ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeurenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren verschillen
Okquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef GX3 het volgende:
[..]
ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeuren
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef pamper het volgende:
Alleen als ze hun gebrek aan lengte proberen te compenseren met hun gedrag
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.
Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijgook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).
Dus kleinere mannen..
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Snepar het volgende:
[..]
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnEn bij aantrekkingskracht komt ook vooral je instinct bij kijken, en mijn ervaring is dat vrouwen zeggen dat lengte niet uitmaakt gewoon politiek correct zijn (overigens heb ik hier niks op tegen, persoonlijke voorkeuren etc.)
Als ik naar andere europese landen kijk zou ik zeggen; 165 - 170 gemiddeld. Ik val zelf vooral op vrouwen die rond de 165 zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |