Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Het probleem is vaak met gasten die bodybuilding doen dat ze denken dat ze ineens de nieuwe mike tyson zijn maar het afleggen tegen iemand die heel toevallig op BJJ zit, als jij opzoek bent na een vechtsport zou ik MMA of BJJ aanraden
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Ik ben 1,88 m en ik doe ook gewoon aan krachttraining en dat is ook wel te zien dus ik krijg niet zo vaak ruzie, maar heb al twee keer klappen gehad met het uitgaan, ben totaal geen goede vechter. Gelukkig waren die kneuzen die me sloegen ook allemaal grote gasten dus niemand die me uitlachte of zo maar dan nog![]()
In mijn gym kan je trouwens wel op maandag- en donderdagavond bokslessen volgen. Of ja, lessen. Gewoon naar binnen lopen en beetje sparren/tegen zo een kussen slaan/schoppen. Volgens mij wel ziek goede cardio, misschien na mijn tentamens maar eens mee beginnen.
Ben ook niet echt een ruziezoeker, of ja, toen ik zestien was wilde ik na een paar pilsjes wel eens ruig gaan doen maar tegenwoordig heb ik nooit ruzie meer, gelukkig.
Vechten is zo zielig en primitief.
Denk dat fysiek behoorlijk uitmaakt. Ik ben niet groot, 1,84m maar wel wat lomper gebouwd. Ik heb gelukkig nog nooit een echt gevecht gehad. Meestal kun je door normaal te reageren erger voorkomen en de boel sussen. Heb 1 keer een tik uitgedeeld omdat een kerel zijn hand ineens onder het rokje van een goede vriendin van me stak. Was blijkbaar goed raak, want die lag op de grond. Ik stond er zelf ook van te kijken dat ik dat kon..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Haha ja met 1.85+ en een groot fysiek bedenken de meeste zich wel een 2de keer maar wat ik al zei je heb idioten die het geen fuck intresseert en in een drukke club of buiten op straat haal je niet zulke dingen uit: http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/submission-van-de-dag-6/
Ik doe zelf Krav Maga ernaast, waar je puur straatvechten leert. Zowel dmv technieken om je aanvaller zsm uit te schakelen, maar ook mentaal zodat je het ook kunt gebruiken mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:
Ik bedacht me dat ik weinig aan pure kracht had als het op vechten aan zou komen. Met 1.5 BW squat kom je niet verIs er iemand hier die aan een vechtsport/verdedigingssport doet naast krachttraining?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic vraag aan de mensen hier:Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar er zit wel wat kracht achter een vuistslag die je uitdeelt. En waarschijnlijk was die pisvent dronken dus na 1 klap ben je waarschijnlijk dan wel klaar.
wat gaat sneller?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Kleine mennekes hier ja. Ben zelf 195. Jaloers dat t bij jullie sneller gaat
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Stoten is vooral techniek heeft weinig met BB kracht te maken. Als je je lichaam niet goed benut bij het stoten zal het ongeacht je enorma triceps nog steeds een sissy punch zijn
Iedereen kan een beetje met zijn armen maaien bedoel jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel een beetje slaan.
Arnoldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Moet er wel bruut uit zien, 195 en een beest. Iemand voorbeelden van een lange kerel met veel spiermassa?
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?quote:
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lijkt me dat je met 'kortere' spieren veel sneller groeit dan 'langere'?
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:39 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in verhouding veel meer massa moet aankomen om het zichtbaar te maken? Zou kunnen weet ik eigenlijk niet.
Toch zou ik mijn lengte niet snel inruilen voor een iets snellere spiergroei als het al zo is.
Met mijn 1m75 krijg ik nu na een half jaar trainen en goed eten heel vaak reacties van : WOW jou had ik niet herkend zo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Kerol het volgende:
[..]
Daar doel ik op ja. Nee ik ook niet maar je kan wel jaloers zijn op dat het sneller zichtbaar is
Warsaw o.i.d.?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit er hier 1 van 2 meter nog iets. Best fysiek! Weet de username niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |