobertNL het volgende:
Weer voor $31 dollar.
en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is 'ie weer!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:08 schreef pazara het volgende:
[..]
heb je de stick al?
ik wil ook 1 bestellen....
Nou onder dat motto:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dit wil ik ook wel eens weten.
Zou iedereen hier een lijst willen maken, van wat hij of zij besteld heeft in de afgelopen tijden/jaren?
Wellicht komen we bij elkaar dingen tegen, zodat we dan gerichte vragen erover kunnen stellen aan die persoon.
SHARING IS CARING
En een inkoppertje van MickeyD:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef RobertNL het volgende:
Hallo allemaal![]()
Naar vorig jaar een topic tegen te zijn gekomen ook maar eens wat besteld bij dealextrme.
kwam nu deze reeks weer tegen ondertussen ook al een beetje addicted, vooral met bestellen bij DX.
Toen ik deze topic reeks weer tegen kwam zag ik dat BIC hot stuff was dus daar dan ook maar mijn grootste Chinese aankoop tot nu toe gedaan nl: ePad 10.2''
iemand ervaringen met zo'n ding? met coupon code omgerekend 140 euro, dus nu maar duimen dat hij beter is als een 7'' archos van 140 euro.
Ook hou ik me aanbevolen voor andere handige dingen voor deze tablet zoals een sleef/hoesje of enig andere nuttige dingen voor de ePad
Ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten kwa verzendtijd met bic vooral nu met de kerst periode en straks chinees nieuw jaar.
De lijst bij BIC is wat te lang om hier allemaal te plaatsen, en alles staat verspreid over 10+ accounts. Hier de een deel van de lijst uit mijn hoofd account:quote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef mickeyD het volgende:
is dat ook nieuw?
eerst dure spullen bestellen en dan vragen of mensen er wat over weten?
mijnes werkt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef maartend het volgende:
Heb al verschillende recomender codes ingevoerd bij BiC uit de onderschriften van de hier aanwezigen. Geen van alle lijken nog te werken.
Klinkt dit bekend?
Of ik voer hem op de verkeerde plek in. Ik doe het bij de check-out in coupon code
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:34 schreef RobertNL het volgende:
Let op: hieronder vind u een post met veel herinneringen en daardoor veel geel geleurde wezentjes. U bent gewaarschuwd.
[..]Bedankt voor de moeite Top! Staan leuke dingen tussen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* ManageTheAnger schroeft zijn budget even opYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Na dealextreme ben ik maar gestopt met tellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat was pijnlijk. Iemand nog R4-cards nodig?
Verder natuurlijk: oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, zaklampen, lasers, accu's, laders, horloges, afstandsbediening, spycams, camera-accessoires, tablets, usb gadgets, sleutelhangers, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, zonnebrillen, hobbyspul en aanstekers onder andere. Maar ik ben te lui om alles na te pluizen en ik wil al helemaal niet weten wat dat alles bij elkaar al gekost heeft.
welk merk staat er nou op danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:39 schreef Guul het volgende:
Soms kom je wel eens iets grappigs tegen...
Ok, ok, het is een replica... maar van wat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Wat voor kleding heb je gehaald en hoe beviel de kwaliteit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat was pijnlijk. Iemand nog R4-cards nodig?
Verder natuurlijk: oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, zaklampen, lasers, accu's, laders, horloges, afstandsbediening, spycams, camera-accessoires, tablets, usb gadgets, sleutelhangers, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, zonnebrillen, hobbyspul en aanstekers onder andere. Maar ik ben te lui om alles na te pluizen en ik wil al helemaal niet weten wat dat alles bij elkaar al gekost heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand al gekeken naar www.itailor.com en eventuele ervaringen met die site?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je gehaald en hoe beviel de kwaliteit?T-shirts van films/series. That's it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand al gekeken naar www.itailor.com en eventuele ervaringen met die site?
iTailor lijkt me geen Chinese webshop... en ik koop gewoon lekker bij Vögele/C&A ofzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Klopt, komt uit Thailand (stukje verder).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
T-shirts van films/series. That's it.
iTailor lijkt me geen Chinese webshop... en ik koop gewoon lekker bij Vögele/C&A ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |