Dan krijg je een wereldbevolking die vooral uit dit soort mensen bestaat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
6'3 masterrace
als je niet 6'3 bent moet je jezelf echt van de genenpool verwijderen en je niet voortplanten vind ik persoonlijk
Vrouwen hebben gewoon een voorkeur voor langere mannen. Dat is deels instinctief, cultureel en maatschappelijk bepaald dus je doet er niet veel tegenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:24 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Langer dan henzelf he, en er zijn natuurlijk ook vrouwen van 1.50m en zelfs kleiner.
Gelukkig is het zo dat niet iedereen hetzelfde wil anders zou iedereen vechten voor dezelfde man of vrouw.
Je hoeft je om lengte echt geen zorgen te maken.
King of manlets hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
6'2" masterrace reporting.
Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben.
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef Puntenjager het volgende:
Heel vaak langsgekomen hier... dit onderwerp. Feit blijft dat vrouwen vrijwel nooit vallen op mannen die kleiner zijn dan zij (significant kleiner). Het klopt gewoon niet met het idee / de wens dat de man 'sterker' is dan de vrouw.
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)quote:
Moet ze geen hoge hakken hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wesley is langer als Yolanthe hoor (niet veel maar toch)
Lengte tov van de vrouw is idd het belangrijkste. Echter of jij de langste (of iig een langere) van 'de groep' (peer group / sociale omgeving / 'visvijver') bent is ook wel degelijk van belang. Een vrouw wil nou eenmaal de 'sterkste' man die ze kan krijgen (sterk, dominanst, meest alfa).quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Blijft dat TS vast nog een hele rij vrouwen kan vinden die kleiner zijn dan hijzelf, dus dat het geen probleem is om een geringe lengte, welke dan ook, te hebben.
En dat je niet twee meter hoeft te zijn om aantrekkelijk te zijn.
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraatquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Cavalinho het volgende:
Als je in Azie rondloopt als Hollander ben je al snel overal de langste.![]()
En denk je werkelijk dat vrouwen alleen op hun primitieve instincten afgaan en niet vallen voor een leuke kop en lieve blik ofzo?
Je kunt wel als langste antropologisch gezien wellicht de aantrekkelijkste zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen persee jou willen hebben en er geen enkele vrouw is die op wat anders valt.
Ze vallen zogenaamd ook op de beste fysiek, brede borst, smalle heupen, sterke ledematen, en toch zijn er zat vrouwen die walgen van bodybuilders en fitness figuren.
Laat je niks wijsmaken. Er is nog altijd een verschil in "natuurlijk" en "werkelijk" in de moderne maatschappij.
Daarbij "het sterkts, meest alpha etc" zit niet echt in de lengte, maar in de uitstraling/gedrag.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef -supergirl- het volgende:
Ligt er denk ik aan hoe lang de vrouw zelf is. Als ik 1.80 was dan moest ik ook geen jongen van 1.70. Maar ik ben maar 1.60 dus voor mij maakt het niet zo uit.
????quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij hebt het goed voor jezelf goed gepraat
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" jaquote:
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuildersquote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je van het ene extreme naar het andere (bodybuilders) gaat, heb je altijd wel een beetje "gelijk" ja
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kleine mannen zijn het tegenovergestelde van bodybuilders
Neither would I.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleinte noemen.
Ten eerste kan iemand van elke lengte gaan bodybuilden (en meestal wordt het gedaan omdat ze slungelig zijn of klein, ter compensatie, voor een ego boost), ten tweede ging het bij het bodybuilder voorbeeld over de gespierde man met brede borst slanke taille, dat zogenaamd ook zo vreselijk aantrekkelijk is volgens de wetten der natuur. Straalt zogenaamd ook veel manlijkheid uit en kracht. Maar er zijn genoeg vrouwen die dat niet mooi vinden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou een kleine sterke man.. Als yuri van gelder oid... Geen kleintje noemen.
Hoe weet je nou zeker dat het je lengte is en niet iets heel anders super aantrekkelijks aan je?quote:Op zondag 9 september 2012 18:44 schreef Bierkameel het volgende:
Ik ben zelf 1.94m en ja dat trekt vrouwen aan, helaas veel lange vrouwen en daar heb ik dan weer niks mee, dat is net of je met een reus in bed ligt en vrouwen van 1.90m kan ik gewoon niet schattig vinden.
Dat zijn weer innerlijke eigenschappenquote:Op zondag 9 september 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
ja precies en meestal hebben ze ook nog een kleine penis die opgepompte gassies en dan maar die spiertjes met lucht volpompen om maar te comperseren
uitstraling charme en een natuurlijk zelfvertrouwen zijn voor aantrekklijker voor de dames
geloof mij nou maar size doesent matter!!!
BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.quote:
Ik zeg ook buikjequote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
BuikJE he. Dat je geen dikkepens voor ogen hebt. Maar gewoon iets zachts ipv staalhard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |