Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Of eet gezond en snackt af en toe. Daar hoef je niet eens voor te sporten.
deze man heeft zojuist de perfecte uitleg gegevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ze is niet dik maar die armen hangen erbij alsof ze elk moment kunnen wegsmelten.
En los van het esthetische is krachttraining ook heel belangrijk voor je levensverwachting en levenskwaliteit.
Maar ach, als jij op je 40ste hangende billen wil en bij de kleinste trap al moet kreunen. Moet jij weten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:04 schreef ssebass het volgende:
Haha even wat gelezen in het topic en die reactie van de vrouwen. Volgens mij reageren ze zo fel omdat ze bang zijn dat andere vrouwen het advies wel ten harte nemen en er beter uit gaan zien dan zij. Je zou toch eens van de bank af moeten komen...
Geen tijd is een slap excuus. Ik sport ook 5 keer per week naast een drukke baan.
+1 voor zelfkennis. Maar wat heb je aan een goede conditie als je geen blikje kan openen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Geen verstand van: maar misschien willen ze liever een goede conditie dan spierballen.
dan is TS niet de enigste volgens jou want er zijn genoeg mensen die het met hem eens zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een oppervlakkige op uiterlijk gefixeerde latente homo die op gespierde wijven valt.
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een oppervlakkige op uiterlijk gefixeerde latente homo die op gespierde wijven valt.
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
+1 voor zelfkennis. Maar wat heb je aan een goede conditie als je geen blikje kan openen?
Ik fiets al en doe aan hardlopen. Zal wel mee vallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wel een slank, maar ook een slap lichaam.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ze is niet dik maar die armen hangen erbij alsof ze elk moment kunnen wegsmelten.
En los van het esthetische is krachttraining ook heel belangrijk voor je levensverwachting en levenskwaliteit.
Maar ach, als jij op je 40ste hangende billen wil en bij de kleinste trap al moet kreunen. Moet jij weten.
Daar is het TS duidelijk niet om te doen, anders zou hij niet afgeven op de vrouwen die zich met conditietraining bezighouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, oppervlakkig? Ik vind de vrouwen die niet willen squatten omdat ze liever naar GTST kijken oppervlakkiger dan de vrouwen die zich bezighouden met hun gezondheid.
U bent gezegend met speciale krachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.
herculesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets aan sport, en blikjes openen gaat nog prima.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
U bent gezegend met speciale krachten.
Ik zou denken dat ze potjes openen bedoelt, maar dan nog zou dat ook zonder training wel moeten lukken eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is er zo moeilijk aan een blikje openen?
het was figuurlijk bedoeld,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Ooooh ja dat lukt ook nog welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze potjes openen bedoelt, maar dan nog zou dat ook zonder training wel moeten lukken eigenlijk.
Cardio is katabool.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik fiets al en doe aan hardlopen. Zal wel mee vallen.
aka nergens goed voor behalve afvallen XDquote:
Het was een metafoor. Je weet wel. Wat heb je eraan dat je een bere sterke conditie hebt maar vervolgens binnen twee tellen buiten adem bent als je iemand moet helpen om.. te verhuizen ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |