Voor haar heeft het een functie op dat moment. En juist omdat ze zover durft te gaan, nou dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom zou je er respect voor hebben als iemand publiekelijk in zijn nakende nakie gaat staan? Van mij mag ze hoor, alhoewel ik het liever niet persoonlijk gadesla. Maar respect heb er zeker niet voor. Integendeel eigenlijk, ik vind het tamelijk deerniswekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lutte op 23-10-2012 08:46:40 ]
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh.![]()
En dat kon niet in een spoiler omdat?
Sanne Wallis de Vries doet veel moeite om in de picture te komen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Wessell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze is vaker naakt geweest
[ afbeelding ]
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.
Dan houdt het al snel op met de bereidheid van boeren om mee te doen aan het programma.
Het gaat om een groep die toch al niet voorzien is van een overdosis sociale vaardigheden, als je dan weet dat meedoen betekent dat je wekelijks afgemaakt gaat worden in DWDD, dan maakt dat het programma niet erg aantrekkelijk meer.
Dit zijn gewoon mensen zoals ze zijn, ze zoeken niet bewust de media op, ze geven zich op voor een programma van de KRO wat als doel heeft een partner te vinden... geen geil RTL/SBS datingprogamma, maar boeren bij de KRO.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
Ik krijg er echt het heen en weer van dat niemand iets in een spoiler kwakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
Ik krijg er echt het heen en weer van dat niemand iets in een spoiler kwakt![]()
Good on ya.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Flipkees op 23-10-2012 10:53:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen en cabaret, die combinatie bestaat alleen omdat er vpro-leden zijn die van zichzelf vinden dat ze net zo vaak naar een vrouwelijke cabaretier moeten gaan kijken als naar een mannelijke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
O, op zeker! Dat sterkt haar in alles wat ze op cabaretvlak doet.
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Vrouwen en cabaret, die combinatie bestaat alleen omdat er vpro-leden zijn die van zichzelf vinden dat ze net zo vaak naar een vrouwelijke cabaretier moeten gaan kijken als naar een mannelijke.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n 'man' die denkt ten koste van vrouwelijke cabaretiers wel even grappig te kunnen zijn.
Hoezo grappig zijn? Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef Silenus het volgende:
God het feministische theeclubje heeft zich weer verzameld hoor.
Als je vrouwelijke cabaratiers niet leuk vindt, ben je idd een vrouwenhater.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.
en als je sommige vrouwelijke cabaratiers wel leuk vind ben je een feminist?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als je vrouwelijke cabaratiers niet leuk vindt, ben je idd een vrouwenhater.
nee maar dat was iemand anders die dat beweerdequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
en als je sommige vrouwelijke cabaratiers wel leuk vind ben je een feminist?
Ja, of de vrouwen zijn weer massaal op hun 'pikkie' getrapt omdat iemand een zeer valide punt aandraagt dat er gewoonweg veel minder grappige vrouwen zijn dan mannen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de mysogynisten willen natuurlijk dat de dames hen knipperend met de wimpers gelijk geven.
Ik als vrouw sluit me daar gewoon bij aan hoor, vrouwen zijn meer van de typetjes, en daar ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of de vrouwen zijn weer massaal op hun 'pikkie' getrapt omdat iemand een zeer valide punt aandraagt dat er gewoonweg veel minder grappige vrouwen zijn dan mannen.
Zoals een bekende mysogynist ooit zei:
[ afbeelding ]
Ach mens, ga toch koken!
Ik ben het met je eens, met die kanttekening dat ik het überhaupt niet snap als mensen uitspraken willen doen dat vrouwen net zo dit of dat als mannen zijn of dat mannen altijd meer dit of dat dan vrouwen zijn. Je hebt er geen fluit aan, het zegt alleen iets over degene die het beweert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:32 schreef alors het volgende:
Ik erken ruiterlijk dat vrouwen over het algemeen minder humor hebben dan mannen. Maar het afkraken van Sanne in deze, door er van alles bij te halen, van haar shows tot haar uiterlijk, is een beetje kinderachtig.
Ik vind mannen die doen alsof vrouwen per definitie nooit grappig kunnen zijn eigenlijk net zo sneu als vrouwen die doen alsof vrouwen net zo grappig zijn als mannen.
Wacht, ik zie alleen filmpjes toegevoegd op 6 september. Over de boeren van vorig jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: nevermind, ik heb inmiddels omlaag gescrolled.
Lol geen filmpje van Lindaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Wacht, ik zie alleen filmpjes toegevoegd op 6 september. Over de boeren van vorig jaar?
edit: nevermind, ik heb inmiddels omlaag gescrolled.
hoe vaak worden mannen dan ongesteld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, met die kanttekening dat ik het überhaupt niet snap als mensen uitspraken willen doen dat vrouwen net zo dit of dat als mannen zijn of dat mannen altijd meer dit of dat dan vrouwen zijn. Je hebt er geen fluit aan, het zegt alleen iets over degene die het beweert.
Even feitelijk onomstreden uitspraken daargelaten als 'vrouwen zijn vaker ongesteld dan mannen'.![]()
Er is een transgendriaal schemergebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe vaak worden mannen dan ongesteld?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef sheotah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Apotheose het volgende:
ok.. ik las spoilers....die dingen hebben soms een beste aantrekkingskracht. Nieuwsgierigheid he..
Weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik heb me net geregistreerd om de spoilers te kunnen lezen. :-)
En die stilte bij Henriekes ouders aan tafel.. Dat was omdat die ouders aan het bidden waren, maar dat is bijna niemand opgevallen, dus lijkt het wederom een stilte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)
Zo kan ik nog wel 100 momenten opnoemen. Dus om nou de KRO neer te zetten als heerlijk authentiek vind ik echt onzin. Ze maken een mooi programma, maar moeten het ook gewoon hebben van de pijnlijke momenten die ze dan gaan uitvergroten. Het is in principe ook gewoon een beetje afzeik-tv, net als bijv. Man bijt hond dat is. Dat ze dat op een heel andere manier doen dan DWDD, veel subtieler, doet daar niets aan af.
Maakt verder ook allemaal niets uit, maar ik vind het erg hypocriet van de KRO om DWDD zoiets te verwijten.
Wat zijn dat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mannen met een hekel aan vrouwen. Beetje gechargeerd in deze discussie.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ja maar dan kies je ervoor om te kijken of niet. En alvast weten wat er zondag gebeurt vind ik anders dan info over ná de uitzendingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, kende het woord niet.
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
Oh ik wel hoor. Moet me bedwingen maar het lukt tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerst zit iedereen hier te miepen dat alles in spoilers moet en vervolgens is er volgens niemand die het nagelaten heeft om te gaan kijken.
http://zappen.blog.nl/kro(...)na-persiflage-boerenquote:De reactie van de KRO:
“De redactie van De Wereld Draait Door is zelf verantwoordelijk voor de invulling van hun programma. Het ontstane conflict staat hier los van.
De directe aanleiding voor het conflict tussen de DWDD en de KRO is dat DWDD twee weken geleden zonder toestemming beelden heeft gebruikt. Ze hebben zich daarbij niet aan de afspraak gehouden en dat is in het verleden vaker gebeurd. Wij blijven bij ons standpunt dat we voorlopig om deze reden geen medewerking verlenen aan DWDD. De KRO gaat er vanuit dat komende week een constructief gesprek plaatsvindt om verder te kijken naar de toekomst.
Overigens is het niet zo dat de KRO Arie Boomsma of Yvon Jaspers heeft verboden bij de DWDD te zitten als tafelheer/dame. Lopende het conflict heeft de KRO aangegeven dat het niet verstandig is dat ze aanschuiven. Onze presentatoren hebben begrip voor het standpunt van de KRO, maar staan daar verder buiten. Het betreft hier een conflict tussen DWDD en de KRO.”
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef leukerdje het volgende:
Zo meteen de nieuwe liefde van Henrieke bij RTL Boulevard...ben benieuwd.
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gewoon vrienden dus.. Die Ronald is ook veel te vlot voor Henrieke,.
Nee, alleen die Ronald kwam aan het woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Werd er nog iets gezegd over hoe het nou is afgelopen met Bert de veearts?
Aah, helaas. Ze zijn er kennelijk achtergekomen, want alles loopt nu dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand ff linkjes van die nieuwe filmpjes in een spoiler plakken...? Ik word op de tablet doorverwezen naar de gewone BZV site als ik op bovenstaande link klik....
Ik lees ook niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Rol je ook wel eens over onderschriftjes, heel misschien?
Oh ja! Oeh, ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso van Henk wel, als ik me de vooruitblik goed herinner van de afgelopen aflevering.
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?
Oh sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |