abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116387245
Hallo, Ik hoor en merk heel vaak dat kleine mannen onaantrekkelijk zijn vergeleken met langer mannen?

IK hoop jullie mening te horen
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:46:18 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116387260
geen last van.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:46:55 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_116387275
Je hebt vrouwen en je hebt vrouwen. Wat vindt jij?
pi_116387292
reuzen :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:47:29 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116387299
Ze kunnen best een aantrekkelijk hoofd hebben, maar ik hoef er niks mee.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_116387303
ja, als je <1,90m bent kun je beter meteen als kluizenaar gaaan leven.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_116388680
het gaat er meer om hoe breed hij is
I'm so happy I could scream!
pi_116395914
Persoonlijke voorkeuren verschillen
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_116396016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren verschillen
ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeuren :6
pi_116396077
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef GX3 het volgende:

[..]

ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeuren :6
Ok

Smaken verschillen

Nou goed?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_116401115
Schopje LIF
ijs_beer fan!
pi_116456704
Vrouwen willen inderdaad een lange(re) man, het liefst nog iets langer als ze hakken aan hebben. Triest voor kleine mannen, maar het is niet anders :)
pi_116457015
Hoe lang ben jij dan, TS?
pi_116457594
Ja.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_116457637
Maak anders een polletje...
Rustig aan.
pi_116457766
Ligt er denk ik aan hoe lang de vrouw zelf is. Als ik 1.80 was dan moest ik ook geen jongen van 1.70. Maar ik ben maar 1.60 dus voor mij maakt het niet zo uit.
pi_116457814
Alleen als ze hun gebrek aan lengte proberen te compenseren met hun gedrag :')
pi_116458488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef pamper het volgende:
Alleen als ze hun gebrek aan lengte proberen te compenseren met hun gedrag :')
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.

Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijg :7 ook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).

Dus kleinere mannen.. :)
pi_116458948
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Snepar het volgende:

[..]

Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.

Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijg :7 ook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).

Dus kleinere mannen.. :)
:D

Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dus ;) Dus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.

On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen :P

donderdag 6 september 2012 @ 14:49:07 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116459516
Mijn ex was ongv even lang, was wel een nadeel met seks af en toe. Verder boeit t me weinig, hoewel ik dat gevoel van bescherming meer heb bij lange mannen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116459559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:

[..]

Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dus ;) Dus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.

On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen :P

Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijn :') En bij aantrekkingskracht komt ook vooral je instinct bij kijken, en mijn ervaring is dat vrouwen zeggen dat lengte niet uitmaakt gewoon politiek correct zijn (overigens heb ik hier niks op tegen, persoonlijke voorkeuren etc.) ;)

Als ik naar andere europese landen kijk zou ik zeggen; 165 - 170 gemiddeld. Ik val zelf vooral op vrouwen die rond de 165 zitten ;)
pi_116459579
Wordt meestal als onaantrekkelijk gezien ja. Net zoals slanker zijn. Vrouwen willen gewoon een stevige brede grote man. Net zoals een man een mooi koppie, langer haar en vrouwelijke vormen bij een vrouw wil. Helaas, maar het is niet anders. Care ook?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_116459621
Ja vind ik wel. Ik heb liever groter als mezelf. Al is dat niet moeilijk want ik ben niet zo groot. Ik wil me veilig voelen bij een man en dat voel ik niet bij zo'n kabouter :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_116459749
Een goede vriend van mij is ook relatief klein en hij heeft ook wel moeite een meisje te vinden. Kan wel begrijpen dat een vrouw niet iemand wil die kleiner is dan haar maarja... Hij heeft meer kansen bij buitenlandse vrouwen die in het algemeen ook wat kleiner zijn.
pi_116459814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Snepar het volgende:

[..]

Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijn :') En bij aantrekkingskracht komt ook vooral je instinct bij kijken, en mijn ervaring is dat vrouwen zeggen dat lengte niet uitmaakt gewoon politiek correct zijn (overigens heb ik hier niks op tegen, persoonlijke voorkeuren etc.) ;)

Als ik naar andere europese landen kijk zou ik zeggen; 165 - 170 gemiddeld. Ik val zelf vooral op vrouwen die rond de 165 zitten ;)
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')