ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeurenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren verschillen
Okquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:49 schreef GX3 het volgende:
[..]
ja anders zijn het geen persoonlijke voorkeuren
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef pamper het volgende:
Alleen als ze hun gebrek aan lengte proberen te compenseren met hun gedrag
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke manier ;-) Ik ben zelf niet groot (1.77 cm), woon bij adam en merk dat ik ook niet in de smaak val bij de dames (terwijl ik vaak complimenten krijg over mijn uiterlijk, en succesvol ben in mijn werk). Veel zijn er hier mijn lengte en als ze dan nog hakken dragen toren ze boven je uit.
Binnenkort ga ik emigreren naar oost-europa, en merk dat ik daar veeeel meer aandacht krijgook zijn daar de vrouwen gemiddeld klein, met een lekker figuur (slank en mooie kont). Als ik in NL een kleine vrouw zie heeft ze dat vrijwel nooit (vaak zelfs beetje gezet).
Dus kleinere mannen..
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Snepar het volgende:
[..]
Misschien zit het tussen de oren maar als ik bijv. op Amsterdam Centraal loop voel me soms een klein jochie die nog groot moet worden (vrijwel alle mannen en vrouwen (high heels)) die langer zijnEn bij aantrekkingskracht komt ook vooral je instinct bij kijken, en mijn ervaring is dat vrouwen zeggen dat lengte niet uitmaakt gewoon politiek correct zijn (overigens heb ik hier niks op tegen, persoonlijke voorkeuren etc.)
Als ik naar andere europese landen kijk zou ik zeggen; 165 - 170 gemiddeld. Ik val zelf vooral op vrouwen die rond de 165 zitten
Want iedereen is verkeerd en jij niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef pamper het volgende:
[..]
Zit tussen je oren en ervaring met de verkeerde vrouwen
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Of het nu leuk is of niet, de meeste vrouwen willen gewoon een grotere man.
terecht ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef Snepar het volgende:
[..]
En ook vaak > 10 cm. Dat is ook gewoon wetenschappelijk aangetoondDat zie ik zelf ook uit eigen ervaring, als een meisje zo rond de 165 is heb ik bijv. vaak wel haar interesse, maar daarboven wordt het minder. Vrouwen willen gewoon goed in het straatbeeld passen, en mannen denk ik ook wel.
Dit heb jij goed gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want iedereen is verkeerd en jij niet?
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wil me veilig voelen bij een man
het boeit niet dat jij het graag zo wil zien. Punt is dat meiden het niet zoals jou zien. Een meid voelt zich veiliger naast een tokkie, naast een professioneel kcikbokser of naast een brede grote gespierde man, dan naast een normale man. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
again.. rationeel gezien klopt het allemaal inderdaad niet. Maar dat is het punt geeneens van "je veilig VOELEN"
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerkingquote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar niet netjes vecht. Hari gaat ook gewoon neer met glas in zijn nek.
Toch blijven vrouwen vaak terugkomen bij dit soort mannen...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je bent veilig bij de boksertjes hoor! Tuur en Mike hadden ook geen last van losse handjes thuis
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Een meid voelt zich nog steeds veiliger bij Hari dan bij jou hoor, zelfs al plaats je deze opmerking
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 2m12 en weeg 143 kilo,
Maar daar voel ik me niet veilig naast. En ik ben zelf 1.55 dus 1.80 is voor mij al grootquote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een man zoeken die geen plebejer is. Bij de gemiddelde respectabele man van 1.70 ben je veiliger dan naast een Badr Hari.
Nee, maar dat kan jij wel even uitleggen natuurlijk. Of ben je zo iemand die doet alsof ie het beter weet, maar wanneer er dan naar gevraagd wordt, dat je dan eigenlijk een nietszeggend antwoord krijgt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan nog voelt een meid zich veiliger bij HAri. Snap je ook waarom?
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?
Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
De helft was vroeger man, de andere helft heeft een cadeautje voor het leven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Trannies?quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Lijkt mij dat bijna geen enkele man een langere vrouw aan zijn zijde wilt. Sowieso hebben vrouwen boven de 1.75 meestal geen mooi figuur, althans dat vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef okiokinl het volgende:
wil een klein mannetje wel een lange vrouw dan?
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Kleinere vrouwkes hebben relatief gezien meer... Rondingen...
Als ze lang worden worden het relatief gezien meer planken zogezegd... Achja maar er zijn altijd uitzonderingen die wel knap zijn etc...
Heeft geen direct verband met lengte...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef Snepar het volgende:
Vrouwen willen inderdaad een lange(re) man, het liefst nog iets langer als ze hakken aan hebben. Triest voor kleine mannen, maar het is niet anders
vindtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt vrouwen en je hebt vrouwen. Wat vindt jij?
vindtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Dat komt omdat je op bent gegroeid in een omgeving waar men vindt dat iets zus of zo moet zijn en je blijkbaar weinig denkvrijheid hebt gehad. Niet iets om trots op te zijn. Je zou toch zeggen dat het belangrijker is dat ze van elkaar houden dan hoe het bij elkaar staat volgens een of andere verzonnen standaard, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een Argentijnse collega van ongeveer 1,65 met een vrouw van 1,85 (met hakken). Geen gezicht.
Maar goed, ieder zijn smaak.
De ouders van een vriendin van me hebben ook een dergelijk verschil in lengte. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk nooit opvalt. Ze zijn wie ze zijn: gewoon leuke mensen. Wat is lengte nu eenmaal?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef speknek het volgende:
Mja het is inderdaad culturele gewenning. Mijn moeder is ook een stuk groter dan mijn vader, dus ik vind het veel minder vreemd dan anderen.
Dan krijg je een wereldbevolking die vooral uit dit soort mensen bestaat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Vrouwen hebben gewoon een voorkeur voor langere mannen. Dat is deels instinctief, cultureel en maatschappelijk bepaald dus je doet er niet veel tegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.
Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.
Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
King of manlets hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
6'2" masterrace reporting.
Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben.
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef Puntenjager het volgende:
Heel vaak langsgekomen hier... dit onderwerp. Feit blijft dat vrouwen vrijwel nooit vallen op mannen die kleiner zijn dan zij (significant kleiner). Het klopt gewoon niet met het idee / de wens dat de man 'sterker' is dan de vrouw.
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)quote:
Moet ze geen hoge hakken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)
Lengte tov van de vrouw is idd het belangrijkste. Echter of jij de langste (of iig een langere) van 'de groep' (peer group / sociale omgeving / 'visvijver') bent is ook wel degelijk van belang. Een vrouw wil nou eenmaal de 'sterkste' man die ze kan krijgen (sterk, dominanst, meest alfa).quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.
En dat je niet twee meter hoeft te zijn om aantrekkelijk te zijn.
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraatquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Cavalinho het volgende:
Als je in Azie rondloopt als Hollander ben je al snel overal de langste.![]()
En denk je werkelijk dat vrouwen alleen op hun primitieve instincten afgaan en niet vallen voor een leuke kop en lieve blik ofzo?
Je kunt wel als langste antropologisch gezien wellicht de aantrekkelijkste zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen persee jou willen hebben en er geen enkele vrouw is die op wat anders valt.
Ze vallen zogenaamd ook op de beste fysiek, brede borst, smalle heupen, sterke ledematen, en toch zijn er zat vrouwen die walgen van bodybuilders en fitness figuren.
Laat je niks wijsmaken. Er is nog altijd een verschil in "natuurlijk" en "werkelijk" in de moderne maatschappij.
Daarbij "het sterkts, meest alpha etc" zit niet echt in de lengte, maar in de uitstraling/gedrag.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef -supergirl- het volgende:
Ligt er denk ik aan hoe lang de vrouw zelf is. Als ik 1.80 was dan moest ik ook geen jongen van 1.70. Maar ik ben maar 1.60 dus voor mij maakt het niet zo uit.
????quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" jaquote:
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuildersquote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" ja
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuilders
Neither would I.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleinte noemen.
Ten eerste kan iemand van elke lengte gaan bodybuilden (en meestal wordt het gedaan omdat ze slungelig zijn of klein, ter compensatie, voor een ego boost), ten tweede ging het bij het bodybuilder voorbeeld over de gespierde man met brede borst slanke taille, dat zogenaamd ook zo vreselijk aantrekkelijk is volgens de wetten der natuur. Straalt zogenaamd ook veel manlijkheid uit en kracht. Maar er zijn genoeg vrouwen die dat niet mooi vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |