abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:09:20 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118665831
"If you're buying an item from a seller in another country, you can't ask a seller to mark on the customs declaration that the item is a gift. That's not just against our policies, it's illegal."

Lees ik net op Ebay.com

Rol heel Fok! dan maar op volgens mij :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118666972
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
pi_118667948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Painore het volgende:

[..]

gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
Don't feed the troll! Je zou hem niet meer helpen! :P

en pazara, gebruik ^&%&&% GOOGLE! dit had je allemaal kunnen vinden. :')
pi_118668467
Ja, en nu? }:| |:(

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
pi_118668529
Die had ik laatst ook, heb maar een fb bericht naar paypal gestuurd en ineens was mijn claim toegewezen.
pi_118670060
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
Twiddel
pi_118670156
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
http://lmgtfy.com/?q=paypal+bankrekening+koppelen
pi_118670911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Mikail50 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
in welke zin bedoel je tv streamingen?
pi_118671164
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
mijn stick ligt bijna naast mijn router, ik heb uiteraard volledig bereik..
hoe de wifi is kan ik dus niet zeggen..

Snel internet is natuurlijk afhankelijk van het bereik, maar natuurlijk ook van je eigen internetverbinding ( en natuurlijk wat jij interpreteert als 'snel' :P)

Daarnaast is het wel zo dat je pagina's sneller laden op een dualcore versie dan op een singelcore versie..

Eredivisielive officiele app of wil je live wedstrijden kijken via Sopcast bijv?
sopcast werkt hier de ene keer wel lekker met EL de andere keer niet en loopt hij 10 x vast :P

De warmte; tja hij word warm maar dit heeft geen invloed om zijn performance..
en mocht je hem wat koeler hebben, maar je zelf wat gaatjes in je case..
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:12:12 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118671253
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, en nu? }:| |:(
[ afbeelding ]

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
Ik had de volgende info bij mijn claim staan:

-Tracking nummer van PostNL & bijbehorende postcode geven.
- Dat het niet op jou adres is aangeleverd maar van een ander (verschil had ik aanggegeven, rotterdam is 150 km ver weg :P)
- Zeggen dat PostNL aangaf dat het niet aan jou was geadresseerd
- Het nummer in het topic op tweakers zoeken, daar staan er een aantal wellicht kan je zeggen dat je een zelfde nummer als persoon X had (met link).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118671464
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
na een aantal dagen word het dan van je bankrekeningen geschreven... ;)
pi_118671594
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
Okiedokie, dank je! *O*
Twiddel
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:23:38 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118671793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118672186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:45:35 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118672842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik betaalde de V911 vanaf mijn paypal saldo.
Mijn neefje betaalde het vanaf een gekoppelde bankrekening via paypal.
Hij kreeg na ong 5 dagen een bevestiging
Ik hetzelfde moment.

Helicopter werd ook met een tussenpoze van 5 dagen geleverd.

thank you, that is all.
YouTube
pi_118673072
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]
Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:37 #192
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118673098
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:59:24 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118673465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
YouTube
pi_118674280
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef mabo11 het volgende:
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
Search google: sopcast for android :)

geen vlc nodig als je bijv mx player gebruikt ;)
pi_118674480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
Ik weet niet over wat voor soort koppeling jij het hebt. Maar ik heb nu al 5/6 jaar Paypal (gekoppeld). Als ik betaal krijg ik binnen 1 minuut een Orderbevestiging, een betalingsbevestiging van paypal en een transactiebevestiging van de shop. Heb ook vaak gehad dat het een paar uur erna werd geshipped. Dus ook met een koppeling is er geen delay oid.
pi_118674585
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Antwoord op A B C :9

Wanneer denk je dat paypal een gecontroleerde rekening status geeft dan of laat staan waarom ze überhaupt de status gecontroleerde rekening hebben?
Die status krijg je juist als er al eerdere betalingen zijn gedaan, en als paypal checkt of de rekening daadwerkelijk van jou is.. ( vaak is het zo dat wanneer je je rekening koppelt, en je wil gelijk bij je eerste betaling een groot bedrag betalen, dat ze daar niet meer akkoord gaan..
Doormiddel van kleine orders die ze rechtstreeks van je bankrekening halen, controleren ze of je wel of niet voldoet aan de eisen om een gecontroleerde rekening te krijgen)

wanneer je die status bezit, ben je dus volgens paypal betrouwbaar en worden betalingen die paypal dus voorschiet ook gewoon gezien als geverifieerde betaling..
Deze betaling zal dus ook direct plaats vinden, ongeacht of je nu wel of geen geld op je rekening hebt..

mocht je geen geld op je bankrekening hebben staan, krijg je dus gewoon een aanmaning dan incassobureau er achteraan etc, gezien jij in de bankenwereld zit ( althans je verwelkomt mij erin :D) hoef ik jou dat proces wss niet uit te leggen hoe het verloopt als je niet betaald... :P

Dat jou neefje pas naar 5 dagen bevestiging krijgt , kan ik alleen maar concluderen dat hij geen gecontroleerde rekening/betrouwbare koper is. en dat paypal dus niks voor schiet, maar het rechstreeks van zijn rekening schrijft ( wat dus enkele dagen, in dit geval 5, duurt ;) )

een normale gecontroleerde rekening(houder) krijgt binnen 1 uur( meestal binnen 10 minuten) gewoon een bevestiging dat er is betaald.

Waarom attendeer je dr mij op dat ik vriendelijker moet zijn? het is niet als aanval bedoeld..
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit topic enorm overspoeld word met onzinnige post, die of zelf opzoekbaar zijn door google, of niet eens gerelateerd zijn aan china shopping..
Daar beginnen de vaste user een beetje flauw van te worden, zie t geval met pazara's posts..

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 31-10-2012 17:40:00 ]
pi_118675288
Zzzz... Nu misschien een nieuw topic?
Domme vragen van mensen die te lui zijn om zelf te zoeken...
pi_118675305
http://www1.buyincoins.co(...)-01-product-180.html

met eu plug in 8 dagen na bestelling binnen! kan het veel sneller?
pi_118675465
En? Werkt het naar behoren?
pi_118675574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Guul het volgende:
En? Werkt het naar behoren?
Of rookt die na 3 usb's insteken :')?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')