quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat voor kleding heb je gehaald en hoe beviel de kwaliteit?Heb daar 2 overhemden en een broek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand al gekeken naar www.itailor.com en eventuele ervaringen met die site?
Die broek was toen heel goedkoop, toen dat nieuw in hun shop was en die overhemden al wat langer.
Overhemden passen goed en zijn van normale kwaliteit. Broek was veels te groot. Wellicht zelf verkeerd opgemeten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dan is er altijd nog eBay.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:54 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Alleen DX heeft veel meer producten als BIC. Maar BIC verzend wel sneller.
Maar ach die verzendtijd maakt mij echt niks uit.
Laatst zelfs binnen 2 weken binnen van DX.
Weet het niet zeker, maar volgens mij is de vakantie vandaag (althans in sommige shops) om.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef Schild het volgende:
Is DX nog gesloten vanwege die Chinese vakantie?
Na, de Pipo doet het hier nog prima. Als ik die verkoop ga ik kijken naar een 8''quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
Bluetooth sticks, horloges, kabels, hexacopter spul, zaklampen, LED-strips, autoladers, gsm-houders voor in de auto, micro-sim adapters (welke niet goed zijn), HDMI-kabels, netwerkkabels, MHL-adapter, RP-SMA wifi antenne (slecht idee), oordopjes (waaronder nog 2 ES800M's onderweg), LiPo-lader, 2.5" HDD case, knoopcel batterijen, HP Touchpad tablet, US-EU adapter, Beanie muts, bierfles-opener-ring, Macro-filter, Star filter, ND-filter, camera remote, Tripod (geen aanrader), camera-tas (aanrader), Zippo uit 1955, 6 meter gitaarkabel. En dat is alleen wat ik zo op Ebay kan vinden, dus dan nog DX, BIC en andere.
Over die HP Touchpad gesproken (is niet door gegaan vanwege shipping); wie heeft toch de stoute schoenen aangetrokken en koopt toch die $68.99 Touchpad van Ebay? Want het aantal verkochte Touchpads stijgt. Robert?![]()
Wacht momenteel op 2 ES800M dopjes, M42-EOS adapter en als de paypal claim met de huidige verkoper is opgelost nog een keer die data-link.
Wanneer besteld? De mijne is ook onderweg namelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Na, de Pipo doet het hier nog prima. Als ik die verkoop ga ik kijken naar een 8''Zal mij benieuwen hoe het met de HDD's zit! we zullen het komende maand wel een keer zien
Vandaag binnen (uit China)
- Led lamp Tomtop
20 september.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wanneer besteld? De mijne is ook onderweg namelijk
Net geen 2 weekquote:
nee, alleen recommender.quote:
Jup 13 dagen is wel redelijk snelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net geen 2 week
Das snel toch!
Hopelijk krijg ik hem dan over 2 dagen binnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nee, alleen recommender.
Daarnaast: Tjoos.com, retailmenot.com ...? gewoon eens zelf wat zoeken. Wordt gewaardeerd.
[..]
Jup 13 dagen is wel redelijk snel
Hij onthoudt het wel maar start altijd met hetzelfde nummer (al de volgende zijn geshuffled). Enige wat ik telkens moet instellen is het volume.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef Miniem het volgende:
Als ik de reddmango op shuffle zet en dan uit en aan moet ik hem weer instellen op shuffle. Is dat bij jou ook zo shiz dat hij dat niet onhoudt?
Haha, ik heb ook zon excel bestandje, maar ik houd dat excel bestandje netjes bij, zit nu op zo'n 800$ aan aankopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb dat van mij ook eens geteld (voor eigen gebruik dus niet eens voor anderen). Daarna maar snel het excel bestandje verwijderd
Bij mij niet, de eq onthoudt hij ook niet. moet hem elke keer opnieuw instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Hij onthoudt het wel maar start altijd met hetzelfde nummer (al de volgende zijn geshuffled). Enige wat ik telkens moet instellen is het volume.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wow, die 70 euro bieder word echt flink opgelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ding is toch maar 10 euro ofzo
@shiznuts nog bedankt voor de Flytexpress uitleg!, hoop dat die deze week in de bus valt![]()
Werk je in een kledingzaak? Voor je werk draag je maatwerk pakken, maar je hebt alleen een pak van 69 euro. Of snap ik iets niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Ik draag elke dag al een tailored pak voor m'n werk, privé draag ik des te liever lekker casual zaken. Ben verder ook niet zo kritisch.Zag wel een mooi pak gisteren bij Vögele eigenlijk. Ik heb nu een ding van de Neckermann ofzo dat destijds eens 69,- euro kostte ofzo.
Jaren geleden voor een schoolgala. Kan natuurlijk niet eigenlijk. Kwam eerder al eens in verleiding op http://www.youtailor.nl (via Groupon) voor 199,- ofzo iets nets samen te stellen, meh, niet gedaan, maar die site zal ook wel soortgelijks zijn. Als je de Facebook-pagina van die iTailer bekijkt lijken mensen tevree, dus als het altijd zo'n drama is iets geschikts te vinden, probeer het gewoon eens zou ik zeggen.
Opgelicht? Bieden vanaf 20 euro, als je dan 70 euro gaat bieden ben je ook redelijk dom. Verder is dit natuurlijk geen oplichting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Wow, die 70 euro bieder word echt flink opgelichtDing is toch maar 10 euro ofzo
@shiznuts nog bedankt voor de Flytexpress uitleg!, hoop dat die deze week in de bus valt
Scam? Hij heeft toch goede reviews? Prijs is wel erg laag inderdaad.....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb hem dus besteld bij de seller die ik nu link.
Ook voor de gok (ja ik weet het! vast een scam!) maar een HDD besteldeen interne, dan is het vast nog een 250GB schijf als het fout gaat. (en dan gewoon niet ontvangen claimen mocht hij me oplichten)
Beschrijving klopt niet he.. Nieuwprijs is geen 120 euro of iets in die richting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Opgelicht? Bieden vanaf 20 euro, als je dan 70 euro gaat bieden ben je ook redelijk dom. Verder is dit natuurlijk geen oplichting.
Sorry, overheen gelezen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Beschrijving klopt niet he.. Nieuwprijs is geen 120 euro of iets in die richting.
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Miniem het volgende:
WTF, als ik wil afrekenen bij Focalprice en op nu betalen klik (paypal) krijg ik een server error.
Soms heeft een verslaafde gewoon zn drang om iets te kopen, dat die geen dag kunnen wachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Skiet het volgende:
Ze verzenden nu toch niet dus morgen of overmorgen bestellen maakt geen verschil.
Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar wilde weten hoe ik mijn rgb lampen cheap heb geïnstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn dus fittingen van de Karwei voor ¤1,69. Je draait deze open en binnenin zit een kroonsteentje. Dan monteer je een stroomkabel eraan en steekt het boeltje in het stopcontact.
Ik ga niet de fitting uit elkaar draaien want ze zitten stevig vastDat klemspotje gaat ook lukken maar dat kost meer geld en deze fittingen kun je mooi onzichtbaar plaatsen. Bij mij achter een 50inch plasma, fantastisch effect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).
Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 04-10-2012 10:55:17 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Geen idee. We gaan het zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Raznov het volgende:
Hmmm ben wel benieuwd naar die HDD's. Iemand nog enig idee hoe dat in het verleden ging met die nepdrives? Was meen ik toch een foute sticker op een kleinere schijf?
Heb bij de zelfde verkoper een tijdje terug ook zo'n Android stickje gekocht, vraag me af of dat helemaal goed gaat komen. Hij biedt ook een goedkope TouchPad aan, maar toch... de twijfel en het idee, als iets te goed is om waar te zijn....
Verder de laatste paar dagen wat simpele china meuk gekocht. Titanic ijsblokjes maker (voor de winter natuurlijk) zo'n mooi pasjes houdertje en een overweldigende te gekke planten water geef apparaat (vraag me af of dat gaat werken of dat mijn plantjes a. uitdrogen b. te veel water krijgen)
Tracking is pas vanaf een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef Raznov het volgende:
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)e-product-16435.html
Heb volgens mij geen trackingcode ontvangen, of had ik dan iets meer moeten betalen voor een code? (Aan de andere kant, codes die ik tot nu toe heb ontvangen werkte meestal niet echt goed)
iedereen is begonnen bij DXquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:16 schreef nodig het volgende:
Grappig als iemand aan iemand anders vraagt hoe heet die site ook alweer voor iphone hoesje, zegt hij dus dealextreme.com zegt diegene thanks en dan even later wow dat is wel heel goedkoop, is dat wel echt? Steeds meer mensen ontdekken het fenomeen Chinashoppen![]()
Wel jammer dat het altijd dealextreme is![]()
Maar zelf ook begonnen bij DX
Herkenbaar?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil(dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee
! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.
Ambilight disco shit van PhilipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik ze alleen voor decoratie en de lampen verstoppen achter grote objecten geeft zo'n mooie gloed.
Ik heb ook nog een 6500K 8W witte lamp achter de plasma zitten voor bias lighting, daardoor ervaren je ogen een hoger contrast op je scherm.
Ik heb wel een aantal Chineesjes in mijn kelder zitten met flexibele vingers, maar die laat ik niet op de afstandbediening drukken![]()
Ik nooit bij DX,altijd AE(aliexpress)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iedereen is begonnen bij DXDaarna maak je zelf de overstap (en met behulp van dit topic en de mensen hier
) naar andere shops
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n bitch die dat met ambilight effect wil(dus kleuren afhankelijk van het scherm). Maar goed idee
! weet ik eindelijk wat ik met mijn lampen wil/kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan op aanvraag nog even een verschil tussen een LED lamp van 8 dollar (LT) en één van 11 dollar (TomTop).
[ afbeelding ]
Rechts (vooraan) de lamp van Tomtop (afgesteld op geel)
Links (achter) de lamp van Lightake (afgesteld op geel)Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?SPOILER: Lamp LT foto 1 ''wit'', foto 2 ''geel''Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand effect is bij de lamp van Tomtop bijna niet (zichtbaar) aanwezig. Daarnaast heeft die van Tomtop ook een betere spreiding van die van LT zoals je op de eerste foto kan zien.
ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....
Maar eens duidelijkere foto's man
YouTube
De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben ik de enige, die het ECHT niet ziet op deze foto?
ik zie op beide foto's eigenlijk maar 1 kleur... de 1e groen... de ander paars....
Maar eens duidelijkere foto's man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De Tomtop lamp is gewoon geel (zie je geen meng kleuren).
De lightake lamp bij wit licht (of wat wit zou moeten zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lightake lamp bij geel licht (of wat geel zou moeten zijn):TomTop rules dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de Tomtop lamp zie je niks (geen kleuren, alleen geel). Nu wel duidelijk?
Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen)
YouTube
Foto in eerste post over de ledjes ook even dat duidelijker gemaaktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
TomTop rules dus...
Hopelijk komt de mijne dus morgen binnen (en dan ben ik niet thuis, en dan gaat er weer een dag overheen)
www.buyincoins.comquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:40 schreef Bartje1981 het volgende:
Iemand toevallig eens een leuke doucheradio tegen gekomen, liefst met mp3 mogelijkheid, in 1 van de vele webshops?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.banggood.com
www.pandawill.com
knock yourself out.YouTube
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
off-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:10 schreef mcwops het volgende:
[..]^^ brengt geen toegevoegde waarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |