o nee niks maar serieus ik zie zequote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die bestaan hahaIk zie wel vaker kleine mannen hoor, maar zijn vaak buitenlands. Hoezo dan?
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
optisch lijk je sterker en daarngaat het om.
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
klopt maar dat komt door alle hormonen in ons eten en overdadig eten.quote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...
Evolotionair zijn grotere mensen beter gevoed?
/ Ik zeg ook maar wat.
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.quote:Op zondag 21 april 2013 14:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaamquote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?
Zucht....quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaam
naar je ideaal en dat hoeft niet meteen super gespierd te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.Rustig aan.
Uhm wij ontwikkelen ons vrij snelquote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.
Je denkt ook serieus ''hoe is hij in bed'' als je een lange vent ziet?
Op het eerste gezicht?quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
En tuurlijk denk ik dat, ben een gezonde jonge vrouw.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zucht....ja zucht omdat ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?quote:Op zondag 21 april 2013 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zucht omdat ik dit
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Ah ik nog nooitquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nah dat niet meteen en ook niet bij iedereen maar heb dat wel eens gehad ja.
Heb je goed gelezen ja, maar dat is te ingewikkeld voor jouw lekenbrein. Ja man 24/7 geil ik kan makkelijkover seks praten/ denken zonder geil te wordenquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?
[..]
Ah ik nog nooit![]()
Je was gewoon geil denk ik.
Zelfs als ik geil ben sta ik er niet bij stil, maargoed zoals je zegt, het klinkt gewoon wel gezond dus ach![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar ik ga nu reageer straks wel op je domme reacties.
Wat heb je tegenwoordig nog aan veel spierenquote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Ben je ook <1.60?quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat is lang en wat is kort.
Voor mij is iedereen lang dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |