IE pakt hij ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik werk altijd.
Groet,
[ afbeelding ]
in de adresbalk plakkenquote:%windir%\System32\Drivers\etc
Een DNS wijziging duurt ongeveer 24-48 uur, dus dan werkt banggood.com weer overal zonder dit trucje.quote:50.23.225.41 banggood.com
Windows verkenner werkt helemaal niet meer bij mij :Squote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:04 schreef AnimeFan het volgende:
Je zou eventueel dit kunnen proberen:
In verkenner
[..]
in de adresbalk plakken
aan het hosts bestand dit toevoegen:
[..]
Een DNS wijziging duurt ongeveer 24-48 uur, dus dan werkt banggood.com weer overal zonder dit trucje.
Of Polen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Windows verkenner werkt helemaal niet meer bij mij :S
zal je zien ,scheit deze er ook mee uit.
Me laptop gister net weggebracht voor reparatie (garantie)
ben hem 3 week kwijt.. GAAT OOK NAAR CHINA OF TAIWAN
Ik zal je zeggen, ik heb die op me fiets zitten. Heb die lasers altijd uitstaan, ik gooi ze alleen aan als ik bij een verjaardag ben of uit de stad kom en dronken ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Loll het volgende:
http://www1.buyincoins.co(...)w-product-18027.html toffe stuff maar besteld ik alleen dat ik straks geen boete krijg wegens die lasers.
Die heeft mijn zus ook binnen gekregen. Opener gedeelte was met geen mogelijkheid uit te schuiven, ding zit nog steeds muurvastquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
Dit komt altijd goed van pas, haha. Ik moest dit gewoon hebben, ik heb al gameboy cover, nyancat en nog wat. Wat word je hebberig van die sites, je ziet dingen die handig lijken, het is echt onvoorstelbaar.
Maar wel leuk!
zie wel mogelijkheden voor een very cheap ass bouwlaserquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik heb die op me fiets zitten. Heb die lasers altijd uitstaan, ik gooi ze alleen aan als ik bij een verjaardag ben of uit de stad kom en dronken ben.
Verder is het een beetjeom met die lasers aan te fietsen
Ik moet zeggen dat die van mij een stuk duurder was via Ebay!
ZIe mensen hier al een 1 watt laser inbouwenquote:Op donderdag 1 november 2012 07:47 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.designer-daily.com/audis-new-fog-laser-beam-26276
Goed merk weet ik niet, maar er staan hele mooie op PriceAngels (vind ik dan hè)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is een goed merk voor een vrouwenhorloge?
Ben opzoek naar 1 voor de feestdagen om weg te geven.
Tis een ASUS.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Of Emmen. (Daar word HP gerepareerd..)
tis eigenlijk een groot geluk dat ik hjem tegenkwam.. hhaquote:Op donderdag 1 november 2012 08:38 schreef namemotion het volgende:
En ook natuurlijk de 1 cent fluit
5 pakketjes dus jouw record, die van mij is echt iets van minimaal 15quote:Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef Marco001 het volgende:
Heb nu (voor mij) een record aantal pakjes onderweg: 2 van Ebay, 1 van Tinydeal en 2 van MisterTao. .:)
Ja, wij staan altijd open voor 1 cnt deals!!!quote:Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
tis eigenlijk een groot geluk dat ik hjem tegenkwam.. hha
maar alsnog is iedereen der \ blij ' mee haha..
Ik heb sticker op achterkant zitten nu, daar mag die prima tegen krassen, als het maar niet erdoor heen komt. We zullen het gaan zien, kan natuurlijk niet perfect zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:36 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Die heeft mijn zus ook binnen gekregen. Opener gedeelte was met geen mogelijkheid uit te schuiven, ding zit nog steeds muurvastEn dat ijzer zat zowat tegen de achterkant van de telefoon, lekker krassen op dat glas
Ik hoor dat je hier constant dingen aan het vragen bent zonder zelf onderzoek te doen en constant dingen opnieuw vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |