quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
Nou ik zou er niet zo uit willen zien hoor
Neinn man, het gaat om de billen/benen in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef lovely_sunset het volgende:
ik had trouwens foto's van barbie verwacht
Oh dat ik dat niet doorhad zeg!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Neinn man, het gaat om de billen/benen in dit topic.
Als jij eens ff lekker gaat squatten anders?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Oh dat ik dat niet doorhad zeg!
BAM TOTS BOEM QFTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Alborz het volgende:
Terechte klacht. Ze zijn bang om snel gespierd te worden. Duurt minstens 2-3 jaar met enorm veel discipline omdat vrouwen weinig testosteron hebben. Echt heel erg zonde, vind het maar niks die uitgezakte billen en benen door urenlange cardio.
lekker chips eten op de bank ja tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
lekker uitgezakte omabillen ja tokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Cazzette het volgende:
[..]
lekker chips eten op de bank ja toch
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef lovely_sunset het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Laatst had iemand in het bodybuilding-topic ook een zwaar geil gifje van zo een blondje die (ik dacht) aan het deadliften was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw die foto's daar. datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:30 schreef Alborz het volgende:
http://www.facebook.com/SheSquatsBro
Deze webpagina voor de dames. Dit is hoe jullie er uit gaan zien na 2-3 jaar goede training, diëet en motivatie. Niet zoals anabole bodybuilders maar als godinnen. Kijk en huiver.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]Oke, niet aan het deadliften, maar vergeef me dat ik alleen nog haar benen/billen voor de geest kon halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Alborz het volgende:
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...
met dat blauwe shirtjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Alborz het volgende:
Meer honorable mentions:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linker squat niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vooral![]()
![]()
![]()
als ik dat zou zien in mijn gym zou ik doodgaan/10
Zeg maar gerust dat het 20-30 jaar duurt. Vrouwen zullen zonder AAS nooit te gespierd worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Alborz het volgende:
Terechte klacht. Ze zijn bang om snel gespierd te worden. Duurt minstens 2-3 jaar met enorm veel discipline omdat vrouwen weinig testosteron hebben. Echt heel erg zonde, vind het maar niks die uitgezakte billen en benen door urenlange cardio.
2-3 keer per week, 1 uur per keer. Hoe moeilijk is het? Ik ging 4x per week tijdens CE's. 3 uur in week week van 7x12 uur dat je wakker bent. Meer excuses?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
ikke niet... die discipline ga/wil ik niet opbrengen...
heb ook nog een leven
Wat een slap excuus om een vadsig wijf met uitgezakte kont te zijn. Squatten kost geen uren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
heb ook nog een leven
Ja, ik heb het over die girls van die foto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het 20-30 jaar duurt. Vrouwen zullen zonder AAS nooit te gespierd worden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef Alborz het volgende:
[..]
2-3 keer per week, 1 uur per keer. Hoe moeilijk is het? Ik ging 4x per week tijdens CE's. 3 uur in week week van 7x12 uur dat je wakker bent. Meer excuses?
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... notquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een slap excuus om een vadsig wijf met uitgezakte kont te zijn. Squatten kost geen uren.
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
nee, zo'n opgeblazen kont, dat ziet er geweldig uit.... not
Wel dus. De grote meerderheid vindt dat mooi, man of vrouw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen: ze zullen het nooit begrijpen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
de taille ziet er geweldig (ongeloofwaardig) uit, maar die kont... verpest het dan weer...
Bestaande uit chips proppen op de bank, meeblerrend met De Vois Of Holland zeker?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
heb ook nog een leven
Praktisch allemaal over the top. Vrouwen moeten mooi gevormd zijn, maar niet gespierd; dat is inderdaad gewoon eng/smerig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gevorderde dames:
[ afbeelding ]
Die eerste pic is veelzeggend imoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor gevorderde dames:
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb geen squats nodig voor zulke billen
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
alborz man hoeveel van die foto's heb jij hahah.
btw bolle billen zijn mooi maily wat je ook zegt bijna alle mannen vinden bolle kontjes mooi
nee alleen swarte mannequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw bolle billen zijn mooi maily wat je ook zegt bijna alle mannen vinden bolle kontjes mooi
Heb er verschillende. Volg veel fitness/bodybuilding fb's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mij
dat mogen alle mannen vinden... (en volgens iemand hier ook veel vrouwen?)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
neemt niet weg dat hij er best veel post. hoewel ik dat helemaal niet erg vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komen gewoon van die FB-pagina volgens mij
Jij moet gewoon voldoen aan wat wij mooi vinden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
dat mogen alle mannen vinden... (en volgens iemand hier ook veel vrouwen?)
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
neemt niet weg dat hij er best veel post. hoewel ik dat helemaal niet erg vind
links ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Heb er verschillende. Volg veel fitness/bodybuilding fb's.
ik dacht het niet heejquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij moet gewoon voldoen aan wat wij mooi vinden?
je zoekt toch geen smoesjes om het niet te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Als dit waar isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Naar aanleiding van dit topic net maar weer even wezen squatten, thanks voor de motivatie
vind jij die billen die alborz post niet mooi dan?? ben niet zwart overigens er is een verschil tussen mooie ronde billen en die vieze gore dikke ranzige reusachtige cellulitis billenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee alleen swarte manne
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb geen squats nodig voor zulke billen
Allemaal té wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Alborz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoulders of peace:
[ afbeelding ]
dit zijn typisch van die billen die negers mooi vinden. er zitten mooie tussen, maar ook gigantische oversizede kontenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind jij die billen die alborz post niet mooi dan?? ben niet zwart overigens er is een verschil tussen mooie ronde billen en die vieze gore dikke ranzige reusachtige cellulitis billen
Ik heb gezonde scheenbeenvliezen nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef Alborz het volgende:
Lol, dames boos? Meer motivatie nodig?
Die eerste!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Alborz het volgende:
Oh lawrd, pls mercy/10:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
":
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dit zijn typisch van die billen die negers mooi vinden. er zitten mooie tussen, maar ook gigantische oversizede konten
Een mooie kont is altijd +100quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Naar aanleiding van dit topic net maar weer even wezen squatten, thanks voor de motivatie
Het enige wat neger aan mij is is de lengte van dat apparaat tussen mijn benen en ik vind het prachtig. Echt bull-shit om te zeggen dat alleen negers dit mooi vinden. Iedere man vind dit mooi.quote:
Ik fitness redelijk serieus maar dat heeft bar weinig te maken met wat ik wel of niet mooi vind aan vrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als je eenmaal serieus gaat fitnessen dan ga je dit vanzelf mooier vinden
Uhm, ik hoef dit niet te weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het enige wat neger aan mij is is de lengte van dat apparaat tussen mijn benen en ik vind het prachtig. Echt bull-shit om te zeggen dat alleen negers dit mooi vinden. Iedere man vind dit mooi.
Een vrouw zonder kont is geen vrouw. Maar een vlikobak als onderstel is ook weer een beetje enthousiast...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Uhm, ik hoef dit niet te weten.![]()
Je hebt de smaak van een neger. En niet iedere man vindt dit mooi, dat zie je in dit topic al
Nou, goed, de meeste mannen zullen dit wel mooi vinden. Wie wil er nou een wijf met zo een oma-kont of erger nog GEEN kont?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Uhm, ik hoef dit niet te weten.![]()
Je hebt de smaak van een neger. En niet iedere man vindt dit mooi, dat zie je in dit topic al
Weinig heup/kont, dikke tieten en verder heel dun is het ideaalbeeld in Hollywoodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, goed, de meeste mannen zullen dit wel mooi vinden. Wie wil er nou een wijf met zo een oma-kont of erger nog GEEN kont?
Screw that shit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weinig heup/kont, dikke tieten en verder heel dun is het ideaalbeeld in Hollywood
Ga eens naar B&H met je plaatjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Alborz het volgende:
Hoi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strong straps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ga eens naar B&H met je plaatjes.
Fuck Hollywoodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Weinig heup/kont, dikke tieten en verder heel dun is het ideaalbeeld in Hollywood
ga squatten ipv zeikenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien moet je het topic eerst doorlezen.quote:
aaaaii......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
sommige hebben net het lichaam van een vent.
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
- Vrouwen die dit niet mooi vinden zijn jaloers omdat ze uitgezakte billen hebben
- Mannen die dit niet mooi vinden voelen zich bedreigd omdat ze zelf ecto zijn
Haha jij bent jaloersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
dit...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
Inderdaad. Een lichaam zonder kont en tieten. En dan zeggen dat je daarop valt en dan ook nog eens met droge ogen beweren dat je hetero bent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een lichaam zonder goede kont vind ik pas een jongenslichaam.
Liever een staande bijzettafel dan alleen het platte tafelblad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
er zitten egwoon een aantal bijzettafels tussen.
eens. dit topic gaat niet eens meer over konten...quote:
True, mijn billen zijn mooier dan die van menig vrouw (niet de vrouwen die hier gepost worden).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maar ook mannen kunnen zo´n kont krijgen. sterker nog veel gespierde mannen hebben zo een kont. ik vind een dikke kont niet per see vrouwelijk.
en gespierde kuiten zijn al helemaal niet vrouwelijk.
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Robophatt het volgende:
Goeden topic.
Denken dat je zo kunt worden met enkel cardio
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden!!!!
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.quote:
Van krachttraining wordt je alleen een manwijf als je anabole steroide gaat gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.
Ja naja, 't is ook een wedstrijdfoto. Maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aan
Ik geloof wel dat mannen dit mooi vinden..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
De doorgezakte afgunstige vrouwen in dit topic trouwens![]()
'Bah, dat vinden mannen echt niet mooi...toch?.....TOCH?'
IK VIND HET GRAFLELIJK :SSSSSSSSSSSSSSS:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Dit zijn vrouwen die gewoon een prachtig lijf hebben:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Als je dat al te gespierd / manwijf vindt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.
Ecto-net/10quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Efilcaz het volgende:
ik ben door het klikken op dit topic in een keer bijna al mijn mobiele data kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
en die ronde billen zijn sowieso
Eens. Een vicieuze cirkel waar nauwelijks uit te komen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
ik heb nu echt genoeg vrouwenkonten gekeken...
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
BOeiend, ze is toch een leugenaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaan![]()
![]()
morgen moet mijn vriendin maar de schade van dit topic goedmaken, want vanavond kan ik niet gaan seksen door dit topic...
Onmogelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
Nee man, liever deze ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonder geouwehoer, los van die Barbie-kop en de tattoo, vind ik haar lijf wel interessant.
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan ik denk ik.
Ik vind dat er een nationale campagne moet komen om vrouwenfitness te promoten. Soort van CrossFit ofzo. Sowieso moet Nederland wat prominenter worden in krachtsport zoals weightlifiting/powerlifting. Zou ook mooi zijn als we met wat beters kwamen dan Roellie WIn(strol)klaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze heeft meer massa dan menig man, maar mij schrikt dat niet af. Een fetisj denk ik.
Een winstrolletje en dianobolletje too far :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Alborz het volgende:
[..]
Een winstrolletje en dianobolletje too far :p
Toch vind ik dit heel erg sexy:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Idd.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding = aesthetic perfection.
Vrouwen + keiharde KT + goede voeding + roids =![]()
![]()
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formulequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html Hier het hele artikel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu twijfel ik helemaal niet meer aan m'n formule
Wel knap om zo ripped te blijven na kinderen idd.
"Ik zou haar dan ook niet trouwen", maar ik vind het toch mooi om naar te kijken. Ook die foto's hierboven van Alborz.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb net de documentaire gezien van Louis Theroux over bodybuilding en dan met name de vrouwelijke kant. Kan het gewoon niet mooi vinden. Ik ben helemaal voor KT bij vrouwen, een goede squatkont etc. maar ook dit blonde meisje vind ik een 'bridge to far'.
Check de andere pagina's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Oh, de bovenstaande vrouwen zijn gewoon lelijk.
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik doe al squats maar ik zie niet waarom ik die andere dingen ook nog allemaal zou doen. Ik eet gezond en doe 3x per week aan hardlopen en dan vind ik het eigenlijk wel genoeg hebben.
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Toch vind ik dit heel erg sexy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft 2 kinderen. Echt fantastisch gewoon.
Met bodyweight. Maar ik weet niet of ik wat aan jou heb want jij vind die vrouwen juist wel sexy terwijl ik dat lelijk vind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef Alborz het volgende:
[..]
Check de andere pagina's.
Squat je met bodyweights of met barbell/gewichten? Veel vrouwen doen bodyweight squats, maar daar heb je niet zo heel veel aan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'die andere dingen'?
Nice tryquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pics zodat wij wel bepalen of het 'genoeg' is.
De foto's op deze pagina zijn van Olya Haidner, zij train volgens mij al iets van 7 jaar lang. Dus als je bang bent dat je er zo uit gaat zien dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren want zij is een genetisch wonder. Heb je al door pagina 1-2-3 gekeken?quote:
Nee, kun je me een samenvatting geven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
De foto's op deze pagina zijn van Olya Haidner, zij train volgens mij al iets van 7 jaar lang. Dus als je bang bent dat je er zo uit gaat zien dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren want zij is een genetisch wonder. Heb je al door pagina 1-2-3 gekeken?
Tevens moet ook een vrouw gewoon gewichten gebruiken en verschillende lichaamsdelen trainen, alleen squatten is sufficient.
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, kun je me een samenvatting geven?
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende?
Deze man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).
Ousquote:
Omdat als je 3x per week hard gaat lopen en voor de rest weinig met gewichten doet, je veel vet gaat verliezen rondom je benen en billen. Alles kan na een geven moment dus een beetje gaan hangen wat uiteindelijk tot een uitgezakte kont of cellulitishuid kan resulteren. Als je consequent met gewichten traint, met consequent bedoel ik 2-3x per week met zware gewichten trainen, genoeg eiwitten tot je nemen, je hele lichaam trainen, voldoende uitrusten en variatie in je oefeningen gebruiken, dan zal je na verloop van tijd wat weelderiger worden en beter in je vel gaan zitten. Tevens zijn ronde lichaamsdelen prachtig bij een vrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Geen leven op dit moment, dus zo zou je het ook kunnen stellen jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
OusSup bro, jij ook weer uit je spreekwoordelijke graf?
Onzin. Iedereen, ongeacht leeftijd of fitheidsniveau kan er voor kiezen om te sporten en vooruitgang te boeken. Praat jezelf niet zo naar beneden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:53 schreef mootie het volgende:
Jaren werken om een beetje vorm te krijgen. Het is voor mij te laat.
Onzin: het is nooit te laat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:53 schreef mootie het volgende:
Jaren werken om een beetje vorm te krijgen. Het is voor mij te laat.
Als een prinsesje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Het is gewoon een feit dat de meeste vrouwen er niet uitzien. Hoe jij eruit ziet is ook mij niet bekend. Dus post een foto zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat betekent sufficient? Betekent dat niet zoiets als voldoende? Waarom zou ik trouwens met gewichten moeten trainen? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Goede toevoeging. In OP gezet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef Alborz het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html Hier het hele artikel.
Mijn User Icon is ook niet Ronnie Coleman maar van een vrouw die per ongeluk 1x gesquat heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
Maar TS, je weet toch dat vrouwen barsten van de testosteron en na 1 squat er al uit gaan zien als Ronnie Coleman?
Sleep je vriendin mee naar de gym.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaan![]()
![]()
morgen moet mijn vriendin maar de schade van dit topic goedmaken, want vanavond kan ik niet gaan seksen door dit topic...
Of je bent bang je kop boven het magere maaiveld uit te steken, of je moet langs de opticien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Jij hebt het begrepen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:22 schreef Robophatt het volgende:
Goeden topic.
Denken dat je zo kunt worden met enkel cardio
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden!!!!
Dan zou ik Gespierde / athletische meisjes, deel 2 maar niet openen op je mobiel...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Efilcaz het volgende:
ik ben door het klikken op dit topic in een keer bijna al mijn mobiele data kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit is wel mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef Alborz het volgende:
Wat crossfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben echt verliefd op zulke vrouwen
Ja, dat levert mooie vrouwen op, NOT. Van die magere, futloze scharminkels.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen met dikke mannenspieren. Gewoon lightproducten en 'ik kies bewust'-logo's shoppen, gepaard met 6uur cardio per dag.
NP, maar je hebt wel duidelijk een kontenfetish. Ik zou daar een topic voor aanmaken in B&H als ik jou was; hier staan er nu wel genoeg.quote:
het kan nooit genoeg zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).
ik vind de sportschool echt geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Vind het altijd knap dat mensen dat kunnen. Vanwege een blessure loop ik momenteel al een half jaar 3x per week in de sportschool en ik vind het oersaai.
Geef mij maar een pot rugby of voetbal, de uitdaging, het tactisch inzicht en de samenwerking daarin trekt mij veel meer. Ook al is het niet eens op hoog niveau.
Gifjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Laatst had iemand in het bodybuilding-topic ook een zwaar geil gifje van zo een blondje die (ik dacht) aan het deadliften was..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gifjes?
T-shirts!
http://nomnompaleo.spread(...)/customize/color/129
[ afbeelding ]
als dat in een workout is, dan is het best overkillquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de vrouwtjes die ook mooie billen willen.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als dat in een workout is, dan is het best overkill
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.
5 daagse split bah das een hoop werk 3-4 is voor mij genoegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.
Goede analyse.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
De boys uit het BB topic met een squat-billen fascinatie vs out of shape dames die liever een chippie eten
als wij hard werken om er goed uit te zien willen we een chick die dat ook doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
De boys uit het BB topic met een squat-billen fascinatie vs out of shape dames die liever een chippie eten
Laten we maar geen discussie starten, maar hier zijn de meningen zwaar over verdeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Solomon het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijd
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Weissman het volgende:
Elke vrouw zou voorlichting moeten krijgen over krachttraining. Net als bij het menstrueren of een zwangerschap zeg maar.
we zeggen niet dat je geen chips mag we zeggen alleen dat je moet squatenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
Uiteraard. Mensen onder de 35 die niet in shape zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als wij hard werken om er goed uit te zien willen we een chick die dat ook doet
het gaat niet om de duur van een workout het gaat om de intensiteit ervan. ik kan wel een uur beetje rustig isolatie oefeningen doen, maar je kan ook korter maar wel zwaar isolatie + compounds gaan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Solomon het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijd
Heb je het topic gelezen? Zie jij daar foto's van vrouwen met spierballen? Exclusief de anabolennegerin in de post boven jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Geen verstand van: maar misschien willen ze liever een goede conditie dan spierballen.
inderdaad je hebt er geen verstand vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Geen verstand van: maar misschien willen ze liever een goede conditie dan spierballen.
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat alle mannen in dit topic willen zeggen is heel simpel..... als je 2-3 x in de week gaat sporten op de goede manier dan blijf je gewoon lekker in shape. zo moeilijk is het niet lijkt me
In shape is wat anders dan een slanke bouw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.
van gezond eten alleen word je niet knapper hoor. het voorkomtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
dit dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In shape is wat anders dan een slanke bouw.
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Piye het volgende:
Omdat ze dan sterker worden dan ik en dat moeten we niet hebben.
absoluut helemaal niksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?
Wat is in shape dan, atletische bouw ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In shape is wat anders dan een slanke bouw.
Dus als je slank bent ga je achteruit als je niet sportquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
van gezond eten alleen word je niet knapper hoor. het voorkomt
alleen dat het minder achteruit gaat
uiteindelijk welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is in shape dan, atletische bouw ?
[..]
Dus als je slank bent ga je achteruit als je niet sport
Niks ziet er wel goed uit. Maar zo zijn er ook genoeg crosstrainerdames die er goed uit zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom: wat is er mis met de dame uit de OP?
o en in shape is: alle plaatjes die door alborz zijn gepostquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
ja, als je de 40 nadert dan gaat de boel wel hangen lijkt me. het punt is je word gewoon niet mooier als je NIET sport of wel soms
Niet perse een atletische bouw. Inderdaad, zoals veel meisjes die je hier ziet, maar ook zoals - bijvoorbeeld - een Beyonce of Halle Berry. Zij hebben dat figuur echt niet toevallig gekregen, daar zit hard werk in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is in shape dan, atletische bouw ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef IrCute het volgende:
Ik was gisteren 55kg aan het deadliften en kreeg commentaar van een kerel dat ik beter op die machines kon gaan trainen, dadelijk zou ik nog door mijn rug gaan.![]()
Toen heb ik hem verteld dat hij beter niet kan gaan bankdrukken omdat hij anders misschien in 2en zou breken met zijn tengere lichaam.
hahahaaha geniaal, heb eerder gelezen ergens op een forum dat dat tegen iemand was gezegd. deadliften en door je rug gaan hahahaha. 55 kilo?? hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef IrCute het volgende:
Ik was gisteren 55kg aan het deadliften en kreeg commentaar van een kerel dat ik beter op die machines kon gaan trainen, dadelijk zou ik nog door mijn rug gaan.![]()
Toen heb ik hem verteld dat hij beter niet kan gaan bankdrukken omdat hij anders misschien in 2en zou breken met zijn tengere lichaam.
21, een 55 kilo is niet veel voor een deadlift, maar ik ben nog niet zo heel lang bezig met deadliften en heb lang aan mijn form gewerkt op laag gewicht zodat het perfect zou zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hahahaaha geniaal, heb eerder gelezen ergens op een forum dat dat tegen iemand was gezegd. deadliften en door je rug gaan hahahaha. 55 kilo?? hoe oud ben jij?
o okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
21, een 55 kilo is niet veel voor een deadlift, maar ik ben nog niet zo heel lang bezig met deadliften en heb lang aan mijn form gewerkt op laag gewicht zodat het perfect zou zijn.
Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
deze man heeft zojuist de perfecte uitleg gegevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ze is niet dik maar die armen hangen erbij alsof ze elk moment kunnen wegsmelten.
En los van het esthetische is krachttraining ook heel belangrijk voor je levensverwachting en levenskwaliteit.
Maar ach, als jij op je 40ste hangende billen wil en bij de kleinste trap al moet kreunen. Moet jij weten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef ssebass het volgende:
Haha even wat gelezen in het topic en die reactie van de vrouwen. Volgens mij reageren ze zo fel omdat ze bang zijn dat andere vrouwen het advies wel ten harte nemen en er beter uit gaan zien dan zij. Je zou toch eens van de bank af moeten komen...
Geen tijd is een slap excuus. Ik sport ook 5 keer per week naast een drukke baan.
+1 voor zelfkennis. Maar wat heb je aan een goede conditie als je geen blikje kan openen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
dan is TS niet de enigste volgens jou want er zijn genoeg mensen die het met hem eens zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een oppervlakkige op uiterlijk gefixeerde latente homo die op gespierde wijven valt.
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een oppervlakkige op uiterlijk gefixeerde latente homo die op gespierde wijven valt.
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
+1 voor zelfkennis. Maar wat heb je aan een goede conditie als je geen blikje kan openen?
Ik fiets al en doe aan hardlopen. Zal wel mee vallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ze is niet dik maar die armen hangen erbij alsof ze elk moment kunnen wegsmelten.
En los van het esthetische is krachttraining ook heel belangrijk voor je levensverwachting en levenskwaliteit.
Maar ach, als jij op je 40ste hangende billen wil en bij de kleinste trap al moet kreunen. Moet jij weten.
Daar is het TS duidelijk niet om te doen, anders zou hij niet afgeven op de vrouwen die zich met conditietraining bezighouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.
U bent gezegend met speciale krachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.
herculesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
U bent gezegend met speciale krachten.
Ik zou denken dat ze potjes openen bedoelt, maar dan nog zou dat ook zonder training wel moeten lukken eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is er zo moeilijk aan een blikje openen?
het was figuurlijk bedoeld,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Ooooh ja dat lukt ook nog welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze potjes openen bedoelt, maar dan nog zou dat ook zonder training wel moeten lukken eigenlijk.
Cardio is katabool.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik fiets al en doe aan hardlopen. Zal wel mee vallen.
aka nergens goed voor behalve afvallen XDquote:
Het was een metafoor. Je weet wel. Wat heb je eraan dat je een bere sterke conditie hebt maar vervolgens binnen twee tellen buiten adem bent als je iemand moet helpen om.. te verhuizen ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
is dat letterlijk of figuurlijk ?quote:
En als je nou alleen rent, maar wel gewoon lekker bent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het was een metafoor. Je weet wel. Wat heb je eraan dat je een bere sterke conditie hebt maar vervolgens binnen twee tellen buiten adem bent als je iemand moet helpen om.. te verhuizen ofzo.
Of! En dat zie ik vaker. Dat je fantastisch loopt maar er nog niet uitziet omdat het allemaal hangt en niet strak en rond eruit ziet.
[ afbeelding ]
vs
Het plaatje in de OP. Who would you do?
De eerste is dan een marathonloopster, een vak apart, maar het gaat nu even niet om de prestatie die wordt geleverd maar om het fysieke, het uiterlijk.
Die bestaan niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Piye het volgende:
En als je nou alleen rent, maar wel gewoon lekker bent?
Nou, gewoon de mensen die de vrouwen proberen te motiveren en de vrouwen die er gemotiveerd van raken. De mietjes die overal op lopen te zeiken en jaloers lopen doen die vind ik triest, maarja die zullen de rest van hun leven ook een gemiddeld uiterlijk hebben. Zo zie ik het in ieder gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat letterlijk of figuurlijk ?
helemaal met je eens, wie mooi wil zijn zal er hard voor moeten werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nou, gewoon de mensen die de vrouwen proberen te motiveren en de vrouwen die er gemotiveerd van raken. De mietjes die overal op lopen te zeiken en jaloers lopen doen die vind ik triest, maarja die zullen de rest van hun leven ook een gemiddeld uiterlijk hebben. Zo zie ik het in ieder geval.
Precies ik wil net zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.
Is niet voor het eerst dat ik train hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Overweeg eens om Starting Strength te doen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Is niet voor het eerst dat ik train hoor
Ik heb mijn eigen workouts alAlleen ff haltertje terug regelen vanmiddag en dan ga ik starten.
Die is een paar maanden terug gestopt en ik kan het momenteel even niet betalen ivm school en flink sparen. Vind het ook een kut gym, teveel gasten, te weinig vrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je merkt dat de dumbbells te licht worden (wat ze al zijn voor squats en deadlifts, maargoed) dan moet je even een abonnement nemen bij een sportschool he.
Hyperextension bench? Is inderdaad een zeer goed apparaat voor de lower-back, hamstrings en glutes (billen)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die is een paar maanden terug gestopt en ik kan het momenteel even niet betalen ivm school en flink sparen. Vind het ook een kut gym, teveel gasten, te weinig vrouwen.
Hoe heet zo'n ding waar je zeg maar schuin op gaat hangen/liggen met je knieholten geklemd en dan voorover hangt vanaf bovenkant dijen? Zo een moet ik hebben thuisIk kreeg insta-kont van dat ding.
ja, je stimuleert je spieren absoluut niet genoeg met cardio imo.quote:
Die ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hyperextension bench? Is inderdaad een zeer goed apparaat voor de lower-back, hamstrings en glutes (billen).
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensiefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, je stimuleert je spieren absoluut niet genoeg met cardio imo.
Als ik jouw posts herinner, claim jij een mooie vrouw te zijn en dergelijke. Nou dat is hartstikke mooi voor je en ik prijs je dat ook absoluut aan. Maar als jij nou eens een paar maanden met gewichten gaat werken dan zie je dat je er echt heel erg op vooruit gaat en dat meer shape absoluut complimenteerd op de mooie fysiek die je al hebt. Je moet gewoon wat minder koppig zijn en bereid zijn om te werken. Zo simpel is het meid.quote:
Cardiosessies stimuleren een andere soort spiergroei (uithoudingsvermogen) dan krachtraining (kracht + massa). Dus als je bijvoorbeeld een half uur hard gaat lopen dan gaat je lichaam zich na afloop repareren en voorbereiden op een eerstvolgende sessie, je zult merken dat je de volgende keer net wat fitter bent dan de keer daarvoor. Je zal langzaam maar zeker iets meer shape krijgen, maar dit is marginaal en niks in vergelijking met de mooie ronde vormen die je krijgt als je zwaar gaat tillen. Tevens stimuleer je niet heel je onderlijf genoeg met hardlopen. Als je squat dan gebruik je je onderrug, bilspieren, hamstrings, kuiten, quads, armen, bovenrug en buikspieren. Het is dus een veelzijdige oefening en als je het voor de 'looks' doet dan bespaar je ook enorm veel tijd als je krachttraining gaat doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensief
nee want met krachtraing is wat je in feite doet kleine scheurtjes maken in je spieren. doordat je lichaam een automatisch herstel proces opstart (hypertrofie) door het repareren van je spieren met proteinen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensief
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee want met krachtraing is wat je in feite doet kleine scheurtjes maken in je spieren. doordat je lichaam een automatisch herstel proces opstart (hypertrofie) door het repareren van je spieren met proteinen.
met cardio doe je dit niet en kun je dus ook niet groter worden
thank youquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.
Meer in de boeken duiken dus.
Wees mijn personal trainer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.
Meer in de boeken duiken dus.
Fuck hun ook. Hun innerlijke tekortkomingen verhullend met estethische eigenschappen. VALT NIET OP JOH .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan is TS niet de enigste volgens jou want er zijn genoeg mensen die het met hem eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |