weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Martin Berkhan gehoord maar ben hierop gekomen door een gesprek met een PT lang geleden. Soms als ik train komen mensen ff staan kijken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef SunTzu het volgende:
Ik ook dan maarMirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.74m & 69kg bf unknown.
BP halter: 100kg
BP DB: 38kg per stuk.
SQ: 130kg
DL: 130kgIk zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat jij doet is toch dat reverse pyramid gebeuren waar Martin berkhan zo dol op is. Je bent echt bruut sterk met die stats. KnapI kheb jouw lengte, ben een kilo zwaarder en squat slechts 3x5x90kg, bech 3x5x75 en deadlift 5x125.
Jij doet ook SS toch?
[ Bericht 28% gewijzigd door Dasjonny op 19-10-2012 08:23:45 ]
Heb je een mooi doelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:44 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
weeg bijna 30 kg meer. Maar ik lift minder dan jijgoed bezig
130 kg atg zit er voor mij nog niet in
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:13 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Mirin lifts. Heb precies zo'n zelfde gozer als jij in mijn gym. Iets meer massa en een klein beetje meer bf maar ook iets hogere lifts nog. Streeffysiek voor mij. Ben ook 1.74 @ 72 kg. Op dit moment alleen last van mijn onderrug dus deze week maar een keer kunnen trainen.
[..]
Ik zit ook zo rond deze lifts atm. Sq 5x92.5 dl 5x120 bench 5x72.5
Jij doet ook SS toch?
Ik ook niet heel strikt met extra chins en dips. En eventueel als ik tijd over heb nog wat dragon flags voor abs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk niet
Ach goed voelen is mijn doel, niet zo zeer heel groot of sterk worden(op dl na dat is wel vet). Maar wel bewondering voor dergelijke lifts en zo weinig massaquote:
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Hey boys, newbie squat form check please. Much appreciated.
Watch Poppiholla's Newbie Squat
ziet er best goed uit. Wel je bar wat lager leggen (op de achterkant van je schouders i.p.v. je nekwervel). 't is wat lastig te zien, maar je hebt hem volgens mij op je nek liggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Over het algemeen heel netjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Mijn streeffysiek is Frank Zane, maar dat ga ik niet redden zonder AAS hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?
Probeer 30 graden aan te houden, volgens mij zit je nu op >45graden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.
Verder ziet er wel goed uit, voor zover mijn ervaring telt, that is.
Ligt eraan welke periode. Frank Zane's massa valt inderdaad reuze mee vergeleken met andere BB'ers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef Mithras82 het volgende:
Denk dat je best in de buurt kan komen zonder aas eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel vooral de triceps hier echt massief zijn, valt bijvoorbeeld de massa in zijn borst wel mee (ook als je bedenkt dat hij maar 1,74m was).
Maar dit bijvoorbeeld ga je niet redden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
That´s me brah. Alleen een foto van twee maanden terug, nu zit er weer een laagje vet overheen; vandaar streeffysiekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij dat was! tot ik naar beneden scrolde.. Zeker een mooi fysiek.
Ik denk 15-16% man. Zit ongeveer op hetzelfde vetpercentagequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef Dalliance het volgende:
Zit ik hier op ongeveer 16-17% bf of meer (180cm)?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |