quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?
Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
De helft was vroeger man, de andere helft heeft een cadeautje voor het leven.quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Trannies?quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...
[ afbeelding ]
Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken
Lijkt mij dat bijna geen enkele man een langere vrouw aan zijn zijde wilt. Sowieso hebben vrouwen boven de 1.75 meestal geen mooi figuur, althans dat vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef okiokinl het volgende:
wil een klein mannetje wel een lange vrouw dan?
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Kleinere vrouwkes hebben relatief gezien meer... Rondingen...
Als ze lang worden worden het relatief gezien meer planken zogezegd... Achja maar er zijn altijd uitzonderingen die wel knap zijn etc...
Heeft geen direct verband met lengte...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef Snepar het volgende:
Vrouwen willen inderdaad een lange(re) man, het liefst nog iets langer als ze hakken aan hebben. Triest voor kleine mannen, maar het is niet anders
vindtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt vrouwen en je hebt vrouwen. Wat vindt jij?
vindtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Dat komt omdat je op bent gegroeid in een omgeving waar men vindt dat iets zus of zo moet zijn en je blijkbaar weinig denkvrijheid hebt gehad. Niet iets om trots op te zijn. Je zou toch zeggen dat het belangrijker is dat ze van elkaar houden dan hoe het bij elkaar staat volgens een of andere verzonnen standaard, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een Argentijnse collega van ongeveer 1,65 met een vrouw van 1,85 (met hakken). Geen gezicht.
Maar goed, ieder zijn smaak.
De ouders van een vriendin van me hebben ook een dergelijk verschil in lengte. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk nooit opvalt. Ze zijn wie ze zijn: gewoon leuke mensen. Wat is lengte nu eenmaal?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef speknek het volgende:
Mja het is inderdaad culturele gewenning. Mijn moeder is ook een stuk groter dan mijn vader, dus ik vind het veel minder vreemd dan anderen.
Dan krijg je een wereldbevolking die vooral uit dit soort mensen bestaat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Vrouwen hebben gewoon een voorkeur voor langere mannen. Dat is deels instinctief, cultureel en maatschappelijk bepaald dus je doet er niet veel tegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.
Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.
Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |