gast...........quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:
[..]
maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
Don't feed the troll! Je zou hem niet meer helpen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Painore het volgende:
[..]
gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?
Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.
Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
http://lmgtfy.com/?q=paypal+bankrekening+koppelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
in welke zin bedoel je tv streamingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Mikail50 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
mijn stick ligt bijna naast mijn router, ik heb uiteraard volledig bereik..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:
[..]
maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
Ik had de volgende info bij mijn claim staan:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, en nu?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
Okiedokie, dank je!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
na een aantal dagen word het dan van je bankrekeningen geschreven...
Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
na een aantal dagen word het dan van je bankrekeningen geschreven...
Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.
i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
Jezus, ook last van de volle maan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?
of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betalingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik betaalde de V911 vanaf mijn paypal saldo.
Mijn neefje betaalde het vanaf een gekoppelde bankrekening via paypal.
Hij kreeg na ong 5 dagen een bevestiging
Ik hetzelfde moment.
Helicopter werd ook met een tussenpoze van 5 dagen geleverd.
thank you, that is all.
Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling
Search google: sopcast for androidquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef mabo11 het volgende:
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
Ik weet niet over wat voor soort koppeling jij het hebt. Maar ik heb nu al 5/6 jaar Paypal (gekoppeld). Als ik betaal krijg ik binnen 1 minuut een Orderbevestiging, een betalingsbevestiging van paypal en een transactiebevestiging van de shop. Heb ook vaak gehad dat het een paar uur erna werd geshipped. Dus ook met een koppeling is er geen delay oid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
Antwoord op A B Cquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jezus, ook last van de volle maan?
Welkom in de wereld van banken:
A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.
B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.
C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.
Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.
Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?
Reden voor mijn vraag:
Ik betaalde de V911 vanaf mijn paypal saldo.
Mijn neefje betaalde het vanaf een gekoppelde bankrekening via paypal.
Hij kreeg na ong 5 dagen een bevestiging
Ik hetzelfde moment.
Helicopter werd ook met een tussenpoze van 5 dagen geleverd.
thank you, that is all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |