En dan zit ik middenin het hele elfsteden gebeurenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Noem me vuile Jap en vanavond heb je het antwoord als ik in je slaapkamer sta![]()
Ik voorspel een gekkere winter dan vorig jaarDe Elfstedentocht, it giet oan!!
Ik ben een hipster. Een JVC is veel te mainstream, joh.quote:
100 varkens per nacht, deal?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
En dan zit ik middenin het hele elfsteden gebeuren
Kan ik wel een slaapkamer verhuren om mijn hobby te bekostigen.
Nog meer Friezen hier?
Bêst Genôchquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
100 varkens per nacht, deal?
Half, mijn vader woont in Fryslânquote:Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
En dan zit ik middenin het hele elfsteden gebeuren
Kan ik wel een slaapkamer verhuren om mijn hobby te bekostigen.
Nog meer Friezen hier?
een iemand heeft de g3 ontvangen de anderen proberen het bij andere winkels en grotendeels is overgestapt naar de neo mobile N02 ofzoquote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef namemotion het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Jiayu ? Laatste tijd niets meer over gehoord!
Omdat Chinese Smartphones nu ondergebracht zijn in een eigen topic:quote:Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef namemotion het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Jiayu ? Laatste tijd niets meer over gehoord!
Lightake heeft nogsteeds dagelijks contact met Jiayu of het lukt.. voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Majinster het volgende:
[..]
een iemand heeft de g3 ontvangen de anderen proberen het bij andere winkels en grotendeels is overgestapt naar de neo mobile N02 ofzo
Ik zie het bij meer mensen gebeuren, maar zou je aub niet willen floodposten? Gewoon in 1 post zetten dusquote:Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef namemotion het volgende:
[..]
Half, mijn vader woont in Fryslân
Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:25 schreef dj_ko het volgende:
We hadden voor tablets toch ook een centraal topic? ik kan hem nergens vinden....iemand een linkje?
Thanksquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Noem me vuile Jap en vanavond heb je het antwoord als ik in je slaapkamer sta![]()
Ik voorspel een gekkere winter dan vorig jaarDe Elfstedentocht, it giet oan!!
Hipster, zomg!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef shiznuts het volgende:
@ Artcow-refferal: ach so.Dacht al.
[..]
Ik ben een hipster. Een JVC is veel te mainstream, joh.![]()
Neuh, design (beugel naar schelp-verbinding) is een beetje apart. Maar hij zal best goed zijn.
Ga jij 'em toch eerst proberen..?
Stuur ze even een mailtje?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Net bij pandawill een MK802 besteld, met Fok korting, voor totaal 30 euro.
Echter, na checkout op paypal gedrukt, ging allemaal goed enzo, zie transcript paypal mail:
2 nov 2012 Betaling Aan Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd. Voltooid ... -$38,08 USD
Daarna kwam ik WEER in checkout terecht waar ik ineens nogmaals verzendmethode kiezen moest. Raar. Kreeg ook geen bevestigingsmail van ze of een andere bevestiging op hun site.
Gaat dat wel goed? :|
zie het nu ja. Heb maar gemaild, hoop dat wel goed gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Stuur ze even een mailtje?
Edit:
Pandawill website werkt op het moment ook niet, is under construction.
Y U SITE NO WORK!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
zie het nu ja. Heb maar gemaild, hoop dat wel goed gaat.
Neh ai on ly wantan dloid dev eisquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Y U SITE NO WORK!
BACK I WANT IT IS MY DOLLARS!
Voor/want?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef MineraalWater het volgende:
Zo RMA gemaakt bij priceangles ben benieuwd.
Kanen heeft opzicht ook wel wat leuke oortjes, deze lijken dan weer op de Awei ES900i en prijs verdubbelt ja..quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef jonasr het volgende:
"New arrival" oortjes op Focalprice, http://www.focalprice.com(...)ne.html#.UJOmsoYsFp0.
Doen me erg denken aan andere oortjes. Lekker "Kanen" opgeplakt & prijs wat hoger
Aantal AWEI's hadden connector probleempjes en de oortjes viellen spontaan uit elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Voor/want?
[..]
Kanen heeft opzicht ook wel wat leuke oortjes, deze lijken dan weer op de Awei ES900i en prijs verdubbelt ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |