abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:29:56 #151
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118649665
One X heb ik al :D

Maar volgensmij is er niet eens zoveel aanbod van Android sticks, je hebt van die bedrijven die speciale sticks uitbrengen maar de normale basis is gewoon een goedkope China-stick met MK802-chipset.
Muziek afspelen van een externe HDD zal vast wel kunnen als je zo'n grotere HDD hebt met eigen voeding, maar zo'n kleinere 2,5" HDD die gevoedt wordt via USB zal die waarschijnlijk niet genoeg spanning krijgen.

Heb zelf totaal geen echte ervaring met die Android-sticks, ze moeten allemaal nog zo'n aparte (USB-)voeding hebben omdat HDMI geen spanning levert o.i.d. dus voor oudere tv's al wat minder handig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:33:16 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118649817
De MK802 staat al een review over in het reviewtopic.
De MK808 hebben mensen geloof ik wel besteld. _O- Maar hebben ze moeten claimen omdat de verkoper de boel naaide. De RK3066 daarin is in ieder geval erg krachtig. ;) Maar op die stickjes loopt XBMC nog niet met volle hardware ondersteuning, mocht je dat per se willen draaien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118651545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:33 schreef shiznuts het volgende:
De MK802 staat al een review over in het reviewtopic.
De MK808 hebben mensen geloof ik wel besteld. _O- Maar hebben ze moeten claimen omdat de verkoper de boel naaide. De RK3066 daarin is in ieder geval erg krachtig. ;) Maar op die stickjes loopt XBMC nog niet met volle hardware ondersteuning, mocht je dat per se willen draaien.

Mijn videoreview van de MK802 hier
tekst review staat inderdaad in reviewtopic ook nog wel ;)
pi_118654183
Lange tijd geleden dat ik hier iets heb gevraagd maar ik heb momenteel echt een 'brandende' vraag.
Is er toevallig iemand gu10 led-lampjes tegen gekomen met een melkglas glaasje ipv die heldere lens?

Ik kwam die lampjes laatst tegen bij 't kruidvat en die zijn volgens mij de perfecte vervanger voor alle normale halogeen gu10 20 watt spotjes.
Andere kant vd medaille: ik weet zo'n beetje zeker dat ik die direct vie sjiena moet halen. Ik kan ze alleen niet vinden.

Iemand de gouden tip? Het zijn dus SMD led spotjes met een frosted glaasje ervoor zodat je niet direct in de ledjes kunt kijken (en de spreiding mooier is)

thanks!
pi_118654329
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar video afspelen is dus nog kut begrijp ik ;-) en dat is juist het meest belangrijk voor me
  woensdag 31 oktober 2012 @ 06:28:14 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118654343
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 06:23 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

maar video afspelen is dus nog kut begrijp ik ;-) en dat is juist het meest belangrijk voor me
http://www.j1nx.nl/blog/

Meer info hier :)

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 31-10-2012 06:37:32 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118655976
Zouden ze zoiets hebben in China?
Of iig iets warms voor onder je helm.
Ik meende zoiets een keer gezien te hebben maar ik weet niet waar ik op moet zoeken.

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:12:13 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118656024
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Skiet het volgende:

Dat is hem op die video

Heb ook wat gevonden ondertussen

http://www.ebay.ca/itm/RG(...)&hash=item43ab19b5b2

http://www.ebay.ca/itm/10(...)&hash=item3f0ff527e1

En de prijs via:

[..]

Als je zoekt op 10W flood rgb kom je ook zat tegen. Maar ik twijfel toch altijd wel bij dit soort dingen, zeker als ik hem buiten zou willen gebruiken.. toch China in 220 met water he..
10 watt rgb flood op Ebay intikken is correct, iets van 16 euro.

http://www.ebay.nl/itm/17(...)id=p3984.m1439.l2649

Ik moet hem nog openschroeven om de kabel te verlengen maar dit soort kastjes kun je prima dichtkitten met siliconen prut van de Action. Je hoeft dus niet op een Chinees te vertrouwen :P
Ik heb halogeen stralers van de bouwmarkt gebruikt als waterdichte behuizing voor speciale lampen, kit in de rand en dichtschroeven.

Een beetje huis heeft ook een aardlekschakelaar, dan is 220v niet zo eng in de tuin ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hamvraag is: is rood ook echt goed rood van kleur? Hebben de mensen met een vriendin/zusje nml ook een extra manier om hun China koopverslaving te bekostigen. ^O^
Prima rood, matras van de Leenbakker op de vloer en je bent klaar :7

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 31-10-2012 09:18:48 ]
pi_118656863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:
Prima rood, matras van de Leenbakker op de vloer en je bent klaar
_O-

Mijn lampjes van tomtop zijn al verzonden, gaat om UK Royal Mail, maar ik dacht dat het uit China kwam? Lees wel op de site dat Royal Mail ook vanuit China blijkbaar levert. Maar toch die UK ervoor vind ik vaag.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118657452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

_O-

Mijn lampjes van tomtop zijn al verzonden, gaat om UK Royal Mail, maar ik dacht dat het uit China kwam? Lees wel op de site dat Royal Mail ook vanuit China blijkbaar levert. Maar toch die UK ervoor vind ik vaag.
Die van mij is ook al verzonden, echter wel via China post en een tracking number. Raar, aangezien tracking extra kostte en ik daar niet voor heb gekozen. Anyhow, I'm not complaining. :)
pi_118658268
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:
Ik meende zoiets een keer gezien te hebben maar ik weet niet waar ik op moet zoeken.

[ afbeelding ]

Zoeken op 'helmet scarf' http://www.ebay.com/itm/M(...)-snood-/160896885244

Deze ziet er qua kwaliteit nog beter uit: http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item5895a853c6
pi_118658986
Heeft een van jullie deze status wel eens gehad bij de Chinapost?
"The total export package straight seal sealing of"
en
"The total export packages Mutual sealed be opened"

Volgens mij ligt mijn pakketje bij de Chinese douane, nog nooit meegemaakt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaia op 31-10-2012 11:19:35 ]
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:57:21 #163
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_118659060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef pazara het volgende:

[..]

welke stick is aan te raden?
de mk802?
De MK808 en de UG802 zijn de nieuwste. Schijnen minder last van het afvoeren van de warmte te hebben. Blijven dus koeler
  woensdag 31 oktober 2012 @ 11:13:36 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118659513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:

[ afbeelding ]

Bij nieuwe artikelen DX: http://dx.com/p/motorcycl(...)l-guard-black-162664
Don't let my username fool you...
pi_118659600
Net weer zo'n tube amp weggegaan voor 53 au dollar :o
item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=110970741702&index=11&nav=WATCHING&nid=01136109855
Dan maar even wachten tot de volgende.
pi_118660438
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 06:23 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Video afspelen is helemaal niet kut, prima te doen zelfs..

in xmbc werkte het niet lekker, maar er is een workaround voor om hem toch goed te laten draaien inclusief XMBC ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:16:17 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118661616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

_O-

Hier net zo, heb betaald voor tracking maar krijg een mailtje zonder trackingnummer en dat het via UK royal mail gaat.

Nou weet ik wel dat ze meerdere warenhuizen hebben.

Afwachten dus hoelang dit gaat duren. TomTop levert bij mij vooralsnog wel altijd dus ik weet dat het op zijn pootjes terecht komt.

Gister nog even Shark horloge gehaald, de zwarte versie \o/
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:24:25 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118661856
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Xaia het volgende:
Heeft een van jullie deze status wel eens gehad bij de Chinapost?
"The total export package straight seal sealing of"
en
"The total export packages Mutual sealed be opened"

Volgens mij ligt mijn pakketje bij de Chinese douane, nog nooit meegemaakt..
Jup, is normaal. Alleen ze checken nu extra dus het kan iets langer duren.
pi_118662294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Video afspelen is helemaal niet kut, prima te doen zelfs..

in xmbc werkte het niet lekker, maar er is een workaround voor om hem toch goed te laten draaien inclusief XMBC ;)
XBMC werkt gewoon nog niet lekker op Android, maar met een workaround prima te gebruiken.
Wat de workaround doet is gewoon XBMC draaien, en zodra je een film opent speelt hij deze af met MXPlayer, welke wel goed werkt..

Is er hier nog iemand op zoek naar de BRAINWAVZ Beta? Ik heb hier een gloednieuw setje liggen welke niet gebruikt gaat worden..
pi_118662505
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:37 schreef Painore het volgende:

[..]

XBMC werkt gewoon nog niet lekker op Android, maar met een workaround prima te gebruiken.
Wat de workaround doet is gewoon XBMC draaien, en zodra je een film opent speelt hij deze af met MXPlayer, welke wel goed werkt..

Is er hier nog iemand op zoek naar de BRAINWAVZ Beta? Ik heb hier een gloednieuw setje liggen welke niet gebruikt gaat worden..
thanks voor de aanvulling, het klopt idd dat xmbc alsware het menu gewoon showt en MX player het afspeelt.. en dat gaat prima ;)

dus voor de gene die uitzending gemist wil kijken, full HD films en muziek afspelen
van een externe 2.5 inch schijfje.. zie mijn review :P
( dat lukt dus prima met de MK802, na mijn weten de goedkoopste android stick tot nu toe..)

echter als je wat meer budget hebt, zal ik gewoon gelijk voor een Dualcore versie gaan..
gewoon toekomst proof, en een tikkeltje sneller dus.. maar die is +- 2x zo duur als de normale MK802..

Mk802 = $30-35$ UG802 of MK808 = 60-65$ odzo
pi_118663238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef mcwops het volgende:
Sjongejonge, nu t toch t afzijkuurtje is :P
Zit al 4 weken op 2 priceangel-orders te wachten. één is vorige week aangekomen (zonder track#) de ander (met bijbetaald track#) nog steeds niet. na een paar stevige mails vorige week ben ik nog steeds hun 'friend' , en sinds vandaag werkt ineens oO< de trackingcode...shipped 27 oct. :(
Verder loopt een Ebay-order uit HK weer is +2 weken vertraging op (is al gemaild)
en wacht ik al 3 weken op n order van Banggood (m'n eerste daar, dus fingers crossed) en heb ik bij Suntekstore nog een order die ook al weer van begin okt is....
Wordt tijd dat ik de 45 dagen-termijn is goed in de gaten ga houden }:|
ik heb ook een bestellingske van ¤18 bij PriceAngels, betaald op 8 september (jawel!! :o ) en nog steeds niet ontvangen.
ondertussen al een paar keer gemaild; o.a. al ander tracking-nummer (RR...CN ipv RA...CN) gekregen, maar tot op heden nog niets ontvangen...
'k Heb na 45-dagen een Paypal-dispute geopend; ze hebben nu nog een week en dan dispute naar claim brengen...
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:16:56 #172
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_118663748
Is er eigenlijk ook ergens wat meer informatie te krijgen over koptelefoons uit china? Nu kan ik genoeg vinden over in-ears maar ik zoek echt een (neutrale) koptelefoon voor produceren. Nu ken ik alleen de brainwavz hm3 en hm5 en zag ik gisteren nog een linkje voorbij komen van een chinees audio merk wat ik niet zo 1,2,3 kan vinden. Het hoeft geen china prijs te hebben van 10$ mijn budget ligt rond de 250$. Ben gewoon benieuwd wat er verder nog te krijgen is op de bekende merken zoals akg, sennheiser, audio technica na.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:20:33 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118663892
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118664068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
pi_118664170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

thanks voor de aanvulling, het klopt idd dat xmbc alsware het menu gewoon showt en MX player het afspeelt.. en dat gaat prima ;)

dus voor de gene die uitzending gemist wil kijken, full HD films en muziek afspelen
van een externe 2.5 inch schijfje.. zie mijn review :P
( dat lukt dus prima met de MK802, na mijn weten de goedkoopste android stick tot nu toe..)

echter als je wat meer budget hebt, zal ik gewoon gelijk voor een Dualcore versie gaan..
gewoon toekomst proof, en een tikkeltje sneller dus.. maar die is +- 2x zo duur als de normale MK802..

Mk802 = $30-35$ UG802 of MK808 = 60-65$ odzo
maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:09:20 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118665831
"If you're buying an item from a seller in another country, you can't ask a seller to mark on the customs declaration that the item is a gift. That's not just against our policies, it's illegal."

Lees ik net op Ebay.com

Rol heel Fok! dan maar op volgens mij :')
YouTube
pi_118666972
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
pi_118667948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Painore het volgende:

[..]

gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
Don't feed the troll! Je zou hem niet meer helpen! :P

en pazara, gebruik ^&%&&% GOOGLE! dit had je allemaal kunnen vinden. :')
pi_118668467
Ja, en nu? }:| |:(

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
pi_118668529
Die had ik laatst ook, heb maar een fb bericht naar paypal gestuurd en ineens was mijn claim toegewezen.
pi_118670060
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
Twiddel
pi_118670156
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
http://lmgtfy.com/?q=paypal+bankrekening+koppelen
pi_118670911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Mikail50 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
in welke zin bedoel je tv streamingen?
pi_118671164
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

is dat zo?
mijn stick ligt bijna naast mijn router, ik heb uiteraard volledig bereik..
hoe de wifi is kan ik dus niet zeggen..

Snel internet is natuurlijk afhankelijk van het bereik, maar natuurlijk ook van je eigen internetverbinding ( en natuurlijk wat jij interpreteert als 'snel' :P)

Daarnaast is het wel zo dat je pagina's sneller laden op een dualcore versie dan op een singelcore versie..

Eredivisielive officiele app of wil je live wedstrijden kijken via Sopcast bijv?
sopcast werkt hier de ene keer wel lekker met EL de andere keer niet en loopt hij 10 x vast :P

De warmte; tja hij word warm maar dit heeft geen invloed om zijn performance..
en mocht je hem wat koeler hebben, maar je zelf wat gaatjes in je case..
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:12:12 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118671253
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, en nu? }:| |:(
[ afbeelding ]

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
Ik had de volgende info bij mijn claim staan:

-Tracking nummer van PostNL & bijbehorende postcode geven.
- Dat het niet op jou adres is aangeleverd maar van een ander (verschil had ik aanggegeven, rotterdam is 150 km ver weg :P)
- Zeggen dat PostNL aangaf dat het niet aan jou was geadresseerd
- Het nummer in het topic op tweakers zoeken, daar staan er een aantal wellicht kan je zeggen dat je een zelfde nummer als persoon X had (met link).
pi_118671464
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
na een aantal dagen word het dan van je bankrekeningen geschreven... ;)
pi_118671594
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
Okiedokie, dank je! *O*
Twiddel
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:23:38 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118671793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
YouTube
pi_118672186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:45:35 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118672842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik betaalde de V911 vanaf mijn paypal saldo.
Mijn neefje betaalde het vanaf een gekoppelde bankrekening via paypal.
Hij kreeg na ong 5 dagen een bevestiging
Ik hetzelfde moment.

Helicopter werd ook met een tussenpoze van 5 dagen geleverd.

thank you, that is all.
YouTube
pi_118673072
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]
Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:37 #192
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118673098
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:59:24 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118673465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
YouTube
pi_118674280
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef mabo11 het volgende:
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
Search google: sopcast for android :)

geen vlc nodig als je bijv mx player gebruikt ;)
pi_118674480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
Ik weet niet over wat voor soort koppeling jij het hebt. Maar ik heb nu al 5/6 jaar Paypal (gekoppeld). Als ik betaal krijg ik binnen 1 minuut een Orderbevestiging, een betalingsbevestiging van paypal en een transactiebevestiging van de shop. Heb ook vaak gehad dat het een paar uur erna werd geshipped. Dus ook met een koppeling is er geen delay oid.
pi_118674585
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Antwoord op A B C :9

Wanneer denk je dat paypal een gecontroleerde rekening status geeft dan of laat staan waarom ze überhaupt de status gecontroleerde rekening hebben?
Die status krijg je juist als er al eerdere betalingen zijn gedaan, en als paypal checkt of de rekening daadwerkelijk van jou is.. ( vaak is het zo dat wanneer je je rekening koppelt, en je wil gelijk bij je eerste betaling een groot bedrag betalen, dat ze daar niet meer akkoord gaan..
Doormiddel van kleine orders die ze rechtstreeks van je bankrekening halen, controleren ze of je wel of niet voldoet aan de eisen om een gecontroleerde rekening te krijgen)

wanneer je die status bezit, ben je dus volgens paypal betrouwbaar en worden betalingen die paypal dus voorschiet ook gewoon gezien als geverifieerde betaling..
Deze betaling zal dus ook direct plaats vinden, ongeacht of je nu wel of geen geld op je rekening hebt..

mocht je geen geld op je bankrekening hebben staan, krijg je dus gewoon een aanmaning dan incassobureau er achteraan etc, gezien jij in de bankenwereld zit ( althans je verwelkomt mij erin :D) hoef ik jou dat proces wss niet uit te leggen hoe het verloopt als je niet betaald... :P

Dat jou neefje pas naar 5 dagen bevestiging krijgt , kan ik alleen maar concluderen dat hij geen gecontroleerde rekening/betrouwbare koper is. en dat paypal dus niks voor schiet, maar het rechstreeks van zijn rekening schrijft ( wat dus enkele dagen, in dit geval 5, duurt ;) )

een normale gecontroleerde rekening(houder) krijgt binnen 1 uur( meestal binnen 10 minuten) gewoon een bevestiging dat er is betaald.

Waarom attendeer je dr mij op dat ik vriendelijker moet zijn? het is niet als aanval bedoeld..
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit topic enorm overspoeld word met onzinnige post, die of zelf opzoekbaar zijn door google, of niet eens gerelateerd zijn aan china shopping..
Daar beginnen de vaste user een beetje flauw van te worden, zie t geval met pazara's posts..

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 31-10-2012 17:40:00 ]
pi_118675288
Zzzz... Nu misschien een nieuw topic?
Domme vragen van mensen die te lui zijn om zelf te zoeken...
pi_118675305
http://www1.buyincoins.co(...)-01-product-180.html

met eu plug in 8 dagen na bestelling binnen! kan het veel sneller?
pi_118675465
En? Werkt het naar behoren?
pi_118675574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Guul het volgende:
En? Werkt het naar behoren?
Of rookt die na 3 usb's insteken :')?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')