abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116571405
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:44 schreef Bierkameel het volgende:
Ik ben zelf 1.94m en ja dat trekt vrouwen aan, helaas veel lange vrouwen en daar heb ik dan weer niks mee, dat is net of je met een reus in bed ligt en vrouwen van 1.90m kan ik gewoon niet schattig vinden.
Hoe weet je nou zeker dat het je lengte is en niet iets heel anders super aantrekkelijks aan je?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116573644
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
ja precies en meestal hebben ze ook nog een kleine penis die opgepompte gassies en dan maar die spiertjes met lucht volpompen om maar te comperseren

uitstraling charme en een natuurlijk zelfvertrouwen zijn voor aantrekklijker voor de dames

geloof mij nou maar size doesent matter!!!
Dat zijn weer innerlijke eigenschappen ;) En die zijn voor een vrouw (pas) belangrijk als het uiterlijk ook wel naar haar smaak is.

Lengte/grootte doet er zeker wel toe, tot op zekere hoogte :P Als je dit ontkent houd je alleen jezelf voor de gek.
Why stay small, if you can grow big..
pi_116575115
nee als je maar de juiste uitstraling heb dat is veel aantrekklijker dan een opgepompt lijf of dat je zon lange dunne darm bent

gewoon gemiddeld is prima en je moet veel zelfvertrouwen hebben dat zien vrouwen aan je en geeft veel aantrekkingkracht

is ook ooit onderzocht vrouwen hebben liever een man met een buikje waar ze lekker tegen aan kunnen liggen :)
pi_116575472
Blugh nou nee dankje dat buikje!
pi_116576652
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Blugh nou nee dankje dat buikje!
BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zondag 9 september 2012 @ 20:47:39 #106
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116576935
Ik vind dat ook wel sexy hoor, een buikje O+. En ik vind het idd wel een afknapper als een man véél kleiner is dan ik :@
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 9 september 2012 @ 20:51:54 #107
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116577271
Geen last van gehad. Maar ik val dan ook niet op die Nederlandse reuzinnen van boven de 1.80. Dat ziet er niet uit :'). Rond 1.60 is de ideale lengte.
pi_116577285
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.
Ik zeg ook buikje :) Maar een buikje is wel echt een vetlaag. Dit versta ik onder staalhard:

Dit is lekker :9

En dit is een buikje:

zondag 9 september 2012 @ 20:54:52 #109
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116577513
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik zeg ook buikje :) Maar een buikje is wel echt een vetlaag. Dit versta ik onder staalhard:

[ afbeelding ]

Dit is lekker :9

[ afbeelding ]

En dit is een buikje:

[ afbeelding ]
Dat tweede is gewoon skinnyfat en ook een 'buikje'.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116577558
Not agreed maar ik kon voor de 3e niks beters vinden, die mag eigenlijk ietsje dikker om 'buikje' genoemd te kunnen worden wat mij betreft.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 20:55:51 ]
pi_116577632
Precies die tweede is ook wat ik bedoel met "iets zachts".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116577737
Lol :D Maar dan mag een dergelijk 'buikje' ook.
pi_116577773
onderste is fijnste voor damens een lieve teddiebeer om tegen aan te liggen en te knuffelen die voor ze zorgt

is bewezen dusja geloof niet wat je op reclames ziet
  zondag 9 september 2012 @ 20:58:30 #114
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116577813
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef 16meter het volgende:
onderste is fijnste voor damens een lieve teddiebeer om tegen aan te liggen en te knuffelen die voor ze zorgt

is bewezen dusja geloof niet wat je op reclames ziet
En jij weet dat hoe?

:')
pi_116578441
Mijn man is aantrekkelijk en mooi bespierd, dus prettig voor het oog en opwindend, maar ik vind hem "hard" en niet "lekker" aanvoelen om mee te knuffelen.
Dus ik kan me wel inleven dat vrouwen dat ook wel een beetje kunnen hebben.
  zondag 9 september 2012 @ 23:12:30 #116
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116586720
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:56 schreef Cavalinho het volgende:
Precies die tweede is ook wat ik bedoel met "iets zachts".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je herkent je eigen buik toch wel? :')
  zondag 9 september 2012 @ 23:13:41 #117
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116586761
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Sinji het volgende:
Geen last van gehad. Maar ik val dan ook niet op die Nederlandse reuzinnen van boven de 1.80. Dat ziet er niet uit :'). Rond 1.60 is de ideale lengte.
Ik ben 1.81 :P Dus idd, als daar een mannetje van 1.70 ofzo naast staat is dat geen gezicht :'). Mijn vriend is wel een paar cm kleiner dan ik, maar da's verder niet storend :)
pi_116586859
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:13 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Ik ben 1.81 :P Dus idd, als daar een mannetje van 1.70 ofzo naast staat is dat geen gezicht :'). Mijn vriend is wel een paar cm kleiner dan ik, maar da's verder niet storend :)
Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet op ;) :D :@ Ik heb ooit een klasgenoot van mij gehad die 190 was als vrouw zijnde en haar vriend was 175 ... het was een erg leuk koppel maar het zag er eigenlijk niet uit. :X Het idee alleen al om te moeten bukken om je vriend te moeten kussen, of bed action hmmm nee echt niet.. :{w
pi_116587030
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Je herkent je eigen buik toch wel? :')
Off topic, maar ga er toch even op in:
Valt tegen. Probeer maar eens op foto's zonder hoofd.
Je ziet hem nl meer in de spiegel, dus in spiegelbeeld, en van boven, dan op een foto. En dat ziet er dan toch anders uit. Ik heb toevallig een foto van mijn buik in fotoboek op Fok, dus je kunt zelf ook vergelijken. Maar ik heb er meer foto's bij gepakt en ik ben niet zo breed.
In het begin herkende ik nauwelijks foto's van mezelf als er geen kop op zat. Nu ben ik er wat beter in, maar het is handig als ik weet wie de foto wanneer maakte, om het zeker te weten.
pi_116587109
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:

[..]

Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet op ;) :D :@ Ik heb ooit een klasgenoot van mij gehad die 190 was als vrouw zijnde en haar vriend was 175 ... het was een erg leuk koppel maar het zag er eigenlijk niet uit. :X Het idee alleen al om te moeten bukken om je vriend te moeten kussen, of bed action hmmm nee echt niet.. :{w
Wel eens gehoord van zittend of liggend kussen en standjes? Of zoen je alleen staande en sex je uitsluitend in missionarisstandje?
pi_116587190
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:21 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van zittend of liggend kussen en standjes? Of zoen je alleen staande en sex je uitsluitend in missionarisstandje?
Er zijn genoeg standjes die in mij opkomen dat het niet handig is als de vrouw echt langer is dan de man hoor... Maar ik doel meer met naast elkaar lopen en dan hand in hand, mensen kijken je allemaal wel aan, dat merkte ik al snel toen ik met hun tweetjes was wezen winkelen. Tuurlijk moet je er wel schijt aan hebben, maar het lijkt mij niet fijn.
  zondag 9 september 2012 @ 23:24:35 #122
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116587224
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ja stom eigenlijk dat het zo 'lelijk' is als een vrouw langer is dan een man :o. Ik ken ook 2 setjes waarbij de vrouw langer is, zijn ook heel leuk samen maar idd ziet het er niet uit :o
  zondag 9 september 2012 @ 23:26:12 #123
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116587294
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Off topic, maar ga er toch even op in:
Valt tegen. Probeer maar eens op foto's zonder hoofd.
Je ziet hem nl meer in de spiegel, dus in spiegelbeeld, en van boven, dan op een foto. En dat ziet er dan toch anders uit. Ik heb toevallig een foto van mijn buik in fotoboek op Fok, dus je kunt zelf ook vergelijken. Maar ik heb er meer foto's bij gepakt en ik ben niet zo breed.
In het begin herkende ik nauwelijks foto's van mezelf als er geen kop op zat. Nu ben ik er wat beter in, maar het is handig als ik weet wie de foto wanneer maakte, om het zeker te weten.
Jouw buik is heel anders, zitten niet eens blokjes op!
pi_116587413
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Ja stom eigenlijk dat het zo 'lelijk' is als een vrouw langer is dan een man :o. Ik ken ook 2 setjes waarbij de vrouw langer is, zijn ook heel leuk samen maar idd ziet het er niet uit :o
Ja ben ook erg blij dat mijn vriend en ik echt maar 2 a 3 cm schelen, niemand die het opvalt, en ik draag gelukkig ook nooit hakken, presies om de reden dat ik dan wel een kop boven hem uitsteek en ik dan wel bijna 2 meter lijk :') Als er dan ook nog een kleinere man naast mij loopt voel ik mij al helemaal beroerd _O-
  zondag 9 september 2012 @ 23:30:14 #125
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_116587470
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:28 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ja ben ook erg blij dat mijn vriend en ik echt maar 2 a 3 cm schelen, niemand die het opvalt, en ik draag gelukkig ook nooit hakken, presies om de reden dat ik dan wel een kop boven hem uitsteek en ik dan wel bijna 2 meter lijk :') Als er dan ook nog een kleinere man naast mij loopt voel ik mij al helemaal beroerd _O-
Het is juist fijn als een meid hakken kan dragen vind ik. Vandaar dat ik alleen 1.60 date
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')