abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:31:52 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118123376

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:32:59 #2
77130 star_gazer
pi_118123419
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef ssebass het volgende:
Vraag mij nog steeds af of jullie ook het probleem hebben met deadlifts, dat de stang uit je handen glijdt of pakken jullie het met elke rep opnieuw vast?
Heb ik ook. Kleine, zwakke handen en zweterig. Meestal krijg ik er drie reps uit. Daarna even uitblazen en opnieuw grippen. Ik gebruik handschoentjes, maar misschien dat het zonder handschoentjes en met magnesiumpoeder wat beter gaat. Toch eens proberen.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118123430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En je okselhaar scheren. Dan meur je ook minder naar zweet. c_/
En geen chineese gefrituurde uitjes eten :@
Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:33:25 #4
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_118123440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef 16meter het volgende:

[..]

jah precies drm :$ Nee, gewoon een beeld dat je krijgt bij iemand n.a.v. z'n posts, door kennisniveau etc. (positief)

lekker bulken jonges:
SPOILER
Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit man :) Stats?

Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:34:28 #5
77130 star_gazer
pi_118123487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Dat sowieso al is het meer bijhouden, kale kut onder me arm ziet er ook niet echt top uit...Net zoals dat de haren onder je t-shirt uitkomen ook niet alles is.
Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht :')
-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:34:32 #6
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118123489
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

lekkere pluk shjek uit je mouwen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:34:56 #7
253447 Ethanolic
pi_118123505
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Oksels scheren gaat bij mij ivm irritatie helaas niet werken. Gelukkig heb ik redelijk lichte beharing op mijn borst; gladde pecs zien er zoveel beter uit dan zo'n wollen vacht :')
Beastmode met haar _O_
Ik trim mijn oksels. :)
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:42 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118123579
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef star_gazer het volgende:

[..]

yep.
alles shaven behalven armen, benen en boven op m'n heauf. oh ja en m'n naad ook niet.
rug haar heb ik gelukkig niet/en borst haar kan ik ook op 10 vingers tellen.

Heb je wel eens een bodytrimmer gebprobeerd i.p.v. een scheermes voor je oksels?

ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic. :o :+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:39:29 #9
77130 star_gazer
pi_118123700
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef RaymondK het volgende:
ooooh dit wordt nu wel heel erg een mooiboy/shemale topic. :o :+
_O- inderdaad

Snel weer on topic: wat is jullie (onderbouwde) mening over drankjes als cola zero / pepsi max? Ik zuip er eigenlijk best veel van :@ 0 kcal enzo, dus is wel makkelijk, maar uiteindelijk is het best troep volgens mij :')
-
pi_118123711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lekkere pluk shjek uit je mouwen.
ja vinde de vrouwtjes mooi weetje, is mannelyk
pi_118123726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Beastmode met haar _O_
Ik trim mijn oksels. :)

Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style... :P
..
..
pi_118123744
Ook maar eens een fotopost dan:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:40:26 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123748
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:21 schreef 16meter het volgende:

[..]

_O_

ik wil ook naar 08% volgend jaar.

maar volg jij een opleiding die raakvlakken heeft met voeding/fysiologie/whatever dat je zo veel weet?
Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.

Trouwens, 8% _O_ Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot. ^O^
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.
This isn't even my final form.
pi_118123808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Nu bijna een jaar bezig, maar pas sinds een maandje of 4 bezig met sq/dl. Zat eerst op 82kg @ 1.88, ben vanaf maart gaan cutten tot 76 kg. Nu sinds 6 weken begonnen met een lichte bulk en zit op 78 kg. Voedingsschema is nog niet helemaal optimaal.
Voor een jaar trainen waarvan een tijdje fanatiek ziet het er aardig uit!
..
..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:42:32 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118123827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Mandamo het volgende:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk. :P

Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:53:33 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_118124251
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Check dat shirt dan lekker strak staan :D Goed bezig man.
Ik heb ondertussen (leuke/normale) XXL shirts gevonden. :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:55:42 #17
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118124330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gaat goed bro. 1,88m is wel lang, met zo'n lengte massa aanzetten is wel flink bikkelen denk ik. Wat dat betreft hebben kleine mensen geluk. :P

Ik ging stuk om Arnold's hoofd trouwens. :')
Kleine mannen onaantrekkelijk?

:P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118124376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zie ik nu net pas. Ziet er prima uit man :) Stats?

Ik heb qua vorm eigenlijk een vergelijkbare rug (alleen wat meer taille, omdat endo). Wat is je borstomtrek?
1.91, 96kg

vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk

borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, ik studeer Farmacie. Maar mijn kennis is bescheiden als ik zie wat er in deze reeks sowieso allemaal voorbij komt.

Trouwens, 8% _O_ Dat wil ik ook bereiken. Gewoon kei- en keihard. Die rugfoto die je postte, ben jij dat? Dat is aardig groot. ^O^
Ik zit zelf rond 15% schat ik. Nooit gemeten eigenlijk, is puur een schatting afgaande op internetfoto's.
Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten. ^O^

Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.

[ Bericht 33% gewijzigd door 16meter op 18-10-2012 14:02:06 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:59:32 #19
77130 star_gazer
pi_118124486
Niet de beste foto, maar dit ben ik voor een vieze spiegel at ~12-13%. Obliques beginnen goed te komen (knallen er bij het jusite licht zelfs uit) en serratus is ook duidelijk zichtbaar. Schouders doen het visueel ondanks hun zwakte (OHP is slechts 45kg :') ) ook vrij aardig. Nu die zwembandjes er nog af en ik ben klaar voor de zomer :7

SPOILER
-
pi_118124585
Goed bezig man.

Die 10% duurt niet lang meer.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:06:07 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118124805
Ziet er zeker goed uit star_gazer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:14:16 #22
253447 Ethanolic
pi_118125190
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker? :P
Deathlift or Die.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:15:14 #23
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
Even een vraagje, hoe maak je thee drinkbaar zonder suiker? :P
Blijven drinken tot je het lekker vindt.
Het is net als met bier en koffie enzo. Leren drinken.

Ik lust juist geen thee met suiker meer. :Y
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:15:45 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118125254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

1.91, 96kg

vetpercentage: stijgende, weer bezig met bulk

borstomvang weet ik niet, nooit opgemeten eigenlijk.

[..]

Ah, vandaar. Ik zie je iig een hoop nuttige inhoudelijke shit posten. ^O^

Ja. Hier ook zoiets, 14-15%. Al is 10% wat mij betreft laag genoeg voor de zomer. BloCkJEuHs alles.
Shit, jij bent echt groot man. _O_
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.

quote:
Maakt niet uit, ik val toch op kleine chicks dus voor hen ben ik lang. :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Levolution op 18-10-2012 14:21:31 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:16:32 #25
77130 star_gazer
pi_118125275
Nou vooruit, in het kader van 'narcist' nog eentje dan. Vooraanzicht met wat minder vleiende belichting. Je ziet dat er op de buik nog wel wat hardnekkig vet vanaf moet (onderste abs nog steeds volledig verborgen). Mijn core is groot, maar niet bepaald aestethisch; de rectus abdominis is simpelweg misvormd, maar daar is niks aan te doen. Armen zijn niet echt zichtbaar, maar zijn helaas niet best (genetics again).

SPOILER
Update: rug

Sta een beetje gedraaid, maar je ziet dat ik niets te klagen heb qua lats :7

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 18-10-2012 14:33:18 ]
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')