En anders moet je hem maar uitlachen, de kleine dwerg dat ie is.. hoe durft hij.quote:Op zondag 21 april 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als de man maar minimaal 10 cm langer is.
precies.quote:Op zondag 21 april 2013 00:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En anders moet je hem maar uitlachen, de kleine dwerg dat ie is.. hoe durft hij.
Moet je wel zeggen dat als hij 3% langer was geweest, hij kans bij je had gemaaktquote:
haha:P hoe lang bij jij dabn?quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen dat als hij 3% langer was geweest, hij kans bij je had gemaaktAnders moet hij wenen misschien.
Ik ben 185. Maar vorig jaar was ik nog 177/178 (lang verhaal).quote:
haha vanaf 1,90 mag jij praten!quote:Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben 185. Maar vorig jaar was ik nog 177/178 (lang verhaal).
Maar de grens tussen klein, middelmatig, en lang is gewoon heel klein (in enkele percentages vaak uit te drukken) :p Het slaat eigenlijk op vrij weinig dat mensen er zo'n punt van maken.
Ik ben al heel lang hoorquote:
Ik heb een Hollandse lengte voor een man maar heb bijna altijd lange vriendinnen gehad, ook een bepaalt soort maar echt weten of met name kleine mannen onaantrekkelijk zijn weet ik niet daar ik dus niet klein ben maar normaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:45 schreef Blezior het volgende:
Hallo, Ik hoor en merk heel vaak dat kleine mannen onaantrekkelijk zijn vergeleken met langer mannen?
Ik hoop jullie mening te horen
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb een Hollandse lengte voor een man maar heb bijna altijd lange vriendinnen gehad, ook een bepaalt soort maar echt weten of met name kleine mannen onaantrekkelijk zijn weet ik niet daar ik dus niet klein ben maar normaal.
Ik denk dat het een beetje een hoax is van een individu tenzij de welbekende 'moeder gevoelens' hierin een rol spelen.( lang vs klein)
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooitquote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
Als de man langer is dan jij, snap ik wel dat je er als vrouw niet op valt maar ik ben zelf 1m50 dus geen last van.Ik heb een man gedate van 1m66 en een man gedate van 1m93, dus lengte vind ik persoonlijk niet belangrijk.
Lengte heeft weinig met kracht te maken though.quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Ja die bestaan hahaquote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooit.
Mijn broer is ook maar 1.69 ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
bestaan er mannen van 1,66??? Ik zie ze nooit.
Grappig, dit heb ik precies hetzelfde (zelf 1m54 en ook vanalles gedate tussen de 1.65 en 1.95). Al heb ik uiteindelijk wel liever een man van minstens 1.80..quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
Als de man langer is dan jij, snap ik wel dat je er als vrouw niet op valt maar ik ben zelf 1m50 dus geen last van.Ik heb een man gedate van 1m66 en een man gedate van 1m93, dus lengte vind ik persoonlijk niet belangrijk.
optisch lijk je sterker en daarngaat het om.quote:Op zondag 21 april 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lengte heeft weinig met kracht te maken though.
o nee niks maar serieus ik zie zequote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die bestaan hahaIk zie wel vaker kleine mannen hoor, maar zijn vaak buitenlands. Hoezo dan?
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
optisch lijk je sterker en daarngaat het om.
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prima, maargoed, ideale lichaam voor veel vrouwen is ook weer geen bodybuilder lichaam.
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een lange, sterke man is zal je kids later beter beschermen.
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt ik ben zelf met bodybuilding/fitness bezig en ik vind het ook niet mooi.
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n evolutionaire verklaring goed stand houdt. Een lange slungel is een slechtere jager bijvoorbeeld. Veel te opvallend en luidruchtig.
klopt maar dat komt door alle hormonen in ons eten en overdadig eten.quote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat dieren kleiner worden bij minder voedsel...
Evolotionair zijn grotere mensen beter gevoed?
/ Ik zeg ook maar wat.
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.quote:Op zondag 21 april 2013 14:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
True maar ik denk dat we daar niet meer naar kijken we zijn te ver "ontwikkeld" daarvoor, denk ik. Als ik een man zie denk ik serieus "zou hij sterker zijn, zou hij mij kunnen tillen, hoe is hij in bed"
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaamquote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je het doen als je het niet mooi vindt?
Zucht....quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zucht. Ik vind van die grote bodybuilders niet mooi nee dat bedoelde ik. Verder is bodybuilding echt niet meteen aan de steroids zitten en een een potig manwijf worden. Ik zie het meer als een levenstijl waarbij je bewust bezig ben met het vormen van je lichaam
naar je ideaal en dat hoeft niet meteen super gespierd te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.Rustig aan.
Uhm wij ontwikkelen ons vrij snelquote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de evolutie is al een aardig tijdje aan de gang dat gaat er niet zomaar uit.
Je denkt ook serieus ''hoe is hij in bed'' als je een lange vent ziet?
Op het eerste gezicht?quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
En tuurlijk denk ik dat, ben een gezonde jonge vrouw.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zucht....ja zucht omdat ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben dat verder met je eens hoor, het is ook wel lastig als je van nature niet zoveel eet.
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Je wilt vet verliezen en je eet minder dan 1830 calorien per dag?quote:Op zondag 21 april 2013 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zucht omdat ik dit
100 keer al heb moeten uitleggen en jij mijn zin verkeerd las. Ik moet 500 kcal onder onderhoud eten (wil vet verliezen) 1830 kcal is dat en dat red ik vaak niet eens. Je moet echt veel eten.
Ah ik nog nooitquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nah dat niet meteen en ook niet bij iedereen maar heb dat wel eens gehad ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |