SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Geweldig die moeder van Willem, wat een jeugdige vrouw!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_martin/default.aspxJe kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.![]()
Flauw... dacht dat als ik de link hier neer zette, je hem wel zou kunnen zien :-(quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan deze video niet bekijken omdat je geen fan bent.
Om gebruik te kunnen maken van het extra aanbod, moet je een MijnKRO-account hebben aangemaakt en hebben aangegeven dat je fan bent.
http://content50c2b.omroe(...)illem_video_high.mp4quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)10-2012/default.aspx
quote:
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ecequote:DWDD draait 'n beetje door
Als we dezer dagen toch de mond vol hebben over integriteit en ethisch handelen, kunnen we net zo goed de schijnwerpers verplaatsen naar de televisiestudio's in Hilversum.
Daar vindt een ego-gevecht plaats waar inmiddels nietsvermoedende gewone burgers in worden misbruikt. In de televisie-ring staan aan de ene kant de VARA (Matthijs van Nieuwkerk) en aan de andere kant de KRO-directie (namens Yvonne Jaspers). De scheidsrechter ontbreekt. We worden al wekenlang vermoeid met de volgende kinderachtige ruzie: DWDD mag geen beelden uitzenden van Boer zoekt Vrouw, maar heeft dat toch gedaan. Daarop besloot de KRO dat presentatrice Yvonne Jaspers niet langer tafeldame mag zijn bij Van Nieuwkerk. Dat is tegen het zere been van Van Nieuwkerk. Over onze rug wordt de ruzie lekker uitgespeeld.
DWDD draait daarin door met een persiflage - afgelopen maandag - op een tweetal deelnemende boeren en één naar een boer hunkerende vrouw. Ik vond het stuitend.
De persiflage was professioneel geslaagd. Dat is de spelers wel toevertrouwd. Maar ik vind het ethisch beneden niveau (amateur) deelnemers aan Boer zoekt Vrouw onderdeel van een parodie te maken. Bestuurders, politici, grote werkgevers 0f het koninklijk huis ontkomen niet aan satire en parodie. Dat is nodig in onze samenleving om gedragingen, uitingen en visies van bekende mensen te relativeren. Het gaat tenslotte om mensen die invloed hebben op ons leven.
Maar om gewone mensen - die misschien voor even nationaal bekend worden - dit lot te laten ondergaan is beneden alle peil. Zeker als ze inzet zijn van een idiote omroepruzie. Het had Matthijs van Nieuwkerk gesierd als hij zijn redactie had teruggefloten of zich had laten terugfluiten. Als hij kan zwijgen als het graf over het inmiddels nationale gesprek over zijn verdwenen trouwring, zou hij de deelnemers aan Boer zoekt Vrouw ook iets van privacy en bescherming kunnen gunnen.
Jammer dat zijn stem en uitspraak voor geen meter klopt, haar stem is wel rauwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:31 schreef Bayswater het volgende:
Jij bent verknocht aan mij.
Yvon kan je niet meer helpen![]()
Ik vind het ook lullig voor die boeren. Wat zij doen is op zoek gaan naar liefde en zich daarbij heel kwetsbaar opstellen. Dat daar thuis achter de t.v. soms smakelijk om wordt gelachen is een waarheid als een koe maar dat betekent nog niet dat je ze moedwillig belachelijk kan maken op tv bij DWDD.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/s(...)it-n-beetje-door.ece
Ze waren samen op het feest?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
henrieke is trouwens weinig anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca
Hij hing met limonade in zijn navel en een prei in zijn reet in een kroonluchter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef slangpie het volgende:
kwam bert vorige week zondag tegen op een feest in twente, en met een beetje spraakwater was er een compleet andere bert
Even slangpie quoten, dan heb ik bij dezen mijn two-degrees-of-separation met BaasBert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef slangpie het volgende:
nouja dat dan nog weer net nietmaar meneer kon wel praten
aaah okeequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Cee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
ja ik ga stappen bij dancing bruins.
Bruins.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Saasveld de gekstequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
Lijkt me nog lang niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef slangpie het volgende:
vnv trouwens de laatste aflevering al?
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?quote:
Zobiezo idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef slangpie het volgende:
[..]
nee bedacht me net dat willem dan vnv kiest ,en dan t weekendje weg ook zobiezo nog toch?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:19 schreef Markeerstift het volgende:
off topic: ik vind siewosie het leukst
Bert eet koetjesrepen voor ontbijt. Met folie en al. Wat zeg ik, pakken tegelijk met het plastic er nog aan!quote:
In die paar afleveringen moeten ze dan nog best veel doen. Is dat elk jaar zo? Vandaag alle keuzemomenten en dan volgende week de weekendjes weg?quote:
Ik denk vandaag twee, en volgende week twee (dus afl. 10 + 11), dan weekendjes weg (afl. 12) en de terugblikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
In die paar afleveringen moeten ze dan nog best veel doen. Is dat elk jaar zo? Vandaag alle keuzemomenten en dan volgende week de weekendjes weg?
Er zit meestal ook nog een aflevering tussen waarin de boeren naar de familie van de gekozen persoon gaan. Dan zouden deze week alle keuzes al gemaakt worden. Maar wat mij betreft mogen ze dat familiegedoe wel skippen want dat is meestal niet zo interessant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:06 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk vandaag twee, en volgende week twee (dus afl. 10 + 11), dan weekendjes weg (afl. 12) en de terugblik![]()
(afl. 13)
Kut die uit haar Yoni weent!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Moord. Brand. Kielhalen. Spionage. IETS.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Silenus het volgende:
Niets tegen mijn stoere vrienden verteld over mijn avondbesteding: check
Je leeft al die jaren al in de kast.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Silenus het volgende:
Niets tegen mijn stoere vrienden verteld over mijn avondbesteding: check
LET'S BEGIN!
Vanmiddag. Ff stekker er uit halen en weer terugdoen hielp bij mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Wijnbo het volgende:
Arg! Meer mensen met UPC geen ned 123???
Schotel hier, dus nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Wijnbo het volgende:
Arg! Meer mensen met UPC geen ned 123???
Was ook al verbaasd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
En geen saté. Wat gebeurt er in hemelsnaam.
Bloemkolen met een sausjequote:
Met de saté.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Poeke het volgende:
Aad die gezelligheid creëert? Huh? heb ik de afgelopen afleveringen wat gemist?
Het was een gezellige boel daar de hele tijd.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Poeke het volgende:
Aad die gezelligheid creëert? Huh? heb ik de afgelopen afleveringen wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |