Ja, dat levert mooie vrouwen op, NOT. Van die magere, futloze scharminkels.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen met dikke mannenspieren. Gewoon lightproducten en 'ik kies bewust'-logo's shoppen, gepaard met 6uur cardio per dag.
NP, maar je hebt wel duidelijk een kontenfetish. Ik zou daar een topic voor aanmaken in B&H als ik jou was; hier staan er nu wel genoeg.quote:
het kan nooit genoeg zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
ik heb nu echt genoeg vrouwenkonten gekeken...
ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Wees niet zo lui en browse door pagina 1 en 2 voor een paar foto's. Wat ik probeer te zeggen is; een vrouw word bij lange na niet zo snel gespierd als een man. Een vrouw moet jarenlang keihard werken voor een athletische lichaam omdat vrouwen weinig testosteronproductie hebben (testosteron = eiwitsynthese = spiergroei/reparatie). Dus, wat wij mannen met dit topic proberen duidelijk te maken is; vrouwen moeten met zware gewichten trainen voor mooie ronde lichaamsdelen (niet alleen de billen).
ik vind de sportschool echt geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Vind het altijd knap dat mensen dat kunnen. Vanwege een blessure loop ik momenteel al een half jaar 3x per week in de sportschool en ik vind het oersaai.
Geef mij maar een pot rugby of voetbal, de uitdaging, het tactisch inzicht en de samenwerking daarin trekt mij veel meer. Ook al is het niet eens op hoog niveau.
Gifjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Laatst had iemand in het bodybuilding-topic ook een zwaar geil gifje van zo een blondje die (ik dacht) aan het deadliften was..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gifjes?
T-shirts!
http://nomnompaleo.spread(...)/customize/color/129
[ afbeelding ]
als dat in een workout is, dan is het best overkillquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
Voor de vrouwtjes die ook mooie billen willen.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als dat in een workout is, dan is het best overkill
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.
5 daagse split bah das een hoop werk 3-4 is voor mij genoegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is gewoon de legday in een 5 day split.
Goede analyse.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
De boys uit het BB topic met een squat-billen fascinatie vs out of shape dames die liever een chippie eten
als wij hard werken om er goed uit te zien willen we een chick die dat ook doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
De boys uit het BB topic met een squat-billen fascinatie vs out of shape dames die liever een chippie eten
Laten we maar geen discussie starten, maar hier zijn de meningen zwaar over verdeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Solomon het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijd
+1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Weissman het volgende:
Elke vrouw zou voorlichting moeten krijgen over krachttraining. Net als bij het menstrueren of een zwangerschap zeg maar.
we zeggen niet dat je geen chips mag we zeggen alleen dat je moet squatenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In dit topic:
Uiteraard. Mensen onder de 35 die niet in shape zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als wij hard werken om er goed uit te zien willen we een chick die dat ook doet
het gaat niet om de duur van een workout het gaat om de intensiteit ervan. ik kan wel een uur beetje rustig isolatie oefeningen doen, maar je kan ook korter maar wel zwaar isolatie + compounds gaan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Solomon het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar veel te lange training... 45/60 minuten is optimaal, en dit haal je echt niet in die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |