SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Heb ik ook. Kleine, zwakke handen en zweterig. Meestal krijg ik er drie reps uit. Daarna even uitblazen en opnieuw grippen. Ik gebruik handschoentjes, maar misschien dat het zonder handschoentjes en met magnesiumpoeder wat beter gaat. Toch eens proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef ssebass het volgende:
Vraag mij nog steeds af of jullie ook het probleem hebben met deadlifts, dat de stang uit je handen glijdt of pakken jullie het met elke rep opnieuw vast?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet.![]()
En geen chineese gefrituurde uitjes etenYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)
lekker bulken jonges:Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats?
Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?Deathlift or Die.![]()
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vachtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.
-
lekkere pluk shjek uit je mouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.![]()
Beastmode met haarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht
Ik trim mijn oksels.
Deathlift or Die.![]()
yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht
alles shaven behalven armen, benen en boven op m'n heauf. oh ja en m'n naad ook niet.
rug haar heb ik gelukkig niet/en borst haar kan ik ook op 10 vingers tellen.
Heb je wel eens een bodytrimmer gebprobeerd i.p.v. een scheermes voor je oksels?
ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef RaymondK het volgende:
ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic.![]()
inderdaad
Snel weer on topic: wat is jullie (onderbouwde) mening over drankjes als cola zero / pepsi max? Ik zuip er eigenlijk best veel van0 kcal enzo, dus is wel makkelijk, maar uiteindelijk is het best troep volgens mij
-
ja vinde de vrouwtjes mooi weetje, is mannelykquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekkere pluk shjek uit je mouwen.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beastmode met haar
Ik trim mijn oksels.
Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style...
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.![]()
Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik wil ook naar 08% volgend jaar.
maar volg jij een opleiding die raakvlakken heeft met voeding/fysiologie/whatever dat je zo veel weet?
Trouwens, 8%Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot.
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.This isn't even my final form.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor een jaar trainen waarvan een tijdje fanatiek ziet het er aardig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:
Ook maar eens een fotopost dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.
This isn't even my final form.![]()
Ik heb ondertussen (leuke/normale) XXL shirts gevonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Check dat shirt dan lekker strak staanGoed bezig man.
![]()
![]()
Kleine mannen onaantrekkelijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.![]()
![]()
1.91, 96kgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit manStats?
Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?
vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk
borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.
Trouwens, 8%Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot.
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.![]()
Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.
[ Bericht 33% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 14:02:06 ]![]()
Niet de beste foto, maar dit ben ik voor een vieze spiegel at ~12-13%. Obliques beginnen goed te komen (knallen er bij het jusite licht zelfs uit) en serratus is ook duidelijk zichtbaar. Schouders doen het visueel ondanks hun zwakte (OHP is slechts 45kg) ook vrij aardig. Nu die zwembandjes er nog af en ik ben klaar voor de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Blijven drinken tot je het lekker vindt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?
Het is net als met bier en koffie enzo. Leren drinken.
Ik lust juist geen thee met suiker meer.
Shit, jij bent echt groot man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
1.91, 96kg
vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk
borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.
[..]
Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten.![]()
Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.Maakt niet uit, ik val toch op kleine chicks dus voor hen ben ik lang.quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door Levolution op 18-10-2012 14:21:31 ]This isn't even my final form.![]()
Nou vooruit, in het kader van 'narcist' nog eentje dan. Vooraanzicht met wat minder vleiende belichting. Je ziet dat er op de buik nog wel wat hardnekkig vet vanaf moet (onderste abs nog steeds volledig verborgen). Mijn core is groot, maar niet bepaald aestethisch; de rectus abdominis is simpelweg misvormd, maar daar is niks aan te doen. Armen zijn niet echt zichtbaar, maar zijn helaas niet best (genetics again).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: rug
Sta een beetje gedraaid, maar je ziet dat ik niets te klagen heb qua latsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 14:33:18 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Goed bezig Stargazer. Maar is dat echt 12-13%? Ik heb er niet zoveel verstand van maar dacht je abs pas beneden de 10% goed te zien zijn.
Ik heb me nooit laten meten met huidplooi meting maar volgens een rekenmethode van hodgdon en beckett zit ik nu op zo'n 15%.
Volgens dat testje ben ik meso, maar ik heb wel wat endotrekjes. Zet snel gewicht aan, torso is redelijk grof gebouwd. Ben nu 1,84m, weeg 84 kg. Ik kom van bijna 100 kg jaar of 3 terug. Wil iets meer vet eraf en hoef niet perse groter/zwaarder te worden. Meer spieren/gewicht remt me alleen maar af als ik bergop fiets. Dus probeer nu te cutten zonder te veel spieren te verliezen.![]()
Tja, het blijft schatten, maar op basis van mijn eerdere meting (DXA scan, dus 99% nauwkeurig), mijn gewichtsverlies sindsdien en het feit dat ik inmiddels duidelijke obliques heb, ga ik uit van ongeveer 12 tot 13%.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig Stargazer. Maar is dat echt 12-13%?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hmpf. Macro´s van vandaag zijn 0,32 eiwitten, 0,56 carbs, 0,285 vet. (op 2200kcal)
Rijst heeft nog best veel carbs. Zeker met melk en bruine bonen zit je er zo op.
Die carbs moeten echt lager, komt waarschijnlijk omdat ik rijst en bruine bonen eet vandaag;
Voeding voor vandaag:
brinta,
liter halfvolle melk,
Whey shake ivm met workout
2x 125gr zilvervlies rijst,
100gr, mixgroente
150gr kip
kwark (500gr),
bruine bonen (215gr)
Ik wil brood er zoveel mogelijk uithouden, kijken of het werkt/merk en dergelijke.
Zeker omdat ik vandaag een werkdag heb (in een pizzeria) waardoor ik sowieso die rijst (of iets anders?) mee moet nemen omdat ik anders te snel een pizza ga opeten.
Misschien maar leren om aardappelen te koken en dat voortaan meenemen naar werk met wat groente? En dan zilvervliesrijst met kip als lunch?
[ Bericht 0% gewijzigd door MrGuma op 18-10-2012 14:59:29 ]![]()
Of gewoon 2x a 3x rijst elke dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef MrGuma het volgende:
Hmpf. Macro´s van vandaag zijn 0,32 eiwitten, 0,56 carbs, 0,285 vet. (op 2200kcal)
Misschien maar leren om aardappelen te koken en dat voortaan meenemen naar werk met wat groente? En dan zilvervliesrijst met kip als lunch?
1kg rijst (ongekookt, bruine) in de week hier.
Wel lekker makkelijk
Zak in de pan, water d'r in aanzetten, 1x over laten kokenzacht zetten, aflaten koelen en pan in de koelkast.
Dan uit pan scheppen elke dag.![]()
![]()
Het verbaast je dat rijst veel carbs heeft?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hoi,
ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben in maart begonnen met naar de gym gaan.
Ik ben van 75 naar 83kg gegaan en zit op ongeveer 12% vet. Lengte is 1.75.
Deadlift: 6x120 Squat:10x110 Bankdruk:8x80
Ik zal zo wel even wat pics maken![]()
met honingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?![]()
want in honing zit geen suiker. kbroquote:ik zal het proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Blijven drinken tot je het lekker vindt.
Het is net als met bier en koffie enzo. Leren drinken.
Ik lust juist geen thee met suiker meer.
Deathlift or Die.![]()
Gewoon doorgaan met drinken tot je van de suiker bent afgekickt. Als je het vervangt door een andere zoetstof gaat dat nooit gebeuren. Na een tijdje is alles zonder suiker weer lekker.![]()
![]()
^^ dat
Suiker in de thee is iets westers denk ik... ken geen enkele Chinees die dat doet. In tegenstelling tot koffie overigens, de Zuid-Amerikanen destijds plempden dat al wel in de koffie. Koffie komt daar oorspronkelijk helemaal niet vandaan![]()
Confidence through competence![]()
Leuke foto's weer allemaal trouwens. Goed om alle progressie te zien. Langzaam maar zeker
voeding of training?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
star_gazer, zou jij je schema kunnen posten ? Bedankt alvast."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
83kg @ 12% is behoorlijk beestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef ledlamp het volgende:
Hoi,
Ik zal zo wel even wat pics maken
-
Maar ze gooiden er wel suiker in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
^^ dat
Suiker in de thee is iets westers denk ik... ken geen enkele Chinees die dat doet. In tegenstelling tot koffie overigens, de Zuid-Amerikanen destijds plempden dat al wel in de koffie. Koffie komt daar oorspronkelijk helemaal niet vandaan![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef star_gazer het volgende:
Niet de beste foto, maar dit ben ik voor een vieze spiegel at ~12-13%. Obliques beginnen goed te komen (knallen er bij het jusite licht zelfs uit) en serratus is ook duidelijk zichtbaar. Schouders doen het visueel ondanks hun zwakte (OHP is slechts 45kg) ook vrij aardig. Nu die zwembandjes er nog af en ik ben klaar voor de zomer
Nice fysiek man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ze gooiden er wel suiker in.
Wat is aan te raden als ik post work-out nog kwartiertje cardio wil ? hardlopen ? crosstrainer ?
Vanavond eindelijk weer keer sporten, kut examens...![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor een jaar trainen waarvan een tijdje fanatiek ziet het er aardig uit!Merci! Klopt inderdaad, ik moet veel meer eten dan ik oorspronkelijk dacht. Ik krijg nu al gezeik op mn studie dat ik de hele dag eet terwijl ik vergeleken met veel voedingsschema's hier nog weinig naar binnen werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mandamo op 18-10-2012 15:53:41 ]![]()
fietsenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef obsama het volgende:
Wat is aan te raden als ik post work-out nog kwartiertje cardio wil ? hardlopen ? crosstrainer ?
Vanavond eindelijk weer keer sporten, kut examens...Deathlift or Die.![]()
Waar blijven die pics dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef ledlamp het volgende:
Hoi,
Ik zal zo wel even wat pics maken
21'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar, en 21-tigen op z'n tijd.Sinds jij erover begon een paar weken geleden ben ik ze ook gaan doen, en godverdegodver, wat geven die een goddelijke pump.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)
lekker bulken jonges:Goed bezig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dere V-taper.
Of toch du vader?![]()
Ze geven een leuke pomp, maar is het nou ook een effectieve oefening?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21'sSinds jij erover begon een paar weken geleden ben ik ze ook gaan doen, en godverdegodver, wat geven die een goddelijke pump.
[..]Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Zoals een wijs man ooit tegen mij zei, meer pump betekent meer bloed naar je spieren en dus meer nutriënten naar je spieren. In theorie dus meer hypertrofie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ze geven een leuke pomp, maar is het nou ook een effectieve oefening?
Maar ach, pump is natuurlijk niet dé factor voor groei en in de praktijk, wie weet. Voor de afwisseling een prima oefening dunkt me, maar ik zou ze niet elke week willen doen, al is het alleen maar omdat ik daarna nauwelijks in staat ben m'n armen nog goed te gebruiken
Persoonlijk vind ik ze gewoon heel lekker en zoals een ander wijs man ooit zei:quote:The greatest feeling you can get in a gym, or the most satisfying feeling you can get in the gym is... The Pump. Let's say you train your biceps. Blood is rushing into your muscles and that's what we call The Pump. You muscles get a really tight feeling, like your skin is going to explode any minute, and it's really tight - it's like somebody blowing air into it, into your muscle. It just blows up, and it feels really different. It feels fantastic.Of toch du vader?![]()
Liever niet. Jij was toch 14 jaar en 50 kg ofzo ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:11 schreef Bendoe het volgende:
Props voor de foto-posters hier! Misschien post ik vanavond ook wat![]()
Lekker hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
21'sSinds jij erover begon een paar weken geleden ben ik ze ook gaan doen, en godverdegodver, wat geven die een goddelijke pump.
![]()
Dan heb je de 2 halve bewegingen gedaan, en dan moet je de volle beweging nog![]()
![]()
Haha dat tweede gedeelte is altijd killing. Dat gevoel dat je er in je laatste set toch 2 reps extra uit perstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Dan heb je de 2 halve bewegingen gedaan, en dan moet je de volle beweging nog
Doen jullie dat eigenlijk met en rechte stang of ez?Deathlift or Die.![]()
I know that feel all too wellquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Dan heb je de 2 halve bewegingen gedaan, en dan moet je de volle beweging nogAch hou op manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Liever niet. Jij was toch 14 jaar en 50 kg ofzo ?Als hij z'n foto's wil posten heeft hij net zoveel recht dat te doen als een buffel van 100kg.
Ik ben benieuwd Bendoe.
Of toch du vader?![]()
Doe es ff niet zo lullig elke keer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Liever niet. Jij was toch 14 jaar en 50 kg ofzo ?
Of ligt het nou aan mij?![]()
Wat zijn 21s?
Sorry, zit op mobiel. Post mijn schema's over een half uurtje"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Het heet een BB topic, geen ''ik-zoek-bevestiging-voor-3 weken-trainen''.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo lullig elke keer.
Of ligt het nou aan mij?![]()
man, laat mensen gewoon gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het heet een BB topic, geen ''ik-zoek-bevestiging-voor-3 weken-trainen''.
Als je zulk soort dingen zegt, zegt het eerder iets over je eigen frustratie.![]()
Is, zoals alles, prima in mate. Mensen met aspartaamfobiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]inderdaad
Snel weer on topic: wat is jullie (onderbouwde) mening over drankjes als cola zero / pepsi max? Ik zuip er eigenlijk best veel van0 kcal enzo, dus is wel makkelijk, maar uiteindelijk is het best troep volgens mij
Je moet uiteraard geen 10L cola per dag wegtikken (hoewel ik zelf betwijfel of zelfs dat echt slecht voor je is).
Of toch du vader?![]()
16, 58.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Liever niet. Jij was toch 14 jaar en 50 kg ofzo ?![]()
curlen met curlbar. maar danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:15 schreef star_gazer het volgende:
Wat zijn 21s?
Sorry, zit op mobiel. Post mijn schema's over een half uurtje
eerste vanaf onder tot 90 graden 7x
dan van 90 graden tot 180 graden 7x
en dan van 0 tot 180 graden 7x
Alllemaal achterelkaar aan zonder stoppen.
Die pokerface hou je niet meer.![]()
![]()
Zoetstof?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?
En ik ben blij dat ik zo'n foto-post reactieketting heb ontketend, haha. Werd weer eens tijd dat er wat foto's gepost werden door iedereen.
Nou, genoeg gepost. Tijd om te gaan trainen. Squats & oats. Yeah buddy.Of toch du vader?![]()
Nou jongens, als een van de weinigen hier gooi ik mezelf dan maar voor de leeuwen met een tweetal beenfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Massa? Jazeker (mijn kuiten zijn echt niet klein, maar vergeleken met mijn quads lijkt het alsof ze niet bestaan). Definitie? Weinig
-
Trainingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
star_gazer, zou jij je schema kunnen posten ? Bedankt alvast.
Goed. Ik doe een eigen variant op Rippetoe met extra aandacht voor armen en traps omdat ik daar genetisch benadeeld ben. Dips heb ik vervangen voor direct triceps werk, omdat ik met dips enorme pijn krijg in mijn borstbeen. Triceps werk heb ik tevens verhuisd naar bench press dag, omdat mijn triceps anders op die dag nog zeer doen van de vorige training (mijn bench zit vast op triceps kracht).
Ik train op dinsdag, donderdag en een dag in het weekend (ligt aan mijn kater). Ook doe ik twee keer per week (maandag, woensdag) yoga voor core + stretchen.
Workout A
Squat 2x5 warmup, 3x5
Deadlift 2x5 warmup, 1x5
Bench 2x5 warmup, 3x5
Chin-ups 8,8,failure (meestal 6 tot 8)
Triceps push-down 3x8
Cardio 30 min
Workout B
Squat 2x5 warmup, 3x5
Overhead press 2x5 warmup, 3x5
Barbell bent over row 2x5 warmup, 3x5
Shrugs 3x8
Biceps curl 3x8 + wrist curl 3x8
Cardio 30 min
Eten
Ik doe intermittent fasting en eet weinig tot geen carbs op rustdagen. Ik eet van 13 tot 21. Ik ben momenteel aan het uitzoeken of en wanneer ik een carb refeed moet doen, want ik merk dat ik redelijk laag qua energie zit.
Rustdagen - ~2100 kcal (-20% TDEE)
Maaltijd 1: varieert, maar vaak een kleine halve kip (500 a 600 kcal)
Tussendoor: appel, whey met water, 50g noten, banaan, tonijn (750 kcal)
Maaltijd 2: scramble van 2 hele eieren + 8 egg whites (250 kcal)
Maaltijd 3: varieert, maar vaak een steak met wat groente (500 a 600 kcal)
Workout dagen - ~2600 kcal (TDEE)
Maaltijd 1: varieert, maar vaak een flink stuk vlees of vis met rijst en groente (750 kcal)
Tussendoor: appel, whey met water, 50g noten, tonijn (600 kcal)
Maaltijd 2: brinta met melk (250 kcal)
Post-workout: whey met water, banaan (270 kcal)
Maaltijd 3: vlees met aardappels of rijst en groente (750 kcal)
[ Bericht 27% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 17:11:26 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef star_gazer het volgende:
Nou jongens, als een van de weinigen hier gooi ik mezelf dan maar voor de leeuwen met een tweetal beenfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Massa? Jazeker (mijn kuiten zijn echt niet klein, maar vergeleken met mijn quads lijkt het alsof ze niet bestaan). Definitie? Weinig
![]()
En extentions?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik dacht dat definitie toch vooral een kwestie van genetics + vetpercentage was?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Flinke benen. Ik zou denk ik extentions in m'n workout gooien. Squats levert vooral massa op."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ben geen Tom Platz, maar je zou toch zeggen dat mijn benen groot genoeg zijn voor op zijn minst een beetje definitie. Nouja, maar even afwachten hoe het er op 10% uitziet.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe squats, leg press, extensions (en leg curl). Gewoon kapotmaken die benen.This isn't even my final form.![]()
same herequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Ik doe squats, leg press, extensions (en leg curl). Gewoon kapotmaken die benen.![]()
Klopt die deadlift? Doe je niet 5x5? Zo niet, waarom niet, ik heb bijna hetzelfde schema, maar doe ook de deadlift 5x5.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Training
Goed. Ik doe een eigen variant op Rippetoe met extra aandacht voor armen en traps omdat ik daar genetisch benadeeld ben.
Ik train op dinsdag, donderdag en een dag in het weekend (ligt aan mijn kater). Ook doe ik twee keer per week (maandag, woensdag) yoga voor core + stretchen.
Workout A
Squat 2x5 warmup, 3x5
Deadlift 2x5 warmup, 1x5
Bench 2x5 warmup, 3x5
Chin-ups 8,8,failure (meestal 6 tot 8)
Triceps push-down 3x8
Cardio 30 min
Workout B
Squat 2x5 warmup, 3x5
Overhead press 2x5 warmup, 3x5
Barbell bent over row 2x5 warmup, 3x5
Shrugs 3x8
Biceps curl 3x8 + wrist curl 3x8
Cardio 30 min"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Het is dan een enorm grote spiergroep, 1 oefening voelt zo weinig.quote:This isn't even my final form.![]()
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is dan een enorm grote spiergroep, 1 oefening voelt zo weinig."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe, zoals ome Rip ook adviseert, 1x5. Deadlift is echt een hele zware oefening voor je CNS (zenuwstelsel) en je belast je onderrug enorm. 1x5 zo zwaar mogelijk is wat mij betreft genoeg. Als ik klaar ben met mijn deads, val ik af en toe bijna flauw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt die deadlift? Doe je niet 5x5? Zo niet, waarom niet, ik heb bijna hetzelfde schema, maar doe ook de deadlift 5x5."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Klopt. Maar de leg press is gewoon zo lekker, die kan ik niet laten liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.
mwa, op benendag pak ik squats, lunges en leg extensions achter elkaar. En daar ben ik zeer tevreden mee. Deads doe ik dan op rugdagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met squats maak je ze anders al goed kapot. Overigens pak je met deadlifts je hamstrings en glutes ook wel mee.![]()
Tja, je moet keuzes maken als je full-body doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt. Maar de leg press is gewoon zo lekker, die kan ik niet laten liggen.Na de zomer (even beachboyen op 10% de komende maanden) ga ik een slow bulk inzetten; misschien dat ik dan ook overstap op een push/pull/leg split.
-
Zijn er nog meer mensen die geen uitgebreide warm up doen?
Doe alleen warming up bij squat (1e oefening) door 10x alleen stang en 5x40 en dan pak ik mijn werkgewicht.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Doe alleen warming up bij squat (1e oefening) door 10x alleen stang en 5x40 en dan pak ik mijn werkgewicht.Deathlift or Die.![]()
Bij squat eerst met BW of stang wat reps maken. Dan 12x40, 8x60-70, daarna werksets.
Altijd toch wel een stuk of 3/4 opwarmsets bij de eerste oefening.
Beter dat dan een one way ticket to SNAP CITY.![]()
Afgezien van het 'opwarmen' is het denk ik goed om je motoriek te 'primen' voor de beweging die je gaat doen.
Laatst nog een studie gelezen die 1RM, 2RM etc. met elkaar vergeleek, en daar bleek dat de tweede rep in een korte set vaak krachtiger is dan de allereerste, suggererend dat 1RM misschien niet zo'n goede indicator is van je daadwerkelijke maximale kracht.
Mijn eigen eerste rep met workload is ook altijd erg voorzichtig, en voel dat ik pas vanaf mijn tweede rep echt voluit knal.Confidence through competence![]()
nee, maar ik zwem wel altijd in het squatrekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:
doen jullie ook weleens squatten in het zwembad?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik volg het hier al een tijdje, goede tips enz!
Maar even een vraagje, wanneer kan je nou het beste kwark eten? Meteen na het sporten of voor het slapen gaan?![]()
Welkom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Travel. het volgende:
Maar even een vraagje, wanneer kan je nou het beste kwark eten? Meteen na het sporten of voor het slapen gaan?
Snelle eiwitten hebben het meest nut rondom training, langzame eiwitten daarbuiten.Confidence through competence![]()
Voor het slapen. Het eiwit in kwark is een langzaam eiwit (caseïne). Na het sporten heb je een snel eiwit (whey) nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Travel. het volgende:
Maar even een vraagje, wanneer kan je nou het beste kwark eten? Meteen na het sporten of voor het slapen gaan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, maar ik zwem wel altijd in het squatrek
Zwembril op en gewoon vol die vlinderslag. Dat zal ze leren, die mongolen die squatten in het zwembadquote:
-
Het toevoegen van casseine eiwitten aan een Post Workout Shake heeft ook positieve effecten. Niet alleen maar snelle eiwitten na de training dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Voor het slapen. Het eiwit in kwark is een langzaam eiwit (caseïne). Na het sporten heb je een snel eiwit (whey) nodig.![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef CarbonC het volgende:
Het toevoegen van casseine eiwitten aan een Post Workout Shake heeft ook positieve effecten. Niet alleen maar snelle eiwitten na de training dus.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe nooit aan warm-ups of cooling downs, maar ik heb dan ook nooit las van knieën schouders etc.Failure is success if we learn from it.![]()
Nee, ik werk m'n weg omhoog met 10kg intervallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Doe alleen warming up bij squat (1e oefening) door 10x alleen stang en 5x40 en dan pak ik mijn werkgewicht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja zie nu dat je die dag ook squat. Ik doe of deadlifts of squats. Ging gister ook bijna over mijn nek na deadlift 5x5. Misschien ook maar eens de 3x5 proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik doe, zoals ome Rip ook adviseert, 1x5. Deadlift is echt een hele zware oefening voor je CNS (zenuwstelsel) en je belast je onderrug enorm. 1x5 zo zwaar mogelijk is wat mij betreft genoeg. Als ik klaar ben met mijn deads, val ik af en toe bijna flauw."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef star_gazer het volgende:
Nou jongens, als een van de weinigen hier gooi ik mezelf dan maar voor de leeuwen met een tweetal beenfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Massa? Jazeker (mijn kuiten zijn echt niet klein, maar vergeleken met mijn quads lijkt het alsof ze niet bestaan). Definitie? Weinig
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..![]()
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..![]()
![]()
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen![]()
![]()
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succesIk blij dat ik getrouwd ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtend![]()
![]()
The fuck was you thinkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succes![]()
![]()
Al die excuses om een föhn te hebben.
Ik heb een föhn omdat ik met pretty voel met een geföhnd kapsel, problem?This isn't even my final form.![]()
Niks mis met het hebben van een föhn. Hoef je niet met nat haar te gaan slapen waardoor de volgende dag je haar fucked up zit of als je nog ergens naar toe moet hoef je niet met nat haar naar buitenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef Levolution het volgende:
Al die excuses om een föhn te hebben.
Ik heb een föhn omdat ik met pretty voel met een geföhnd kapsel, problem?![]()
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:
doen jullie ook weleens squatten in het zwembad?![]()
Qua beharing ben ik ongeveer hetzelfde. Qua fysiek niet echt. Maar je ziet er ook veel droger uit wanneer je je borst (en buik-)haar weghaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style...![]()
Dat is natuurlijk wel het voordeel van lange gasten (is al vaker hier gezegd maar goed). Wanneer je én lang en ripped bent ben je helemaal een beest natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, jij bent echt groot man.
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.![]()
Vriendin is er niet dus moet zo zelf pics maken waar ik geen zin in heb omdat het er niet uit ziet. Of weet iemand toevallig een android app waarmee ik op mijn s3 een timer kan zetten om zo te poseren :pquote:![]()
Aldus, de beloofde foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
Aldus, de beloofde foto's.Doen het hier niet brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'BEASTMODE![]()
Aldus, de beloofde foto's.Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'![]()
Als je nu de links klikt in de spoiler werken ze wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?![]()
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?![]()
![]()
Aldus, de beloofde foto's.Je embed de linkjes als images, zo werkt dat niet. Maak er urls van of doe de .jpg files tussen de img tag. Maar goede progress. Fucking manlets, jullie hebben 't makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Of toch du vader?![]()
Duidelijk, maar dat mag op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan man![]()
Ziet er okee uit. Nog een hoop werk te doen, en veel vreten te gaan.![]()
Aldus, de beloofde foto's.Goede poten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'![]()
Je zou denken dat op de facebook pagina van B&F best veel lifters posten maar je ziet alleen maar ecto's die denken dat ze met alleen supps er komen![]()
Welke site gebruiken jullie trouwens om je onderhoud te berekenen? Op elke site komt er wat anders uit
[ Bericht 15% gewijzigd door Tito_Makani op 18-10-2012 21:27:21 ]![]()
Dat is dan ook de doelgroep he. De lifters weten wat ze nodig hebben en gaan niet onnodig ergens uithangen voor supps.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Je zou denken dat op de facebook pagina van B&F best veel lifters posten maar je ziet alleen maar ecto's die denken dat ze met alleen supps er komen![]()
![]()
![]()
Omdat het vandaag foto post dag is. Ik beetje slechte kwaliteit foto.
2 maandjes trainen nu ander half jaar slacken.
armen 41cm. bovenbenen 61 kuiten 41cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mithras82 op 18-10-2012 22:02:12 ]![]()
Ik ook dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
BP halter: 100kg
BP DB: 38kg per stuk.
SQ: 130kg
DL: 130kg
[ Bericht 29% gewijzigd door SunTzu op 18-10-2012 22:22:52 ]![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik ook dan maarnice abs, ooit wil ik ze ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is het eerste jaar dat ik ze weer zie sinds 7 jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
nice abs, ooit wil ik ze ook weer
edit:
Jij bent trouwens best groot voor iemand die 2 maanden traint, hoe lang ben je en gewicht?![]()
Eindelijk goed diep aan het gaan met squatten, deed veel te zwaarfeelsgoodman
@bendoe mirin benen (Y)
Is er hier eigenlijk iemand met tattoos? En dan vooral mensen die ze al langere tijd hebben, ben benieuwd naar t verschil door het liften"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik cheat heb best veel getrained al in mijn leven. alleen tijdje ff niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik ze weer zie sinds 7 jaar
edit:
Jij bent trouwens best groot voor iemand die 2 maanden traint, hoe lang ben je en gewicht?
Doel is overigens 100 - 105 kg met iets minder vet als ik nu heb. En natuurlijk 225kg deadlift ipv 150kg
ik ben 1.94 en weeg ongeveer 96kg schommelt een kg of 2. net woog ik 97 maar das na veel water drinken en savonds![]()
Nou omdat het foto-post-dag is doe ik ook mee.
Foto's zijn gemaakt met crappy telefooncamera, dus van matige kwaliteit. Daarnaast lukte het me niet om fatsoenlijk mijn rug erop te krijgen. Stats zijn: 1.90m, 83kg, ~16% bf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come at me phaggots.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ziet er beter uit dan ik dacht i.i.g.! Keep up the good workquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan man![]()
Volgensmij is Bendoe mijn enige leeftijdsgenoot hier
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Neen, ik ben ook 16.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
Volgensmij is Bendoe mijn enige leeftijdsgenoot hier![]()
Pics.quote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Voel me oud. Ben 2x 16..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Yamcha het volgende:
Nou omdat het foto-post-dag is doe ik ook mee.
Foto's zijn gemaakt met crappy telefooncamera, dus van matige kwaliteit. Daarnaast lukte het me niet om fatsoenlijk mijn rug erop te krijgen. Stats zijn: 1.90m, 83kg, ~16% bf.Hou oud ben je hoelang train je en hoeveel ben je aangekomen in die 10 maanden bulk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come at me phaggots.
![]()
Ook het dubbele fysiek?quote:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Dubbele cijfers met vet%, telt dat ook?quote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben 25, train/bulk 10 maand en in die tijd 15 kg aangekomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Hou oud ben je hoelang train je en hoeveel ben je aangekomen in die 10 maanden bulk?Soukidan op je oogbal.![]()
Wow netjes wel een ras ecto dan 70kg en 1.90.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:45 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik ben 25, train/bulk 10 maand en in die tijd 15 kg aangekomen.![]()
Verzonden naar de drukker, je hangt binnenkort boven m'n bed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot
Of toch du vader?![]()
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot
Heb het zelf ook een beetje op m'n rug van alle melk en whey![]()
![]()
Hou hem wel schoon he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verzonden naar de drukker, je hangt binnenkort boven m'n bed.Komt door de whey inderdaad. De acne op m´n chest is weg, heb het nog wel een beetje op m´n rug en in m´n gezicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.
Heb het zelf ook een beetje op m'n rug van alle melk en wheyIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezichtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut, heb je zo'n mooi fysiek en dan zit je helemaal onder de acne.
Heb het zelf ook een beetje op m'n rug van alle melk en whey![]()
Achter gelaten door een meid die het land verlaten heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..Sindsdien heb ik dat ding hier liggen.
-
Daarom eet je toch een flink stuk vlees na de workout? Ik haal mijn langzame eiwitten uit vast voer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het toevoegen van casseine eiwitten aan een Post Workout Shake heeft ook positieve effecten. Niet alleen maar snelle eiwitten na de training dus."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik dacht serieus dat jij dat was! tot ik naar beneden scrolde.. Zeker een mooi fysiek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn streeffysiek
Edit: beetje groot![]()
![]()
Hoe snel eet jij na een workout dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom eet je toch een flink stuk vlees na de workout? Ik haal mijn langzame eiwitten uit vast voer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?,,/![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Mithras82 het volgende:
Omdat het vandaag foto post dag is. Ik beetje slechte kwaliteit foto.
2 maandjes trainen nu ander half jaar slacken.
armen 41cm. bovenbenen 61 kuiten 41cmlekker massiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
direct na de training whey + banaan. Een uurtje later lekker eten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe snel eet jij na een workout dan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Kan moeilijk verwachten dat iedereen hier aan de AAS zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?
Heb het gelukkig nooit op mijn gezicht. Soms op mijn voorhoofd. Vaak helpt in de zon liggen ook wel een hele hoop (Moet je alleen wel even wachten tot de zomer)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezicht
Merk trouwens dat mijn bulk iets te snel gaat. Ik weeg al 90 terwijl ik 88 hoor te wegen en ik ben niet meer gaan eten.![]()
Ik ook dan maarmooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
DL: 130kgIs dat 1RM?
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 19-10-2012 00:40:09 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Inderdaad fucking zieke stats voor iemand van zijn lichaamsgewicht. Respect als het legit is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
mooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorIs dat 1RM?
(goede quads heeft 'ie overigens).![]()
Setjes van 1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:44 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad fucking zieke stats voor iemand van zijn lichaamsgewicht. Respect als het legit is.
(goede quads heeft 'ie overigens).![]()
vitamine b-complex van de kruidvat verminderd dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook alleen op mijn rug. Mijn pa vroeg afgelopen zomer nog of ik rotzooi gebruikte haha, maar goed, met bodyscrub gaat dat wel weg. Beter op je rug dan zo een grindtegelgezicht![]()
Dus hier zitten de echte brede gozers van FOK!?Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Vind 69kg niet zo breed eigenlijkThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
bij 1.40 welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Vind 69kg niet zo breed eigenlijk![]()
![]()
Vandaag lekker refeed day. Op onderhoud eten met wat extra carbs
-
Nee is 5x, de vorige keer probeerde ik 140kg maar dat was teveel van het goede, vandaag weer rug en biceps trainen dus vanmiddag maar eens 135kg proberen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
mooi compleet fysiek. Erg brute lifts trouwens @ 69kg. Als ik je gewicht niet zou weten, zou ik zeggen dat je deadlift achterloopt, maar de rest loopt voorIs dat 1RM?
Ik train altijd 8, 6, 4 waarna ik het laatste setje probeer door te gaan naar 6 en dan verhoog ik het gewicht de training erop maar doordat ik de laatste tijd afgevallen ben ben ik een beetje blijven hangen met de stats.
De vorige keer dat ik borst en triceps trainde wilde ik nadat ik mijn armen had getraind nogmaals bank drukken omdat ik niet echt een pomp voelde maar ipv 38kg dumbells wilde ik met 24kg doorgaan tot verzuring maar ik kon nog maar net 1 rep eruit krijgenmerkte toen pas hoeveel mijn triceps meehelpen
[ Bericht 6% gewijzigd door SunTzu op 19-10-2012 05:48:54 ]![]()
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. Knapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 05:05 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee is 5x, de vorige keer probeerde ik 140kg maar dat was teveel van het goede, vandaag weer rug en biceps trainen dus vanmiddag maar eens 135kg proberen.
Ik train altijd 8, 6, 4 waarna ik het laatste setje probeer door te gaan naar 6 en dan verhoog ik het gewicht de training erop maar doordat ik de laatste tijd afgevallen ben ben ik een beetje blijven hangen met de stats.
De vorige keer dat ik borst en triceps trainde wilde ik nadat ik mijn armen had getraind nogmaals bank drukken omdat ik niet echt een pomp voelde maar ipv 38kg dumbells wilde ik met 24kg doorgaan tot verzuring maar ik kon nog maar net 1 rep eruit krijgenmerkte toen pas hoeveel mijn triceps meehelpen
![]()
I kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
-
quote:
-
Ik heb nog nooit van Martin Berkhan gehoord maar ben hierop gekomen door een gesprek met een PT lang geleden. Soms als ik train komen mensen ff staan kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. KnapI kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
![]()
![]()
weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Martin Berkhan gehoord maar ben hierop gekomen door een gesprek met een PT lang geleden. Soms als ik train komen mensen ff staan kijken.goed bezig
130 kg atg zit er voor mij nog niet in
![]()
![]()
Ik ook dan maarMirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
DL: 130kgIk zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. KnapI kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
Jij doet ook SS toch?
[ Bericht 28% gewijzigd door Dasjonny op 19-10-2012 08:23:45 ]![]()
Heb je een mooi doelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijgoed bezig
130 kg atg zit er voor mij nog niet in
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:13 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.
[..]
Ik zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5
Jij doet ook SS toch?
-
Ik ook niet heel strikt met extra chins en dips. En eventueel als ik tijd over heb nog wat dragon flags voor abs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk niet![]()
Ach goed voelen is mijn doel, niet zo zeer heel groot of sterk worden(op dl na dat is wel vet). Maar wel bewondering voor dergelijke lifts en zo weinig massaquote:![]()
![]()
Zit ik hier op ongeveer 16-17% bf of meer (180cm)?
Ben eigenlijk een beetje gedemotiveerd aan het raken, omdat ik van 82 kg gecut heb tot nu 77 kg met als doel 75 kg te halen op ongeveer 12%. Met leangains heb ik geprobeerd zo min mogelijk spiermassa te verliezen, maar ik ben toch wat achteruit gegaan op m'n lifts.
High's:
SQ 130kg
BP 87,5 kg
DL 145 kg
OHP 60 kg
Nu:
SQ 110 kg
BP 80 kg
DL 130 kg
OHP 52,5 kg
Dit is met 3 warmup sets en 3 werksets, behalve bij het DL'en (3 x warmup, 1 werkset).![]()
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Hey boys, newbie squat form check please. Much appreciated.
Watch Poppiholla's Newbie Squat
Verder ziet er wel goed uit, voor zover mijn ervaring telt, that is.![]()
ziet er best goed uit. Wel je bar wat lager leggen (op de achterkant van je schouders i.p.v. je nekwervel). 't is wat lastig te zien, maar je hebt hem volgens mij op je nek liggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Dus op de achterkant schouders/rug leggen, dan doet het niet zeer want groter oppervlak, en heb je ook niet dat je bijna naar voren kukelt, of het gevoel dat je bijna een "good morning" moet doen als je onderaan bent. Dan ga je automatisch met heel je bovenlichaam meer rechtop en in 1 lijn omlaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 19-10-2012 12:14:08 ]![]()
Over het algemeen heel netjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Qua houding neem je de vorm aan van een low-bar squat, maar je bar is niet low, zeg maar. Dus wat lager dat ding, druk je ellebogen naar boven om zo een 'pocket' te creeren voor de bar (zie filmpje @4:15). Hierdoor hoef je minder te bukken, ben je stabieler, heb je meer kracht.
Probeer je bij het omhooggaan te richten op het omhoogdrukken van je kont ('hip drive', zie filmpje @3:00).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mijn streeffysiek is Frank Zane, maar dat ga ik niet redden zonder AAS hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?This isn't even my final form.![]()
Probeer 30 graden aan te houden, volgens mij zit je nu op >45graden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.
Verder ziet er wel goed uit, voor zover mijn ervaring telt, that is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ligt eraan welke periode. Frank Zane's massa valt inderdaad reuze mee vergeleken met andere BB'ers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef Mithras82 het volgende:
Denk dat je best in de buurt kan komen zonder aas eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel vooral de triceps hier echt massief zijn, valt bijvoorbeeld de massa in zijn borst wel mee (ook als je bedenkt dat hij maar 1,74m was).
Maar dit bijvoorbeeld ga je niet redden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
That´s me brah. Alleen een foto van twee maanden terug, nu zit er weer een laagje vet overheen; vandaar streeffysiekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij dat was! tot ik naar beneden scrolde.. Zeker een mooi fysiek.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Merk wel echt dat ik scherper ben tijdens het vastenik vind mijn chest het zwakste punt van mijn lichaam omdat het niet vol genoeg is dus ik ben vanaf gisteren het extra gaan trainen. Ik wil ze elke dag gaan pakken, goed idee toch? Elke dag dumbell benchpress en flies. Heb thuis 2 dumbells van 20kg.
![]()
Ik denk 15-16% man. Zit ongeveer op hetzelfde vetpercentagequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef Dalliance het volgende:
Zit ik hier op ongeveer 16-17% bf of meer (180cm)?
[ afbeelding ]Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ga je scherenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik denk 15-16% man. Zit ongeveer op hetzelfde vetpercentage![]()
![]()
Elke dag lijkt mij wat overdreven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SunTzu het volgende:
Merk wel echt dat ik scherper ben tijdens het vastenik vind mijn chest het zwakste punt van mijn lichaam omdat het niet vol genoeg is dus ik ben vanaf gisteren het extra gaan trainen. Ik wil ze elke dag gaan pakken, goed idee toch? Elke dag dumbell benchpress en flies. Heb thuis 2 dumbells van 20kg.
![]()
Wat overdreven? Dat is waanzinnigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Elke dag lijkt mij wat overdreven.Met dumbells van 20kg kan je misschien intens trainen op de flies maar dumbell press moet al veel zwaarder om te groeien. Of in ieder geval, de stimulans te krijgen
![]()
Inderdaad. Sowieso niet genoeg rusturen voor optimaal herstel.
Overigens mijn stats op 1rm, ongeveer:
Bp: 125 kg
DL: 150 kg
Het lachertje van het stel, denk: 110 kg
Db Sp: 40 kg
Bovenlichaam is opzich wel prima, train zo'n 2 jaar(Waarvan een zonder dl en sq), maar benenmogen toch wel een stukkie sterker. Leg press kan ik helemaal op los gaan, maar bij squatten ligt dat toch anders. Ben overigens ook klein: 1.75, maar weeg wel een kilo of 90. Vetpercentage nooit echt gemeten, maar dat is redelijk hoog(denk wel tegen de 20 aan).
Foto's volgen nog wel, eerst dat vet langzaam aan wegwerken..![]()
Elke dag dezelfde spiergroep trainen, 350% meer groei dan als je het 2x per week zou doen. Waarom niet twee keer per dag, elke dag dezelfde spiergroep trainen? Gaat het nog eens 2x sneller!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil ze elke dag gaan pakken, goed idee toch?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die met 110 kg is de squat? 125 kg BP... damn..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:49 schreef Shefkee het volgende:
Inderdaad. Sowieso niet genoeg rusturen voor optimaal herstel.
Overigens mijn stats op 1rm, ongeveer:
Bp: 125 kg
DL: 150 kg
Het lachertje van het stel, denk: 110 kg
Db Sp: 40 kg
Ik denk dat de squat redelijk is t.o.v. de deadlift. Volgens exrx is de ratio voor novice ~DL 100%, SQ 80%%, BP 60%. Bij jou is dat DL 100%, SQ 73% ... en dan de BP 83%.
Het is dus vooral je BP die erg voorloopt (maar die train je ook langer).
[ Bericht 16% gewijzigd door Zith op 19-10-2012 13:09:55 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Elke dag dezelfde spiergroep trainen, 350% meer groei dan als je het 2x per week zou doen. Waarom niet twee keer per dag, elke dag dezelfde spiergroep trainen? Gaat het nog eens 2x sneller!![]()
![]()
![]()
kom op, je weet toch hoe het werkt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakken![]()
Ik zou het niet doen. Je hebt voor 99% zeker niet de stamina die Arnold had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakken![]()
Teveel dezelfde spier trainen werkt alleen maar tegen je.![]()
Supercompensatie moet je nastreven.. Dus ook voor je gevoel veel rust. Anders ben je achteruit aan het trainen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Dat en je kuiten zijn vooral langzame spiervezels (zeg ik dat goed) kunnen meer hebben tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je hebt voor 99% zeker niet de stamina die Arnold had.![]()
Teveel dezelfde spier trainen werkt alleen maar tegen je.![]()
Squat inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Die met 110 kg is de squat? 125 kg BP... damn..
Ik denk dat de squat redelijk is t.o.v. de deadlift. Volgens exrx is de ratio voor novice ~DL 100%, SQ 80%%, BP 60%. Bij jou is dat DL 100%, SQ 73% ... en dan de BP 83%.
Het is dus vooral je BP die erg voorloopt (maar die train je ook langer).
En verder heb je helemaal gelijk, het is niet usual om meer of bijna evenveel uit je schouders/borst te krijgen ivm je benen. Maar goed, uiteindelijk gaat dat wel goed komen, denk ik. Nu wil ik eerst rustig naar een kilo of 80, hopelijk met dezelfde krachtstats en benen dan nog wat sterker.![]()
Thx voor de pointers, guys. Extra aandacht voor het voet- en kniewerk + bar position in de volgende sessie.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
En hij spuit denk ik ook niet dezelfde stoffen die spierherstel verbeteren/versnellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je hebt voor 99% zeker niet de stamina die Arnold had.![]()
Ik wilde eigenlijk typen dat ik nooit had gehoord van langzame versus niet-langzame skeletspieren, maar een korte zoektocht op pubmed laat zien dat dit verschil wel degelijk bestaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Dat en je kuiten zijn vooral langzame spiervezels (zeg ik dat goed) kunnen meer hebben tenminste dat is mijn ervaring.oepsiepoepsie
Het is wel grappig dat in een van de reviews uitgerekend de kuitspier (soleus) wordt opgevoerd als voorbeeld van slow-twitching mammalian skeletal muscle.haha
pubmed referentienummer is PMID 8744258 voor degene die het na willen lezen. Tweede zin van het abstract![]()
![]()
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Ik denk dat je jezelf een beetje onderschat. De meeste mensen zijn ongetraind en halen 1.5 BW squat bij lange na niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krachttraining is prima te combineren met een vechtsport. Ik doe er zelf geen, maar ik ga volgend jaar beginnen met Krav Maga.![]()
Het is ook dat ik maar 1.66m ben en ergens tussen de 60-65 kg zit met m'n 12% bf. Als ik tegenover iemand van jouw formaat sta, getrained of niet, dan ben ik in het nadeel fysiek. Het kan opgevangen worden met meer vechttechniek en -inzicht, maar dan moet er getrained worden....Confidence through competence![]()
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Krachttraining doe ik ernaast, doe al een paar maanden er niks aan ivm stage. Is te combineren ja, veel grote gasten in me gym het probleem is als je echt wilt bodybuilden a la arnold, coleman of cutler dan is het niet te combineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Volgens exrx.net is.. waar is dat linkje voor die berekening?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Die met 110 kg is de squat? 125 kg BP... damn..
Het is dus vooral je BP die erg voorloopt (maar die train je ook langer).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het probleem is vaak met gasten die bodybuilding doen dat ze denken dat ze ineens de nieuwe mike tyson zijn maar het afleggen tegen iemand die heel toevallig op BJJ zit, als jij opzoek bent na een vechtsport zou ik MMA of BJJ aanradenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Het is ook dat ik maar 1.66m ben en ergens tussen de 60-65 kg zit met m'n 12% bf. Als ik tegenover iemand van jouw formaat sta, getrained of niet, dan ben ik in het nadeel fysiek. Het kan opgevangen worden met meer vechttechniek en -inzicht, maar dan moet er getrained worden....There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Ik heb Kyokushin karate en kickboxen gedaan, door die vechtsporten ben ik uiteindelijk ook krachttraining gaan doen. Nu doe ik alleen maar krachttraining vindt het ook moeilijk te combineren. Ik werk 40 uur in de week heb een gezin naast 4x in de week krachttraining ook nog 2x in de week karate erbij .. dan heb ik echt geen tijd meer over. Mischien dat ik 1x in de week nog zal overwegen voor het conditie werk. is leuker dan hardlopen en heel veel interval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vechtsporten gaan je niet of nauwelijks helpen behalve dan dat je beter kan incasseren mits je fullcontact beoefent (kyokushin / kickboxen / mma ) . Straatvechten zit in je of niet, ik kan best een potje sparren maar op straat ga ik vechten altijd uit de weg. Ik incasseer liever een paar tikken en kom er daarna mee weg dan dat ik terug ga vechten. Maar ik ben wel een stuk groter dan jij en dan is het wellicht ook makkelijker praten.![]()
Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het probleem is vaak met gasten die bodybuilding doen dat ze denken dat ze ineens de nieuwe mike tyson zijn maar het afleggen tegen iemand die heel toevallig op BJJ zit, als jij opzoek bent na een vechtsport zou ik MMA of BJJ aanraden![]()
In mijn gym kan je trouwens wel op maandag- en donderdagavond bokslessen volgen. Of ja, lessen. Gewoon naar binnen lopen en beetje sparren/tegen zo een kussen slaan/schoppen. Volgens mij wel ziek goede cardio, misschien na mijn tentamens maar eens mee beginnen.
Ben ook niet echt een ruziezoeker, of ja, toen ik zestien was wilde ik na een paar pilsjes wel eens ruig gaan doen maar tegenwoordig heb ik nooit ruzie meer, gelukkig.
Vechten is zo zielig en primitief.![]()
Een streetfight wat Mithras aangeeft is ook totaal anders, stel je voor dat je een doorgesnoven semi tbser voor je krijgt die een stuk glas in ze hand heeft? of je komt door een struikeling op de grond en hij heeft 5 maatjes meegenomen? Dan zou je aan Krav Maga meer hebben.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nog![]()
In mijn gym kan je trouwens wel op maandag- en donderdagavond bokslessen volgen. Of ja, lessen. Gewoon naar binnen lopen en beetje sparren/tegen zo een kussen slaan/schoppen. Volgens mij wel ziek goede cardio, misschien na mijn tentamens maar eens mee beginnen.
Ben ook niet echt een ruziezoeker, of ja, toen ik zestien was wilde ik na een paar pilsjes wel eens ruig gaan doen maar tegenwoordig heb ik nooit ruzie meer, gelukkig.
Vechten is zo zielig en primitief.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Denk dat fysiek behoorlijk uitmaakt. Ik ben niet groot, 1,84m maar wel wat lomper gebouwd. Ik heb gelukkig nog nooit een echt gevecht gehad. Meestal kun je door normaal te reageren erger voorkomen en de boel sussen. Heb 1 keer een tik uitgedeeld omdat een kerel zijn hand ineens onder het rokje van een goede vriendin van me stak. Was blijkbaar goed raak, want die lag op de grond. Ik stond er zelf ook van te kijken dat ik dat kon..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/![]()
Ik zal gevechten altijd uit de weg gaan. Heb het idee dat ik veel meer te verliezen heb dan de aanstichters. Vroeger haalde ik met uitgaan nog wel eens mensen uit elkaar, maar dat heb ik ook afgeleerd nadat de gene naast me ineens een glas in zijn gezicht kreeg.
Heb zelf overigens kort ninjutsu gedaan en een langere tijd wing tsun (kung fu). Beiden overigens niet op kracht gebaseerd, maar techniek en snelheid. Ben absoluut geen ruzie zoeker en als iemand mij gaat lopen intimideren, dan loop ik weg."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ik doe zelf Krav Maga ernaast, waar je puur straatvechten leert. Zowel dmv technieken om je aanvaller zsm uit te schakelen, maar ook mentaal zodat je het ook kunt gebruiken mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:
Ik bedacht me dat ik weinig aan pure kracht had als het op vechten aan zou komen. Met 1.5 BW squat kom je niet verIs er iemand hier die aan een vechtsport/verdedigingssport doet naast krachttraining?
![]()
![]()
http://imageshack.us/a/img233/68/20121019160003.jpg (copy/paste deze link)http://imageshack.us/a/img233/68/20121019160003.jpg (copy/paste deze link)
mijn rug. om een of andere reden krijg ik de foto niet gedraaid
wat is dit voor onzin. op bodynet doet hij het wel maar hier niet![]()
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.![]()
![]()
Kleine mennekes hier ja. Ben zelf 195. Jaloers dat t bij jullie sneller gaat
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
wat gaat sneller?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Kleine mennekes hier ja. Ben zelf 195. Jaloers dat t bij jullie sneller gaat![]()
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijnJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iedereen kan een beetje met zijn armen maaien bedoel jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.![]()
![]()
Arnoldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?![]()
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?quote:Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?
Toch zou ik mijn lengte niet snel inruilen voor een iets snellere spiergroei als het al zo is.![]()
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.
Toch zou ik mijn lengte niet snel inruilen voor een iets snellere spiergroei als het al zo is.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Met mijn 1m75 krijg ik nu na een half jaar trainen en goed eten heel vaak reacties van : WOW jou had ik niet herkend zo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar is![]()
Warsaw o.i.d.?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.![]()
Dat hele romantisering van bar of club gevechten is helemaal van deze wereld. Dronken Alpha mannetjes die elkaar boos moeten aankijken maar geen idee hebben wat je bij het lichaam van een ander kan aanrichten. Jongen bij mij uit de buurt heeft klappen gehad waardoor hij een oogkas fractuur heeft opgelopen. Die jongen kijkt nu enorm scheel en zijn hele sociale leven is kapot gemaakt door die avond. Studeren zit er ook niet of nauwelijks meer in.
Haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan zulke gasten tijdens het uitgaan.![]()
Leuk, maar toch zou ik niet 15cm korter willen zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:10 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met mijn 1m75 krijg ik nu na een half jaar trainen en goed eten heel vaak reacties van : WOW jou had ik niet herkend zo!![]()
![]()
En waar lees je romantisering?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Dat hele romantisering van bar of club gevechten is helemaal van deze wereld. Dronken Alpha mannetjes die elkaar boos moeten aankijken maar geen idee hebben wat je bij het lichaam van een ander kan aanrichten. Jongen bij mij uit de buurt heeft klappen gehad waardoor hij een oogkas fractuur heeft opgelopen. Die jongen kijkt nu enorm scheel en zijn hele sociale leven is kapot gemaakt door die avond. Studeren zit er ook niet of nauwelijks meer in.
Haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan zulke gasten tijdens het uitgaan.![]()
Ik zoek zelf ook nooit het gevecht op en wanneer een vriend van mij ruzie heeft dan zal ik ze ook uit elkaar proberen te halen en ik bied ze zelfs een biertje aan als het moet maar als ze dan nog steeds willen dan heb ik schijt aan alles en ga gewoon zitten ook. Stom, maar dan leert iemand gewoon een les op een harde manier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Tegenwoordig wordt de schijn opgeworpen dat het normaal is om ruzie te hebben in discotheken / kroegen, vooral waar ik vandaan kom helaas.quote:![]()
Loop gewoon weg. Snap dat het onnatuurlijk is maar houd de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik zoek zelf ook nooit het gevecht op en wanneer een vriend van mij ruzie heeft dan zal ik ze ook uit elkaar proberen te halen en ik bied ze zelfs een biertje aan als het moet maar als ze dan nog steeds willen dan heb ik schijt aan alles en ga gewoon zitten ook. Stom, maar dan leert iemand gewoon een les op een harde manier.![]()
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:39 schreef obsama het volgende:
[..]
Loop gewoon weg. Snap dat het onnatuurlijk is maar houd de eer aan jezelf.![]()
Met je eens, en in dat geval heb je dan ook juist gehandeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.![]()
lekker voor de eigenaar van die fietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja dat zou ook wel kunnen, heb ook weleens gehad dat een hele groep achter me aankwam. Toen heb ik gewoon een fiets opgepakt en op de grootste zijn kop gegooid. Soms kan je niet kiezen om weg te lopen.![]()
Jep, dat wel. Ik werd na die actie van achteren door 2 uitsmijters op de grond gelegd. Ik stribbelde niet eens tegen omdat ik er eentje van kende. De ander kwam bovenop mijn armen zitten met zijn knieën en toen zei ik tegen hem: "Je vindt dit wel lekker he?"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
lekker voor de eigenaar van die fiets
Naderhand ben ik vrijwillig in de politiewagen gestapt, het verhaal uitgelegd wat er gebeurde.
Even later kwam een vriend van mij aanrennen en vertelde precies hetzelfde verhaal en 10 minuten later stond ik weer voor de club.
Mocht nooit van mijn leven meer naar binnen, tot een half jaar later. Ik zat wederom voor de club op een bankje samen met een vriend en hij had het over de loempia's van mijn moeder dat die echt super lekker waren. Dus die uitsmijter hoorde dat en zei: "Oh echt waar?" Hij herkende mij niet meer en toen heb ik hem aangeboden ooit loempia's voor hem mee te nemen.
Sindsdien kom ik altijd binnen, sommige vrienden die niet oud genoeg zijn mogen ook gewoon mee
Edit: Mja het leven is een les, ik probeer ruzie's altijd te voorkomen nu.
[ Bericht 2% gewijzigd door SunTzu op 19-10-2012 18:23:05 ]![]()
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet omdat ik het alfa mannetje wil zijn maar je blijft gewoon met ke poten van mn vriendin af. En na 2 waarschuwingen ben je de mijne, hoe groot je ook bent.
[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 19-10-2012 18:35:56 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik zou me inhouden bij badr hariquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.
En niet omdat ik het alfa mannetje wil zijn maar je blijft gewoon met ke poten van mn vriendin af. En na 2 waarschuwingen ben je de mijne, hoe groot je ook bent.![]()
uitzondering..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou me inhouden bij badr hariBehulpzaam als een waterkraan.
Stoerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vechten draait niet om kracht maar techniek. En in straatgevechten wie het gekste is en in dw eerste 10 seconden de meeste rake Klippen uitdeelt. Zo heb ik meerdere gasten die een stuk groter waren dan ik aan de grond gewerkt.
En niet omdat ik het alfa mannetje wil zijn maar je blijft gewoon met ke poten van mn vriendin af. En na 2 waarschuwingen ben je de mijne, hoe groot je ook bent.![]()
![]()
/care wat anderen er van vinden.quote:
sukkeltjes die hun vriendin laten betasten
Behulpzaam als een waterkraan.
Die 'sukkeltjes' snappen hoe de maatschappij in elkaar zitten en overzien de situatie om de vrede te bewaren. Wat nou als je keiharde klappen had gehad en jij ligt op de grond met een zool afdruk op je voorhoofd, ben je dan nog zo stoer ? Of wat als jij er eentje helemaal kapot maakt ? Wie gaat al die kosten betalen ? jij jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
/care wat anderen er van vinden.
sukkeltjes die hun vriendin laten betasten![]()
Laffe hazen hebben we al genoeg, soms moet je voor jezelf opkomen. En de kans dat ik eindig met een voetzool op mn hoofd acht ik vrij klein. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef obsama het volgende:
[..]
Die 'sukkeltjes' snappen hoe de maatschappij in elkaar zitten en overzien de situatie om de vrede te bewaren. Wat nou als je keiharde klappen had gehad en jij ligt op de grond met een zool afdruk op je voorhoofd, ben je dan nog zo stoer ? Of wat als jij er eentje helemaal kapot maakt ? Wie gaat al die kosten betalen ? jij jaBehulpzaam als een waterkraan.
Goedenavond,
Ik train sinds 2 weken bij de lokale sportschool.
Nu vandaag na het trainen een soort van zeurende pijn in mijn rechter biceps als ik een bepaalde beweging maak. Is dit een scheurtje?, aangezien ik wel flink heb doorgezet vandaag.Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Laffe hazen hebben we al genoeg, soms moet je voor jezelf opkomen. En de kans dat ik eindig met een voetzool op mn hoofd acht ik vrij klein. Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.![]()
![]()
Hmm, lastig verhaal. Als je al langere tijd zou trainen zou je vaak het verschil tussen spierpijn en een blessure wel kunnen aanvoelen. Gewoon even aankijken/afwachten en mocht het niet verbeteren gewoon naar de huisarts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:42 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond,
Ik train sinds 2 weken bij de lokale sportschool.
Nu vandaag na het trainen een soort van zeurende pijn in mijn rechter biceps als ik een bepaalde beweging maak. Is dit een scheurtje?, aangezien ik wel flink heb doorgezet vandaag.BEASTMODE![]()
voelt het goed, die morele superioriteit?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Dit voelt niet als spierpijn, maar ik kijk het even aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, lastig verhaal. Als je al langere tijd zou trainen zou je vaak het verschil tussen spierpijn en een blessure wel kunnen aanvoelen. Gewoon even aankijken/afwachten en mocht het niet verbeteren gewoon naar de huisarts.
Dank!Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred![]()
Vechtpartijen is de een van de vele redenen dat ik nooit uitga. Ik weet van mezelf dat als iemand mij gaat lopen duwen en uitschelden dat ik uit reflex die persoon een klap zou geven (Ik heb echt een heel kort lontje als ik fysiek wordt aangeraakt door iemand die ik niet als vriend zie).
Laatste keer dat ik met uitgaan ging vechten had ik iemand zijn arm gebroken omdat hij op zo'n aparte manier viel dat zijn arm brak. Nog een hoop juridisch gezeik mee gehad maar ik was toen minderjarig en het was noodweer.![]()
Dus heb je niet echt een handig streeffysiek uitgekozenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn streeffysiek is Frank Zane, maar dat ga ik niet redden zonder AAS hè?
,,/![]()
Weet iemand waar je een chinning bar ( wall mounted ) kan halen, die 90 cm of korter zijn?Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Vandaag is besloten met een spotter 100kg te benchen. Aangezien ik max 80 heb gedaan had ik weinig hoop dat dit goed zou gaan maar toch 4 reps eruit gekregen /happymode![]()
Had van de week zo'n samplepack gekocht van B&F. Omdat Berry Blast, Cookies en Ice Coffee na een tijdje niet meer te drinken vond. In het begin is het nog wel oké, maar daarna laat je hem liever staan. Heb nu Cappuccino, Chocolate Caramel en net Strawberry gehad. Die laatste is écht superieur aan al de vorige smaken. Heb wel meer smaken van B&F geproefd, maar niets benaderd een milkshake zo als strawberry. Ik laat na een tijdje wel m'n bevindingen weten als ik ze allemaal op heb..![]()
O my god, daar gaan we weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Shefkee het volgende:
Had van de week zo'n samplepack gekocht van B&F. Omdat Berry Blast, Cookies en Ice Coffee na een tijdje niet meer te drinken vond. In het begin is het nog wel oké, maar daarna laat je hem liever staan. Heb nu Cappuccino, Chocolate Caramel en net Strawberry gehad. Die laatste is écht superieur aan al de vorige smaken. Heb wel meer smaken van B&F geproefd, maar niets benaderd een milkshake zo als strawberry. Ik laat na een tijdje wel m'n bevindingen weten als ik ze allemaal op heb..![]()
![]()
Als we het daar toch weer over gaan hebben, ik heb vandaag chocolade fudge whey in melk opgelost ipv water en dat is eigenlijk veel beter (meteen wat extra eiwitten). Deed mijn whey altijd in water, geen idee waarom.
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Waarom ineens die sprong van 20kg? Maar toch netjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef Mithras82 het volgende:
Vandaag is besloten met een spotter 100kg te benchen. Aangezien ik max 80 heb gedaan had ik weinig hoop dat dit goed zou gaan maar toch 4 reps eruit gekregen /happymodeSetjes van 8, 6 en 4 bevalt mij zeer goed in ieder geval.
![]()
met water neem je de eiwitten sneller op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef ssebass het volgende:
Als we het daar toch weer over gaan hebben, ik heb vandaag chocolade fudge whey in melk opgelost ipv water en dat is eigenlijk veel beter (meteen wat extra eiwitten). Deed mijn whey altijd in water, geen idee waarom.
![]()
Fucking kut ban. Het enige dat ik wil zeggen is: goed bezig boys, keep the good work going!
If not now, then when.![]()
voelde me goed vandaag en muscle memory laat je makkelijker grote sprongen maken. Maar bij de 110 is dat wel op. 120kg x6 voor het nieuwe jaar. En ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Waarom ineens die sprong van 20kg? Maar toch netjesSetjes van 8, 6 en 4 bevalt mij zeer goed in ieder geval.
![]()
Wat scheelt hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
met water neem je de eiwitten sneller op.![]()
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen. Achja doe de laatste tijd dumbell BP veel veiligerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
voelde me goed vandaag en muscle memory laat je makkelijker grote sprongen maken. Maar bij de 110 is dat wel op. 120kg x6 voor het nieuwe jaar. En ik ben tevreden.![]()
![]()
een spotter hoeft niet zo sterk te zijn hoor. Ecto spotter werkt ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen..
![]()
W.t.f.: hoeveel kg is dat wel niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking kut ban. Het enige dat ik wil zeggen is: goed bezig boys, keep the good work going!
[ afbeelding ]![]()
Vandaag rug en biceps gedaan, dus zondag benen en schouders, dinsdag ff kijken danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
een spotter hoeft niet zo sterk te zijn hoor. Ecto spotter werkt ook.
![]()
Als jullie me na dinsdag niet meer online zien dan lig ik in het ziekenhuis of ben ik dood.
edit: tevens die dumbell van de post hierboven WTF nigga.![]()
Ik ga zo Chocolate Caramel proberenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Shefkee het volgende:
![]()
Beest. mijn max lag op 80, maar wel 135 kg deadlift 1x8. paar gasten die 100plus benchem stondden altijd raar te kijken alsik aan het deadliften was. Ze noemden me altijd popeyequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Toen ik 78kg woog kon ik 130kg 4x benchen maar dat zit er sowieso niet in nu en heb de laatste tijd ook alleen maar een ecto maat bij of ik ben alleen. Achja doe de laatste tijd dumbell BP veel veiliger![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Vandaag nog 135kg gedeadlift, nigga's stonden te mirenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Beest. mijn max lag op 80, maar wel 135 kg deadlift 1x8. paar gasten die 100plus benchem stondden altijd raar te kijken alsik aan het deadliften was. Ze noemden me altijd popeyeMaar nu slapen, morgen werken dit dat. Peace out brahs.
![]()
Die benchpress negers kunnen vaak best wel nog eens deadliften. Kwam zo'n gast een keer naar mij toe die net de gym binnenkwam en die pakte ff koud 140kg op om mij de juiste techniek te laten zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vandaag nog 135kg gedeadlift, nigga's stonden te mirenMaar nu slapen, morgen werken dit dat. Peace out brahs.
![]()
Ik heb fotodag gemist maar zal ook maar wat plaatsen. Dit is van een tijd geleden en niet meer echt serieus bezig, ben daarna helemaal gestopt en sinds afgelopen week weer echt begonnen. Ben niet heel droog, zeker niet vergeleken met de rest hier. Voel me chubby, terwijl ik vroeger akelig dun wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: