abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116487813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?

Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
*D

Heerlijk, 1.60 met 10 cm hakken. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:10:55 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116487822
Vrouwen in Nederland zijn gewoon veel te lang :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116487824
Ik sta soms tussen 200 man (en vrouw) en dan ben ik de langste. *)

Dat gebeurde me in Nederland niet, zeg maar. 8-)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 7 september 2012 @ 05:16:33 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116487827
Ik was eens in Japan en daar keek ik voor het eerst in mijn leven meestal over iedereen heen. Een flinke openbaring.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116487828
Morgen feestje hier met mijn lokale vriendinnen...

Niet groter dan 1,60-1.62. Zonder hakken :9

† In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 09:47:21 #56
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_116490205
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:

[ afbeelding ]

De helft was vroeger man, de andere helft heeft een cadeautje voor het leven. :P
pi_116490582

6'2" masterrace reporting.

Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben :9 .
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:15:27 #58
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_116490930
Ik vind kleinere mannen inderdaad onaantrekkelijker.

Nu heb ik nog nooit gehad dat ik een man woest aantrekkelijk vond tot het moment dat hij ging staan en klein bleek te zijn. Maar waarschijnlijk kijk ('zoek') ik onbewust alleen naar aantrekkelijke mannen op mijn eigen hoogte en hoger. Ik ben zelf 1.77cm (and loving it), draag vaak hakken en mijn vriend is 1.98cm....zelfs met mijn allerhoogste hakken (16 cm :@ ) ben ik korter dan mijn vriend.

Ik heb er absoluut geen zin in om er rekening mee te houden welke hakken ik koop/aantrek ivm met hoogteverschillen tussen mij en mijn partner. Ik heb tot nu toe 'geluk' gehad met lange partners...

Niet vervelend bedoeld richting de minder lange mannen hoor! Puur persoonlijke ervaringen...
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_116490981
Ik heb een Argentijnse collega van ongeveer 1,65 met een vrouw van 1,85 (met hakken). Geen gezicht.

Maar goed, ieder zijn smaak.

pi_116494943
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2012 05:19 schreef El_Matador het volgende:

[ afbeelding ]

Trannies?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef okiokinl het volgende:
wil een klein mannetje wel een lange vrouw dan?
Lijkt mij dat bijna geen enkele man een langere vrouw aan zijn zijde wilt. Sowieso hebben vrouwen boven de 1.75 meestal geen mooi figuur, althans dat vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Crixus op 07-09-2012 15:04:01 ]
Eat clen, tren hard.
pi_116497023
Kleinere vrouwkes hebben relatief gezien meer... Rondingen...

Als ze lang worden worden het relatief gezien meer planken zogezegd... Achja maar er zijn altijd uitzonderingen die wel knap zijn etc...
Rustig aan.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:10:11 #62
365231 Fera
Fire & Blood
pi_116498166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Kleinere vrouwkes hebben relatief gezien meer... Rondingen...

Als ze lang worden worden het relatief gezien meer planken zogezegd... Achja maar er zijn altijd uitzonderingen die wel knap zijn etc...
Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_116498250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Vanaf hoe lang vind jij het dan planken worden?
Heeft geen direct verband met lengte...

Maar je ziet het wel vaker bij langere meisjes....
Maar de langere meisjes met mooie tailles zijn juist enorm sexy.
Rustig aan.
pi_116501995
Het lengte verschil moet ook weer niet te groot worden denk ik. Althans, als ik het vanuit mijzelf bekijk met mijn 1m88. Een meisje van 1.60 - 1.65 doet mij veel minder dan eentje van 1.75-1.80.
Een lange slanke dame en je kan mij opvegen. :9~
Materialism: small things to amuse small minds.
pi_116517750
kleine man

kleine jan

ja dus
pi_116531736
1.70 ofzo?
Ja, da's best klein voor een man, maar niet bezwaarlijk.
(Un)masking for the greater good.
pi_116532110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef Snepar het volgende:
Vrouwen willen inderdaad een lange(re) man, het liefst nog iets langer als ze hakken aan hebben. Triest voor kleine mannen, maar het is niet anders :)
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.

Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.

Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116532172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:46 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt vrouwen en je hebt vrouwen. Wat vindt jij?
vindt _O-
pi_116532194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:

[..]

:D

Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dus ;) Dus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.

On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen :P

:D
vindt _O-
pi_116532229
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een Argentijnse collega van ongeveer 1,65 met een vrouw van 1,85 (met hakken). Geen gezicht.

Maar goed, ieder zijn smaak.
Dat komt omdat je op bent gegroeid in een omgeving waar men vindt dat iets zus of zo moet zijn en je blijkbaar weinig denkvrijheid hebt gehad. Niet iets om trots op te zijn. Je zou toch zeggen dat het belangrijker is dat ze van elkaar houden dan hoe het bij elkaar staat volgens een of andere verzonnen standaard, of niet?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:34:45 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_116532324
Mja het is inderdaad culturele gewenning. Mijn moeder is ook een stuk groter dan mijn vader, dus ik vind het veel minder vreemd dan anderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_116536269
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:34 schreef speknek het volgende:
Mja het is inderdaad culturele gewenning. Mijn moeder is ook een stuk groter dan mijn vader, dus ik vind het veel minder vreemd dan anderen.
De ouders van een vriendin van me hebben ook een dergelijk verschil in lengte. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk nooit opvalt. Ze zijn wie ze zijn: gewoon leuke mensen. Wat is lengte nu eenmaal?
(Un)masking for the greater good.
pi_116536310
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_116536476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Dan krijg je een wereldbevolking die vooral uit dit soort mensen bestaat:

Masai....langste mensen ter wereld :')
pi_116537020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef Cavalinho het volgende:

[..]

Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.

Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.

Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
Vrouwen hebben gewoon een voorkeur voor langere mannen. Dat is deels instinctief, cultureel en maatschappelijk bepaald dus je doet er niet veel tegen ;) Dus als je klein bent als man ben je zeker wel in het nadeel. Natuurlijk heb je hier en daar een enkele uitzondering..

Gelukkig kijken vrouwen ook wat meer naar karakter naarmate ze ouder worden.
Why stay small, if you can grow big..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')