ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeurenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren verschillen
Okquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef GX3 het volgende:
[..]
ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeuren
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef pamper het volgende:
Alleen als ze hun gebrek aan lengte proberen te compenseren met hun gedrag
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.
Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijgook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).
Dus kleinere mannen..
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Snepar het volgende:
[..]
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnEn bij aantrekkingskracht komt ook vooral je instinct bij kijken, en mijn ervaring is dat vrouwen zeggen dat lengte niet uitmaakt gewoon politiek correct zijn (overigens heb ik hier niks op tegen, persoonlijke voorkeuren etc.)
Als ik naar andere europese landen kijk zou ik zeggen; 165 - 170 gemiddeld. Ik val zelf vooral op vrouwen die rond de 165 zitten
Want iedereen is verkeerd en jij niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef pamper het volgende:
[..]
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwen
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Of het nu leuk is of niet, de meeste vrouwen willen gewoon een grotere man.
terecht ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Snepar het volgende:
[..]
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondDat zie ik zelf ook uit eigen ervaring, als een meisje zo rond de 165 is heb ik bijv. vaak wel haar interesse, maar daarboven wordt het minder. Vrouwen willen gewoon goed in het straatbeeld passen, en mannen denk ik ook wel.
Dit heb jij goed gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wil me veilig voelen bij een man
het boeit niet dat jij het graag zo wil zien. Punt is dat meiden het niet zoals jou zien. Een meid voelt zich veiliger naast een tokkie, naast een professioneel kcikbokser of naast een brede grote gespierde man, dan naast een normale man. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerkingquote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.
Toch blijven vrouwen vaak terugkomen bij dit soort mannen...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerking
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,
Maar daar voel ik me niet veilig naast. En ik ben zelf 1.55 dus 1.80 is voor mij al grootquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
Nee, maar dat kan jij wel even uitleggen natuurlijk. Of ben je zo iemand die doet alsof ie het beter weet, maar wanneer er dan naar gevraagd wordt, dat je dan eigenlijk een nietszeggend antwoord krijgt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?
Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
De helft was vroeger man, de andere helft heeft een cadeautje voor het leven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Trannies?quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Lijkt mij dat bijna geen enkele man een langere vrouw aan zijn zijde wilt. Sowieso hebben vrouwen boven de 1.75 meestal geen mooi figuur, althans dat vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef okiokinl het volgende:
wil een klein mannetje wel een lange vrouw dan?
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Kleinere vrouwkes hebben relatief gezien meer... Rondingen...
Als ze lang worden worden het relatief gezien meer planken zogezegd... Achja maar er zijn altijd uitzonderingen die wel knap zijn etc...
Heeft geen direct verband met lengte...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef Snepar het volgende:
Vrouwen willen inderdaad een lange(re) man, het liefst nog iets langer als ze hakken aan hebben. Triest voor kleine mannen, maar het is niet anders
vindtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt vrouwen en je hebt vrouwen. Wat vindt jij?
vindtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Dat komt omdat je op bent gegroeid in een omgeving waar men vindt dat iets zus of zo moet zijn en je blijkbaar weinig denkvrijheid hebt gehad. Niet iets om trots op te zijn. Je zou toch zeggen dat het belangrijker is dat ze van elkaar houden dan hoe het bij elkaar staat volgens een of andere verzonnen standaard, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een Argentijnse collega van ongeveer 1,65 met een vrouw van 1,85 (met hakken). Geen gezicht.
Maar goed, ieder zijn smaak.
De ouders van een vriendin van me hebben ook een dergelijk verschil in lengte. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk nooit opvalt. Ze zijn wie ze zijn: gewoon leuke mensen. Wat is lengte nu eenmaal?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef speknek het volgende:
Mja het is inderdaad culturele gewenning. Mijn moeder is ook een stuk groter dan mijn vader, dus ik vind het veel minder vreemd dan anderen.
Dan krijg je een wereldbevolking die vooral uit dit soort mensen bestaat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Vrouwen hebben gewoon een voorkeur voor langere mannen. Dat is deels instinctief, cultureel en maatschappelijk bepaald dus je doet er niet veel tegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.
Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.
Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
King of manlets hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
6'2" masterrace reporting.
Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben.
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef Puntenjager het volgende:
Heel vaak langsgekomen hier... dit onderwerp. Feit blijft dat vrouwen vrijwel nooit vallen op mannen die kleiner zijn dan zij (significant kleiner). Het klopt gewoon niet met het idee / de wens dat de man 'sterker' is dan de vrouw.
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)quote:
Moet ze geen hoge hakken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)
Lengte tov van de vrouw is idd het belangrijkste. Echter of jij de langste (of iig een langere) van 'de groep' (peer group / sociale omgeving / 'visvijver') bent is ook wel degelijk van belang. Een vrouw wil nou eenmaal de 'sterkste' man die ze kan krijgen (sterk, dominanst, meest alfa).quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.
En dat je niet twee meter hoeft te zijn om aantrekkelijk te zijn.
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraatquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Cavalinho het volgende:
Als je in Azie rondloopt als Hollander ben je al snel overal de langste.![]()
En denk je werkelijk dat vrouwen alleen op hun primitieve instincten afgaan en niet vallen voor een leuke kop en lieve blik ofzo?
Je kunt wel als langste antropologisch gezien wellicht de aantrekkelijkste zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen persee jou willen hebben en er geen enkele vrouw is die op wat anders valt.
Ze vallen zogenaamd ook op de beste fysiek, brede borst, smalle heupen, sterke ledematen, en toch zijn er zat vrouwen die walgen van bodybuilders en fitness figuren.
Laat je niks wijsmaken. Er is nog altijd een verschil in "natuurlijk" en "werkelijk" in de moderne maatschappij.
Daarbij "het sterkts, meest alpha etc" zit niet echt in de lengte, maar in de uitstraling/gedrag.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef -supergirl- het volgende:
Ligt er denk ik aan hoe lang de vrouw zelf is. Als ik 1.80 was dan moest ik ook geen jongen van 1.70. Maar ik ben maar 1.60 dus voor mij maakt het niet zo uit.
????quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" jaquote:
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuildersquote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" ja
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuilders
Neither would I.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleinte noemen.
Ten eerste kan iemand van elke lengte gaan bodybuilden (en meestal wordt het gedaan omdat ze slungelig zijn of klein, ter compensatie, voor een ego boost), ten tweede ging het bij het bodybuilder voorbeeld over de gespierde man met brede borst slanke taille, dat zogenaamd ook zo vreselijk aantrekkelijk is volgens de wetten der natuur. Straalt zogenaamd ook veel manlijkheid uit en kracht. Maar er zijn genoeg vrouwen die dat niet mooi vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.
Hoe weet je nou zeker dat het je lengte is en niet iets heel anders super aantrekkelijks aan je?quote:Op zondag 9 september 2012 18:44 schreef Bierkameel het volgende:
Ik ben zelf 1.94m en ja dat trekt vrouwen aan, helaas veel lange vrouwen en daar heb ik dan weer niks mee, dat is net of je met een reus in bed ligt en vrouwen van 1.90m kan ik gewoon niet schattig vinden.
Dat zijn weer innerlijke eigenschappenquote:Op zondag 9 september 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
ja precies en meestal hebben ze ook nog een kleine penis die opgepompte gassies en dan maar die spiertjes met lucht volpompen om maar te comperseren
uitstraling charme en een natuurlijk zelfvertrouwen zijn voor aantrekklijker voor de dames
geloof mij nou maar size doesent matter!!!
BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.quote:
Ik zeg ook buikjequote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.
Dat tweede is gewoon skinnyfat en ook een 'buikje'.quote:Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zeg ook buikjeMaar een buikje is wel echt een vetlaag. Dit versta ik onder staalhard:
[ afbeelding ]
Dit is lekker
[ afbeelding ]
En dit is een buikje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
En jij weet dat hoe?quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef 16meter het volgende:
onderste is fijnste voor damens een lieve teddiebeer om tegen aan te liggen en te knuffelen die voor ze zorgt
is bewezen dusja geloof niet wat je op reclames ziet
quote:Op zondag 9 september 2012 20:56 schreef Cavalinho het volgende:
Precies die tweede is ook wat ik bedoel met "iets zachts".Je herkent je eigen buik toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Ik ben 1.81quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Sinji het volgende:
Geen last van gehad. Maar ik val dan ook niet op die Nederlandse reuzinnen van boven de 1.80. Dat ziet er niet uit. Rond 1.60 is de ideale lengte.
Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet opquote:Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben 1.81Dus idd, als daar een mannetje van 1.70 ofzo naast staat is dat geen gezicht
. Mijn vriend is wel een paar cm kleiner dan ik, maar da's verder niet storend
Off topic, maar ga er toch even op in:quote:
Wel eens gehoord van zittend of liggend kussen en standjes? Of zoen je alleen staande en sex je uitsluitend in missionarisstandje?quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet op![]()
![]()
Ik heb ooit een klasgenoot van mij gehad die 190 was als vrouw zijnde en haar vriend was 175 ... het was een erg leuk koppel maar het zag er eigenlijk niet uit.
Het idee alleen al om te moeten bukken om je vriend te moeten kussen, of bed action hmmm nee echt niet..
![]()
Er zijn genoeg standjes die in mij opkomen dat het niet handig is als de vrouw echt langer is dan de man hoor... Maar ik doel meer met naast elkaar lopen en dan hand in hand, mensen kijken je allemaal wel aan, dat merkte ik al snel toen ik met hun tweetjes was wezen winkelen. Tuurlijk moet je er wel schijt aan hebben, maar het lijkt mij niet fijn.quote:Op zondag 9 september 2012 23:21 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van zittend of liggend kussen en standjes? Of zoen je alleen staande en sex je uitsluitend in missionarisstandje?
Ja stom eigenlijk dat het zo 'lelijk' is als een vrouw langer is dan een manquote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet op![]()
![]()
Ik heb ooit een klasgenoot van mij gehad die 190 was als vrouw zijnde en haar vriend was 175 ... het was een erg leuk koppel maar het zag er eigenlijk niet uit.
Het idee alleen al om te moeten bukken om je vriend te moeten kussen, of bed action hmmm nee echt niet..
![]()
Jouw buik is heel anders, zitten niet eens blokjes op!quote:Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Off topic, maar ga er toch even op in:
Valt tegen. Probeer maar eens op foto's zonder hoofd.
Je ziet hem nl meer in de spiegel, dus in spiegelbeeld, en van boven, dan op een foto. En dat ziet er dan toch anders uit. Ik heb toevallig een foto van mijn buik in fotoboek op Fok, dus je kunt zelf ook vergelijken. Maar ik heb er meer foto's bij gepakt en ik ben niet zo breed.
In het begin herkende ik nauwelijks foto's van mezelf als er geen kop op zat. Nu ben ik er wat beter in, maar het is handig als ik weet wie de foto wanneer maakte, om het zeker te weten.
Ja ben ook erg blij dat mijn vriend en ik echt maar 2 a 3 cm schelen, niemand die het opvalt, en ik draag gelukkig ook nooit hakken, presies om de reden dat ik dan wel een kop boven hem uitsteek en ik dan wel bijna 2 meter lijkquote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja stom eigenlijk dat het zo 'lelijk' is als een vrouw langer is dan een man. Ik ken ook 2 setjes waarbij de vrouw langer is, zijn ook heel leuk samen maar idd ziet het er niet uit
Het is juist fijn als een meid hakken kan dragen vind ik. Vandaar dat ik alleen 1.60 datequote:Op zondag 9 september 2012 23:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja ben ook erg blij dat mijn vriend en ik echt maar 2 a 3 cm schelen, niemand die het opvalt, en ik draag gelukkig ook nooit hakken, presies om de reden dat ik dan wel een kop boven hem uitsteek en ik dan wel bijna 2 meter lijkAls er dan ook nog een kleinere man naast mij loopt voel ik mij al helemaal beroerd
Die bespiering veranderd van periode tot periode. Ik trainde toen niet extra. Maar het gaat meer om de vorm van de navel bv en de kleur en vorm van de tepels, maar die staan dan weer niet op mijn foto.quote:Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jouw buik is heel anders, zitten niet eens blokjes op!
Hmja dan zou mijn vriend 2m of langer moeten zijn, hmja nee doe maar niet. Heb wel eens hakken aan hoor als we met een groep vrienden weg gaan, dan valt het ook minder opquote:Op zondag 9 september 2012 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is juist fijn als een meid hakken kan dragen vind ik. Vandaar dat ik alleen 1.60 date
Het Brits-Amerikaans maatsysteem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
6'2" masterrace reporting.
Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben.
Dan ben je idd wel overal de kleinste.quote:Op maandag 10 september 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me rot om als een Nederlandse man onder de 170/175 cm te zitten.
bodybuilder jay cutler dan? met zijn 1,75mquote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Ja vind ik wel. Ik heb liever groter als mezelf. Al is dat niet moeilijk want ik ben niet zo groot. Ik wil me veilig voelen bij een man en dat voel ik niet bij zo'n kabouter
truequote:Op vrijdag 7 september 2012 05:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vrouwen in Nederland zijn gewoon veel te lang.
Doorgeschoten dwergen.quote:Op maandag 10 september 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me rot om als een Nederlandse man onder de 170/175 cm te zitten.
Zoveel taalfouten in een stukje doet echt pijn. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan je 1 goede raad geven, let er niet teveel op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zoveel taalfouten in een stukje doet echt pijn. Hoe krijg je het voor elkaar?
Te veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je 1 goede raad geven, let er niet teveel op.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja, als je <1,90m bent kun je beter meteen als kluizenaar gaaan leven.
Dat laatste herken ik wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Pardon, lange vrouwen zien er niet uit??? Vind het juist wel wat hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?
Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
Lees: Ik wijs er iemand om afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:37 schreef Wanderlust. het volgende:
Lange mannen. Maar ik zou er iemand niet om afwijzen, mits het lengteverschil niet al te groot is.
Ik merk zelfs al een verschil in Zuid-NL waar ik nu woon, terwijl ik zelf uit het noorden kom. Sowieso zijn de mensen hier kleiner, en for some reason krijg je als kleinere man hier idd veel sneller aandacht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.
Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijgook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).
Dus kleinere mannen..
Ja, ik woon in Friesland, en ik met mijn 1,60 ben hier écht klein. Al ben ik wel een vrouw ..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik merk zelfs al een verschil in Zuid-NL waar ik nu woon, terwijl ik zelf uit het noorden kom. Sowieso zijn de mensen hier kleiner, en for some reason krijg je als kleinere man hier idd veel sneller aandacht.
Tevens kom ik hier zelfs mannen tegen die kleiner zijn dan ik ben, en dat was voor mij echt een openbaring.![]()
1m71 btw
Aaawhquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef D.D.W. het volgende:
Jammer dat voor vrouwen (onbewust) lengte toch wel een van de belangrijkste dingen is bij het zoeken van een man, en laat ik nou net weer klein zijn
Klein wordt wel onaantrekkelijk bevonden, niet voor niets zijn veel kleine mannen er gefrustreerd over!
Zo'n halve kop kleiner als de gemiddelde man hier in NL :pquote:
Lytse Fryske famkesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Friesland, en ik met mijn 1,60 ben hier écht klein. Al ben ik wel een vrouw ..
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo'n halve kop kleiner als de gemiddelde man hier in NL :p
ik heb nou niet echt een fries uiterlijkquote:
Wat is dan een typische Fries uiterlijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik heb nou niet echt een fries uiterlijk
ping!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat is dan een typische Fries uiterlijk?
Ik ken ze roodharig, blond en bruinharig.
Zijn er vrouwen die afvallen om een man van 180? Je overdrijft wel een beetje hoor, zoveel kleiner als gemiddeld ben je niet. Check anders nog een x goed of je echt 180 bent, dacht zelf eerst ook dat ik altijd langer wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had een bloedgeile vriendin, tig keer knapper dan die daarvoor (die matig tegen lelijk was) maar ik voelde me totaal niet lekker bij die knappere en voelde me veel sterker aangetrokken door die ex voor haar. Ik heb altijd vermoed dat dit kwam doordat mn laatste ex bijna evenlang was en op hakken soms net iets langer was, terwijl mn ex daarvoor een kleine opdonder was. Voel me dan toch meer man wrs. Sneu...maar waar. Om die rede focus ik me ook enkel op de kleinere exemplaren.. al heb k me r onderbewust wrs altijd meer aangetrokken gevoelt door hun. Ben zelf 1.80. Vind het jammer dat zoveel vrouwen hierom afvallen. Kan ne voorstellen dat k me t zelfde zou kunnen voelen bij die langere als bij die kleine als ik zelf een stuk langer was.
Hoe centimeters je leven vormen, echt absurd eigenlijk. Sneu ook dat ik me gedwongen veel te fitnessen. Zou me zonder bredeschouders best zwak voelen...
Ik ben precies 1.80, met schoen iets meer. Ik ben ong t gemiddelde, maar zoals ik al aangaf val ik op meiden die n stuk korter zijn dan ik. Even lang of net een paar cm korter is niet kort genoeg en logischerwijs vallen de langere ook af. Vandaar dat er uiteindelijk een hele groep af valt. Wat jammer is...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die afvallen om een man van 180? Je overdrijft wel een beetje hoor, zoveel kleiner als gemiddeld ben je niet. Check anders nog een x goed of je echt 180 bent, dacht zelf eerst ook dat ik altijd langer was
Ok, ja, dat is idd anders dan typisch Fries.quote:
hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ok, ja, dat is idd anders dan typisch Fries.
Maar kan eckt wel mooi zijnEn ik ken daar wel meer van
.. met je high heels aan zekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:54 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik blijf erbij :
niks is zo aantrekkelijk als een man recht in zn ogen te kijken [van heel dichtbij!]
Korte man is zeker een afknapper zou nooit iemand doen die kleiner is dan 1,85..quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:45 schreef Blezior het volgende:
Hallo, Ik hoor en merk heel vaak dat kleine mannen onaantrekkelijk zijn vergeleken met langer mannen?
IK hoop jullie mening te horen
Als de man maar minimaal 10 cm langer is.quote:Op zondag 21 april 2013 00:38 schreef D.D.W. het volgende:
Vrouwen gaan hier weer politiek correct doen hoor..
Vrouwen willen een lange man. PUNT
Godverdomme
De lekkerste vrouwen zijn tussen de 170-175quote:
En anders moet je hem maar uitlachen, de kleine dwerg dat ie is.. hoe durft hij.quote:Op zondag 21 april 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als de man maar minimaal 10 cm langer is.
precies.quote:Op zondag 21 april 2013 00:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En anders moet je hem maar uitlachen, de kleine dwerg dat ie is.. hoe durft hij.
Moet je wel zeggen dat als hij 3% langer was geweest, hij kans bij je had gemaaktquote:
haha:P hoe lang bij jij dabn?quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen dat als hij 3% langer was geweest, hij kans bij je had gemaaktAnders moet hij wenen misschien.
Ik ben 185. Maar vorig jaar was ik nog 177/178 (lang verhaal).quote:
haha vanaf 1,90 mag jij praten!quote:Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben 185. Maar vorig jaar was ik nog 177/178 (lang verhaal).
Maar de grens tussen klein, middelmatig, en lang is gewoon heel klein (in enkele percentages vaak uit te drukken) :p Het slaat eigenlijk op vrij weinig dat mensen er zo'n punt van maken.
Ik ben al heel lang hoorquote:
Ik heb een Hollandse lengte voor een man maar heb bijna altijd lange vriendinnen gehad, ook een bepaalt soort maar echt weten of met name kleine mannen onaantrekkelijk zijn weet ik niet daar ik dus niet klein ben maar normaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:45 schreef Blezior het volgende:
Hallo, Ik hoor en merk heel vaak dat kleine mannen onaantrekkelijk zijn vergeleken met langer mannen?
Ik hoop jullie mening te horen
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb een Hollandse lengte voor een man maar heb bijna altijd lange vriendinnen gehad, ook een bepaalt soort maar echt weten of met name kleine mannen onaantrekkelijk zijn weet ik niet daar ik dus niet klein ben maar normaal.
Ik denk dat het een beetje een hoax is van een individu tenzij de welbekende 'moeder gevoelens' hierin een rol spelen.( lang vs klein)
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooitquote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
Als de man langer is dan jij, snap ik wel dat je er als vrouw niet op valt maar ik ben zelf 1m50 dus geen last van.Ik heb een man gedate van 1m66 en een man gedate van 1m93, dus lengte vind ik persoonlijk niet belangrijk.
Lengte heeft weinig met kracht te maken though.quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Ja die bestaan hahaquote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooit.
Mijn broer is ook maar 1.69 ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooit.
Grappig, dit heb ik precies hetzelfde (zelf 1m54 en ook vanalles gedate tussen de 1.65 en 1.95). Al heb ik uiteindelijk wel liever een man van minstens 1.80..quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
Als de man langer is dan jij, snap ik wel dat je er als vrouw niet op valt maar ik ben zelf 1m50 dus geen last van.Ik heb een man gedate van 1m66 en een man gedate van 1m93, dus lengte vind ik persoonlijk niet belangrijk.
optisch lijk je sterker en daarngaat het om.quote:Op zondag 21 april 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lengte heeft weinig met kracht te maken though.
o nee niks maar serieus ik zie zequote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die bestaan hahaIk zie wel vaker kleine mannen hoor, maar zijn vaak buitenlands. Hoezo dan?
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
optisch lijk je sterker en daarngaat het om.
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
klopt maar dat komt door alle hormonen in ons eten en overdadig eten.quote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...
Evolotionair zijn grotere mensen beter gevoed?
/ Ik zeg ook maar wat.
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.quote:Op zondag 21 april 2013 14:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaamquote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?
Zucht....quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaam
naar je ideaal en dat hoeft niet meteen super gespierd te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.Rustig aan.
Uhm wij ontwikkelen ons vrij snelquote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.
Je denkt ook serieus ''hoe is hij in bed'' als je een lange vent ziet?
Op het eerste gezicht?quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
En tuurlijk denk ik dat, ben een gezonde jonge vrouw.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zucht....ja zucht omdat ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?quote:Op zondag 21 april 2013 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zucht omdat ik dit
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Ah ik nog nooitquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nah dat niet meteen en ook niet bij iedereen maar heb dat wel eens gehad ja.
Heb je goed gelezen ja, maar dat is te ingewikkeld voor jouw lekenbrein. Ja man 24/7 geil ik kan makkelijkover seks praten/ denken zonder geil te wordenquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?
[..]
Ah ik nog nooit![]()
Je was gewoon geil denk ik.
Zelfs als ik geil ben sta ik er niet bij stil, maargoed zoals je zegt, het klinkt gewoon wel gezond dus ach![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar ik ga nu reageer straks wel op je domme reacties.
Wat heb je tegenwoordig nog aan veel spierenquote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben je ook <1.60?quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat is lang en wat is kort.
Voor mij is iedereen lang dus
Want?quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Syntix het volgende:
Geldt ook andersom. Kleine vrouwen zijn ook onaantrekkelijk.
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.quote:
Ik weet niet zo goed wat ik van jouw "argument" moet vinden, dus hierbij:quote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.
In Nederland zijn kleine vrouwen vaak onaantrekkelijk (te veel kilo, te weinig lengte)quote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.
Zelfde reden als waarom vrouwen kleine mannen onaantrekkelijk vinden wss.quote:Op zondag 21 april 2013 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van jouw "argument" moet vinden, dus hierbij:
Uh nee.quote:Op zondag 21 april 2013 17:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom vrouwen kleine mannen onaantrekkelijk vinden wss.
Groter staat niet gelijk aan veiliger.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Mannen horen "groter" te zijn omdat ze de vrouwen een veilig gevoel moet kunnen geven, zit in onze instinct.
Maar jouw "argument" slaat nergens op
Meestal welquote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groter staat niet gelijk aan veiliger.
Ze is dan ook nogal beïnvloed door Hollywood, zie haar profiel bijv.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal meer met dominantie te maken hebben, ja klein en iel slaat nergens op dat blaas je weg maargoed. Dat hoeft niet zo te zijn.
Grote mensen zien er gewoon sterker uit. Niks aan te doen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal meer met dominantie te maken hebben, ja klein en iel slaat nergens op dat blaas je weg maargoed. Dat hoeft niet zo te zijn.
Die filmsterren zijn toch juist fucking klein allemaal?quote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze is dan ook nogal beïnvloed door Hollywood, zie haar profiel bijv.
Bullshit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Grote mensen zien er gewoon sterker uit. Niks aan te doen.
Mijn god wat een simpliciteit. Los van de vraag of het verlangen naar een grotere man daadwerkelijk in het instinct zit, én de vraag waarom het verstandig zou zijn te conformeren aan het instinct, zie ik geen argumenten die weerleggen dat het verlangen naar lange vrouwen niet ook in het instinct ingebakken kunnen zitten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Mannen horen "groter" te zijn omdat ze de vrouwen een veilig gevoel moet kunnen geven, zit in onze instinct.
Maar jouw "argument" slaat nergens op
Nee?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voel me veiliger bij een man van 1.85 dan iemand van 1.70
Is toch logisch?
Nee, zijn argument is goedquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Mijn god wat een simpliciteit. Los van de vraag of het verlangen naar een grotere man daadwerkelijk in het instinct zit, én de vraag waarom het verstandig zou zijn te conformeren aan het instinct, zie ik geen argumenten die weerleggen dat het verlangen naar lange vrouwen niet ook in het instinct ingebakken kunnen zitten.
Zo weinig tekst en zo veel gefaal, dat kan alleen een gleufdier voor elkaar krijgen
Meestal wel, betekent trouwens niet dat ze het daadwerkelijk zijn.quote:
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.quote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee?
Lijkt me allemaal niet zo simpel.![]()
Ik geloof niet dat jij je minder veilig voelt bij een bodybuilder van 1.70 dan een slungel van 1.85.quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.
DUS TOCHquote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ligt er ook wel aan of diegene breed is en hoe zijn uitstraling is.
Lees verderquote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij je minder veilig voelt bij een bodybuilder van 1.70 dan een slungel van 1.85.
De oudere filmsterren ja. Tegenwoordig zie je dat steeds meer mannen gecast worden met een lengte tussen de 180-190, volgens mij vooral om het uiterlijk omdat ze naar mijn mening beter tot hun recht komen op de catwalk dan voor een cameraquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die filmsterren zijn toch juist fucking klein allemaal?
quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Bitch please.
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo was.
Je was nogal expliciet in je stelling dat jij je veiliger voelt bij iemand van 1.85 dan bij iemand van 1.70. Toen ik zei dat het mij allemaal niet zo simpel leek zei je dat dat jouw mening was en ik daar niks aan kon veranderenquote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.
Krukje kopen voor hem.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef Boerentrien het volgende:
Ligt eraan..
Ik ben zelf +/- 1.85 lang en val over het algemeen wel op wat langere mannen of mannen van mijn lengte.
Maar wat ik zelf belangrijker vind als lengte is toch dat een man humor moet hebben en een beetje een wilde/ondeugende uitstraling heeft.. Ik heb niks met nette "gelikte" mannen..
Ik heb ook wel eens een vriend gehad die 1.65 was. Dit was toch echt te klein..
Om te zoenen moest ik bukken
Volgens mij val ik ook vooral op langere vrouwen omdat ze vaak voor zichzelf durven op te komenquote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Ik zei het idd, maar ik heb nooit gezegd: uitstraling telt niet mee of wat dan ook, dus ik mag het toch beide vinden? Een man van 1.85 kan ook gespierd zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Je was nogal expliciet in je stelling dat jij je veiliger voelt bij iemand van 1.85 dan bij iemand van 1.70. Toen ik zei dat het mij allemaal niet zo simpel leek zei je dat dat jouw mening was en ik daar niks aan kon veranderenLeek mij vrij duidelijk taal.
![]()
Dat ligt echt puur aan iemand's persoonlijkheid of diegene voor zichzelf durft op te komen maar goed.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Volgens mij val ik ook vooral op langere vrouwen omdat ze vaak voor zichzelf durven op te komen
"Sterke" en zelfverzekerde vrouwen
Ja ik ben super dom, dat weetje toch.quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei het idd, maar ik heb nooit gezegd: uitstraling telt niet mee of wat dan ook, dus ik mag het toch beide vinden? Een man van 1.85 kan ook gespierd zijn.
Ben je echt zo dom?
Dus ik mag niet beide vinden en moet eentje kiezen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ben super dom, dat weetje toch.![]()
Wijf je spreekt jezelf tegen, net zei je dat het allemaal zo simpel was, en nu verkondig je dat uitstraling en dergelijk ook meetellen.
![]()
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.quote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus ik mag niet beide vinden en moet eentje kiezen?
Oké
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.
Het waren je eigen woorden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?
Heeft niks met zwart grijs of wit te maken. Tering
MAAR IK HEB GVD NERGRNS GEZEGD DAT HET ALLEEN MAAR OM DE LENGTE HAD. Snap je het nu? Duidelijker worst het nietquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.
Maargoed, ik heb geen goede naam op Fok dus ik zou maar niet naar me luisteren natuurlijk. Ik heb altijd ongelijk
Je kunt niet vinden dat het alleen om lengte draait, en tegelijkertijd vinden dat het ook om andere dingen gaat naast lengte.
''Dat zei ik niet'' Dat zei je dus wel.
Jawel want je gaf aan dat het allemaal zo simpel wasquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
MAAR IK HEB GVD NERGRNS GEZEGD DAT HET ALLEEN MAAR OM DE LENGTE HAD. Snap je het nu? Duidelijker worst het niet
Daarom mogen alle users jou dus niet, je vat alles verkeerd op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel want je gaf aan dat het allemaal zo simpel was
Jezus sla jezelf even met een baksteen.
Klaar nu.quote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom mogen alle users jou dus niet, je vat alles verkeerd op.
Ik krijg wel zin om jou te slaan met een baksteen ja.
Hihahoooooquote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja? Heb ik je eindelijk aan het huilen gemaakt?
Pff ik zou met je lengte alleen maar voor 190+ gaan, als je kinderen wiltquote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?
Heeft niks met zwart grijs of wit te maken. Tering
Rond de 1.80 is wel genoeg.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Pff ik zou met je lengte alleen maar voor 190+ gaan, als je kinderen wilt
Jouw hele postgedrag op het FOK!forum minus het tentoonspreiden van je maagdelijkheid is een goede grap.quote:
Tegelijkertijd...quote:
Je hebt het nu wel over mannen hea?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die kleiner zijn dan 1.85 en minder wegen dan 90 kilo
Hoeveel kilo extra heb je nodig om een cm te compenseren?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die kleiner zijn dan 1.85 en minder wegen dan 90 kilo
Sws.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over mannen hea?
Veel. Dunne mannen zijn ookquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel kilo extra heb je nodig om een cm te compenseren?
Het verschil tussen 175 en 180 is moeilijk te zien als je zelf 160 bent (zie zelf ook niet (zoveel) verschil tussen 195 en 200 bijv.).quote:
Nee, ze heeft het over zichzelf.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over mannen hea?
2,5 kg, maar als je een grote pik hebt hoef je je nergens druk om te maken.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel kilo extra heb je nodig om een cm te compenseren?
Daarom ook rond de 1.80. Als iemand 1.77 is vind ik het ook prima.quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het verschil tussen 175 en 180 is moeilijk te zien als je zelf 160 bent (zie zelf ook niet (zoveel) verschil tussen 195 en 200 bijv.).
Inchen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
2,5 kg, maar als je een grote pik hebt hoef je je nergens druk om te maken.
oh. gelukkig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
maar als je een grote pik hebt hoef je je nergens druk om te maken.
Als je zulke gasten als in je profiel wilt moet je wel iets hoger zitten he, die zijn rond de 185 (ken nogal veel statistieken uit mijn hoofdquote:Op zondag 21 april 2013 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook rond de 1.80. Als iemand 1.77 is vind ik het ook prima.
Maakt me niks uit, innerlijk telt ook mee
Hoe kunnen mensen weten aan of je grote pik hebt met kleren aan? :S:S:S:quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
2,5 kg, maar als je een grote pik hebt hoef je je nergens druk om te maken.
Ik ben realistischquote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je zulke gasten in je profiel wilt moet je wel iets hoger zitten he, die zijn rond de 185 (ken nogal veel statistieken uit mijn hoofd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |