Die bespiering veranderd van periode tot periode. Ik trainde toen niet extra. Maar het gaat meer om de vorm van de navel bv en de kleur en vorm van de tepels, maar die staan dan weer niet op mijn foto.quote:Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jouw buik is heel anders, zitten niet eens blokjes op!
Hmja dan zou mijn vriend 2m of langer moeten zijn, hmja nee doe maar niet. Heb wel eens hakken aan hoor als we met een groep vrienden weg gaan, dan valt het ook minder opquote:Op zondag 9 september 2012 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is juist fijn als een meid hakken kan dragen vind ik. Vandaar dat ik alleen 1.60 date
Het Brits-Amerikaans maatsysteem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
6'2" masterrace reporting.
Een vrouw van 1.80 vind ik geen probleem, op hakken mag ze nog wel net iets groter zijn dan ik ben.
Dan ben je idd wel overal de kleinste.quote:Op maandag 10 september 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me rot om als een Nederlandse man onder de 170/175 cm te zitten.
bodybuilder jay cutler dan? met zijn 1,75mquote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef LaLouchi het volgende:
Ja vind ik wel. Ik heb liever groter als mezelf. Al is dat niet moeilijk want ik ben niet zo groot. Ik wil me veilig voelen bij een man en dat voel ik niet bij zo'n kabouter
truequote:Op vrijdag 7 september 2012 05:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vrouwen in Nederland zijn gewoon veel te lang.
Doorgeschoten dwergen.quote:Op maandag 10 september 2012 01:22 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me rot om als een Nederlandse man onder de 170/175 cm te zitten.
Zoveel taalfouten in een stukje doet echt pijn. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zelfde als mij, ik ben een aantal cm groter dan jouw, ben zelf 183 en mijn vriend is inderdaad 2 a 3 cm kleiner dan mij, gelukkig valt dat niet op![]()
![]()
Ik heb ooit een klasgenoot van mij gehad die 190 was als vrouw zijnde en haar vriend was 175 ... het was een erg leuk koppel maar het zag er eigenlijk niet uit.
Het idee alleen al om te moeten bukken om je vriend te moeten kussen, of bed action hmmm nee echt niet..
![]()
Ik kan je 1 goede raad geven, let er niet teveel op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zoveel taalfouten in een stukje doet echt pijn. Hoe krijg je het voor elkaar?
Te veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan je 1 goede raad geven, let er niet teveel op.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja, als je <1,90m bent kun je beter meteen als kluizenaar gaaan leven.
Dat laatste herken ik wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef pamper het volgende:
[..]![]()
Wanneer vindt jij een vrouw klein dan? Zelf ben ik 1.65m, ook niet echt een reuzin dusDus ik vind jouw lengte nog wel meevallen hoor.. Ik draag toch meestal wel hakken van 10cm, dus dan valt het nog steeds mee in vergelijking met jou.
On topic; wat ik ook bedoelde is dat ik zelf wel eens kleine mannetjes heb ontmoet die heel erg arrogant zijn (zonder reden die ik niet zie, geen succesvolle baan of knappe kop oid) en met volle borst vooruit zich zelf op die manier neerzetten.. Daarom komt dat dan over alsof ze iets proberen te compenseren.. Maargoed, dit is natuurlijk erg generaliserend en geldt vast niet voor alle kleine mannen![]()
Pardon, lange vrouwen zien er niet uit??? Vind het juist wel wat hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe lang ben je?
Als je 1.70 bent of langer hoef je je geen zorgen te maken vind ik. Nederlandse vrouwen zijn meestal veel te lang en dat ziet er gewoon niet uit. In de rest van de wereld hebben vrouwen een normalere lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |