SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt VrouwThat's all folks!![]()
3 jaar denk ik;quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef piglet het volgende:
[..]
O, vast wel!
En anders moet 'ie boer worden, kan Yoni naar hem
Maar was hij pas net 1 jaar uit de kast? Dat had ik eigenlijk niet zo begrepen. Wel dat hij een tijd getrouwd is geweest natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??![]()
Hoop dat Willem voor Jurjen kiest. Ik vind Klaas te leuk voor Willem die op mij een steeds vreemdere indruk maakt. Kan Klaas een date afspreken met Jacob, lijken me leuk samen.
Wilma, ach ja, een lieverd, maar ook wat een ouwelijke moeke. Zitten de kinderen daarop te wachten? Stelletje pubers wat al een paar jaar alleen met pa woont? Ik zie meer chemie tussen Martin en Swaen. Bovendien zitten die twee volgens mij meer op één lijn qua toekomstverwachting. Wilma leek toch wel erg graag over niet al te lange tijd naar de boerderij te willen verkassen. Martin wil rustig aan de eerste paar jaar...
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
![]()
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danquote:Maar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef piglet het volgende:
[..]
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danMaar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.![]()
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.![]()
Tja, misschien typisch een gevalletje liefde maakt blind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"
Maar ik vind het wel intrigerend inderdaad, het lijkt nu zo duidelijk.![]()
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
Leuk thnx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?![]()
Vraag ik me ook af inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk thnx!
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.Topidee!
![]()
![]()
Haha ik ben ook maar eens hier aan het meelezen. Maar het viel mij ook al erg op dat Yoni wel heel erg graag over het bedrijf en de plek praat en wat minder over Henk.
Maar ja, ze studeert dan ook dierwetenschappen (ook wel bekend als veeteelt) in Wageningen.![]()
Dat van die kinderen moet dan wel in het contract vastgelegd worden en Yoni zal wel een veestapel in het contract willen hebben.![]()
Ja, door wie zullen ze geïmiteerd worden, is dus de vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 22-10-2012 19:17:34 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Yoni![]()
![]()
Henk zei volgens mij ook tegen yoni; 'ik zou het wel fijn vinden als ie de eerste 5 jaar ook nog je eigen leven houd, met je werk en studie etc'
Zegt ze; 'nee hoor ik vond m'n studie hardstikke leuk maar ik wil er niks mee ik wil gewoon hier blijven.'
Je zag hem echt zo; oh. Ja ja.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik kijk hier al de hele dag naar uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
![]()
Na de TV draait door dan. En na de muziek.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Erik op 22-10-2012 20:05:54 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oei wat flauw, ik dacht dat ze er echt zaten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik vind dit eigenlijk ook niet grappig gewoon.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet grappig
Alleen Aad wordt op zich wel redelijk nagedaan. Maar het is allemaal net niet, die grapjes.Gourmetten of steengrillen?![]()
Zijn hoofd schudt niet, dat van Willem dus, dus geen goeie
Dat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit ongemakkelijker om te zien dan de ongemakkelijke stiltes van BZV.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit ongemakkelijker om te zien dan de ongemakkelijke stiltes van BZV.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind het een beetje kinderachtig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Flauw, maar wel leuk dat ze de KRO fuckenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Vooral kinderachtig van de KRO natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ze fucken voornamelijk zichzelf met deze zielige vertoning...quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Flauw, maar wel leuk dat ze de KRO fucken![]()
Oh ik sta in deze wel aan de kant van de KRO eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig van de KRO natuurlijk., ik vond ze bij DWDD te ver gaan qua beledigingen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Deze Lucky TV is wel leuk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Toch knap dat Lucky TV de plank wel raak weet te slaan.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ze schieten er inderdaad mee in de roos!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch knap dat Lucky TV de plank wel raak weet te slaan.
sorry.![]()
![]()
Aad wel sterk nagedaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het is gewoon een kinderachtig zootje bij elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ze fucken voornamelijk zichzelf met deze zielige vertoning...
Ze hadden dit gewoon intern op moeten lossen, nu krijg je dit. Ach ze trekken er allebei kijkers mee![]()
![]()
Ik vond het item leuker dan de Lucky.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vond de lucky vooral leuk toen ze Ina aan het afschieten waren![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Idd, al was dat wel wat voorspelbaar. Maar ik vond het idd wel grappig, en duidelijk beter dan het item van Sanne.
Sowieso. Paar weken geleden zat Sanne Wallis de Vries de vrouwen van Aad uit te lachen om hun uiterlijk. Ze hoefde alleen maar in de spiegel te kijken om in te zien hoe dom dat van haar is.![]()
Te ver, stel je niet zo aan. De KRO kan nergens tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik sta in deze wel aan de kant van de KRO eigenlijk, ik vond ze bij DWDD te ver gaan qua beledigingen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Te ver, stel je niet zo aan. De KRO kan nergens tegen.
Dan houdt het al snel op met de bereidheid van boeren om mee te doen aan het programma.
Het gaat om een groep die toch al niet voorzien is van een overdosis sociale vaardigheden, als je dan weet dat meedoen betekent dat je wekelijks afgemaakt gaat worden in DWDD, dan maakt dat het programma niet erg aantrekkelijk meer.
Dit zijn gewoon mensen zoals ze zijn, ze zoeken niet bewust de media op, ze geven zich op voor een programma van de KRO wat als doel heeft een partner te vinden... geen geil RTL/SBS datingprogamma, maar boeren bij de KRO.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.![]()
Dat is ook een beetje niveau kleuterschool, dat Sanne daar niks over zou mogen zeggen omdat ze zelf ook geen fotomodel is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef bioloogje het volgende:
Idd, al was dat wel wat voorspelbaar. Maar ik vond het idd wel grappig, en duidelijk beter dan het item van Sanne.
Sowieso. Paar weken geleden zat Sanne Wallis de Vries de vrouwen van Aad uit te lachen om hun uiterlijk. Ze hoefde alleen maar in de spiegel te kijken om in te zien hoe dom dat van haar is.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Allemaal leuk en aardig, maar de KRO moet er gewoon tegen kunnen dat er ook kritiek en over het programma wordt gepraat bij DWDD.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.
Dan houdt het al snel op met de bereidheid van boeren om mee te doen aan het programma.
Het gaat om een groep die toch al niet voorzien is van een overdosis sociale vaardigheden, als je dan weet dat meedoen betekent dat je wekelijks afgemaakt gaat worden in DWDD, dan maakt dat het programma niet erg aantrekkelijk meer.
Dit zijn gewoon mensen zoals ze zijn, ze zoeken niet bewust de media op, ze geven zich op voor een programma van de KRO wat als doel heeft een partner te vinden... geen geil RTL/SBS datingprogamma, maar boeren bij de KRO.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou ja... Ik heb altijd geleerd om voordat ik commentaar heb ik eerst naar mezelf moet kijken. Nu is het alsof een blinde mensen zit uit te lachen omdat ze niets kunnen zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje niveau kleuterschool, dat Sanne daar niks over zou mogen zeggen omdat ze zelf ook geen fotomodel is.
en in mijn ogen ben je dan de laatste die daar iets over mag zeggen ja.![]()
Ik snap niet dat mensen hier zo overstuur raken van een beetje satire. In de tijd dat Jack Spijkerman nog niet was uitgekotst omdat hij voor De Mol koos, zag je dit elke week. Zijn we kennelijk ontwend.The love you take is equal to the love you make.![]()
Kritiek hebben en over het programma praten is hetzelfde als de deelnemers keer op keer te kakken zetten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar de KRO moet er gewoon tegen kunnen dat er ook kritiek en over het programma wordt gepraat bij DWDD.![]()
Heb je nog nooit een blinde grappen horen maken, zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja... Ik heb altijd geleerd om voordat ik commentaar heb ik eerst naar mezelf moet kijken. Nu is het alsof een blinde mensen zit uit te lachen omdat ze niets kunnen zien.
en in mijn ogen ben je dan de laatste die daar iets over mag zeggen ja.
Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Sanne krijgt een podium van DWDD omdat ze cabaretière is. Dat ze 'lelijk' zou zijn, heeft verder nergens mee te maken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Als zij bereid is om van het uiterlijk van mensen een punt te maken, moet ze eerst naar zichzelf kijken. Dat doet ze niet. Als ze nou met enige zelfspot daar zou gaan zitten was ik het met je eens. Maar nee, alleen de boeren die zich niet kunnen en mogen verdedigen worden afgezeken en Sanne zelf is oh zo geweldig, en staat er oh zo ver boven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een blinde grappen horen maken, zeker.
Nee, ik ben het totaal niet met je eens. Sanne krijgt een podium van DWDD omdat ze cabaretière is. Dat ze 'lelijk' zou zijn, heeft verder nergens mee te maken.
Ik vind het iig geen satire meer maar gewoon kansloos mensen afzeiken. Als je dat dan ook nog eens niet op inhoud gaat doen, maar op het uiterlijk gaat zitten vind ik dat erg laag.![]()
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als zij bereid is om van het uiterlijk van mensen een punt te maken, moet ze eerst naar zichzelf kijken. Dat doet ze niet. Als ze nou met enige zelfspot daar zou gaan zitten was ik het met je eens. Maar nee, alleen de boeren die zich niet kunnen en mogen verdedigen worden afgezeken en Sanne zelf is oh zo geweldig, en staat er oh zo ver boven.
Ik vind het iig geen satire meer maar gewoon kansloos mensen afzeiken. Als je dat dan ook nog eens niet op inhoud gaat doen, maar op het uiterlijk gaat zitten vind ik dat erg laag.
En hoezo verdedigen? Het is toch geen aanval? Het is hooguit de KRO die wordt 'aangevallen' om hoe e.e.a. gebracht wordt.
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.The love you take is equal to the love you make.![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat Sanne Walles de Vries zich best bewust is van haar uiterlijk hoor.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kan ook niet anders, die zal menig spiegels hebben gebroken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Sanne Walles de Vries zich best bewust is van haar uiterlijk hoor.
![]()
Nou ja, als ik uitgescholden wordt en ze zeggen dat ik een trollengezicht heb etc.etc.etc. Dan voel ik me toch wel aangevallen. (dit was de 1e keer dat Sanne er zat) Ik kon daar met mijn beste wil geen satire in vinden. Daarna werd het pas ruzie met de KRO (Wat ik idd erg zielig vond van de KRO)quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?
En hoezo verdedigen? Het is toch geen aanval? Het is hooguit de KRO die wordt 'aangevallen' om hoe e.e.a. gebracht wordt.
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.![]()
Ik durf te wedden dat als er een niet knappe man (Marc-Marie? Gremdaat? Theo Maassen?) grappig commentaar ging leveren op het uiterlijk van de kandidaten dat niemand had gemaald om zijn uiterlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zit daar toch verdorie niet om haar zelfspot te tonen?
Wat ik soms in dit topic lees, dàt vind ik pas afzeiken. Maar daar mogen we wel om lachen, al zijn we zelf lelijk en sociaal minder begaafd.![]()
Waar haalt iedereen de wijsheid toch vandaan dat zij zichzelf een lekker wijf vindt? Alleen omdat ze dat niet steeds expliciet meldt?
know'm sayin?
word? word.![]()
Het werd toch ruzie omdat ze fragmenten toonden, wat tegen de afspraak was? En ik snap wel dat Yvon nu niet meer aan tafel komt zitten, i.i.g. niet om over BZV te praten. Ik weet niet of ik dat echt erg vind, eerlijk gezegd. Niks tegen Yvon, maar die eeuwige wederzijdse bevlekking aan die tafel, daar word ik wel eens simpel van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik uitgescholden wordt en ze zeggen dat ik een trollengezicht heb etc.etc.etc. Dan voel ik me toch wel aangevallen. (dit was de 1e keer dat Sanne er zat) Ik kon daar met mijn beste wil geen satire in vinden. Daarna werd het pas ruzie met de KRO (Wat ik idd erg zielig vond van de KRO)The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, die zal menig spiegels hebben gebroken.ze is vaker naakt geweest
![]()
![]()
Zozo, die heeft zeker lef. Ze durft zichzelf letterlijk bloot te geven. Respect voor haar durf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Wessell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze is vaker naakt geweest
[ afbeelding ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Waarom zou je er respect voor hebben als iemand publiekelijk in zijn nakende nakie gaat staan? Van mij mag ze hoor, alhoewel ik het liever niet persoonlijk gadesla. Maar respect heb er zeker niet voor. Integendeel eigenlijk, ik vind het tamelijk deerniswekkend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zozo, die heeft zeker lef. Ze durft zichzelf letterlijk bloot te geven. Respect voor haar durf.Stop the world, I want to get out.![]()
Voor haar heeft het een functie op dat moment. En juist omdat ze zover durft te gaan, nou dat is nogal wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom zou je er respect voor hebben als iemand publiekelijk in zijn nakende nakie gaat staan? Van mij mag ze hoor, alhoewel ik het liever niet persoonlijk gadesla. Maar respect heb er zeker niet voor. Integendeel eigenlijk, ik vind het tamelijk deerniswekkend.
Misschien is respect niet het beste woord, maar misschien dekt gedurfd de lading. Ik zou het niet durven, dus dat is het verschil, ook als ik bij het cabaret zat.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lutte op 23-10-2012 08:46:40 ]![]()
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh.![]()
En dat kon niet in een spoiler omdat?![]()
Altijd gedacht dat Bart Bert heette, ook een onthulling.
[ Bericht 49% gewijzigd door Bayswater op 23-10-2012 09:54:08 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Sanne Wallis de Vries doet veel moeite om in de picture te komen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Wessell het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ze is vaker naakt geweest
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alsof de KRO dat zelf niet al jaren doet door pijnlijke stiltes uitgebreid uit te zenden, bij dat spelletje van Annemarie nog effe EEN shot te maken vanuit de tuin waarbij je hoort 'gourmetten of steengrillen'? (Heel Nederland flikkerde toen van de bank af van het lachen)quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de KRO heeft een prima format met BZV, ik kan me er best iets bij voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat de deelnemers van het programma keer op keer zo te kakken worden gezet.
Niet glad en gelikt, maar gewoon ruwe bolsters zoals ze zijn, stoer, sterk en zwijgzaam.
Zo kan ik nog wel 100 momenten opnoemen. Dus om nou de KRO neer te zetten als heerlijk authentiek vind ik echt onzin. Ze maken een mooi programma, maar moeten het ook gewoon hebben van de pijnlijke momenten die ze dan gaan uitvergroten. Het is in principe ook gewoon een beetje afzeik-tv, net als bijv. Man bijt hond dat is. Dat ze dat op een heel andere manier doen dan DWDD, veel subtieler, doet daar niets aan af.
Maakt verder ook allemaal niets uit, maar ik vind het erg hypocriet van de KRO om DWDD zoiets te verwijten.Gourmetten of steengrillen?![]()
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?quote:
Ik krijg er echt het heen en weer van dat niemand iets in een spoiler kwakt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, zitten hier nou ook spoilers bij?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Good on ya.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bij BZV heb ik daar geen problemen mee.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Flipkees op 23-10-2012 10:53:07 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen en cabaret, die combinatie bestaat alleen omdat er vpro-leden zijn die van zichzelf vinden dat ze net zo vaak naar een vrouwelijke cabaretier moeten gaan kijken als naar een mannelijke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
O, op zeker! Dat sterkt haar in alles wat ze op cabaretvlak doet.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: