Tja, het blijft schatten, maar op basis van mijn eerdere meting (DXA scan, dus 99% nauwkeurig), mijn gewichtsverlies sindsdien en het feit dat ik inmiddels duidelijke obliques heb, ga ik uit van ongeveer 12 tot 13%.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig Stargazer. Maar is dat echt 12-13%?
Of gewoon 2x a 3x rijst elke dag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef MrGuma het volgende:
Hmpf. Macro´s van vandaag zijn 0,32 eiwitten, 0,56 carbs, 0,285 vet. (op 2200kcal)
Misschien maar leren om aardappelen te koken en dat voortaan meenemen naar werk met wat groente? En dan zilvervliesrijst met kip als lunch?
met honingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker?
want in honing zit geen suiker. kbroquote:
ik zal het proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Blijven drinken tot je het lekker vindt.
Het is net als met bier en koffie enzo. Leren drinken.
Ik lust juist geen thee met suiker meer.
voeding of training?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef obsama het volgende:
star_gazer, zou jij je schema kunnen posten ? Bedankt alvast.
83kg @ 12% is behoorlijk beestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef ledlamp het volgende:
Hoi,
ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben in maart begonnen met naar de gym gaan.
Ik ben van 75 naar 83kg gegaan en zit op ongeveer 12% vet. Lengte is 1.75.
Deadlift: 6x120 Squat:10x110 Bankdruk:8x80
Ik zal zo wel even wat pics maken
Maar ze gooiden er wel suiker in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
^^ dat
Suiker in de thee is iets westers denk ik... ken geen enkele Chinees die dat doet. In tegenstelling tot koffie overigens, de Zuid-Amerikanen destijds plempden dat al wel in de koffie. Koffie komt daar oorspronkelijk helemaal niet vandaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef star_gazer het volgende:
Niet de beste foto, maar dit ben ik voor een vieze spiegel at ~12-13%. Obliques beginnen goed te komen (knallen er bij het jusite licht zelfs uit) en serratus is ook duidelijk zichtbaar. Schouders doen het visueel ondanks hun zwakte (OHP is slechts 45kg) ook vrij aardig. Nu die zwembandjes er nog af en ik ben klaar voor de zomer
Nice fysiek man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ze gooiden er wel suiker in.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor een jaar trainen waarvan een tijdje fanatiek ziet het er aardig uit!
Merci! Klopt inderdaad, ik moet veel meer eten dan ik oorspronkelijk dacht. Ik krijg nu al gezeik op mn studie dat ik de hele dag eet terwijl ik vergeleken met veel voedingsschema's hier nog weinig naar binnen werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk.
Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens.
fietsenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef obsama het volgende:
Wat is aan te raden als ik post work-out nog kwartiertje cardio wil ? hardlopen ? crosstrainer ?
Vanavond eindelijk weer keer sporten, kut examens...
Waar blijven die pics dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef ledlamp het volgende:
Hoi,
ik ben nieuw hier in dit topic. Ik ben in maart begonnen met naar de gym gaan.
Ik ben van 75 naar 83kg gegaan en zit op ongeveer 12% vet. Lengte is 1.75.
Deadlift: 6x120 Squat:10x110 Bankdruk:8x80
Ik zal zo wel even wat pics maken
21'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij wel i.i.g.
Ik doe het op een bovenrug en op een schouder dag.
Cable curls (met 2 kabels) doen bij mij wonderen.
Afgewisseld met hammercurls, en curlbar, en 21-tigen op z'n tijd.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)
lekker bulken jonges:Goed bezig man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dere V-taper.
Of toch du vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |