Van krachttraining wordt je alleen een manwijf als je anabole steroide gaat gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.

Ja naja, 't is ook een wedstrijdfoto. Maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is best mager/droog, voor mij mag er meer vlees aan

Ik geloof wel dat mannen dit mooi vinden..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
De doorgezakte afgunstige vrouwen in dit topic trouwens![]()
'Bah, dat vinden mannen echt niet mooi...toch?.....TOCH?'

IK VIND HET GRAFLELIJK :SSSSSSSSSSSSSSS:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:

Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:

Dit zijn vrouwen die gewoon een prachtig lijf hebben:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Awesome_ het volgende:

Als je dat al te gespierd / manwijf vindt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ze is te gespierd... ikzelf ben een beetje gespierd door jarenlang turnen. Maar ik wil er niet uitzien als een manwijf.

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.

Ecto-net/10quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef Efilcaz het volgende:
ik ben door het klikken op dit topic in een keer bijna al mijn mobiele data kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
en die ronde billen zijn sowieso

Eens. Een vicieuze cirkel waar nauwelijks uit te komen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vadsige mensen houden elkaar in stand. Die vrouwen zeggen 'mijn vent moet niet te gespierd zijn, dat is vies met al die aderen en zulks' en dezelfde dikke mannen zeggen 'mijn vrouw moet niet te gespierd zijn, is te mannelijk'. Door onzekerheid over hun eigen lichaam praten ze het ook goed voor het andere geslacht, zodat het lijkt alsof ze zelf ook een acceptabel lichaam hebben.
En ziehier, een maatschappij vol lelijke mensen.

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:
ik heb nu echt genoeg vrouwenkonten gekeken...

saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:

BOeiend, ze is toch een leugenaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:43 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
saai he, en het erge is is dat als je fapt op deze fotos dat je weet dat 1000 andere mannen dat ook al hebben gedaan![]()
![]()
morgen moet mijn vriendin maar de schade van dit topic goedmaken, want vanavond kan ik niet gaan seksen door dit topic...

Onmogelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef lovely_sunset het volgende:

Nee man, liever deze ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar geven:
[ afbeelding ]
Weet je hoe hard ze je kan fappen met die armen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |