SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt VrouwThat's all folks!![]()
3 jaar denk ik;quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef piglet het volgende:
[..]
O, vast wel!
En anders moet 'ie boer worden, kan Yoni naar hem
Maar was hij pas net 1 jaar uit de kast? Dat had ik eigenlijk niet zo begrepen. Wel dat hij een tijd getrouwd is geweest natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??![]()
Hoop dat Willem voor Jurjen kiest. Ik vind Klaas te leuk voor Willem die op mij een steeds vreemdere indruk maakt. Kan Klaas een date afspreken met Jacob, lijken me leuk samen.
Wilma, ach ja, een lieverd, maar ook wat een ouwelijke moeke. Zitten de kinderen daarop te wachten? Stelletje pubers wat al een paar jaar alleen met pa woont? Ik zie meer chemie tussen Martin en Swaen. Bovendien zitten die twee volgens mij meer op één lijn qua toekomstverwachting. Wilma leek toch wel erg graag over niet al te lange tijd naar de boerderij te willen verkassen. Martin wil rustig aan de eerste paar jaar...
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
![]()
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danquote:Maar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef piglet het volgende:
[..]
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danMaar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.![]()
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.![]()
Tja, misschien typisch een gevalletje liefde maakt blind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"
Maar ik vind het wel intrigerend inderdaad, het lijkt nu zo duidelijk.![]()
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
Leuk thnx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?![]()
Vraag ik me ook af inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk thnx!
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.Topidee!
![]()
![]()
Haha ik ben ook maar eens hier aan het meelezen. Maar het viel mij ook al erg op dat Yoni wel heel erg graag over het bedrijf en de plek praat en wat minder over Henk.
Maar ja, ze studeert dan ook dierwetenschappen (ook wel bekend als veeteelt) in Wageningen.![]()
Dat van die kinderen moet dan wel in het contract vastgelegd worden en Yoni zal wel een veestapel in het contract willen hebben.![]()
Ja, door wie zullen ze geïmiteerd worden, is dus de vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 22-10-2012 19:17:34 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Yoni![]()
![]()
Henk zei volgens mij ook tegen yoni; 'ik zou het wel fijn vinden als ie de eerste 5 jaar ook nog je eigen leven houd, met je werk en studie etc'
Zegt ze; 'nee hoor ik vond m'n studie hardstikke leuk maar ik wil er niks mee ik wil gewoon hier blijven.'
Je zag hem echt zo; oh. Ja ja.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik kijk hier al de hele dag naar uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
![]()
Na de TV draait door dan. En na de muziek.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Erik op 22-10-2012 20:05:54 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oei wat flauw, ik dacht dat ze er echt zaten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik vind dit eigenlijk ook niet grappig gewoon.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet grappig
Alleen Aad wordt op zich wel redelijk nagedaan. Maar het is allemaal net niet, die grapjes.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zijn hoofd schudt niet, dat van Willem dus, dus geen goeie
Dat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit ongemakkelijker om te zien dan de ongemakkelijke stiltes van BZV.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit ongemakkelijker om te zien dan de ongemakkelijke stiltes van BZV.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind het een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Flauw, maar wel leuk dat ze de KRO fuckenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Vooral kinderachtig van de KRO natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ze fucken voornamelijk zichzelf met deze zielige vertoning...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Flauw, maar wel leuk dat ze de KRO fucken![]()
Oh ik sta in deze wel aan de kant van de KRO eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig van de KRO natuurlijk., ik vond ze bij DWDD te ver gaan qua beledigingen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Deze Lucky TV is wel leuk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Toch knap dat Lucky TV de plank wel raak weet te slaan.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ze schieten er inderdaad mee in de roos!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch knap dat Lucky TV de plank wel raak weet te slaan.
sorry.![]()
![]()
Aad wel sterk nagedaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het is gewoon een kinderachtig zootje bij elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ze fucken voornamelijk zichzelf met deze zielige vertoning...
Ze hadden dit gewoon intern op moeten lossen, nu krijg je dit. Ach ze trekken er allebei kijkers mee![]()
![]()
Ik vond het item leuker dan de Lucky.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vond de lucky vooral leuk toen ze Ina aan het afschieten waren![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Idd, al was dat wel wat voorspelbaar. Maar ik vond het idd wel grappig, en duidelijk beter dan het item van Sanne.
Sowieso. Paar weken geleden zat Sanne Wallis de Vries de vrouwen van Aad uit te lachen om hun uiterlijk. Ze hoefde alleen maar in de spiegel te kijken om in te zien hoe dom dat van haar is.![]()
Te ver, stel je niet zo aan. De KRO kan nergens tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik sta in deze wel aan de kant van de KRO eigenlijk, ik vond ze bij DWDD te ver gaan qua beledigingen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Te ver, stel je niet zo aan. De KRO kan nergens tegen.
Dan houdt het al snel op met de bereidheid van boeren om mee te doen aan het programma.
Het gaat om een groep die toch al niet voorzien is van een overdosis sociale vaardigheden, als je dan weet dat meedoen betekent dat je wekelijks afgemaakt gaat worden in DWDD, dan maakt dat het programma niet erg aantrekkelijk meer.
Dit zijn gewoon mensen zoals ze zijn, ze zoeken niet bewust de media op, ze geven zich op voor een programma van de KRO wat als doel heeft een partner te vinden... geen geil RTL/SBS datingprogamma, maar boeren bij de KRO.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.![]()
Dat is ook een beetje niveau kleuterschool, dat Sanne daar niks over zou mogen zeggen omdat ze zelf ook geen fotomodel is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef bioloogje het volgende:
Idd, al was dat wel wat voorspelbaar. Maar ik vond het idd wel grappig, en duidelijk beter dan het item van Sanne.
Sowieso. Paar weken geleden zat Sanne Wallis de Vries de vrouwen van Aad uit te lachen om hun uiterlijk. Ze hoefde alleen maar in de spiegel te kijken om in te zien hoe dom dat van haar is.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Allemaal leuk en aardig, maar de KRO moet er gewoon tegen kunnen dat er ook kritiek en over het programma wordt gepraat bij DWDD.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.
Dan houdt het al snel op met de bereidheid van boeren om mee te doen aan het programma.
Het gaat om een groep die toch al niet voorzien is van een overdosis sociale vaardigheden, als je dan weet dat meedoen betekent dat je wekelijks afgemaakt gaat worden in DWDD, dan maakt dat het programma niet erg aantrekkelijk meer.
Dit zijn gewoon mensen zoals ze zijn, ze zoeken niet bewust de media op, ze geven zich op voor een programma van de KRO wat als doel heeft een partner te vinden... geen geil RTL/SBS datingprogamma, maar boeren bij de KRO.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou ja... Ik heb altijd geleerd om voordat ik commentaar heb ik eerst naar mezelf moet kijken. Nu is het alsof een blinde mensen zit uit te lachen omdat ze niets kunnen zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje niveau kleuterschool, dat Sanne daar niks over zou mogen zeggen omdat ze zelf ook geen fotomodel is.
en in mijn ogen ben je dan de laatste die daar iets over mag zeggen ja.![]()
Ik snap niet dat mensen hier zo overstuur raken van een beetje satire. In de tijd dat Jack Spijkerman nog niet was uitgekotst omdat hij voor De Mol koos, zag je dit elke week. Zijn we kennelijk ontwend.The love you take is equal to the love you make.![]()
Kritiek hebben en over het programma praten is hetzelfde als de deelnemers keer op keer te kakken zetten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar de KRO moet er gewoon tegen kunnen dat er ook kritiek en over het programma wordt gepraat bij DWDD.![]()
Heb je nog nooit een blinde grappen horen maken, zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja... Ik heb altijd geleerd om voordat ik commentaar heb ik eerst naar mezelf moet kijken. Nu is het alsof een blinde mensen zit uit te lachen omdat ze niets kunnen zien.
en in mijn ogen ben je dan de laatste die daar iets over mag zeggen ja.
Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Sanne krijgt een podium van DWDD omdat ze cabaretière is. Dat ze 'lelijk' zou zijn, heeft verder nergens mee te maken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Als zij bereid is om van het uiterlijk van mensen een punt te maken, moet ze eerst naar zichzelf kijken. Dat doet ze niet. Als ze nou met enige zelfspot daar zou gaan zitten was ik het met je eens. Maar nee, alleen de boeren die zich niet kunnen en mogen verdedigen worden afgezeken en Sanne zelf is oh zo geweldig, en staat er oh zo ver boven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een blinde grappen horen maken, zeker.
Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Sanne krijgt een podium van DWDD omdat ze cabaretière is. Dat ze 'lelijk' zou zijn, heeft verder nergens mee te maken.
Ik vind het iig geen satire meer maar gewoon kansloos mensen afzeiken. Als je dat dan ook nog eens niet op inhoud gaat doen, maar op het uiterlijk gaat zitten vind ik dat erg laag.![]()
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als zij bereid is om van het uiterlijk van mensen een punt te maken, moet ze eerst naar zichzelf kijken. Dat doet ze niet. Als ze nou met enige zelfspot daar zou gaan zitten was ik het met je eens. Maar nee, alleen de boeren die zich niet kunnen en mogen verdedigen worden afgezeken en Sanne zelf is oh zo geweldig, en staat er oh zo ver boven.
Ik vind het iig geen satire meer maar gewoon kansloos mensen afzeiken. Als je dat dan ook nog eens niet op inhoud gaat doen, maar op het uiterlijk gaat zitten vind ik dat erg laag.
En hoezo verdedigen? Het is toch geen aanval? Het is hooguit de KRO die wordt 'aangevallen' om hoe e.e.a. gebracht wordt.
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.The love you take is equal to the love you make.![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Sanne Walles de Vries zich best bewust is van haar uiterlijk hoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kan ook niet anders, die zal menig spiegels hebben gebroken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Sanne Walles de Vries zich best bewust is van haar uiterlijk hoor.
![]()
Nou ja, als ik uitgescholden wordt en ze zeggen dat ik een trollengezicht heb etc.etc.etc. Dan voel ik me toch wel aangevallen. (dit was de 1e keer dat Sanne er zat) Ik kon daar met mijn beste wil geen satire in vinden. Daarna werd het pas ruzie met de KRO (Wat ik idd erg zielig vond van de KRO)quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?
En hoezo verdedigen? Het is toch geen aanval? Het is hooguit de KRO die wordt 'aangevallen' om hoe e.e.a. gebracht wordt.
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.![]()
Ik durf te wedden dat als er een niet knappe man (Marc-Marie? Gremdaat? Theo Maassen?) grappig commentaar ging leveren op het uiterlijk van de kandidaten dat niemand had gemaald om zijn uiterlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.![]()
Waar haalt iedereen de wijsheid toch vandaan dat zij zichzelf een lekker wijf vindt? Alleen omdat ze dat niet steeds expliciet meldt?
know'm sayin?
word? word.![]()
Het werd toch ruzie omdat ze fragmenten toonden, wat tegen de afspraak was? En ik snap wel dat Yvon nu niet meer aan tafel komt zitten, i.i.g. niet om over BZV te praten. Ik weet niet of ik dat echt erg vind, eerlijk gezegd. Niks tegen Yvon, maar die eeuwige wederzijdse bevlekking aan die tafel, daar word ik wel eens simpel van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik uitgescholden wordt en ze zeggen dat ik een trollengezicht heb etc.etc.etc. Dan voel ik me toch wel aangevallen. (dit was de 1e keer dat Sanne er zat) Ik kon daar met mijn beste wil geen satire in vinden. Daarna werd het pas ruzie met de KRO (Wat ik idd erg zielig vond van de KRO)The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, die zal menig spiegels hebben gebroken.ze is vaker naakt geweest
![]()
![]()
Zozo, die heeft zeker lef. Ze durft zichzelf letterlijk bloot te geven. Respect voor haar durf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Wessell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze is vaker naakt geweest
[ afbeelding ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Waarom zou je er respect voor hebben als iemand publiekelijk in zijn nakende nakie gaat staan? Van mij mag ze hoor, alhoewel ik het liever niet persoonlijk gadesla. Maar respect heb er zeker niet voor. Integendeel eigenlijk, ik vind het tamelijk deerniswekkend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zozo, die heeft zeker lef. Ze durft zichzelf letterlijk bloot te geven. Respect voor haar durf.Stop the world, I want to get out.![]()
Voor haar heeft het een functie op dat moment. En juist omdat ze zover durft te gaan, nou dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom zou je er respect voor hebben als iemand publiekelijk in zijn nakende nakie gaat staan? Van mij mag ze hoor, alhoewel ik het liever niet persoonlijk gadesla. Maar respect heb er zeker niet voor. Integendeel eigenlijk, ik vind het tamelijk deerniswekkend.
Misschien is respect niet het beste woord, maar misschien dekt gedurfd de lading. Ik zou het niet durven, dus dat is het verschil, ook als ik bij het cabaret zat.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lutte op 23-10-2012 08:46:40 ]![]()
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh.![]()
En dat kon niet in een spoiler omdat?![]()
Altijd gedacht dat Bart Bert heette, ook een onthulling.
[ Bericht 49% gewijzigd door Bayswater op 23-10-2012 09:54:08 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Sanne Wallis de Vries doet veel moeite om in de picture te komen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Wessell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze is vaker naakt geweest
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.
Zo kan ik nog wel 100 momenten opnoemen. Dus om nou de KRO neer te zetten als heerlijk authentiek vind ik echt onzin. Ze maken een mooi programma, maar moeten het ook gewoon hebben van de pijnlijke momenten die ze dan gaan uitvergroten. Het is in principe ook gewoon een beetje afzeik-tv, net als bijv. Man bijt hond dat is. Dat ze dat op een heel andere manier doen dan DWDD, veel subtieler, doet daar niets aan af.
Maakt verder ook allemaal niets uit, maar ik vind het erg hypocriet van de KRO om DWDD zoiets te verwijten.Gourmetten of steengrillen?![]()
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?quote:
Ik krijg er echt het heen en weer van dat niemand iets in een spoiler kwakt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
Life lies a slow suicide
Good on ya.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Flipkees op 23-10-2012 10:53:07 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen en cabaret, die combinatie bestaat alleen omdat er vpro-leden zijn die van zichzelf vinden dat ze net zo vaak naar een vrouwelijke cabaretier moeten gaan kijken als naar een mannelijke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
O, op zeker! Dat sterkt haar in alles wat ze op cabaretvlak doet.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten![]()
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Vrouwen en cabaret, die combinatie bestaat alleen omdat er vpro-leden zijn die van zichzelf vinden dat ze net zo vaak naar een vrouwelijke cabaretier moeten gaan kijken als naar een mannelijke.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.![]()
![]()
Hoezo grappig zijn? Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind mannelijke caberetiers vaak ook niet zo grappig.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef Silenus het volgende:
God het feministische theeclubje heeft zich weer verzameld hoor.The love you take is equal to the love you make.![]()
Als je vrouwelijke cabaratiers niet leuk vindt, ben je idd een vrouwenhater.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
en als je sommige vrouwelijke cabaratiers wel leuk vind ben je een feminist?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als je vrouwelijke cabaratiers niet leuk vindt, ben je idd een vrouwenhater.![]()
nee maar dat was iemand anders die dat beweerdequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
en als je sommige vrouwelijke cabaratiers wel leuk vind ben je een feminist?Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ja, of de vrouwen zijn weer massaal op hun 'pikkie' getrapt omdat iemand een zeer valide punt aandraagt dat er gewoonweg veel minder grappige vrouwen zijn dan mannen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.
Zoals een bekende mysogynist ooit zei:
Ach mens, ga toch koken!Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik als vrouw sluit me daar gewoon bij aan hoor, vrouwen zijn meer van de typetjes, en daar ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of de vrouwen zijn weer massaal op hun 'pikkie' getrapt omdat iemand een zeer valide punt aandraagt dat er gewoonweg veel minder grappige vrouwen zijn dan mannen.
Zoals een bekende mysogynist ooit zei:
[ afbeelding ]
Ach mens, ga toch koken!
Ik erken ruiterlijk dat vrouwen over het algemeen minder humor hebben dan mannen. Maar het afkraken van Sanne in deze, door er van alles bij te halen, van haar shows tot haar uiterlijk, is een beetje kinderachtig.
Ik vind mannen die doen alsof vrouwen per definitie nooit grappig kunnen zijn eigenlijk net zo sneu als vrouwen die doen alsof vrouwen net zo grappig zijn als mannen.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ben het met je eens, met die kanttekening dat ik het überhaupt niet snap als mensen uitspraken willen doen dat vrouwen net zo dit of dat als mannen zijn of dat mannen altijd meer dit of dat dan vrouwen zijn. Je hebt er geen fluit aan, het zegt alleen iets over degene die het beweert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:32 schreef alors het volgende:
Ik erken ruiterlijk dat vrouwen over het algemeen minder humor hebben dan mannen. Maar het afkraken van Sanne in deze, door er van alles bij te halen, van haar shows tot haar uiterlijk, is een beetje kinderachtig.
Ik vind mannen die doen alsof vrouwen per definitie nooit grappig kunnen zijn eigenlijk net zo sneu als vrouwen die doen alsof vrouwen net zo grappig zijn als mannen.
Even feitelijk onomstreden uitspraken daargelaten als 'vrouwen zijn vaker ongesteld dan mannen'.
Wacht, ik zie alleen filmpjes toegevoegd op 6 september. Over de boeren van vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: nevermind, ik heb inmiddels omlaag gescrolled.![]()
Lol geen filmpje van Lindaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Wacht, ik zie alleen filmpjes toegevoegd op 6 september. Over de boeren van vorig jaar?
edit: nevermind, ik heb inmiddels omlaag gescrolled.![]()
hoe vaak worden mannen dan ongesteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, met die kanttekening dat ik het überhaupt niet snap als mensen uitspraken willen doen dat vrouwen net zo dit of dat als mannen zijn of dat mannen altijd meer dit of dat dan vrouwen zijn. Je hebt er geen fluit aan, het zegt alleen iets over degene die het beweert.
Even feitelijk onomstreden uitspraken daargelaten als 'vrouwen zijn vaker ongesteld dan mannen'.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Er is een transgendriaal schemergebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe vaak worden mannen dan ongesteld?The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef sheotah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok.. ik las spoilers....die dingen hebben soms een beste aantrekkingskracht. Nieuwsgierigheid he..
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Apotheose het volgende:
ok.. ik las spoilers....die dingen hebben soms een beste aantrekkingskracht. Nieuwsgierigheid he..
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)![]()
![]()
En die stilte bij Henriekes ouders aan tafel.. Dat was omdat die ouders aan het bidden waren, maar dat is bijna niemand opgevallen, dus lijkt het wederom een stilte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)
Zo kan ik nog wel 100 momenten opnoemen. Dus om nou de KRO neer te zetten als heerlijk authentiek vind ik echt onzin. Ze maken een mooi programma, maar moeten het ook gewoon hebben van de pijnlijke momenten die ze dan gaan uitvergroten. Het is in principe ook gewoon een beetje afzeik-tv, net als bijv. Man bijt hond dat is. Dat ze dat op een heel andere manier doen dan DWDD, veel subtieler, doet daar niets aan af.
Maakt verder ook allemaal niets uit, maar ik vind het erg hypocriet van de KRO om DWDD zoiets te verwijten.![]()
Wat zijn dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.![]()
Mannen met een hekel aan vrouwen. Beetje gechargeerd in deze discussie.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
Ah, kende het woord niet.
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
![]()
Ja maar dan kies je ervoor om te kijken of niet. En alvast weten wat er zondag gebeurt vind ik anders dan info over ná de uitzendingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
Oh ik wel hoor. Moet me bedwingen maar het lukt tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
![]()
![]()
Trouwens. De KRO is niet boos om de satire van gisteravond:http://zappen.blog.nl/kro(...)na-persiflage-boerenquote:De reactie van de KRO:
“De redactie van De Wereld Draait Door is zelf verantwoordelijk voor de invulling van hun programma. Het ontstane conflict staat hier los van.
De directe aanleiding voor het conflict tussen de DWDD en de KRO is dat DWDD twee weken geleden zonder toestemming beelden heeft gebruikt. Ze hebben zich daarbij niet aan de afspraak gehouden en dat is in het verleden vaker gebeurd. Wij blijven bij ons standpunt dat we voorlopig om deze reden geen medewerking verlenen aan DWDD. De KRO gaat er vanuit dat komende week een constructief gesprek plaatsvindt om verder te kijken naar de toekomst.
Overigens is het niet zo dat de KRO Arie Boomsma of Yvon Jaspers heeft verboden bij de DWDD te zitten als tafelheer/dame. Lopende het conflict heeft de KRO aangegeven dat het niet verstandig is dat ze aanschuiven. Onze presentatoren hebben begrip voor het standpunt van de KRO, maar staan daar verder buiten. Het betreft hier een conflict tussen DWDD en de KRO.”The love you take is equal to the love you make.![]()
Moet ik me nu door opendirren en spoilertags en nakende caberetières waden om tot mijn dagelijkse BZV-info te komen?![]()
I like it.![]()
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef leukerdje het volgende:
Zo meteen de nieuwe liefde van Henrieke bij RTL Boulevard...ben benieuwd.It Never Hurts To Help!![]()
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.Digo![]()
Nee, alleen die Ronald kwam aan het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?It Never Hurts To Help!![]()
Kan iemand ff linkjes van die nieuwe filmpjes in een spoiler plakken...? Ik word op de tablet doorverwezen naar de gewone BZV site als ik op bovenstaande link klik....![]()
Aah, helaas. Ze zijn er kennelijk achtergekomen, want alles loopt nu dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand ff linkjes van die nieuwe filmpjes in een spoiler plakken...? Ik word op de tablet doorverwezen naar de gewone BZV site als ik op bovenstaande link klik....The love you take is equal to the love you make.![]()
Ze lezen mee! Hoi Yvon!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik lees ook niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Rol je ook wel eens over onderschriftjes, heel misschien?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Krijgen we komende zondag eigenlijk al de definitieve keuzes?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sowieso van Henk wel, als ik me de vooruitblik goed herinner van de afgelopen aflevering.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Rol je ook wel eens over onderschriftjes, heel misschien?Nee, maar nu wel.
![]()
![]()
Oh ja! Oeh, ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso van Henk wel, als ik me de vooruitblik goed herinner van de afgelopen aflevering.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..![]()
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?![]()
Oh sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.My salvation lies in your love..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Ligt het bedrijf van Swaen eigenlijk in de buurt van Martins boerderij? En zo nee, hoe gaat ze dat oplossen als ze gekozen wordt?![]()
Het is een manege van haar ouders maar ik geloof dat deze al verkocht is of in ieder te koop staat (heb ik van een paardenforum).![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
Omdat Bzv eerder is opgenomen vraag ik me af hoe de boeren hun 'relaties' geheim kunnen houden. Als er setjes door het programma zijn ontstaan hoe doen ze dat dan.
Alleen met elkaar afspreken als het donker is of zo, vermommen...?
Je zou toch verwachten dat er wel eens gelekt wordt,(door buren bijv.) maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd in al die jaren Bzv.![]()
Fuck ik ging op Bokt zoeken naar Swaen en haar bedrijf en toen stonden daar spoilersnu weet ik ook alles
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef leukerdje het volgende:
Omdat Bzv eerder is opgenomen vraag ik me af hoe de boeren hun 'relaties' geheim kunnen houden. Als er setjes door het programma zijn ontstaan hoe doen ze dat dan.
Alleen met elkaar afspreken als het donker is of zo, vermommen...?
Je zou toch verwachten dat er wel eens gelekt wordt,(door buren bijv.) maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd in al die jaren Bzv.![]()
@Muis006: het blijven alleen roddels, volgens mij is het geen enkele papparazi nog gelukt om met bewijs (foto's) te komen. De boeren zullen ook wel tips krijgen (nazorg) vd KRO hoe ze daarmee om moeten gaan. Dat wist ik niet dat F & A dat toen deden.![]()
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef alors het volgende:
Fuck ik ging op Bokt zoeken naar Swaen en haar bedrijf en toen stonden daar spoilersnu weet ik ook alles
![]()
![]()
De manege van Swaen en haar ouders is in Friesland, dichtbij boer Jan![]()
De boerderij van Martin is (volgens Wikipedia) in Zwaanshoek![]()
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.no hard feelings hoor
know'm sayin?
word? word.![]()
En dan was het bij hun nog makkelijk omdat haar ouders bij hem in de buurt wonenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"Als Swaen nu in een winkel in Noord-Holland oid wordt gespot wordt er al iets vermoed
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.BlaBlaBla![]()
En José terughalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.
Shine bright like a diamond.![]()
en of de terrasstoel kraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga van de zomer eens checken of de barbecue wel waterpas staat.just give a second thought
En mijn hoofd lekker in haar boezem leggen.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Al de derde boer die ik zomaar tegen het lijf zou kunnen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.![]()
![]()
Bij die vrouw zou ik dus echt niet durven relaxen. Altijd het gevoel hebben dat ik iets moest doen omdat ze me anders niet meer waardeert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zo
(ik heb zelf een vleugje pit nodig)![]()
As je maar natte rel blijf.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wist dat dit zou gebeuren.quote:![]()
En Cee weet volgens mij ook van wanten, maar van haar mag ik tenminste The Voice kijken.![]()
Net pas de uitzending bekeken en je column gelezen, hij is weer geniaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.!
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebben!
![]()
Ik had het ook over overleven.![]()
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat hier, heeft iedereen hier relaties met elkaar, of ooit gehad??? Vertel!![]()
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.![]()
![]()
Toch maar voorzichtig zijn met Bert woest maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.![]()
![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)_martin/default.aspxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Geweldig die moeder van Willem, wat een jeugdige vrouw!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_martin/default.aspxJe kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Geweldig die moeder van Willem, wat een jeugdige vrouw!
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.![]()
![]()
Flauw... dacht dat als ik de link hier neer zette, je hem wel zou kunnen zien :-(quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.![]()
http://content50c2b.omroe(...)illem_video_high.mp4quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Geweldig die moeder van Willem, wat een jeugdige vrouw!![]()
quote:Jezus he, met recht een Psychaad.
![]()
Je hebt gevoelens voor mij. Nu ben je voor mij
Life lies a slow suicide
Jij bent verknocht aan mij.
Yvon kan je niet meer helpen
Life lies a slow suicide
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ecequote:DWDD draait 'n beetje door
Als we dezer dagen toch de mond vol hebben over integriteit en ethisch handelen, kunnen we net zo goed de schijnwerpers verplaatsen naar de televisiestudio's in Hilversum.
Daar vindt een ego-gevecht plaats waar inmiddels nietsvermoedende gewone burgers in worden misbruikt. In de televisie-ring staan aan de ene kant de VARA (Matthijs van Nieuwkerk) en aan de andere kant de KRO-directie (namens Yvonne Jaspers). De scheidsrechter ontbreekt. We worden al wekenlang vermoeid met de volgende kinderachtige ruzie: DWDD mag geen beelden uitzenden van Boer zoekt Vrouw, maar heeft dat toch gedaan. Daarop besloot de KRO dat presentatrice Yvonne Jaspers niet langer tafeldame mag zijn bij Van Nieuwkerk. Dat is tegen het zere been van Van Nieuwkerk. Over onze rug wordt de ruzie lekker uitgespeeld.
DWDD draait daarin door met een persiflage - afgelopen maandag - op een tweetal deelnemende boeren en één naar een boer hunkerende vrouw. Ik vond het stuitend.
De persiflage was professioneel geslaagd. Dat is de spelers wel toevertrouwd. Maar ik vind het ethisch beneden niveau (amateur) deelnemers aan Boer zoekt Vrouw onderdeel van een parodie te maken. Bestuurders, politici, grote werkgevers 0f het koninklijk huis ontkomen niet aan satire en parodie. Dat is nodig in onze samenleving om gedragingen, uitingen en visies van bekende mensen te relativeren. Het gaat tenslotte om mensen die invloed hebben op ons leven.
Maar om gewone mensen - die misschien voor even nationaal bekend worden - dit lot te laten ondergaan is beneden alle peil. Zeker als ze inzet zijn van een idiote omroepruzie. Het had Matthijs van Nieuwkerk gesierd als hij zijn redactie had teruggefloten of zich had laten terugfluiten. Als hij kan zwijgen als het graf over het inmiddels nationale gesprek over zijn verdwenen trouwring, zou hij de deelnemers aan Boer zoekt Vrouw ook iets van privacy en bescherming kunnen gunnen.![]()
Ik word ook best wel moe van DWDD
Jammer dat zijn stem en uitspraak voor geen meter klopt, haar stem is wel rauwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:31 schreef Bayswater het volgende:
Jij bent verknocht aan mij.
Yvon kan je niet meer helpen![]()
Vanavond weerAl hang ik een beetje tussen
en
in.
DWDD draait inderdaad 'een beetje door' in deze kwestie.
Sowieso is DWDD imo de magie al een paar jaar kwijt.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ik vind het ook lullig voor die boeren. Wat zij doen is op zoek gaan naar liefde en zich daarbij heel kwetsbaar opstellen. Dat daar thuis achter de t.v. soms smakelijk om wordt gelachen is een waarheid als een koe maar dat betekent nog niet dat je ze moedwillig belachelijk kan maken op tv bij DWDD.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ece![]()
Hja hja hjaaaa vanavond weer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
henrieke is trouwens weinig anders
nerovetsrethca![]()
Ze waren samen op het feest?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
henrieke is trouwens weinig anders![]()
nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca![]()
Hij hing met limonade in zijn navel en een prei in zijn reet in een kroonluchter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Even slangpie quoten, dan heb ik bij dezen mijn two-degrees-of-separation met BaasBert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef slangpie het volgende:
nouja dat dan nog weer net nietmaar meneer kon wel praten
![]()
![]()
aaah okeequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Cee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation
nerovetsrethca![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
ja ik ga stappen bij dancing bruins.
Bruins.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
That's all folks!![]()
Saasveld de gekstequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Lijkt me nog lang niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef slangpie het volgende:
vnv trouwens de laatste aflevering al?sig verwijderd door FA![]()
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?quote:nerovetsrethca![]()
Zobiezo idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef slangpie het volgende:
[..]
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:19 schreef Markeerstift het volgende:
off topic: ik vind siewosie het leukst!! Ik wilde het ook al zeggen.
That's all folks!![]()
Bert eet koetjesrepen voor ontbijt. Met folie en al. Wat zeg ik, pakken tegelijk met het plastic er nog aan!quote:![]()
In die paar afleveringen moeten ze dan nog best veel doen. Is dat elk jaar zo? Vandaag alle keuzemomenten en dan volgende week de weekendjes weg?quote:In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik denk vandaag twee, en volgende week twee (dus afl. 10 + 11), dan weekendjes weg (afl. 12) en de terugblikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
In die paar afleveringen moeten ze dan nog best veel doen. Is dat elk jaar zo? Vandaag alle keuzemomenten en dan volgende week de weekendjes weg?![]()
(afl. 13)
Er zit meestal ook nog een aflevering tussen waarin de boeren naar de familie van de gekozen persoon gaan. Dan zouden deze week alle keuzes al gemaakt worden. Maar wat mij betreft mogen ze dat familiegedoe wel skippen want dat is meestal niet zo interessant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk vandaag twee, en volgende week twee (dus afl. 10 + 11), dan weekendjes weg (afl. 12) en de terugblik![]()
(afl. 13)
![]()
Dat gezeur bij aad en jeanette doet me heel erg denken aan vorig seizoen met boer richard.... die hield die andere dames ook nog aan het lijntje terwijl ie al gekozen had...![]()
Kut die uit haar Yoni weent!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Moord. Brand. Kielhalen. Spionage. IETS.![]()
Wijn: check
Borrelnootjes: check
Fok-topic open: check
Niets tegen mijn stoere vrienden verteld over mijn avondbesteding: check
LET'S BEGIN!Gourmetten of steengrillen?![]()
ik hoop vanavond op bloed zweet en tranen
bloed bij aad
zweet bij willem
en tranen bij henk :
ohja, en bij henrieke niks, ja stilte
nerovetsrethca![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Silenus het volgende:
Niets tegen mijn stoere vrienden verteld over mijn avondbesteding: checkDat vooral ja
![]()
![]()
Je leeft al die jaren al in de kast.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Silenus het volgende:
Niets tegen mijn stoere vrienden verteld over mijn avondbesteding: check
LET'S BEGIN!Wat een Jurjen!
![]()
![]()
Check! Present
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Vanmiddag. Ff stekker er uit halen en weer terugdoen hielp bij mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Wijnbo het volgende:
Arg! Meer mensen met UPC geen ned 123???Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Schotel hier, dus nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Wijnbo het volgende:
Arg! Meer mensen met UPC geen ned 123???![]()
Ik heb ze gemist, gelukkig zijn de kneuteraars er weer.Life lies a slow suicide
Hoe die Aad er ook bij staat
Geen sate dit keer. Aad is van zijn geloof af gevallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zie weer een Lucky met Aad daar op de vloerLife lies a slow suicide
Geen pannen op tafel, maar Tupperwarebakjes
Was ook al verbaasd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
En geen saté. Wat gebeurt er in hemelsnaam.![]()
![]()
In mijn gevoelsbelevenis.....![]()
Was een lekker papje dat ze gemaakt heeft.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Aad die gezelligheid creëert? Huh? heb ik de afgelopen afleveringen wat gemist?Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Bloemkolen met een sausjequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Met de saté.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Poeke het volgende:
Aad die gezelligheid creëert? Huh? heb ik de afgelopen afleveringen wat gemist?sig verwijderd door FA![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Het was een gezellige boel daar de hele tijd.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Poeke het volgende:
Aad die gezelligheid creëert? Huh? heb ik de afgelopen afleveringen wat gemist?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
ROOS je bent op tijd terug goddank.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef roos85 het volgende:
Hoe zat het met R-J? Vorige week gemist.. Henrieke keuzemoment al gehad?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: