ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nette benen, al zouden extensions je spieren net boven je knie er meer uit laten poppen. Denk dat mijn bovenbenen iets groter zijn, jouw kuiten zijn groter dan mijne. Ik train mijn kuiten ook niet gericht. Zou ik misschien moeten doen.
Maar dude, waarom heb je in godsnaam een FOHN op je kamer liggen? Begin me toch een beetje zorgen te maken..
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb ook een fohn , ik gebruik hem om mijn kleren/boxers te drogen, omdat ik weer eens te lui was om op tijd de was te doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succes
Ik blij dat ik getrouwd ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit heb ik ook vaak op zondag ochtend
The fuck was you thinkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd dingen in de magnetron te drogen. Was geen succes
Niks mis met het hebben van een föhn. Hoef je niet met nat haar te gaan slapen waardoor de volgende dag je haar fucked up zit of als je nog ergens naar toe moet hoef je niet met nat haar naar buitenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef Levolution het volgende:
Al die excuses om een föhn te hebben.
Ik heb een föhn omdat ik met pretty voel met een geföhnd kapsel, problem?
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef THEFXR het volgende:
doen jullie ook weleens squatten in het zwembad?
Qua beharing ben ik ongeveer hetzelfde. Qua fysiek niet echt. Maar je ziet er ook veel droger uit wanneer je je borst (en buik-)haar weghaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan nog iets meer buffel style...
Dat is natuurlijk wel het voordeel van lange gasten (is al vaker hier gezegd maar goed). Wanneer je én lang en ripped bent ben je helemaal een beest natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, jij bent echt groot man.
Meeste mensen met zo'n lengte zijn ecto.
Vriendin is er niet dus moet zo zelf pics maken waar ik geen zin in heb omdat het er niet uit ziet. Of weet iemand toevallig een android app waarmee ik op mijn s3 een timer kan zetten om zo te poseren :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef Bendoe het volgende:
Aldus, de beloofde foto's.Doen het hier niet brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'BEASTMODE
Aldus, de beloofde foto's.Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Als je nu de links klikt in de spoiler werken ze wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?
Ja, ik neig meer naar jongen zijn dan manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Werken niet. Probeer ff opnieuw anders, ben wel benieuwd! En ben je eigenlijk nog in de groei?
Aldus, de beloofde foto's.Je embed de linkjes als images, zo werkt dat niet. Maak er urls van of doe de .jpg files tussen de img tag. Maar goede progress. Fucking manlets, jullie hebben 't makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.69m
58kg
16 jaar
Forever bulkin'
Of toch du vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |