Heb je goed gelezen ja, maar dat is te ingewikkeld voor jouw lekenbrein. Ja man 24/7 geil ik kan makkelijkover seks praten/ denken zonder geil te wordenquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?
[..]
Ah ik nog nooit![]()
Je was gewoon geil denk ik.
Zelfs als ik geil ben sta ik er niet bij stil, maargoed zoals je zegt, het klinkt gewoon wel gezond dus ach![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar ik ga nu reageer straks wel op je domme reacties.
Wat heb je tegenwoordig nog aan veel spierenquote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Ben je ook <1.60?quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat is lang en wat is kort.
Voor mij is iedereen lang dus
Want?quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Syntix het volgende:
Geldt ook andersom. Kleine vrouwen zijn ook onaantrekkelijk.
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.quote:
Ik weet niet zo goed wat ik van jouw "argument" moet vinden, dus hierbij:quote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.
In Nederland zijn kleine vrouwen vaak onaantrekkelijk (te veel kilo, te weinig lengte)quote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat mannen over het algemeen een stuk langer zijn, dan zijn kleine vrouwen gewoon onaantrekkelijk.
Zelfde reden als waarom vrouwen kleine mannen onaantrekkelijk vinden wss.quote:Op zondag 21 april 2013 17:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van jouw "argument" moet vinden, dus hierbij:
Uh nee.quote:Op zondag 21 april 2013 17:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom vrouwen kleine mannen onaantrekkelijk vinden wss.
Groter staat niet gelijk aan veiliger.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Mannen horen "groter" te zijn omdat ze de vrouwen een veilig gevoel moet kunnen geven, zit in onze instinct.
Maar jouw "argument" slaat nergens op
Meestal welquote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groter staat niet gelijk aan veiliger.
Ze is dan ook nogal beïnvloed door Hollywood, zie haar profiel bijv.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal meer met dominantie te maken hebben, ja klein en iel slaat nergens op dat blaas je weg maargoed. Dat hoeft niet zo te zijn.
Grote mensen zien er gewoon sterker uit. Niks aan te doen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal meer met dominantie te maken hebben, ja klein en iel slaat nergens op dat blaas je weg maargoed. Dat hoeft niet zo te zijn.
Die filmsterren zijn toch juist fucking klein allemaal?quote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze is dan ook nogal beïnvloed door Hollywood, zie haar profiel bijv.
Bullshit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Grote mensen zien er gewoon sterker uit. Niks aan te doen.
Mijn god wat een simpliciteit. Los van de vraag of het verlangen naar een grotere man daadwerkelijk in het instinct zit, én de vraag waarom het verstandig zou zijn te conformeren aan het instinct, zie ik geen argumenten die weerleggen dat het verlangen naar lange vrouwen niet ook in het instinct ingebakken kunnen zitten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee.
Mannen horen "groter" te zijn omdat ze de vrouwen een veilig gevoel moet kunnen geven, zit in onze instinct.
Maar jouw "argument" slaat nergens op
Nee?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voel me veiliger bij een man van 1.85 dan iemand van 1.70
Is toch logisch?
Nee, zijn argument is goedquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef tarantism het volgende:
[..]
Mijn god wat een simpliciteit. Los van de vraag of het verlangen naar een grotere man daadwerkelijk in het instinct zit, én de vraag waarom het verstandig zou zijn te conformeren aan het instinct, zie ik geen argumenten die weerleggen dat het verlangen naar lange vrouwen niet ook in het instinct ingebakken kunnen zitten.
Zo weinig tekst en zo veel gefaal, dat kan alleen een gleufdier voor elkaar krijgen
Meestal wel, betekent trouwens niet dat ze het daadwerkelijk zijn.quote:
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.quote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee?
Lijkt me allemaal niet zo simpel.![]()
Ik geloof niet dat jij je minder veilig voelt bij een bodybuilder van 1.70 dan een slungel van 1.85.quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is uiteraard mijn mening, dus jij kan daar geen nee opzeggen, sorry.
DUS TOCHquote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ligt er ook wel aan of diegene breed is en hoe zijn uitstraling is.
Lees verderquote:Op zondag 21 april 2013 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij je minder veilig voelt bij een bodybuilder van 1.70 dan een slungel van 1.85.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |