En als je nou alleen rent, maar wel gewoon lekker bent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het was een metafoor. Je weet wel. Wat heb je eraan dat je een bere sterke conditie hebt maar vervolgens binnen twee tellen buiten adem bent als je iemand moet helpen om.. te verhuizen ofzo.
Of! En dat zie ik vaker. Dat je fantastisch loopt maar er nog niet uitziet omdat het allemaal hangt en niet strak en rond eruit ziet.
[ afbeelding ]
vs
Het plaatje in de OP. Who would you do?
De eerste is dan een marathonloopster, een vak apart, maar het gaat nu even niet om de prestatie die wordt geleverd maar om het fysieke, het uiterlijk.
Die bestaan niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:32 schreef Piye het volgende:
En als je nou alleen rent, maar wel gewoon lekker bent?
Nou, gewoon de mensen die de vrouwen proberen te motiveren en de vrouwen die er gemotiveerd van raken. De mietjes die overal op lopen te zeiken en jaloers lopen doen die vind ik triest, maarja die zullen de rest van hun leven ook een gemiddeld uiterlijk hebben. Zo zie ik het in ieder gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is dat letterlijk of figuurlijk ?
helemaal met je eens, wie mooi wil zijn zal er hard voor moeten werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:33 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nou, gewoon de mensen die de vrouwen proberen te motiveren en de vrouwen die er gemotiveerd van raken. De mietjes die overal op lopen te zeiken en jaloers lopen doen die vind ik triest, maarja die zullen de rest van hun leven ook een gemiddeld uiterlijk hebben. Zo zie ik het in ieder geval.
Precies ik wil net zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.
Is niet voor het eerst dat ik train hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Overweeg eens om Starting Strength te doen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Is niet voor het eerst dat ik train hoor
Ik heb mijn eigen workouts alAlleen ff haltertje terug regelen vanmiddag en dan ga ik starten.
Die is een paar maanden terug gestopt en ik kan het momenteel even niet betalen ivm school en flink sparen. Vind het ook een kut gym, teveel gasten, te weinig vrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef Alborz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je merkt dat de dumbbells te licht worden (wat ze al zijn voor squats en deadlifts, maargoed) dan moet je even een abonnement nemen bij een sportschool he.
Hyperextension bench? Is inderdaad een zeer goed apparaat voor de lower-back, hamstrings en glutes (billen)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die is een paar maanden terug gestopt en ik kan het momenteel even niet betalen ivm school en flink sparen. Vind het ook een kut gym, teveel gasten, te weinig vrouwen.
Hoe heet zo'n ding waar je zeg maar schuin op gaat hangen/liggen met je knieholten geklemd en dan voorover hangt vanaf bovenkant dijen? Zo een moet ik hebben thuisIk kreeg insta-kont van dat ding.
ja, je stimuleert je spieren absoluut niet genoeg met cardio imo.quote:
Die ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hyperextension bench? Is inderdaad een zeer goed apparaat voor de lower-back, hamstrings en glutes (billen).
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensiefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, je stimuleert je spieren absoluut niet genoeg met cardio imo.
Als ik jouw posts herinner, claim jij een mooie vrouw te zijn en dergelijke. Nou dat is hartstikke mooi voor je en ik prijs je dat ook absoluut aan. Maar als jij nou eens een paar maanden met gewichten gaat werken dan zie je dat je er echt heel erg op vooruit gaat en dat meer shape absoluut complimenteerd op de mooie fysiek die je al hebt. Je moet gewoon wat minder koppig zijn en bereid zijn om te werken. Zo simpel is het meid.quote:
Cardiosessies stimuleren een andere soort spiergroei (uithoudingsvermogen) dan krachtraining (kracht + massa). Dus als je bijvoorbeeld een half uur hard gaat lopen dan gaat je lichaam zich na afloop repareren en voorbereiden op een eerstvolgende sessie, je zult merken dat je de volgende keer net wat fitter bent dan de keer daarvoor. Je zal langzaam maar zeker iets meer shape krijgen, maar dit is marginaal en niks in vergelijking met de mooie ronde vormen die je krijgt als je zwaar gaat tillen. Tevens stimuleer je niet heel je onderlijf genoeg met hardlopen. Als je squat dan gebruik je je onderrug, bilspieren, hamstrings, kuiten, quads, armen, bovenrug en buikspieren. Het is dus een veelzijdige oefening en als je het voor de 'looks' doet dan bespaar je ook enorm veel tijd als je krachttraining gaat doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensief
nee want met krachtraing is wat je in feite doet kleine scheurtjes maken in je spieren. doordat je lichaam een automatisch herstel proces opstart (hypertrofie) door het repareren van je spieren met proteinen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus het is hetzelfde als krachttraining, maar minder intensief
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee want met krachtraing is wat je in feite doet kleine scheurtjes maken in je spieren. doordat je lichaam een automatisch herstel proces opstart (hypertrofie) door het repareren van je spieren met proteinen.
met cardio doe je dit niet en kun je dus ook niet groter worden
thank youquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.
Meer in de boeken duiken dus.
Wees mijn personal trainer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Cardio zorgt ook voor miniscule spierscheurtjes en spiervermoeïng, anders zou je oneinding lang door kunnen rennen als tijdens het rennen bleef eten. Helaas is dat niet zo en moet je na elke sessie de tijd nemen om te herstellen. De manier waarom een spier word gestimuleerd in vergelijking met een kracht sessie heb ik bovenaan wat duidelijker aangegeven. Je lichaam bereid je spieren voor op de manier waarop ze die dag zijn gestimuleert. Je hebt 2 soorten spiergroei: Sarcoplastisch en Miofybrillair. De een zorgt voor krachttoename de ander voor uithoudingsvermogen van de desbetreffende spiergroep.
Meer in de boeken duiken dus.
Fuck hun ook. Hun innerlijke tekortkomingen verhullend met estethische eigenschappen. VALT NIET OP JOH .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan is TS niet de enigste volgens jou want er zijn genoeg mensen die het met hem eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |