quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Rol je ook wel eens over onderschriftjes, heel misschien?
Oh ja! Oeh, ik ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso van Henk wel, als ik me de vooruitblik goed herinner van de afgelopen aflevering.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Flipkees het volgende:
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet vinden.. of moet je daarvoor ingelogd zijn?
Oh sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je de posts daaronder had door gelezen had je gelezen dat de KRO het weer verwijderd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef leukerdje het volgende:
Omdat Bzv eerder is opgenomen vraag ik me af hoe de boeren hun 'relaties' geheim kunnen houden. Als er setjes door het programma zijn ontstaan hoe doen ze dat dan.
Alleen met elkaar afspreken als het donker is of zo, vermommen...?
Je zou toch verwachten dat er wel eens gelekt wordt,(door buren bijv.) maar dat is naar mijn weten nog nooit gebeurd in al die jaren Bzv.
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef alors het volgende:
Fuck ik ging op Bokt zoeken naar Swaen en haar bedrijf en toen stonden daar spoilersnu weet ik ook alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
De manege van Swaen en haar ouders is in Friesland, dichtbij boer Jan![]()
De boerderij van Martin is (volgens Wikipedia) in Zwaanshoek![]()
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.![]()
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je bent vast door mijn vraag gaan zoeken.
En dan was het bij hun nog makkelijk omdat haar ouders bij hem in de buurt wonenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las dat Frank en Anita destijds inderdaad na zonsondergang afspraken. Maar het blijft lastg, je leest ieder seizoen wel roddels van "boer X is met die en die gezien"
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.
En José terughalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik zou geen van beide kiezen, en ze allebei wegstemmen.
en of de terrasstoel kraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga van de zomer eens checken of de barbecue wel waterpas staat.
En mijn hoofd lekker in haar boezem leggen.quote:
in Noord Holland, dichtbij Hoofddorp.Al de derde boer die ik zomaar tegen het lijf zou kunnen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, die ouders zijn ook niet jong meer, binnen afzienbare tijd zal Swaen die toko toch over gaan nemen.
Als man zou ik ook Wilma kiezen. Swaen lijkt me ook een doodgoeie vrouw, maar ik zou hoorndol worden van dat aanpakkerige, doorzetterige, pittige. Met Swaen kun je nooit eens een avond op de bank hangen.
Bij die vrouw zou ik dus echt niet durven relaxen. Altijd het gevoel hebben dat ik iets moest doen omdat ze me anders niet meer waardeert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om Cee met haar vleugje pit en zo
Ik wist dat dit zou gebeuren.quote:
Net pas de uitzending bekeken en je column gelezen, hij is weer geniaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Tha_Erik heeft mij 'overleefd' dus die zou het moeten weten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt net alsof we met elkaar geslapen hebben!
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat hier, heeft iedereen hier relaties met elkaar, of ooit gehad??? Vertel!
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cee schijnt iets met Adje te hebben. Hoorde ik in de wandelgangen.
Toch maar voorzichtig zijn met Bert woest maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Het maakt Bert wel ineens woest aantrekkelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |