Lees verderquote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij je minder veilig voelt bij een bodybuilder van 1.70 dan een slungel van 1.85.
De oudere filmsterren ja. Tegenwoordig zie je dat steeds meer mannen gecast worden met een lengte tussen de 180-190, volgens mij vooral om het uiterlijk omdat ze naar mijn mening beter tot hun recht komen op de catwalk dan voor een cameraquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die filmsterren zijn toch juist fucking klein allemaal?
quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Bitch please.
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo was.
Je was nogal expliciet in je stelling dat jij je veiliger voelt bij iemand van 1.85 dan bij iemand van 1.70. Toen ik zei dat het mij allemaal niet zo simpel leek zei je dat dat jouw mening was en ik daar niks aan kon veranderenquote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.
Krukje kopen voor hem.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef Boerentrien het volgende:
Ligt eraan..
Ik ben zelf +/- 1.85 lang en val over het algemeen wel op wat langere mannen of mannen van mijn lengte.
Maar wat ik zelf belangrijker vind als lengte is toch dat een man humor moet hebben en een beetje een wilde/ondeugende uitstraling heeft.. Ik heb niks met nette "gelikte" mannen..
Ik heb ook wel eens een vriend gehad die 1.65 was. Dit was toch echt te klein..
Om te zoenen moest ik bukken
Volgens mij val ik ook vooral op langere vrouwen omdat ze vaak voor zichzelf durven op te komenquote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Mannen horen "groter" te zijn omdat ze de vrouwen een veilig gevoel moet kunnen geven, zit in onze instinct.
Ik zei het idd, maar ik heb nooit gezegd: uitstraling telt niet mee of wat dan ook, dus ik mag het toch beide vinden? Een man van 1.85 kan ook gespierd zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Je was nogal expliciet in je stelling dat jij je veiliger voelt bij iemand van 1.85 dan bij iemand van 1.70. Toen ik zei dat het mij allemaal niet zo simpel leek zei je dat dat jouw mening was en ik daar niks aan kon veranderenLeek mij vrij duidelijk taal.
![]()
Dat ligt echt puur aan iemand's persoonlijkheid of diegene voor zichzelf durft op te komen maar goed.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Volgens mij val ik ook vooral op langere vrouwen omdat ze vaak voor zichzelf durven op te komen
"Sterke" en zelfverzekerde vrouwen
Ja ik ben super dom, dat weetje toch.quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei het idd, maar ik heb nooit gezegd: uitstraling telt niet mee of wat dan ook, dus ik mag het toch beide vinden? Een man van 1.85 kan ook gespierd zijn.
Ben je echt zo dom?
Dus ik mag niet beide vinden en moet eentje kiezen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ben super dom, dat weetje toch.![]()
Wijf je spreekt jezelf tegen, net zei je dat het allemaal zo simpel was, en nu verkondig je dat uitstraling en dergelijk ook meetellen.
![]()
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.quote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus ik mag niet beide vinden en moet eentje kiezen?
Oké
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.
Het waren je eigen woorden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?
Heeft niks met zwart grijs of wit te maken. Tering
MAAR IK HEB GVD NERGRNS GEZEGD DAT HET ALLEEN MAAR OM DE LENGTE HAD. Snap je het nu? Duidelijker worst het nietquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt iets niet zwart wit en grijs tegelijkertijd zien.
Maargoed, ik heb geen goede naam op Fok dus ik zou maar niet naar me luisteren natuurlijk. Ik heb altijd ongelijk
Je kunt niet vinden dat het alleen om lengte draait, en tegelijkertijd vinden dat het ook om andere dingen gaat naast lengte.
''Dat zei ik niet'' Dat zei je dus wel.
Jawel want je gaf aan dat het allemaal zo simpel wasquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
MAAR IK HEB GVD NERGRNS GEZEGD DAT HET ALLEEN MAAR OM DE LENGTE HAD. Snap je het nu? Duidelijker worst het niet
Daarom mogen alle users jou dus niet, je vat alles verkeerd op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel want je gaf aan dat het allemaal zo simpel was
Jezus sla jezelf even met een baksteen.
Klaar nu.quote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom mogen alle users jou dus niet, je vat alles verkeerd op.
Ik krijg wel zin om jou te slaan met een baksteen ja.
Hihahoooooquote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja? Heb ik je eindelijk aan het huilen gemaakt?
Pff ik zou met je lengte alleen maar voor 190+ gaan, als je kinderen wiltquote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar slaat het op? Ik mag toch over het algemeen op langere jongens vallen, maar enkel uitzonderingen die bijvoorbeeld 1.75 zijn maar wel leuk uitstraling hebben ook leuk vinden?
Heeft niks met zwart grijs of wit te maken. Tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |